سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دانش در دل که دانشی سودمند است و دانش بر زبان که حجّت خدا بر بندگانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 86 اردیبهشت 29 , ساعت 3:59 عصر

شنبه 86 اردیبهشت 29 , ساعت 3:59 عصر

 

تقدیم به پدر و مادر مهربانم


شنبه 86 اردیبهشت 29 , ساعت 3:59 عصر

سر قبر شخصی نوشته شده بود : کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر بدهم وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که دنیا خیلی بزرگ است من باید کشورم را تغییر بدم بعد ها کشورم را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم . در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم . اینک من در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم



شنبه 86 اردیبهشت 29 , ساعت 3:59 عصر
محمد اصفهانی » خورشید فردا
با من از سایه نگو خورشید فردا مال ماست
تو که باورم کنی ، عشق یه دنیا مال ماست

شب نگو ، شکوه نگو ، قلب ستاره روشنه
غم نگو ، غصه نگو ، وقتی دلت پیش منه

دست به دست من بده ، پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق ، بگو فردا مال ماست
دست به دست من بده ، پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق ، بگو فردا مال ماست



تازه شو مثل ترانه تازه شو
پر آوازت و آسمون بده
فرصت گفتنو از خودت نگیر
واژه های خسته رو امون بده

بگو از روشن بارون خدا
بگو از سبزی خاک و خاطره
از نسیم نفس سنگ و درخت
بگو از شبنم پشت پنجره

دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست
دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست
فردا مال ماست


با من از سایه نگو خورشید فردا مال ماست
تو که باورم کنی
عشق یه دنیا مال ماست

شب نگو ، شکوه نگو
قلب ستاره روشنه
غم نگو ، غصه نگو
وقتی دلت پیش منه

دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست
دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست

شنبه 86 اردیبهشت 29 , ساعت 3:59 عصر
ما امروز موظفیم خدمتگزار واقعی مردم باشیم.
1.اخلاقی حسنه
2.رفتاری با متانت
3.برخوردی شایسته
4.دقت در وقت مردم
5.توسعه عدالت محوری
6.مهرورزی به بندگان خدا
7.حافظ ارزشهای انقلاب
8.صادقانه عمل نمودن
9.پرهیز از نفاق و چاژلوسی
10.سعی در نابودی جو تملق و چاژلوسی
11.نسپردن انقلاب بدست نا اهلان
12.تقویت افراد معتقد به ولایت
13.مساعدت به اقشار اسیب پذیر جامعه
14.فرو بردن خشم در محیط کار
15.دروغ منشا فساد است و دوستی دنیا سرچشمه خطاهاست

شنبه 86 اردیبهشت 29 , ساعت 3:59 عصر

ستاد مرکزی مبازره با قاچاق کالا و ارز در پی اظهار نظر عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی درباره وضعیت بنزین در کشور توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش ایسنا متن توضیحات این ستاد به شرح زیر است:
« یکی از مهمترین معضلات و چالش‌های کشورهای در حال توسعه فساد مالی ناشی از اقتصاد زیرزمینی و مصداق بارز آن قاچاق است. کشور ما نیز به عنوان یک کشور در حال توسعه، اخیرا با نوع جدیدی از قاچاق کالا در حوزه فرآورده‌های سوختی مواجه شده، خطرات ناشی از قاچاق بی‌رویه این فرآورده نفتی ضمن تهدید اقتصاد ملی و ایجاد بحران در نظام‌های اجتماعی، مالی زمینه بروز خطرات امنیتی را نیز فراهم کرده است.
اختلاف بسیار زیاد قیمت سوخت ایران با آن‌سوی مرزها ناشی از پرداخت یارانه‌های ملی به فرآورده های نفتی و بحران سوخت در کشورهای همسایه موجب شده قاچاق مواد سوختی بیشترین آمار کالاهای قاچاق از داخل به خارج از کشور را به خود اختصاص دهد. براساس آمارهای غیررسمی، روزانه بیش از پنج میلیون لیتر سوخت از کشور به صورت غیرقانونی قاچاق و بخش اعظمی از نیاز کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان از مرزهای آذربایجان غربی کردستان، خراسان، سیستان و بلوچستان و ... تامین می‌شود.
افزایش فزاینده قاچاق سوخت از مرزهای کشور که یکی از دلایل آن تفاوت فاحش قیمت سوخت در ایران با کشورهای همجوار است، علاوه بر ضربات شدیدی که قاچاق این مواد سوختی بر پیکره اقتصاد منطقه و کشور وارد می‌سازد زمینه ساز ایجاد یک بحران کاذب و خطرات ناشی از آن است.
واقعیت امر این است که عمده مشکلات موجود در ساختار اداری شفاف نبودن مسوولیت‌های دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط است و در موارد مشخص هم برخی مسوولان سعی دارند فعالیت و نوع عملکرد دستگاه متبوع خود را بی عیب و نقص نشان دهند.
چالش‌های فراروی موجود دربحث مروبط به بحران سوخت می‌طلبد تا با نگاه جامع و ملی درصدد حل آن برآییم و از خروج فرآورده‌های نفتی و انتقال غیرمجاز آن به سایر مبادی خارج از شبکه‌های تعریف شده قانونی و توزیع و نهایتا قاچاق آن به کشورهای همسایه جلوگیری کنیم.
مسوولان وزارت نفت آمار قاچاق بنزین را در روز حداقل پنج میلیون لیتر (گازوئیل و نفت سفید حساب دیگری دارد) و بنا به نوشته مطبوعات برخی از مقام‌های نیروی انتظامی این رقم را تا حدود ‌١٠ میلیون لیتر برآورده کرده‌اند. اگرچه ارقام واقعی باید بیشتر از این رقم باشد (در سال ‌٨٥)
بنا بر اعلام وزارت نفت مصرف روزانه بنزین در کشور ‌٧٠ میلیون لیتر است (‌٤٠ میلیون تولید داخل و ‌٣٠ میلیون بنزین وارداتی) از طرفی طبق آمار اعلام شده روزنامه‌های کشور خودروهای سراسر کشور هفت میلیون دستگاه (سه میلیون در تهران و چهار میلیون در سطح کشور) است. این در حالی است که در کشور آلمان ‌٤٥ میلیون خودرو، ‌٧٢ میلیون لیتر. در کانادا ‌١٧ میلیون خودرو، ‌١٣ میلیون لیتر و در آمریکا ‌١٢٥ میلیون خودرو، ‌١٣٠ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌کنند. نتیجه‌ای که از مقایسه ارقام ذکر شده بدست می‌آید این است که میانگین مصرف روزانه هر خودرو ‌١٠ لیتر در روز است.
آیا این ارقام قابل قبول است؟ پرواضح است که بیشترین مصرف بنزین متعلق به خودروهای موجود در تهران است (با توجه به ترافیک سنگین و دوری مسافت‌ها) اما غیر از تاکسی و مسافرکشی‌های شخصی کدامیک از دارندگان خودرو روزانه ‌١٠ لیتر بنزین مصرف می‌کنند (شهرستان‌ها و شهرهای کشور که حسابی دیگر دارند) گفته می‌شود که طبق آمار بدست آمده در سطح تهران در چند ماه قبل آمار مصرف روزانه بنزین ‌٥/١٠ الی ‌١١ میلیون لیتر بوده است. یعنی میانگین مصرف بنزین هر خودرو در تهران ‌٥/٣ لیتر در روز و اگر میزان مصرف خودروها در تعطیلات و سفرها ‌٥٤٠ لیتر در سال (یعنی روزی ‌٥/١ لیتر) ‌در نظر گرفته شود. (که البته خارج از شهر تهران خودروها بنزین را تهیه می‌کنند) میانگین مصرف هر خودرو در تهران پنج لیتر در روز خواهد بود و اگر بپذیریم که چهار میلیون خودرو خارج از شهر تهران هم (شهرستان‌ها و حتی شهرهای کوچک) روزانه پنج لیتر مصرف می‌کنند میانگین مصرف روزانه هفت میلیون خودرو در روز ‌٣٥ میلیون لیتر خواهد بود که در نتیجه باز هم ‌٣٥ میلیون لیتر بنزین اضافه بر مصرف وجود خواهد داشت.
سوال اساسی این است که این میزان بنزین چه می‌شود حتی اگر در محاسبات صورت گرفته تا سطح ‌١٠ میلیون لیتر مصرف روزانه اشتباهی صورت گرفته باشد (یعنی میانگین مصرف سوخت هر خودرو روزانه در سطح کشور ‌٤٣/٦ لیتر بنزین می‌شود) و پنج مییون لیتر بنزین مصرف سوختی به اشکال دیگر غیر از مصرف خودروها استفاده شوند باز هم روزانه ‌٢٠ میلیون لیتر بنزین در کشور اضافه خواهد آمد که مشخص نیست این میزان بنزین در کشور چه می‌شود. چگونه قاچاق می‌شود به کجا قاچاق می‌شود و آیا اصلا وارد کشور می‌شود یا خیر؟ در مورد چگونگی قاچاق این میزان بنزین نیز باید توجه داشت که اگر قرار باشد در گالن‌های ‌٢٠ لیتری از کشور قاچاق شود باید روزانه یک میلیون گالن ‌٢٠ لیتری به دور از چشم مقام‌های انتظامی و نظامی از کشور قاچاق شود و اگر قرار باشد که این مقدار بنزین در بشکه‌های ‌٢٠٠ لیتری از کشور قاچاق شود روزانه باید ‌١٠٠ هزار بشکه حامل بنزین به دور از چشم مسوولان امنیتی و انتظامی قاچاق شود! به نظر شما چنین قاچاقی در این حجم و با این گستردگی صورت می‌گیرد؟
دبیر اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی چنانچه به سوابق مراجعه کنند در خواهند یافت از سوی دستگاه‌های مرتبط، به شرکت‌های مدعی در امر فرآورده‌های نفتی و صادرات آن ابلاع شد، برای احراز هویت و توانایی لازم فرآوری و صادرات، مدارک لازم را ارائه کنند، از میان ‌٩٠٠ شرکت تنها نزدیک به ‌٣٠ واحد صنعتی توانسته‌اند تا به امروز مجوزهای لازم را کسب کنند. از میان همین واحدهای مذکور عده‌ای سودجو با گرفتن پروانه‌های لازم صادرات انواع نفت کوره و مازوت را با افزودن کمی از حلال‌ها و ایجاد تغییر ظاهری، بسته بندی و صادر می‌کردند. اخبار گوناگونی در زمینه کشف محموله‌های قاچاق از سوی برخی از همین به اصطلاح واحدهای صنعتی در ماه‌های گذشته منتشر شده است.
باید متذکر شد که آماری رسمی دو بار از سوی نماینده ویژه رییس جمهور و رییس ستاد و دبیر ستاد در سال ‌٨٥ به اطلاع عموم رسیده که در آن مصاحبه‌ها برطبق مستندات رسمی وزارت نفت در سال ‌٨٥ یک میلیارد و ‌٤٢١ میلیون «دلار» با اجرای دستورالعمل مبارزه با قاچاق سوخت درفرآورده‌های نفت، گاز، بنزین، نفت کوره و نفت سفید صرفه‌جویی شد و برخلاف برخی گفته‌ها این صرفه جویی با توجه به اینکه تمام مصارف رشد طبیعی خود را داشته‌اند اتفاق افتاده است.
ارزش وزنی و ریالی صادرات فرآورده های نفتی نسبت به سال گذشته نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش معناداری را هم نشان می‌دهد و آن اینکه با قطع کردن دست‌های فاسد زمینه برای فعالیت سالم مهیا می‌شود.
همچنین به اطلاع می‌رساند دستورالعمل مبارزه با قاچاق سوخت در پی چندین جلسه کارشناسی سازمان‌های مرتبط در امر سوخت و دستگاه‌های ذی‌ربط برای اولین بار در تیرماه ‌٨٥ ابلاغ و شرح وظایف مجریان معین شد و بر طبق برنامه‌زمانبدی دستگاه‌ها موظف شدند تا در طول مرحله اول طرح نسبت به جمع بندی نقائص و مزایای آن اقدام کنند.
در نیمه دوم سال با اصلاح و تجدیدنظر فاز دوم دستورالعمل مبارزه با قاچاق سوخت اجرایی و به تصویب رسید و هم اکنون نیز در حال اجراست.»


شنبه 86 اردیبهشت 29 , ساعت 3:40 عصر
/ نهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا /
ایران برای هشتمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد / جام قهرمانی را از ژاپن پس گرفتیم
تیم فوتسال ایران با شکست ژاپن در دیدار نهایی به عنوان قهرمانی نهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.
ایران به گل دوم رسید / ده دقیقه تا قهرمانی آسیا
ایران در نیمه اول ژاپن را شکست داد / 20 دقیقه تا قهرمانی آسیا
۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۵:۰۹
/ مناسبات مصر - ایران با رویکرد جدید(1) / نماینده سابق پارلمان مصر در گفتگو با مهر :
برقراری روابط با تهران در جهت منافع قاهره قرار دارد / آمریکا مخالف ازسرگیری روابط دو قطب مهم جهان اسلام است
یک نمایند سابق پارلمان مصر، مهمترین موانع در برابر ازسرگیری روابط ایران و مصر را دولت آمریکا و فشارهایی که این کشور بر قاهره وارد می کند، اعلام و نزدیک شدن قاهره به تهران را در جهت منافع مصر قلمداد کرد.
مصر ازسرگیری روابط با ایران را مشروط کرد
گزارش تصویری / مسجد سلطان قابوس در پایتخت عمان - 2
۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۴:۴۸
راه چمنی در گفتگو با مهر :
اصلاح طلبان پدرخوانده نمی‌خواهند / انتخابات آتی را اصلاح طلبان معتدل رهبری کنند
رئیس شورای عالی حزب همسبتگی نسبت به تشکیل ائتلاف‌های متعدد در اصلاح طلبان به دلیل وجود برخی پدرخوانده‌ها هشدار داد و از اصلاح طلبان خواست تا برنامه های انتخاباتی را در ستادی متشکل از همه گروه های اصلاح طلب پیگیری نمایند و از پدرخوانده ها و گروه های تندرو حذر کنند.


۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۴:۴۲
با حضور فعال رایزنی فرهنگی ایران ؛
دومین نمایشگاه بین المللی کتاب مونته نگرو به فرهنگ غنی ایران سلام کرد
دومین نمایشگاه بین المللی کتاب مونته نگرو در شامگاه روز بیست و پنجم اردیبهشت سال جاری در محل نمایشگاههای شهر پودگوریتسا پایتخت این کشور افتتاح شد.


۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۴:۴۲
/ نهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا /
ایران در نیمه اول ژاپن را شکست داد / 20 دقیقه تا قهرمانی آسیا
دیدار فینال نهمین دوره رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا در نیمه اول با برتری تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ژاپن به پایان رسید.
ازبکستان سوم شد
ایران و ژاپن فردا فینال جام نهم را برگزار می کنند
۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۴:۳۶
/ نگاهی به نحوه حضور کارگردانان در اکران سال 86 /
فیلمسازان اول و دوم ناخواسته در اولویت هستند
خبرگزاری مهر - گروه فرهنگ و هنر : اکران سال جدید سینمای ایران با هشت فیلم به گونه‌ای می‌تواند راه را برای تحلیل‌های مختلف باز بگذارد. این بار نحوه حضور فیلم‌های اول و دوم کارگردانان است که ارزیابی جدیدی از سینمای ایران ارائه می‌دهد.


۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۴:۲۶
معاون اقتصادی بانک مرکزی در گفتگو با مهر:
کاهش نرخ سود بانکی فعلا منتفی است / برای مهار تورم در تلاشیم
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: پس از جمع بندی‌ها و جلسات مکرر با دولت مقرر شد نرخ سود بانکی فعلا تغییر نکند. اکبر کمیجانی افزود: با بررسی‌هایی که طی شش ماهه آینده توسط بانک مرکزی صورت می گیرد و نتیجه آن به دولت اعلام می‌شود، رئیس جمهوری در مورد کاهش و یا افزایش نرخ سود بانکی تصمیم گیری خواهد کرد.
تغییر نرخ سود بانکی در دستور کار دیروز شورای پول و اعتبار قرار نداشت
فرمول جدید محاسبه نرخ سود بانکی شبهه ربوی ندارد
۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۴:۱۴
/ گزارش مهر از نشست پژوهشی موسیقی سنتی ایران در سالن رودکی /
زندگی و آثار آخرین استاد آواز دوره قاجار بررسی شد
سی و ششمین نشست تخصصی ماهانه " پژوهش در موسیقی دستگاهی ایران " به بررسی آثار ضبط شده در سالهای 1284 شمسی در تهران و 1907 در پاریس با تکیه بر آثار سید احمد خان اختصاص داشت.


۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۴:۱۱
/ گزارش مهر از مراسم تودیع و معارفه معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد /
صفار هرندی : مختارپور پرتلاش بود و خوش درخشید / ملکیان: هر روزنامه را ذره ای از وجود خود می دانم
خبرگزاری مهر - گروه فرهنگ و ادب : صبح امروز مراسم تودیع علیرضا مختارپور و معارفه علیرضا ملکیان معاونان پیشین و فعلی امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد با حضور وزیر ارشاد و جمعی از مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری ها در غیاب علیرضا مختارپور برگزار شد.
علیرضا ملکیان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی ارشاد شد

۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۳:۲۷

سازمان محیط زیست به وظیفه خود در ارتباط با زباله های بیمارستانی عمل کرده است / امیدواریم وزارت بهداشت تذکرات سازمان بهداشت جهانی را جدی بگیرد
به رغم این که نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست در امر نظارت بر چگونگی امحاء زباله های بیمارستانی ابراز گله مندی کرده است، اما معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است: این سازمان تاکنون در این امر غفلتی نداشته و به نحو احسن به وظیفه خود عمل کرده است .
انتظار بیشتری از ایران در راستای امحاء صحیح زباله های عفونی داریم / امحاء زباله های بیمارستانی در منطقه‌ای کویری بین تهران و اصفهان
تهیه آیین نامه اجرایی امحای زباله ‌های عفونی تا یک ماه آینده
۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۳:۲۶
/ نشست خبری "روز بزرگداشت ملاصدرا " در خبرگزاری مهر (مشروح) /
فلسفه ملاصدرا مورد توجه بزرگان غرب قرار گرفته است / مکتبی به جامعیت فلسفه ملاصدرا وجود ندارد
رئیس بنیاد حکمت صدرا صبح امروز در نشست خبری "روز بزرگداشت ملاصدرا" که در خبرگزاری مهر برگزار شد، با تشریح اهداف و فعالیتهای بنیاد، از برگزاری همایش ملاصدرا در اول خرداد خبر داد و با تأکید بر اینکه مکتبی به جامعیت فلسفخ ملاصدرا وجود ندارد، گفت: فلسفه ملاصدرا در غرب مورد توجه بزرگان قرار گرفته است .
ملاصدرا جایگاه ارزشمندی میان بزرگان اندیشه دارد
علم سیاست از نگاه حکمت متعالیه یک علم الهی است
۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۳:۲۳

احتمال تاخیر چند روزه در اجرای سهمیه‌بندی بنزین وجود دارد
حجت الاسلام مصطفی پور محمدی وزیر کشور با اشاره به اینکه بخشی از مردم هنوز موفق به دریافت کارت هوشمند سوخت نشده‌اند، گفت: احتمال دارد این قانون با تاخیر چند روزه‌ای اجرا شود.
سهمیه بنزین خودروها فردا در دولت به تصویب می‌رسد
مصرف روزانه بنزین به 78 میلیون لیتر رسید
۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۳:۱۷
محمد جواد لاریجانی در اردن :
آمریکا برای بازگرداندن بعثی ها به قدرت تلاش می کند
معاون بین الملل قوه قضائیه روز گذشته در سخنانی در نشست مجمع جهانی اقتصاد در اردن اعلام کرد: دولت آمریکا تلاش می کند تا به منظور هموار کردن راه برای خروجش از عراق، بعثی ها را در بغداد به قدرت بازگرداند .
تهیه پیش نویس اصلاحات قانون ریشه کنی حزب بعث، گامی مهم برای پیروزی طرح آشتی
مخالفت آیت الله سیستانی با تسریع در اصلاح قانون اساسی عراق بر اساس خواست آمریکا
۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۳:۰۲
/ نقدی بر شیوه انتخاب و پخش فیلم‌های ایرانی از تلویزیون /
انتخاب نامناسب رسانه ملی از سینمای داخلی
خبرگزاری مهر - گروه فرهنگ و هنر : مدیران تلویزیون با وجود دقت نسبی در انتخاب فیلم‌های خارجی برای پخش فیلم‌های ایرانی سراغ آثاری می‌روند که کیفیت چندان مناسبی ندارند و این موضوع در طولانی‌مدت باعث بدبینی مخاطبان نسبت به سینمای داخلی می‌شود.


۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۳:۰۰
حجت الاسلام اسکندری در گفتگو با مهر:
"طرح حکمت" به منظور ترویج آموزه های قرآنی اجرا می شود/ تعداد روحانیون مستقر به 2 هزار نفر افزایش می یابد
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در تشریح برنامه های پیش بینی شده برای امسال، با بیان اینکه "طرح حکمت" به منظور ترویج آموزه های وحیانی و تفسیر قرآن در سراسر کشور اجرا می شود، گفت: در همین راستا تعداد روحانیون مستقر از 1200 به 2000 نفر خواهد رسید .


۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۲:۵۹
وزیر کشور در جمع خبرنگاران:
سهمیه‌بندی بنزین با کارت هوشمند با تاخیر اجرا می‌شود / 60 درصد مردم از طرح ارتقای امنیت اجتماعی اظهار رضایت کرده‌اند
حجت الاسلام مصطفی پور محمدی با اشاره به اینکه بخشی از مردم هنوز موفق به دریافت کارت هوشمند سوخت نشده‌اند، گفت: احتمال دارد این قانون با تاخیر چند روزه‌ای اجرا شود.


۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۲:۴۹
اسدالله بادامچیان در گفتگو با مهر :
اصولگرایان "یک" هستند / برخی خدمت را برای قدرت می‌خواهند
قائم مقام حزب موتلفه با تقسیم بندی جناح ها و افراد به "قدرت‌خواهان برای خدمت"، "قدرت‌خواهان برای‌قدرت"، "خدمت کنندگان برای قدرت" و "قدرت‌خواهان برای تکلیف"، گفت: اصولگرایان که بیشتر قدرت را برای خدمت می‌خواهند، با هم رقابت درون گروهی دارند و نه تقابل.


۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۲:۳۹
معاون وزیر نفت در گفتگو با مهر:
سهمیه بنزین خودروها فردا در دولت به تصویب می‌رسد
محمد رضا نعمت زاده معاون وزیر نفت گفت: سهمیه بنزین خودروها تعیین شده و فردا در جلسه هیئت دولت به تصویب می رسد.
مصرف روزانه بنزین به 78 میلیون لیتر رسید
900 جایگاه تا کنون به سیستم کارت هوشمند سوخت تجهیز نشده‌اند
۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۲:۲۶
شهردار تهران در جمع خبرنگاران (1) :
تمامی پروژه های نیمه تمام تا پایان امسال تکمیل خواهد شد
شهردار تهران با تاکید بر اینکه در دوره جدید مدیریت شهری باید کارهای متفاوت از 20 ماه گذشته صورت گیرد، تصریح کرد: در این دوره، تمام اقدامات و فعالیت ها در مقیاس محلی و شهری انجام خواهد شد.


۱۳۸۶/۰۲/۲۹ , ۱۲:۲۶
یک منبع عراقی اعلام کرد :
4 محور اساسی مذاکرات ایران و آمریکا / مذاکرات سه جانبه است / زیباری هم دور میز گفتگو می نشیند
چهار موضوع اساسی از جمله مسئله گروه تروریستی منافقین و عقب نشینی آمریکا از عراق در نشست قریب الوقوع مسئولان ایرانی و آمریکایی در بغداد بررسی می شود.
رهایی آمریکا از منجلاب عراق تنها با کمک ایران میسر است / موفقیت مذاکره در مورد مسائل فی مابین در گرو پایان دشمنی آمریکا است
مذاکرات ایران و آمریکا برای کمک به امنیت عراق است
شنبه 86 اردیبهشت 29 , ساعت 3:39 عصر
به روز شده: 11:27 گرینویچ - شنبه 19 مه 2007 - 29 اردیبهشت 1386

تونی بلر و نوری المالکی
تونی بلر وارد عراق شد
نخست وزیر بریتانیا به طور غیر منتظره وارد عراق شده است. این آخرین سفر آقای بلر به عراق در مقام نخست وزیر بریتانیاست.
وضعیت وخیم مردم سامره در سایه حکومت نظامی

کناره گیری ولفوویتز از ریاست بانک جهانی
صفحه عکس و ویدیو>>
شرط متکی برای موفقیت مذاکره با آمریکا
دستور مداخله ارتش کلمبیا برای نجات یک گروگان
.
روزنامه های بریتانیا: شنبه 19مه
آل پاچینو و رابرت دنیرو
آل پاچینو و رابرت دنیرو؛ دو کاراگاه در یک فیلم
سربازان آلمانی در کندوز
سربازان آلمانی در انفجار در شهر کندوز کشته شدند
مقام های افغان گفته اند هفت نفر از جمله سه سرباز آلمانی در اثر یک افنجار انتحاری در شهر کندوز در شمال افغانستان کشته شده اند.

حمله هوایی به غزه
انتقاد آمریکا از حماس و هشدار تلویحی به اسرائیل
آمریکا حماس را عامل آغاز تهاجم اسرائیل دانسته و همزمان به اسرائیل نیز تلویحا هشدار داده است.
ببینیدپیامد حملات حماس و اسرائیل
مهمان صدای شما
ده نمکی: پیام اخراجی ها تحمل یکدیگر است
جام اتحادیه
منچستریونایتد و چلسی در حساس ترین فینال
سرزمین مگو
حکایت پایتخت سه مذهب عمده جهان
جهان
ولادیمیر پوتین و حوزه مانوئل باروسو
پایان پرتنش نشست سران اروپا و روسیه
ادامه درگیری جناح های فلسطینی در غزه
نظربایف رئیس جمهور "مادام العمر" قزاقستان
ایران
یکی از ایرانیان بازداشت شده در عراق
نام پنج ایرانی بازداشت شده در عراق فاش شد
"حمایت ایران از شورشها در افغانستان بسود ایران نیست"
پاسخ متکی به اعتراض آمریکاییها به بازداشت هاله اسفندیاری

افغانستان
تلفن
روز جهانی ارتباطات و سرگذشت تلفن در افغانستان
"شش کشته " در دو انفجار قندهار
سوء قصد به جان وزیر افغانستان و والی قندهار
ورزشی
غلامزاده
مدال نقره ایران در آغاز مسابقات جهانی تکواندو
جدال ایران و ژاپن در فینال فوتسال آسیا
قهرمانی آ اس رم در جام حذفی فوتبال ایتالیا
فرهنگی-هنری
رضا صادقی
کنسرت رضا صادقی در لندن لغو شد
شصتمین جشنواره کن آغاز شد
تاجیکستان
آسیای میانه
آیا اتحاد کشورهای آسیای میانه ممکن است؟
افتتاح نمایشگاه کالاهای ایرانی در دوشنبه
اقتصادی
اوتاکرینگر
تأسیس کارخانه تولید ماءالشعیر در ایران
ژاپن تحریم ها تازه ای علیه ایران اجرا می کند
علمی
بخشی از تابلوی کشتی نوح اثر ادوارد هیکس نقاش آمریکایی
صلح سبز کشتی نوح می سازد
"تغییرات جوی باعث بحران مهاجرت خواهد شد"
غزه در آتش
چرخه دائمی خشونت
فوتبال (عکس)
صعود موقت پرسپولیس به رده دوم لیگ


صدای شما
پارتی
نظرات شما
فیلم های خصوصی ایرانی در بازار مخفی
وبلاگ
.
سفرنامه اسرائیل
دختری به نام خدا
عکس و ویدیو
قطار
ویدیو
قطار آشتی دو کره را به هم پیوند می دهد
برنامه های رادیو

اخبار
بامدادی ۱
جام جهان نما


آموزش زبان انگلیسی
پرزیدنت پوتین
Putin criticises Estonia over war memorial
خلاصه درس: ولادیمیر پوتین از تغییر محل یک مجسمه یادبود مربوط به دوره شوروی سابق، توسط دولت استونی، انتقاد کرده است.
شنبه 86 اردیبهشت 29 , ساعت 3:38 عصر
خبرنامه
English

◄ چرا سطح رهبران در جهان رو به افول است؟ دکتر محمود سریع‌القلم
◄ آمریکا: محاکمه ایران یا مذاکره با ایران؟ رسول جعفریان
◄ سند مظلومیت چشم‌انداز بیست‌ساله محمدجواد علیزاده
◄ مذاکره با آمریکا، رویا یا خط قرمز؟ فؤاد صادقی
◄ دانشگاه، اتحاد ملی و براندازی مهرورزانه دکتر بابک مختاری
◄ تعادل‌محور باشید، لطفا! مسیح مهاجری
◄ آمریکا، مهمان! خلیج‌‌فارس تا چهل سال دیگر دکتر شهروز ابراهیمی
◄ راز قحطی تماشاگر تئاتر در ایران مهدی پوربلاسی
◄ مستأجر تازه خانه شماره 10 چالش‌های پیش روی جانشین بلر
◄ چه کسی به بهشت می‌رود؟ سید عمار کلانتری
◄ چیدمان نمایشگاه کتاب را موضوعی کنید مرتضی اسکندری
◄ دو شوک سخت در یک روز سجاد تقوی
◄ بربریت ایرانیان یا یونانی‌ها به بهانه فیلم «300» و تحریف تاریخ
◄ آن روی سکه نمایشگاه بیستم رسول جعفریان

◄ بوش باغیرت دیدنی‌های روز
◄ یک عکس شیک از باهنر دیدنی‌های روز
◄ گزارش مسابقه تکواندوی استاد احمدی‌نژاد دوربرگردان م.ف
◄ یاقیشدان راحت الدوخ! دیدنی‌های روز

◄ با تعلیق دوگانه اروپا مخالفم گفت‌وگوی رویترز و العالم با رئیس‌جمهور
◄ رابطه امام خمینی و شهید صدر، سرد نبود گفت‌وگو با شیخ محمدرضا نعمانی
◄ زمینه‌های فساد در اقتصاد ایران گفت‌وگو با دکتر موسی غنی‌نژاد
◄ فضای نقد در دولت نهم بازتر شده گفت‌وگو با پورمحمدی
◄ تغییر در تیم رسانه‌ای رئیس‌جمهور گفت‌وگو با جوانفکر،‌ مشاور احمدی‌نژاد
◄ ارزیابی عملکرد فرهنگی نظام در سال 85 گفت‌وگو با دکتر عماد افروغ
◄ دفاع از بازخوانی هولوکاست مصاحبه رئیس‌جمهور با فرانس ۲۴

◄ انتحاری‌ها دشمن مسلمانان یا کفار یا صلیبی‌ها؟ سلفی‌گرایی از آغاز تاکنون
◄ اروپا و انسجام اسلامی گزارش اجلاس اروپای اسلامی و تئولوگ‌های شیعه
◄ تهدیدی مهم‌تر از تروریسم برای هویت اروپا صالح زمانی
◄ پرواز پروانه‌ها بر فراز هگمتانه نگاهی به جشنواره فیلم کودک در همدان
◄ وداع با قدرت کارنامه نه چندان پربار شیراک
◄ فساد مالی در ایران چقدر است؟ نتایج نظرسنجی از طلاب و دانشجویان
◄ چهار مرحله عملی برای رابطه ایران و آمریکا نقش راست‌های جدید در گفت‌وگوی ایران و آمریکا ـ بخش دوم
◄ گنجینه خواف یادداشت‌های مدرس در تبعید
◄ فیضیه در زندان! خاطرات آیت‌الله انواری ـ 2
◄ جانشین گمنام علامه امینی به یاد استاد محمدباقر محمودی

◄ گاهی تذکر بدهیم آوینی چه نبود! حسین معززی‌نیا
◄ افغانستان از عزت جهاد تا حضیض کاپیتولاسیون! دانشجوی افغانی در ایران
◄ کدام نرخ تورم درست است؟ گزارش تحلیلی مرکز پژوهش‌ها
◄ ضرورت رویکردی نهادی دربهسازی یارانه‌های انرژی تامی بر سیاست‌های مصرف انژری
◄ شق‌القمر دولت احمدی‌نژاد! تأملی بر سیاست‌ خارجی سه دولت
◄ دفتر تحکیم وحدت از نگاه صفار متن سخنرانی وزیر ارشاد

◄ برادر ضرغامی، خود را در اختیار کسی نگذارید
زمانی که در یک مصاحبه اقتصادی، یک گزارشگر فاقد اطلاعات اولیه و ناآشنا با مباحث اقتصادی به عنوان تنها مصاحبه‌کننده انتخاب می‌شود و همه پرسش‌ها سطحی و بدون استناد به آمار طراحی می‌شود، نتیجه مصاحبه، همان می‌شود که روز گذشته دیدیم.
◄ مسئولان ایرانی، مردمان مریخی!
اطلاعات جمع‌آوری شده از سطح کشور، نشان می‌دهد در سه ماه اخیر که مسئولان دولتی و رسانه‌های وابسته به آنان، از توقف روند گرانی و حتی آغاز روند ارزانی مسکن خبر داده‌اند، قیمت مسکن رشد 30 درصدی داشته
◄ چرا سطح رهبران در جهان رو به افول است؟

تفاوت اساسی میان کشورهای صنعتی و در حال توسعه وجود دارد: سیاستمداران نازل در جهان سوم با خود تیم‌های مدیریتی نازل نیز به همراه می‌آورند، اما سارکوزی فرانسه و مرکل آلمان، توانمندترین سیاستمداران و مدیران و مشاوران را به کار گماشته‌اند. اگر سیاستمداران اصلی تئاتر بازی کنند، زیرمجموعه عظیمی سرگرم حل مشکلات است.

◄ تیم دوچرخه‌سواری ایران در ایرلند ناپدید شده؟
کمتر از دو هفته پیش، مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کردند که برای نخستین بار در تاریخ ایرلند، تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران هم در مسابقات شرکت می‌کند.
◄ تبدیل مذاکره با آمریکا به سوژه جناح‌های سیاسی برای مصرف داخلی

یک عضو دولت سازندگی و وزیر اطلاعات دولت اصلاحات، سعی در القای این نکته دارند که عدم اجازه مذاکره با آمریکا در زمان دولت‌های آنان، موجب از دست رفتن فرصت‌های نظام شده و روزنامه محافظه‌کاران در تحریف آشکار سخنان رهبری، مذاکره حتی درباره عراق را نفی می‌کند

◄ آوینی را مصادره نکنید

من که هرگز عصبانیت و پرخاشگری و فحاشی از او ندیده بودم، وقتی مقاله را در روزنامه جمهوری اسلامی دید، صورتش کمی برافروخته شد و بعد توجهش به کاریکاتوری جلب شد که در وسط مقاله چاپ شده بود، روزنامه را بست و گذاشت روی میز و گفت: «مرتیکه پفیوز»! این اولین فحشی بود که در تمام ایام از دهان او شنیدم.

◄ بازداشت من توطئه‌ای علیه ایران بود‌

این تاجر ایرانی که 22 ماه در لهستان در زندان محبوس بوده و در خبرها از تلاش آمریکا برای محکوم کردن وی به پنجاه سال زندان سخن گفته شده بود،گفت: من در بدنام‌ترین زندان لهستان که زندان موکوتوف است، بودم و از هر شبانه روز 23 ساعت را در یک سلول کوچک می‌گذراندم

◄ اوج انحطاط فرهنگی هالیوود: بازگشت به برهنگی

موج جدید برهنگی در هالیوود که سینمای غیرپورنو را هم آکنده از صحنه‌های مشمئزکننده جنسی می‌کند، در ده سال اخیر، شکل جدی گرفته است که فیلم «چشمان کاملا بسته» آخرین ساخته «استنلی کوبکریک»، یکی از مهم‌ترین آثار این نوع سینما به شمار می‌رود.

◄ لایحه نامزد ریاست‌جمهوری دمکرات‌های دوست! علیه ایران

اوباما که در بیشتر نظرسنجی‌های ملی پس از «هیلاری کلینتون» نفر دوم دمکرات‌هاست، در لایحه خود، با هدف قرار دادن صنعت پرسود نفت و گاز ایران، خواستار مقابله با این صنعت شد.

◄ ادعای تازه چشم‌بادامی‌ها: آزمایش موشک دوربرد کره شمالی در ایران
سازمان‌های جاسوسی چند کشور مشغول پیگیری این مسئله هستند... سازمان‌های جاسوسی چند کشور مشغول پیگیری این مسئله هستند.
◄ ناگفته‌ای از آزادی خرمشهر دارید؟

با گذشت ربع قرن از آزادی خرمشهر، به نظر می‌رسد فرماندهان دفاع مقدس درباره بخش‌هایی از واقعیت‌های فتح خرمشهر، سکوت اختیار کرده و از آن سو، بسیاری از مردم و رزمندگان مرتبط با این حادثه بزرگ، کمتر درباره آن سخن گفته‌اند.

◄ همگرایی اصولگرایان یا انشعاب برای یکجانبه‌گرایی؟

این‌که طیف هواداران رئیس‌جمهور با گروه آقای باهنر و طیف جمعیت ایثارگران، خود را قیم اصولگرایان بدانند، به هیچ وجه پذیرفته نیست. بنا بر شنیده‌ها، این گروه به این نتیجه رسیده‌اند که غیر از هشتاد نفر از نمایندگان مطیع باند آقایان، دیگر نمایندگان مجلس هفتم، اصولگرا نیستند.

◄ دیپورت هشت زن ایرانی از عمره به خاطر حجاب

از مکه و مدینه خبر می‌رسد در سال جاری مأموران سعودی نسبت به رفت‌وآمد زنان و مردان به همراه هم ـ حتی زن و شوهرها ـ نیز حساسیت‌های خشونت‌آمیز نشان می‌دهند و با یاد کردن از آن با عنوان «تلفیق»، مانع آن می‌شوند.

◄ لوموند: مبارزه با ایران، دیدگاه بوش‌محورانه برای جنگ جهانی سوم
تهران به طور فعالانه در سقوط رژیم طالبان به آمریکا کمک کرد. جواد ظریف، سفیر ایران و «زلمای خلیل‌زاد»، نماینده ویژه آمریکا در افغانستان، در ژنو با هم دیدار کردند و دولت تهران، پیشنهاد مذاکرات کلی در مورد سلاح‌های کشتارجمعی، تروریسم، امنیت و همکاری اقتصادی را مطرح نمود. اما آمریکا که تنها هدفش سرنگونی ملاها بود، همه این اقدامات را نادیده گرفت.
◄ مذاکره با آمریکا، رویا یا خط قرمز؟
پرسش اینجاست که آیا صرف مذاکره با آمریکا، قادر است تا از حجم تهدیدات و تحدیدات غرب علیه جمهوری اسلامی بکاهد که اگر این‌گونه است، ‌چرا مذاکرات به‌بن‌بست‌رسیده هسته‌ای با اروپا نتوانست مشکلی را حل کند و بر عکس زمینه‌ساز اجماع علیه ایران در شورای امنیت شد؟
◄ بی‌تفاوتی مسئولان به سرنوشت 160 میلیارد تومان

به دلیل تأخیر چندروزه در پرداخت قسط آخر خرید هواپیماهای تشریفاتی سلطان برونئی و فعالیت پوششی جاسوس «CIA» به عنوان یک خریدار ایذایی، هواپیما تحویل ایران نشده است. با توجه به مخدوش شدن اعتبار «الزیات»، وی در صورت ارایه یک پیشنهاد قابل اطمینان، آماده تحویل هواپیما است.

◄ افشای عکس «ح ـ ب» متخلف زنجیره‌ای «بازتاب»

با گذشت حدود ۹ ماه از افشاگری بازتاب راجع به «ح ـ ب» متخلف اقتصادی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن انتشار عکس و افشای مشخصات وی، از اعمال نفوذهای فراوان به نفع او خبر داد.

◄ بولتون: حمله به ایران و تغییر رژیم در دستور کار آمریکا بماند
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل دیروز گفت: باید قبل از این‌که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، به این کشور حمله کنیم. بین یک ایران اتمی و استفاده از زور، باید توسل به زور را انتخاب کنیم.
◄ انتحاری‌ها دشمن مسلمانان یا کفار یا صلیبی‌ها؟

تاریخ نگار رسمی دولت عربستان نوشته است: به درستی که فرزندان آل سعود در سال 1801 کربلا را گرفتند و ساکنان آن را به قتل رساندند، پس خدای را شکر و این برای کافران مثال خوبی است. کاستی عقل نخبگان عربی موجب شد در جنگ هشت ساله با ایران، پولدارهای عرب، پول فراوان در اختیار صدام قرار دادند؛ وقتی او هوس بلعیدن کویت را کرد.

◄ ترک‌ها و استفاده از حداد عادل برای ماله‌کشی سفر اولمرت
یکی از عوامل نظارتی بر عملکرد سفارتخانه‌های ایران با استقبال از انتشار این گزارش، یکی از آفات مغفول این سفرها را برنامه‌ریزی‌های نادرست و هزینه کردن اعتبار مقامات کشور در راستای نقشه‌های خارجی دانست.
◄ دلالی از جیب شهروندان تهرانی پایان می‌یابد؟

این سازمان ماهیانه از میوه‌فروشان مستقر در این کانکس‌ها، تا مبلغ 5/1 میلیون تومان دریافت می‌کند که درآمد هنگفت آن تا صدها میلیون تومان در ماه می‌رسد، تا جایی که هم‌اکنون موجب گرانفروشی به شهروندان تهرانی شده است.

◄ افشای پشت صحنه تغییرات پرسپولیس توسط مدیرعامل مستعفی

انصاری‌فر گفت: هفده روز پیش و زمانی که پرسپولیس در حساس‌ترین شرایط لیگ و جام حذفی قرار داشت، به خاطر مسائل غیرورزشی (سیاسی) وی را مجبور به استعفا و تهدید به برکناری کردند، اما اکنون پس از افشای مطالب و موضعگیری هواداران باشگاه، در صددند تا وی را برای کمتر از یک ماه، برگردانند.

◄ قاتل خاموش در تعقیب یک میلیارد نفر از مردم جهان

این مشکل تنها متعلق به جمعیت همیشه چاق غربی‌ها نیست، بلکه در بخش‌هایی از آفریقا نیز فشار خون بالا در حال شیوع است. این آمار به تنهایی می‌تواند منجر به مرگ میلیون‌ها نفر در اثر حملات قلبی شود.

◄ تخلف ۳00 میلیارد تومانی با صادرات صوری

یکی از مدیران مسئله‌دار گمرک که تاکنون نیز مسئولیت دارد، از استرداد صادرات برگشتی جلوگیری نموده و در بخشنامه‌ای، دستور داد که از برگشتی صادرات، تنها دلاری 3 تومان دریافت شود و عملا تاجران با صادرات صوری به ازای هر دلار، حدود 40 تومان درآمد نامشروع کسب می‌کنند.

◄ دور زدن دستور رئیس‌جمهور توسط بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار
سال گذشته که دولت سود بانکی را برای بانک‌های خصوصی از 22 درصد به 17 درصد کاهش داد، ‌بسیاری از بانک‌های خصوصی، با تغییر فرمول محاسبه سود بانکی، در ظاهر سود بانکی را 17 درصد محاسبه کرده، اما در عمل، برابر با 22 درصد سود بانک‌های دولتی دریافت کردند.
◄ توضیح شرکت کابل باختر
با توجه به افزایش چشمگیر قیمت مس در دوماهه پایانی در سال 1384، محصولات فروش رفته طی سال با اولین قیمت‌های خریداری‌شده محاسبه و موجودی پایان دوره با آخرین قیمت‌ها محاسبه شده است.
◄ ناگفته‌هایی از تلاش اعراب برای واسطه‌گری میان رایس و متکی

خانم رایس که هنگام ورود متکی به همراه دیگر وزرای خارجه، به احترام وی از سر میز برخاسته بود، منتظر سلام و احوالپرسی متکی با خود او بوده که وزیر خارجه مصر نیز در این بین، با اظهار این‌که بهتر است متکی سلام و احوالپرسی ویژه‌ای با خانم رایس داشته باشد...

◄ روایت آمریکایی‌ها از تمرینات جنگی تفنگداران دریایی ایران

ایران قادر است جریان نیمی از انرژی دنیا را هر وقت که بخواهد، مورد تأثیر قرار دهد. ایرانیان در حال تمرین تاکتیک‌های نبرد با تانکرها هستند. همه این تجهیزات، می‌توانند تلفاتی برای نیروهای آمریکایی مانند فاجعه سختی که ژاپنی‌ها در جنگ جهانی دوم به آمریکایی‌ها وارد کردند، رقم بزنند.

◄ نفر اول شورا با دیپلم قلابی!
به رغم حرف و حدیث‌های جدی در صحت انتخابات این شهر که تا مرز ابطال انتخابات نیز پیش رفت، فرد مذکور باز هم به شورا راه یافته و اکنون عضو شورای شهر است!
◄ در بیمه مرکزی چه می‌گذرد؟

اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط خبرنگار «بازتاب»، از انجام تخلفات گسترده دیگری در صنعت بیمه حکایت دارد که یکی از موارد آن، مربوط به تأسیس و فعالیت غیرقانونی برخی شرکت‌های بیمه‌شده است.
شنبه 86 اردیبهشت 29 , ساعت 3:37 عصر
با پیروزی 4 بر یک مقابل ژاپن
ایران قهرمان فوتسال آسیا شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال ایران در دیدار پایانی قهرمانی آسیا، با برتری 4 بر یک مقابل ژاپن، عنوان نخست را به دست آورد.



شهردار تهران در پاسخ به خبرنگاران _ بخش سوم
هیچ شرطی را برای شهردار شدن مجدد نپذیرفتم
خبرگزاری فارس: قالیباف تاکید کرد: برای اینکه مجددا شهردار تهران شوم هیچ فعالیت سیاسی نکرده‌ام و هیچ شرطی را هم نپذیرفتم، من خودم را مدیون مردم تهران می‌دانم و نباید در حوزه فعالیت‌های خود نگاه سیاسی به موضوعات داشته باشم.


ابراز بی اطلاعی دفتر جعفری از حضور وی در گفتگو با آمریکا
خبرگزاری فارس: دفتر معاون امنیت داخلی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، نسبت به خبر منتشر شده مبنی بر ریاست جعفری در هیئت گفتگو کننده ایرانی در عراق، ابراز بی‌اطلاعی کرد.

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت
لایحه پولشویی به کمیسیون مشترک قضایی و اقتصاد کلان ارجاع شد
خبرگزاری فارس: در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه برگزار شد، مقرر شد پیشنهادی در راستای تامین سالمتر گردش پول به مجمع تشخیص ارائه شود.


مربی قرن والیبال آمریکا وارد تهران شد
خبرگزاری فارس: مربی قرن والیبال ایالات متحده آمریکا که یک ایرانی است، برای گذراندن تعطیلات در کشورش حضور یافت.

مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با فارس:
لایحه بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت فردا در مجلس بررسی می‌شود
خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی کلیات لایحه بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.

عزیزاله حمیدنژاد در گفت‌وگو با فارس خبر داد؛
حمایت از «ذوالقرنین» علیه 300
خبرگزاری فارس:عزیزاله حمیدنژاد از حمایت کمیسیون فرهنگی مجلس در زمینه ساخت فیلم «ذوالقرنین» علیه فیلم موهن و ضدایرانی 300 خبر داد.

اخبار شصتمین جشنواره فیلم کن /9
«پرسپولیس»، روایتی تلخ از ایران در جشنواره کن
خبرگزاری فارس: فیلم «پرسپولیس» به کارگردانی «مرجانه ساتراپی» که در بخش رقابتی شصتمین جشنواره فیلم کن به نمایش درخواهد آمد، روایت تلخ و سیاهی را از انقلاب اسلامی تصویر کرده است.

رئیس سازمان محیط زیست در گفت‌وگو با فارس:
تمام صنایع مکلف به تهیه گزارش مخاطرات زیست محیطی شدند
خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از مکلف شدن تمام صنایع نسبت به ارائه گزارش مخاطرات زیست محیطی خود خبر داد.

جهرمی در جمع خبرنگاران:
برای فراهم کردن شغل از بیکاران و جویندگان کار ثبت نام می‌شود
خبرگزاری فارس: وزیر کار گفت: با راه‌اندازی سایت مشخصی از جویندگان کار و بیکاران ثبت نام خواهد شده تا از این طریق ضمن تفکیک این افراد از نظر جنسیت، مهارت، سطح تحصیلات و سن، برنامه‌های آموزشی و کارآفرینی لازم را برای آنان فراهم شود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با فارس:
شکایات ثبت‌نام مدارس در سال گذشته کاهش چشمگیر داشت‌
خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این‌که شکایت ثبت‌نام مدارس در سال گذشته کاهش چشمگیر داشت، گفت: شکایات ثبت‌نام مدارس در سال 85 نسبت به 84، یک به 10 بود.

علی‌آبادی در گفت و گو با فارس خبر داد:
بهره‌برداری از ورزشگاه 50 هزار نفری شیراز تا پایان سال 1386
خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی از بهره‌برداری از ورزشگاه 50 هزار نفری شیراز تا پایان سال جاری خبر داد.


رئیس مجلس:کیمیای سعادت کار را گم کرده‌ایم
خبرگزاری فارس:حداد عادل با اشاره به این که عده‌ای شب و روز درس می‌خوانند که بعداً مجبور نشوند کار کنند،گفت:کار این کیمیای سعادت را گم کرده‌ایم.

کدخدایی در جمع خبرنگاران:
مهلت استعفای مدیران 6 ماه پیش از ثبت نام انتخابات است
خبرگزاری فارس:سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق مصوبه اخیر مجلس که مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته و برای اجرای از سوی دولت ابلاغ خواهد شد، مدیرانی که قصد کاندیدا‌توری در انتخابات مجلس را داشته باشند 6 ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفا می‌دهند.


پوتین: دموکراسی مطلق، در هیچ کجای دنیا وجود ندارد
خبرگزاری فارس: رئیس جمهوری روسیه در پاسخ به انتقاد از سیاست های داخلی کرملین در زمینه دموکراسی گفت در هیچ کجای جهان دموکراسی بطور مطلق وجود ندارد.

تمام اخبار
   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ