سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزد نیکوترین گمانم به تو باش ای گرامی ترین گرامیان! و مرا با عصمت تأیید فرما و زبانم را به حکمت بگشای . [امام زین العابدین علیه السلام ـ در دعای استغفار ـ]
 
شنبه 86 خرداد 19 , ساعت 4:8 عصر

دانشگاه
بیانیه انجمن اسلامی دانشگاههای مشهد:
تعدادی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مشهد به حوادث
  اخیر دانشگاه امیرکبیر و بازداشت دو دانشجوی این دانشگاه اعتراض و در این ارتباط بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در این بیانیه با ابراز این عقیده که امروز    دانشگاههای کشور با شرایط بغرنجی دست به گریبانند آمده است: به نظر می‌رسد برخی با وجود شعارهایشان، تمام موازین اخلاقی و حتی دینی را به هیچ انگاشته و کمر همت به حذف منتقدان و محو جنبش دانشجویی بسته‌اند.

نویسندگان این بیانیه در ادامه با اشاره به قضیه دانشگاه امیرکبیر و پروژه‌خواندن آن آورده‌اند که عده‌ای با جعل لوگو و چاپ نشریات توهین‌کننده به مقدسات، سعی در نسبت دادن این نشریات به دانشجویان کردند تا به این بهانه با جوسازی و تحریک احساسات مذهبی جامعه زمینه‌ای باشد برای قدرت‌گرفتن و بازگذاشتن دست برخورد با دانشجویان، غافل از این که دیگر این حرکات نخ‌نماشده و این قبیل پروژه‌ها کسی را خام نمی‌کند، بلکه احساسات جریحه‌دارشده مردم و دانشجویان با خشم به پروژه‌سازان می‌نگرد.

در ادامه این بیانیه با اشاره به بازداشت برخی مدیران مسوول نشریات دانشگاه امیرکبیر و بیان این‌که این افراد از اولین ساعات شروع قضیه ضمن رد انتساب نشریات مذکور به دانشجویان به افشای این پروژه پرداختند، از دستگیری اخیر دو دانشجوی دیگر یاد و نسبت به وضعیت آنان ابراز نگرانی شده است.

در پایان بیانیه آمده است: ما امضاکنندگان این بیانه با محکوم‌کردن هر گونه برخورد قهری با دانشجویان خواستار آزادی هرچه سریع‌تر ایشان و برخورد با گردانندگان اصلی این پروژه ننگین هستیم و هشدار می دهیم در سالی که نام اتحاد ملی را دارد این گونه پروژه‌ها نه تنها به اتحاد نمی‌انجامد بلکه دستیابی به تکصدایی نیز خیالی باطل است. چراغ جنبش دانشجویی خاموش نمی‌شود و تا زمانی که دانشجویی در دانشگاه زنده است، این راه ادامه دارد.


شنبه 86 خرداد 19 , ساعت 4:8 عصر

خاتمی
سید محمد رضا خاتمی در گفتگو با ایسنا :
سیدمحمدرضا خاتمی با تاکید بر این که احزاب اصلاح‌طلب تلاششان را برای حضور جدی مردم در صحنه‌ی انتخابات به کار می‌گیرند، گفت:در حقیقت مانع اصلی محدودیت‌هایی است که از طرف جناح مقابل در دادن روزنامه‌، دسترسی به رسانه‌های عمومی و گروهی و حتی در برگزاری مراسم و ارتباط‌های مستقیم با مردم ایجاد می‌شود.

دبیرکل سابق حزب مشارکت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: با وجود تمام مسائل هر حزبی برنامه‌ی خاص خود را برای ارتباط با اقشار مختلف اجتماعی دارد.

وی افزود: مهم‌ترین کار این است که در درجه اول احزاب بدانند مردم واقعا چه می‌خواهند و سپس برای دستیابی به آن خواسته‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند و بتوانند برنامه‌هایشان را به گوش مردم برسانند.

خاتمی در ادامه با تاکید بر این‌که باید برای ایجاد رقابت در انتخابات تلاش خود را به کار گیریم، ابراز عقیده کرد: هر چند قراینی که پیداست نگران‌کننده است؛ یعنی نشان نمی‌دهد که همه استانداردهای قابل قبول مهیا باشد، ولی نمی‌شود ساکت نشست، باید تلاش کرد، به میدان آمد و نگذاشت عده‌ای هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

دبیر کل سابق جبهه مشارکت در پایان در پاسخ به این که چه کاندیدایی باعث حضور جدی‌تر مردم در پای صندوق رای خواهد شد گفت: هر کاندیدایی که صادق باشد، سلامت نفس داشته باشد، به مردم تعهد داشته باشد و بتواند در بخش‌های مختلف زبان مردم باشد، این ویژگی را دارد.


شنبه 86 خرداد 19 , ساعت 4:8 عصر

با تأییدسازمان مالکیت فکری ملل متحد

جوان 19 ساله ایرانی، بنیانگذار علم نوین هوش مصنوعی جهان لقب گرفت

مسعود مولوی، جوان مححق ایرانی

     سازمان مالکیت فکری ملل متحد (w.i.p.o ) لقب بنیانگذار علم نوین هوش مصنوعی جهان را برای دستیابی به فن آوری پیشرفته هوش مصنوعی سخنگو با قابلیت هماهنگ سازی تصاویر مجازی انسان به مسعود مولوی، جوان 19 ساله ایرانی اعطا کرد.

       به گزارش خبرگزار ی کانون دانش آموزی (پانا)، مسعود مولوی که  روزی خبرنگار خبرگزاری پانا مرکز اصفهان بود، در یک مصاحبه اختصاصی به خبرگار پانا، گفت: این فن آوری از سوی کمیته داوری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و هیأت علمی واحد نجف آباد، مورد بررسی قرار گرفت و از سوی مراجع عالی انفورماتیک کشور- پس از بررسی های دقیق- تایید و به ثبت رسید.

ادامه مطلب ...

شنبه 86 خرداد 19 , ساعت 4:8 عصر

یک‌ایرانی، برنده جایزه جمعیت سازمان ملل


کمیته جایزه جمعیت سازمان ملل، افضلی معاون وزیر بهداشت ایران را مشترکا به همراه دکتر آلن روزنفیلد، استاد دانشگاه کلمبیای نیویورک بعنوان نفرات برگزیده سازمان ملل برای دریافت جایزه سالانه جمعیت انتخاب کرده بود.


 دکتر حسین ملک‌افضلی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران،

مراسم اهدای جایزه سالانه جمعیت سازمان ملل به نفرات برگزیده، شامگاه پنجشنبه در نیویورک برگزار شد اما دکتر "حسین ملک افضلی" برنده این جایزه به دلیل تاخیر آمریکا در صدور روادید، نتوانست در این مراسم شرکت کند. بهگزارش ایرنا، دکتر مهدی دانش یزدی معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل به نمایندگی از طرف دکتر افضلی این جایزه و لوح تقدیر را دریافت کرد.

ادامه مطلب ...

شنبه 86 خرداد 19 , ساعت 4:8 عصر
علامه

زندگینامه مرحوم علامه مصطفوی(ره)


در روز چهارم شعبان
سال ١٣٣٤هجری قمری مطابق با سال ١٢٩٧هجری شمسی ، خداوند جلوه ای از رحمتش را با تولد یکی از اولیاء خاصش در شهر تبریزمنطقه آذربایجان ایران نشان داد .

جناب علّامه حسن مصطفوی دورانِ کودکی را در شهر تبریز در محضرِ پدر بزرگوارش آقا شیخ عبدالرّحیم زندگی کرد .

پدرش آقا شیخ عبدالرّحیم فرزند شیخ مصطفی از دانشمندانِ شهر و مشهور به زهد و تقوی بوده است . نقل میکنند که او دارای روحیه ای بسیار لطیف و صاف ، و با اینکه از نظر علمی صاحبِ رأی ولی همیشه در سکوت و تواضع کامل به مردم خدمت میکرده است .

ادامه مطلب ...

شنبه 86 خرداد 19 , ساعت 3:2 عصر
درباره ما
تماس با ما
برگه نظرخواهی
MehrNews RSS Feed
کتابخانه مهر فهرست »
وجود و نظریه شناخت
وجود و نظریه شناخت
"وجود و نظریه شناخت" تالیف والتر ترنس استیس با ترجمه عزیزالله افشار از سوی انتشارات حکمت در 564 صفحه و شمارگان 1000 نسخه منتشر شد.

جستجوی پیشرفته» بایگانی اخبارروز»


رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با مهر خبر داد:
آغاز تحقیقات محققان ایرانی برای تولید داروی گیاهی درمان دیابت
دکتر باقر لاریجانی گفت: محققان ایرانی مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران تحقیقات جدیدی را برای تولید یک دارو با منشاء گیاهی که در درمان دیابت نقش دارد، آغاز کرده اند.


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۴:۰۶

قطع بارش باران در استان‌های سیستان و هرمزگان / شرایط جوی برای پرواز بالگردها مساعد است
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، از قطع بارش باران در استانهای سیستان و بلوچستان و همچنین هرمزگان خبرداد و گفت : شرایط جوی در حال حاضر برای پرواز بالگردها مساعد شده است .
آخرین اخبار و گزارش‌های مهر از وضعیت مناطق سیل زده و استان‌های بحرانی کشور
21 کشته و مصدوم در استانهای هرمزگان و سیستان / خسارت 30 درصدی برخی روستاها و تلف شدن 3 هزار رأس دام در جاسک
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۴:۰۴
4 مولفه در فضای جدید هسته‌ای (نوشته پرویز اسماعیلی)
فراموشی در هایلیگندام
خبرگزاری مهر : در حالی‌که روز دوشنبه آینده اجلاس ماه ژوئن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تشکیل و به موضوع گزارش اخیر محمد البرادعی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران نیز خواهد پرداخت، سران کشورهای صنعتی گروه 8 در هایلیگندام آلمان، بیانیه‌ای دو پهلو درباره برنامه هسته‌ای ایران صادر کردند.


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۳:۵۹
/ مروری بر حاشیه‌های فرهنگ و هنر /
ترش و شیرین فرهنگ و هنر
حوزه فرهنگ و هنر حاشیه‌هایی جذاب و گاه عجیب دارد که پرداختن به برخی از آنها خالی از لطف نیست. از این پس روزهای شنبه در مطلبی با عنوان "ترش و شیرین فرهنگ و هنر" با رویکردی انتقادی به این حاشیه‌ها می‌پردازیم.


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۳:۳۳
/ بررسی پیش نویس قانون ایمنی زیستی- 11 / دبیر کمیته ایمنی زیستی وزارت بهداشت :
دعوای بیوتکنولوژیستها و محیط زیستی ها به سود شرکتهای خارجی تمام می‌شود / نباید با بحثهای سیاسی در تدوین پیش نویس راه تولید علم را مسدود کرد
کشور ما به قرائن و شواهد بسیار در حال رشد و توسعه است و نباید اجازه دهیم با افزایش بحث های غیر تخصصی و سیاسی در تدوین پیش نویس سند ایمنی زیستی به سویی حرکت کنیم که ما را از رشد فعلی دور کند.
حقیقت علم را با سیاست درگیر نکنید / فرش قرمز تنها برای متخصصان خارجی پهن می‌شود
پیشی گرفتن کشورهای منطقه از ایران در بیوتکنولوژی هشداری برای مسئولان است / سازمان محیط زیست نه می تواند قانون تدوین کند و نه کار کارشناسی
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۳:۲۷
/ آخرین تحولات سیاسی لبنان /
دیدار قریب الوقوع نبیه بری و سعد الحریری / تکرار اتهامات سنیوره علیه سوریه / پایان مهلت شورای امنیت برای تشکیل دادگاه ترور حریری
دیدار سمیر جعجع با سفیر آمریکا در بیروت، تکرار اتهامات نخست وزیر لبنان علیه سوریه، دیدار قریب الوقوع رئیس پارلمان و رئیس فراکسیون اکثریت پارلمان لبنان با یکدیگر، پایان مهلت شورای امنیت سازمان ملل متحد برای تصویب طرح تشکیل دادگاه بین المللی ترور حریری در نهادهای قانونی لبنان، مهمترین تحولات سیاسی این کشور را تشکیل می دهد.
مشکلات سیاسی لبنان زمینه دخالت کشورهای بیگانه را افزایش می دهد
ابتکار عمل فرانسه برای حل بحران لبنان و استقبال مخالفان و موافقان / رایزنی سفیر عربستان در بیروت با گروههای مختلف
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۳:۲۴
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با مهر :
ارشاد با وجود قول قبلی لایحه کپی رایت را آماده نکرده است
دکتر عماد افروغ گفت : با وجود اینکه وزارت ارشاد به مجلس قول داده بود لایحه پیوستن ایران به کپی رایت را آماده کند تاکنون هیچ لایحه ای به مجلس ارائه نشده است.
پیشنهاد اتحادیه ناشران برای پیوستن ایران به معاهده جهانی کپی رایت
ایران باید به پیمان جهانی کپی رایت بپیوندد
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۳:۲۴
دبیرکل فدراسیون بانکی اروپا :
تحریم‌‌‌های بانکی علیه ایران باید لغو شود
گویدو راوات دبیرکل فدراسیون بانکی اروپا در نامه‌ای به رئیس هیئت مدیره واحد مدیریت بحران‌ها در کمیسیون اروپا خواستار لغو تحریم‌های بانکی علیه ایران شد.


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۵۷
رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگوی مشروح با مهر :
دانشگاه پیام نور نیازی به اعلام تکمیل ظرفیت ندارد / سربازها در دانشگاه پیام نور دانشجو می‌شوند / رقابت دانشگاه آزاد و پیام نور به نفع کشور است
دانشگاه پیام نور زمینه اشتغال توام با تحصیل، تحصیل در دو رشته، همزمانی سربازی با تحصیل را فراهم کرده است، در این دانشگاه وابستگی بین مقطع تحصیلی قبلی و مقطع تحصیلی بعدی الزامی نیست .


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۵۶
/ گزارش مهر از نقش نظم در زندگی فردی و اجتماعی /
جای خالی نظم در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی احساس می شود / اغلب بی نظمی ها از زندگی شخصی افراد نشات می گیرد
خبرگزاری مهر - گروه استان ها : در سال های اخیر بی نظمی در زندگی شخصی افراد به بی نظمی در جامعه تعمیم یافته است و جای خالی نظم در بیشتر پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به شدت احساس می شود .


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۵۳
ثمره هاشمی در گفتگو با مهر خبر داد:
آمادگی همه جانبه وزارت کشور برای برگزاری مطلوب انتخابات مجلس هشتم
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به زمان بندی برگزاری انتخابات گفت زمان بندی انتخابات، فارغ از تعطیلات مندرج در تقویم از سوی مسئولان اجرایی پیگیری می شود و آمادگی همه جانبه ای برای برگزاری مطلوب انتخابات مجلس هشتم در وزارت کشور برنامه ریزی شده است.
امکان برگزاری انتخابات در هفته‌های ابتدایی اسفندماه وجود ندارد
برای اولین بار انتخابات را مکانیزه برگزار می‌کنیم / اصراری بر انجام انتخابات مجلس هشتم در 24 اسفند نداریم
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۵۰
حاج بابایی در گفتگو با مهر احتمال داد :
سهمیه‌بندی بنزین از 31 خرداد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احتمال اجرای طرح سهمیه بندی بنزین از 31 خرداد ماه جاری خبر داد.
مجبور به سهمیه‌بندی بنزین هستیم
از 18 خرداد بنزین فقط با کارت هوشمند
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۴۲
مخبر کمیسیون اصل نود در گفتگو با مهر خبر داد:
دانش جعفری و رحیمی در کمیسیون اصل نود / بررسی تحولات بانک‌ها و پرونده بیمه ایران
آخرین تحولات مربوط به بانک‌ها و برخی موضوعات اقتصادی اخیر از جمله برکناری هیات مدیره بیمه ایران به دستور رئیس جمهور، در جلسه فردای کمیسون اصل نود مجلس با حضور وزیر اقتصاد و رئیس دیوان محاسبات کشور مورد بررسی قرار می گیرد.
بررسی عملکرد دیوان محاسبات در تفریغ بودجه و پرونده بیمه ایران در کمیسیون اصل نود

۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۳۸
سجادی در گفتگو با مهر :
با شخصیت‌های بانفوذ رایزنی می‌کنیم/ جبهه پیروان همه تلاش خود را برای اتحاد اصولگرایان به کار می‌گیرد
جبهه پیروان خط امام و رهبری تلاش می‌کند فعالیت‌های اصولگرایان زیر چتر وحدت قرار گیردو در هین راستا بنا دارد از کلیه اصولگرایانی که دغدغه وحدت دارند، دعوت کند تا دراین زمینه تلاش کنند و به همین منظور رایزنی با اشخاص با نفوذی از جمله فدایی، توکلی و محصولی را ضروری می‌داند.


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۳۲
سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با مهر خبر داد :
اعلام نظر شورای نگهبان درباره فرمول جدید نرخ سود تا پایان این هفته / بازگشت طرح حذف کنکور به مجلس
دکتر عباسعلی کدخدایی اعلام کرد: فقهای شورای نگهبان تا پایان هفته درباره استفساریه بانک مرکزی در خصوص فرمول جدید‌ محاسبه نرخ سود بانکی اظهار نظر می‌کند.
نظام بانکی بلاتکلیف نیست / شورای پول و اعتبار در انتظار پاسخ شورای نگهبان است

۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۲۲
بانک مرکزی :
نظام بانکی بلاتکلیف نیست / شورای پول و اعتبار در انتظار پاسخ شورای نگهبان است
بانک مرکزی اعلام کرد: شورای پول و اعتبار در انتظار دریافت پاسخ شورای نگهبان درباره فرمول جدید محاسبه نرخ سود بانکی است.


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۱۸
/ بررسی پیش نویس قانون ایمنی زیستی- 9 / عضو هیئت مدیره انجمن ایمنی زیستی (1) :
پیشی گرفتن کشورهای منطقه از ایران در بیوتکنولوژی هشداری برای مسئولان است / سازمان محیط زیست نه می تواند قانون تدوین کند و نه کار کارشناسی
طبق قانون چشم انداز بیست ساله، ایران باید تا سال 1404 مقام اول علمی را در منطقه کسب کند اما هم اکنون کشورهای منطقه در بیوتکنولوژی پیشی گرفته اند و مسئولین کشور به جای اجرایی کردن قانون بین المللی ایمنی زیستی (کارتاهنا) به دنبال ایجاد و تدوین قانون جدید هستند.
سازمان محیط زیست فراتر از قوانین دنیا خطرات موجودات تراریخته را قطعی دانسته است / قانون مصوب نباید مانع توسعه علمی کشور شود
اسناد پیش نویس ایمنی زیستی را در صورت استمرار دخالت افراد ذی نفع منتشر می‌کنیم / ایجاد بستر نفوذ بیگانگان توسط سازمان محیط زیست ادعایی بیش نیست
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۱۷
جایگاه زکات در اسلام و تأثیرات آن بر جامعه - 1
زکات روح انسان را تعالی می بخشد
خبرگزاری مهر - گروه دین و اندیشه: دین اسلام برای رفع فقر و محرومیت، که منشاء بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی است، راهکارهایی را در دستور کار مسلمانان قرار داده است . اخذ "زکات" به عنوان مالیاتی اسلامی از جمله راهکارهای اقتصادی اسلام برای زدودن فقر از منظر جامعه و جلوگیری از بروز آثار و تبعات منفی آن است که تعالی روح انسان را نیز در پی دارد .


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۱۵
/ دادگاه هاوایی در پشت درهای بسته /
جلسه اول دادگاه هاوایی هفته گذشته بدون اطلاع رسانی برگزار شده است ! / امکان صدور رای بدون برگزاری جلسه دوم وجود دارد
جلسه اول دادگاه هاوایی توسط شعبه 13 دیوان عالی کشور هفته گذشته بدون اطلاع رسانی از سوی دادگاه و طرفین دعوی برگزار شده است و امکان صدور رای بدون برگزاری جلسه دوم دادگاه وجود دارد.
عدم رسیدگی به پرونده هاوایی اعتماد مردم را سلب می‌کند / حمایت برخی مدیران ذی نفع رسیدگی به پرونده را به تاخیر انداخت
جلسه علنی دادگاه هاوایی برگزار نمی‌شود ! / در انتظار رای می‌مانیم
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۰۲
سولانا :
هرگونه اقدام منفی شورای امنیت علیه ایران اشتباه است / در دراز مدت با ایران به نتیجه خواهیم رسید
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با هشدار به غربی ها درباره هرگونه تعامل نادرست و غیر منطقی با برنامه هسته ای صلح آمیز ایران، خواستار اتخاذ شیوه مناسب برای تعامل با این برنامه شد و گفت: هرگونه اقدام منفی شورای امنیت علیه ایران اشتباه است.
آمریکا دارایی های 4 شرکت ایرانی را مسدود کرد
اطمینان از ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران فصل جدیدی را در روابط با تهران باز می کند
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۱:۵۱





تهران:۱۴:۲۳ ,۱۳۸۶/۰۳/۱۹
گزارش بایگانی»

آخرین اخبار و گزارش‌های مهر از وضعیت مناطق سیل زده و استان‌های بحرانی کشور
مصاحبه بایگانی»

رئیس سازمان توسعه تجارت در گفتگوی مشروح با مهر اعلام کرد : 9 پیامد مثبت کاهش نرخ سود برای اقتصاد ایران / 9 میلیارد دلار تسهیلات برای توسعه صادرات
تحلیل بایگانی»

ماجرای آن خسارت 100 میلیارد تومانی ؛ تحلیل مهر از وقایع و رویدادهای فرهنگ و هنر در هفته گذشته
نقد بایگانی»

غنی ترین اکوسیستم های دنیا در مرز نابودی ؛ گزارش انتقادی مهر از روند نابودی تالاب های کشور

» سایت های خبری دیگر
» سایت های سازمان تبلیغات اسلامی

.............................................................................................................................
صفحه اول | فرهنگ و هنر | فرهنگ و ادب | دین واندیشه | حوزه و دانشگاه | فناوری های نوین
اجتماعی | اقتصادی | سیاسی | بین الملل | ورزشی | انرژی هسته ای
عکس | استانها
© 2003-2005 Mehr News Agency
شنبه 86 خرداد 19 , ساعت 2:56 عصر
درباره ما
تماس با ما
برگه نظرخواهی
MehrNews RSS Feed
کتابخانه مهر فهرست »
وجود و نظریه شناخت
وجود و نظریه شناخت
"وجود و نظریه شناخت" تالیف والتر ترنس استیس با ترجمه عزیزالله افشار از سوی انتشارات حکمت در 564 صفحه و شمارگان 1000 نسخه منتشر شد.

جستجوی پیشرفته» بایگانی اخبارروز»


رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با مهر خبر داد:
آغاز تحقیقات محققان ایرانی برای تولید داروی گیاهی درمان دیابت
دکتر باقر لاریجانی گفت: محققان ایرانی مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران تحقیقات جدیدی را برای تولید یک دارو با منشاء گیاهی که در درمان دیابت نقش دارد، آغاز کرده اند.


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۴:۰۶

قطع بارش باران در استان‌های سیستان و هرمزگان / شرایط جوی برای پرواز بالگردها مساعد است
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، از قطع بارش باران در استانهای سیستان و بلوچستان و همچنین هرمزگان خبرداد و گفت : شرایط جوی در حال حاضر برای پرواز بالگردها مساعد شده است .
آخرین اخبار و گزارش‌های مهر از وضعیت مناطق سیل زده و استان‌های بحرانی کشور
21 کشته و مصدوم در استانهای هرمزگان و سیستان / خسارت 30 درصدی برخی روستاها و تلف شدن 3 هزار رأس دام در جاسک
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۴:۰۴
4 مولفه در فضای جدید هسته‌ای (نوشته پرویز اسماعیلی)
فراموشی در هایلیگندام
خبرگزاری مهر : در حالی‌که روز دوشنبه آینده اجلاس ماه ژوئن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تشکیل و به موضوع گزارش اخیر محمد البرادعی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران نیز خواهد پرداخت، سران کشورهای صنعتی گروه 8 در هایلیگندام آلمان، بیانیه‌ای دو پهلو درباره برنامه هسته‌ای ایران صادر کردند.


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۳:۵۹
/ مروری بر حاشیه‌های فرهنگ و هنر /
ترش و شیرین فرهنگ و هنر
حوزه فرهنگ و هنر حاشیه‌هایی جذاب و گاه عجیب دارد که پرداختن به برخی از آنها خالی از لطف نیست. از این پس روزهای شنبه در مطلبی با عنوان "ترش و شیرین فرهنگ و هنر" با رویکردی انتقادی به این حاشیه‌ها می‌پردازیم.


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۳:۳۳
/ بررسی پیش نویس قانون ایمنی زیستی- 11 / دبیر کمیته ایمنی زیستی وزارت بهداشت :
دعوای بیوتکنولوژیستها و محیط زیستی ها به سود شرکتهای خارجی تمام می‌شود / نباید با بحثهای سیاسی در تدوین پیش نویس راه تولید علم را مسدود کرد
کشور ما به قرائن و شواهد بسیار در حال رشد و توسعه است و نباید اجازه دهیم با افزایش بحث های غیر تخصصی و سیاسی در تدوین پیش نویس سند ایمنی زیستی به سویی حرکت کنیم که ما را از رشد فعلی دور کند.
حقیقت علم را با سیاست درگیر نکنید / فرش قرمز تنها برای متخصصان خارجی پهن می‌شود
پیشی گرفتن کشورهای منطقه از ایران در بیوتکنولوژی هشداری برای مسئولان است / سازمان محیط زیست نه می تواند قانون تدوین کند و نه کار کارشناسی
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۳:۲۷
/ آخرین تحولات سیاسی لبنان /
دیدار قریب الوقوع نبیه بری و سعد الحریری / تکرار اتهامات سنیوره علیه سوریه / پایان مهلت شورای امنیت برای تشکیل دادگاه ترور حریری
دیدار سمیر جعجع با سفیر آمریکا در بیروت، تکرار اتهامات نخست وزیر لبنان علیه سوریه، دیدار قریب الوقوع رئیس پارلمان و رئیس فراکسیون اکثریت پارلمان لبنان با یکدیگر، پایان مهلت شورای امنیت سازمان ملل متحد برای تصویب طرح تشکیل دادگاه بین المللی ترور حریری در نهادهای قانونی لبنان، مهمترین تحولات سیاسی این کشور را تشکیل می دهد.
مشکلات سیاسی لبنان زمینه دخالت کشورهای بیگانه را افزایش می دهد
ابتکار عمل فرانسه برای حل بحران لبنان و استقبال مخالفان و موافقان / رایزنی سفیر عربستان در بیروت با گروههای مختلف
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۳:۲۴
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با مهر :
ارشاد با وجود قول قبلی لایحه کپی رایت را آماده نکرده است
دکتر عماد افروغ گفت : با وجود اینکه وزارت ارشاد به مجلس قول داده بود لایحه پیوستن ایران به کپی رایت را آماده کند تاکنون هیچ لایحه ای به مجلس ارائه نشده است.
پیشنهاد اتحادیه ناشران برای پیوستن ایران به معاهده جهانی کپی رایت
ایران باید به پیمان جهانی کپی رایت بپیوندد
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۳:۲۴
دبیرکل فدراسیون بانکی اروپا :
تحریم‌‌‌های بانکی علیه ایران باید لغو شود
گویدو راوات دبیرکل فدراسیون بانکی اروپا در نامه‌ای به رئیس هیئت مدیره واحد مدیریت بحران‌ها در کمیسیون اروپا خواستار لغو تحریم‌های بانکی علیه ایران شد.


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۵۷
رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگوی مشروح با مهر :
دانشگاه پیام نور نیازی به اعلام تکمیل ظرفیت ندارد / سربازها در دانشگاه پیام نور دانشجو می‌شوند / رقابت دانشگاه آزاد و پیام نور به نفع کشور است
دانشگاه پیام نور زمینه اشتغال توام با تحصیل، تحصیل در دو رشته، همزمانی سربازی با تحصیل را فراهم کرده است، در این دانشگاه وابستگی بین مقطع تحصیلی قبلی و مقطع تحصیلی بعدی الزامی نیست .


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۵۶
/ گزارش مهر از نقش نظم در زندگی فردی و اجتماعی /
جای خالی نظم در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی احساس می شود / اغلب بی نظمی ها از زندگی شخصی افراد نشات می گیرد
خبرگزاری مهر - گروه استان ها : در سال های اخیر بی نظمی در زندگی شخصی افراد به بی نظمی در جامعه تعمیم یافته است و جای خالی نظم در بیشتر پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به شدت احساس می شود .


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۵۳
ثمره هاشمی در گفتگو با مهر خبر داد:
آمادگی همه جانبه وزارت کشور برای برگزاری مطلوب انتخابات مجلس هشتم
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به زمان بندی برگزاری انتخابات گفت زمان بندی انتخابات، فارغ از تعطیلات مندرج در تقویم از سوی مسئولان اجرایی پیگیری می شود و آمادگی همه جانبه ای برای برگزاری مطلوب انتخابات مجلس هشتم در وزارت کشور برنامه ریزی شده است.
امکان برگزاری انتخابات در هفته‌های ابتدایی اسفندماه وجود ندارد
برای اولین بار انتخابات را مکانیزه برگزار می‌کنیم / اصراری بر انجام انتخابات مجلس هشتم در 24 اسفند نداریم
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۵۰
حاج بابایی در گفتگو با مهر احتمال داد :
سهمیه‌بندی بنزین از 31 خرداد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احتمال اجرای طرح سهمیه بندی بنزین از 31 خرداد ماه جاری خبر داد.
مجبور به سهمیه‌بندی بنزین هستیم
از 18 خرداد بنزین فقط با کارت هوشمند
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۴۲
مخبر کمیسیون اصل نود در گفتگو با مهر خبر داد:
دانش جعفری و رحیمی در کمیسیون اصل نود / بررسی تحولات بانک‌ها و پرونده بیمه ایران
آخرین تحولات مربوط به بانک‌ها و برخی موضوعات اقتصادی اخیر از جمله برکناری هیات مدیره بیمه ایران به دستور رئیس جمهور، در جلسه فردای کمیسون اصل نود مجلس با حضور وزیر اقتصاد و رئیس دیوان محاسبات کشور مورد بررسی قرار می گیرد.
بررسی عملکرد دیوان محاسبات در تفریغ بودجه و پرونده بیمه ایران در کمیسیون اصل نود

۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۳۸
سجادی در گفتگو با مهر :
با شخصیت‌های بانفوذ رایزنی می‌کنیم/ جبهه پیروان همه تلاش خود را برای اتحاد اصولگرایان به کار می‌گیرد
جبهه پیروان خط امام و رهبری تلاش می‌کند فعالیت‌های اصولگرایان زیر چتر وحدت قرار گیردو در هین راستا بنا دارد از کلیه اصولگرایانی که دغدغه وحدت دارند، دعوت کند تا دراین زمینه تلاش کنند و به همین منظور رایزنی با اشخاص با نفوذی از جمله فدایی، توکلی و محصولی را ضروری می‌داند.


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۳۲
سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با مهر خبر داد :
اعلام نظر شورای نگهبان درباره فرمول جدید نرخ سود تا پایان این هفته / بازگشت طرح حذف کنکور به مجلس
دکتر عباسعلی کدخدایی اعلام کرد: فقهای شورای نگهبان تا پایان هفته درباره استفساریه بانک مرکزی در خصوص فرمول جدید‌ محاسبه نرخ سود بانکی اظهار نظر می‌کند.
نظام بانکی بلاتکلیف نیست / شورای پول و اعتبار در انتظار پاسخ شورای نگهبان است

۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۲۲
بانک مرکزی :
نظام بانکی بلاتکلیف نیست / شورای پول و اعتبار در انتظار پاسخ شورای نگهبان است
بانک مرکزی اعلام کرد: شورای پول و اعتبار در انتظار دریافت پاسخ شورای نگهبان درباره فرمول جدید محاسبه نرخ سود بانکی است.


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۱۸
/ بررسی پیش نویس قانون ایمنی زیستی- 9 / عضو هیئت مدیره انجمن ایمنی زیستی (1) :
پیشی گرفتن کشورهای منطقه از ایران در بیوتکنولوژی هشداری برای مسئولان است / سازمان محیط زیست نه می تواند قانون تدوین کند و نه کار کارشناسی
طبق قانون چشم انداز بیست ساله، ایران باید تا سال 1404 مقام اول علمی را در منطقه کسب کند اما هم اکنون کشورهای منطقه در بیوتکنولوژی پیشی گرفته اند و مسئولین کشور به جای اجرایی کردن قانون بین المللی ایمنی زیستی (کارتاهنا) به دنبال ایجاد و تدوین قانون جدید هستند.
سازمان محیط زیست فراتر از قوانین دنیا خطرات موجودات تراریخته را قطعی دانسته است / قانون مصوب نباید مانع توسعه علمی کشور شود
اسناد پیش نویس ایمنی زیستی را در صورت استمرار دخالت افراد ذی نفع منتشر می‌کنیم / ایجاد بستر نفوذ بیگانگان توسط سازمان محیط زیست ادعایی بیش نیست
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۱۷
جایگاه زکات در اسلام و تأثیرات آن بر جامعه - 1
زکات روح انسان را تعالی می بخشد
خبرگزاری مهر - گروه دین و اندیشه: دین اسلام برای رفع فقر و محرومیت، که منشاء بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی است، راهکارهایی را در دستور کار مسلمانان قرار داده است . اخذ "زکات" به عنوان مالیاتی اسلامی از جمله راهکارهای اقتصادی اسلام برای زدودن فقر از منظر جامعه و جلوگیری از بروز آثار و تبعات منفی آن است که تعالی روح انسان را نیز در پی دارد .


۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۱۵
/ دادگاه هاوایی در پشت درهای بسته /
جلسه اول دادگاه هاوایی هفته گذشته بدون اطلاع رسانی برگزار شده است ! / امکان صدور رای بدون برگزاری جلسه دوم وجود دارد
جلسه اول دادگاه هاوایی توسط شعبه 13 دیوان عالی کشور هفته گذشته بدون اطلاع رسانی از سوی دادگاه و طرفین دعوی برگزار شده است و امکان صدور رای بدون برگزاری جلسه دوم دادگاه وجود دارد.
عدم رسیدگی به پرونده هاوایی اعتماد مردم را سلب می‌کند / حمایت برخی مدیران ذی نفع رسیدگی به پرونده را به تاخیر انداخت
جلسه علنی دادگاه هاوایی برگزار نمی‌شود ! / در انتظار رای می‌مانیم
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۲:۰۲
سولانا :
هرگونه اقدام منفی شورای امنیت علیه ایران اشتباه است / در دراز مدت با ایران به نتیجه خواهیم رسید
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با هشدار به غربی ها درباره هرگونه تعامل نادرست و غیر منطقی با برنامه هسته ای صلح آمیز ایران، خواستار اتخاذ شیوه مناسب برای تعامل با این برنامه شد و گفت: هرگونه اقدام منفی شورای امنیت علیه ایران اشتباه است.
آمریکا دارایی های 4 شرکت ایرانی را مسدود کرد
اطمینان از ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران فصل جدیدی را در روابط با تهران باز می کند
۱۳۸۶/۰۳/۱۹ , ۱۱:۵۱





تهران:۱۴:۲۳ ,۱۳۸۶/۰۳/۱۹
گزارش بایگانی»

آخرین اخبار و گزارش‌های مهر از وضعیت مناطق سیل زده و استان‌های بحرانی کشور
مصاحبه بایگانی»

رئیس سازمان توسعه تجارت در گفتگوی مشروح با مهر اعلام کرد : 9 پیامد مثبت کاهش نرخ سود برای اقتصاد ایران / 9 میلیارد دلار تسهیلات برای توسعه صادرات
تحلیل بایگانی»

ماجرای آن خسارت 100 میلیارد تومانی ؛ تحلیل مهر از وقایع و رویدادهای فرهنگ و هنر در هفته گذشته
نقد بایگانی»

غنی ترین اکوسیستم های دنیا در مرز نابودی ؛ گزارش انتقادی مهر از روند نابودی تالاب های کشور

» سایت های خبری دیگر
» سایت های سازمان تبلیغات اسلامی

.............................................................................................................................
صفحه اول | فرهنگ و هنر | فرهنگ و ادب | دین واندیشه | حوزه و دانشگاه | فناوری های نوین
اجتماعی | اقتصادی | سیاسی | بین الملل | ورزشی | انرژی هسته ای
عکس | استانها
© 2003-2005 Mehr News Agency
شنبه 86 خرداد 19 , ساعت 2:55 عصر
تیم "پیکان" قهرمان والیبال باشگاههای آسیا شد

تیم پیکان جمعه شب در دیدار پایانی مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا که در شهر منامه بحرین برگزار شد با پیروزی بر تیم الهلال عربستان همچون سال گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرد.

تیم خودروسازان در این دیدار در سه گیم پیاپی و با امتیازهای ‪ ۲۵‬بر ‪ ۲۵ ،۱۴‬بر ‪ ۲۲‬و ‪ ۲۵‬بر ‪ ۱۷‬ازسد حریف عربستانی خود گذشت .

تیم پیکان پیش از این در سالهای ‪ ۲۰۰۲‬و ‪ ۲۰۰۶‬نیز عنوان قهرمانی باشگاههای آسیا را کسب کرده بود.

پیش از دیدار نهایی، تیم الاهلی قطر، النجمه بحرین را با نتیجه ‪ ۳‬بر صفر شکست داد و به عنوان سومی این دوره از مسابقات دست یافت .
شنبه 86 خرداد 19 , ساعت 2:54 عصر

صفحه اصلی

|

تماس با ما

|
مناسبتهای ویژه
|
آرشیو
ذوالقدر : در صورت حمله‌ آمریکا به ایران منافع این کشور در کل دنیا و منطقه به خطر می‌افتد رفع توقیف یک روزنامه اصلاح طلب دیگر خون سبز یک بیمار پزشکان جراح را شگفت‌زده کرد! رامین: لشکری از شخصیت‌‏ها و رسانه‌‏های منتقد به تخریب شخصیت رییس‌‏جمهور و دولت‌‏مردان می‌‏پردازند پرویز ورجاوند درگذشت فاقدین کارت سوخت از فردا به مراکز پستی مراجعه کنند به جای دولت مردم به سیستم بانکی بدهکار می‌شوند! رایس: بازداشت شهروندان ایرانی‌‏ـ‌‏آمریکایی به توقف تعامل با ایران منجر نمی‌‏شود تیم "پیکان" قهرمان والیبال باشگاههای آسیا شد اصلاحات و انتخابات کدیور در گفتگو با نواندیش: اصلاح طلبان چهره های معتدل و شاخص را برگزینند دیدار اصلاح طلبان با خاتمی و کروبی ستون شنیده های اعتمادملی 19 خرداد 1386 دیدار محرمانه در سوئیس ستون "پیدا و پنهان" روزنامه اعتماد شنبه نماز جماعت به‌جای احزاب‌ دعوت از 30 بازیکن برای مسابقات جام ملتهای آسیا حاجی : مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان وجود خارجی ندارد تعویق سفر اورتگا به تهران ایران یک قدم تا رسیدن به فوتبال درجه سه آسیا فاصله دارد
شنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۸۶


ارسال خبر به دوستان
ارسال خبر به دوستان
نسخه مناسب چاپ
نسخه مناسب چاپ
شنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۸۶

خون سبز یک بیمار پزشکان جراح را شگفت‌زده کرد!

پزشکان کانادایی از جاری شدن خون سبز هنگام جراحی پای مرد بیمار، شگفت‌زده شدند.

به گزارش (ایسنا) از خوزستان، به گفته پزشکان سبز شدن خون این بیمار به علت مصرف بیش از اندازه داروهای ضد میگرن بوده است.

آزمایش‌های علمی نشان داده که مصرف زیاده از حد داروهای ضد میگرن موجب پدید آمدن حالتی در بدن موسوم به Sulfhaemoglobinaemia می‌شود.

بنا بر توضیح دانشمندان، این حالت زمانی پدید می‌آید که گوگرد فراوان وارد خون و با سلول‌های هموگلوبین ترکیب شود.

پای این بیمار به علت سقوط کردن به هنگام خواب در حالت نشسته آسیب دیده بود.

نظر شما در مورد این خبر

نام


نظر






آخرین اخبار
پرویز ورجاوند درگذشت


کدیور در گفتگو با نواندیش: اصلاح طلبان چهره های معتدل و شاخص را برگزینند


صبح بخیر آقای وزیر !


سران G8 سندی جداگانه درباره پرونده هسته ای ایران تصویب نخواهند کرد


سید حسن خمینی در سیما: آستانه تحمل مسولین نظام، پایین آمده است


رشد پیوسته اما کندتر اقتصاد جهان


امام اختیارات را به قوا داده بود و وارد مسایل جزیی نمی شد


نخستین بیانیه سیاسی امام


جشن سوم تیر


عملکرد اقتصادی دولت از نگاه آمار


اخبار و مطالب این سایت لزوما مواضع حزب جوانان ایران اسلامی نمی باشد و مواضع رسمی حزب تنها از سوی دبیرکل و یا بیانیه ها اعلام می گردد. کلیه حقوق این سایت محفوظ است.
شنبه 86 خرداد 19 , ساعت 2:52 عصر

صفحه اصلی

|

تماس با ما

|
مناسبتهای ویژه
|
آرشیو
ذوالقدر : در صورت حمله‌ آمریکا به ایران منافع این کشور در کل دنیا و منطقه به خطر می‌افتد رفع توقیف یک روزنامه اصلاح طلب دیگر خون سبز یک بیمار پزشکان جراح را شگفت‌زده کرد! رامین: لشکری از شخصیت‌‏ها و رسانه‌‏های منتقد به تخریب شخصیت رییس‌‏جمهور و دولت‌‏مردان می‌‏پردازند پرویز ورجاوند درگذشت فاقدین کارت سوخت از فردا به مراکز پستی مراجعه کنند به جای دولت مردم به سیستم بانکی بدهکار می‌شوند! رایس: بازداشت شهروندان ایرانی‌‏ـ‌‏آمریکایی به توقف تعامل با ایران منجر نمی‌‏شود تیم "پیکان" قهرمان والیبال باشگاههای آسیا شد اصلاحات و انتخابات کدیور در گفتگو با نواندیش: اصلاح طلبان چهره های معتدل و شاخص را برگزینند دیدار اصلاح طلبان با خاتمی و کروبی ستون شنیده های اعتمادملی 19 خرداد 1386 دیدار محرمانه در سوئیس ستون "پیدا و پنهان" روزنامه اعتماد شنبه نماز جماعت به‌جای احزاب‌ دعوت از 30 بازیکن برای مسابقات جام ملتهای آسیا حاجی : مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان وجود خارجی ندارد تعویق سفر اورتگا به تهران ایران یک قدم تا رسیدن به فوتبال درجه سه آسیا فاصله دارد
شنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۸۶


اخبار

اخبار دیگر
خبرگزاریها

ایرانیوز
«
ایرنا
«
ایسکانیوز
«
ایسنا
«
ایلنا
«
حیات
«
رسا
«
شبستان
«
شهر
«
فارس
«
موج
«
مهر
«
میراث فرهنگی
«
واحد مرکزی خبر
«
ورزش ایران
«
روزنامه ها

آفتاب یزد
«
آفرینش
«
آینده نو
«
اعتدال
«
ابتکار
«
ابرار
«
اطلاعات
«
اعتماد
«
اعتماد ملی
«
البرز ورزشی
«
ایران
«
ایران دیلی
«
ایران ورزشی
«
پاس جوان
«
تفاهم
«
توسعه
«
شرق
«
تهران امروز
«
تهران تایمز
«
جام جم
«
جمهوری اسلامی
«
جوان
«
جهان فوتبال
«
حیات نو
«
خبرورزشی
«
خراسان
«
دنیای اقتصاد
«
رسالت
«
سرمایه
«
صاحب قلم
«
صدای عدالت
«
عصر اقتصاد
«
فرهنگ آشتی
«
قدس
«
کارگزاران
«
کیهان
«
گل - ورزشی
«
مردمسالاری
«
نود
«
همبستگی
«
همشهری
«
هم میهن
«
هموطن سلام
«
سایت های خبری

آفتاب
«
استیضاح
«
انتخاب
«
تابان
«
فردا
«
شهر فردا
«
مبارزین
«
اشخاص

امام خمینی
«
مقام معظم رهبری
«
آیت اله صانعی
«
سیدمحمد خاتمی
«
محمدعلی ابطحی
«
عبدالکریم سروش
«
جمیله کدیور
«
محسن کدیور
«
مرعشی - قهوه خانه
«
مطهری
«
عطاء اله مهاجرانی
«
مصباح یزدی
«
متفرقه

باشگاه اندیشه
«
بنیاد باران
«
چشم انداز ایران
«
خانه احزاب
«
حزب جوانان ایران
«
خانه ملت
«
دویچه وله فارسی
«
طریق جاوید
«
سازمان ملل
«
سازمان هواشناسی
«
قانون اساسی ایران
«
گروه ام جی ای
«
موسسه نشر آثار امام خمینی
«
منطق
«
نشریات خارجی

گاردین
«
نیوزویک
«
نیویورک تایمز
«
واشنگتن پست
«
واشنگتن تایمز
«


فرانسه شیراک،فرانسه سارکوزی

جواد رنجبر


هاشمی و دولت فعلی

محمد علی ابطحی


عملکرد روسای جمهور آمریکا پس از جنگ سرد

لطف اله میثمی


معاهده ی N.P.T

نواندیش


باید ها و نبایدهای یک ادغام

سید کامل تقوی نژاد


سند چشم‌‌انداز 20 ساله

عباس میرزا ابوطالبی


اصلاحات و انتخابات

گفتگو با جمیله کدیور

امام متولی نمی‌خواهد

گفت‌‌وگو با سیدحسن خمینی

سارکوزی فوق‌ایدئولوژی عمل می‌کند

گفتگو با احسان نراقی

روشنفکری، دانشجو و جامعه ایران

گفتگو با دکتر حاتم قادری

موانع شکل گیری و نهادینگی احزاب در ایران

گفتگو با غلامعباس توسلی

متفکران مسلمان در دیالوگ جهانی

گفتگو با دکتر سروش
نظر شما درباره بنزین 100 تومانی با کارت هوشمند چیست؟
با افزایش قیمت بنزین موافقم - % 17 / 266 Votes
با افزایش قیمت بنزین موافقم
با کارت هوشمند سوخت موافقم - % 9 / 141 Votes
با کارت هوشمند سوخت موافقم
با هر دو موافقم - % 13 / 197 Votes
با هر دو موافقم
باهر دو مخالفم - % 11 / 180 Votes
باهر دو مخالفم
طرح افزایش پلکانی دولت خاتمی باید ادامه می یافت - % 50 / 787 Votes
طرح افزایش پلکانی دولت خاتمی باید ادامه می یافت
کل رای ها: 1571
928 تومان دلار :
1260 تومان یورو :
1825 تومان پوند :
254 تومان درهم :
250 تومان ریال عربستان :
760 تومان 100 ین ژاپن :
149 تومان کرون نروژ :
129 تومان کرون سوئد :
151000 تومان سکه جدید :
173000 تومان سکه قدیم :
78000 تومان نیم سکه :
41000 تومان ربع سکه :
66000 تومان یک مثقال طلای 17 عیار :
15236 ومان یک گرم طلای 18 عیار :

طغیان دریا بر اثر توفان گونو در بندر جاسک
ذوالقدر : در صورت حمله‌ آمریکا به ایران منافع این کشور در کل دنیا و منطقه به خطر می‌افتد

رفع توقیف یک روزنامه اصلاح طلب دیگر

خون سبز یک بیمار پزشکان جراح را شگفت‌زده کرد!

رامین: لشکری از شخصیت‌‏ها و رسانه‌‏های منتقد به تخریب شخصیت رییس‌‏جمهور و دولت‌‏مردان می‌‏پردازند

فاقدین کارت سوخت از فردا به مراکز پستی مراجعه کنند

به جای دولت مردم به سیستم بانکی بدهکار می‌شوند!

رایس: بازداشت شهروندان ایرانی‌‏ـ‌‏آمریکایی به توقف تعامل با ایران منجر نمی‌‏شود

تیم "پیکان" قهرمان والیبال باشگاههای آسیا شد

دیدار اصلاح طلبان با خاتمی و کروبی

ستون شنیده های اعتمادملی 19 خرداد 1386

دیدار محرمانه در سوئیس

ستون "پیدا و پنهان" روزنامه اعتماد شنبه

نماز جماعت به‌جای احزاب‌

دعوت از 30 بازیکن برای مسابقات جام ملتهای آسیا

حاجی : مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان وجود خارجی ندارد

تعویق سفر اورتگا به تهران

ایران یک قدم تا رسیدن به فوتبال درجه سه آسیا فاصله دارد

گفتگو با نامزدهای احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم

دکتر "ملک افضلی" برنده جایزه جمعیت سازمان ملل، به مراسم نرسید

یک دانشجوی دانشگاه امیرکبیر بازداشت شد

نامه 70 استاد به رئیس جمهور

سه تبعه فنلاندی با حسن نیت جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند

درخواست کمک از خاتمی

علیخانی: دولت دیگر بهانه‌ای برای بی‌توجهی به احزاب ندارد

گونوی اصلی در راه است

الیاس محمودی؛ نگریخته ام

ستون "پیدا و پنهان" روزنامه اعتماد 5شنبه

گفته می شود که ...(ورزشی)

بیش از 7 کیلو مواد مخدر از معده 8 قاچاقچی آفریقایی در جزیره کیش کشف شد

نماینده بندرعباس : دولت اقدامی برای بهبود معیشت مردم انجام نداده‌‏است

پرونده هسته ای ایران

گروه هشت درخواست برای تعلیق غنی‌سازی را تکرار کرد

نماینده روسیه در شورای حکام بر نقش آژانس در حل مساله‌ هسته‌یی ایران تاکید کرد

قطعنامه ضد ایرانی 1737 در شورای وزیران اروپا تایید شد

تحریمات احتمالی علیه ایران به پروژه بوشهر مربوط نخواهد شد

لاریجانی: گزارش البرادعی نشان داد که ایران در چارچوب حقوق بین‌المللی‌اش حرکت می‌کند

تاکید گزارش البرادعی بر عدم انحراف و مخفی کاری ایران

بولتون : طرح سویس نمایشی مضحک است

ایران بدون کمک خارجی به تکنولوژی هسته ای دست یافته است

البرادعی : برنامه‌ی هسته‌یی ایران به جای متوقف شدن، محدود شود

بازرسان آژانس در ایران

سلطانیه خبر ممانعت ایران از بازرسی بازرسان آژانس را تکذیب کرد

نشست گروه 1+5 در خصوص برنامه هسته ای ایران برگزار شد

رئیس‌‏جمهوری آمریکا گزینه نظامی علیه ایران را منتفی نمی‌‏داند

سولانا : ایران نمی‌خواهد تعلیق کند

وزیر امورخارجه آلمان: آژانس بین‌‏المللی انرژی اتمی تاسیسات غنی‌‏سازی اورانیوم بسازد

دیدار بوش با پاپ

آمادگی الازهر برای همکاری با دانشگاه های ایران

انتقاد از پلیس بریتانیا در ارتباط با عملیات مخفی سیا

هشدار سران گروه هشت به ایران

همراهی ایران با ترکیه در حمله به شورشیان کرد

سیا داشتن زندان در شرق اروپا را "تکذیب کرد"

طرح برخورد با پوشاک نامناسب و قاچاق در ایران

مبارزه شهرداری با موشهای تهران

شاتل آتلانتیس راهی فضا شد

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا کناره گیری می کند

جلسه پایانی رهبران گروه 8 و انتقاد فعالان کمک به آفریقا

صبح بخیر آقای وزیر !

علیخانی: دولت دیگر بهانه ‌ای برای بی‌ توجهی به احزاب ندارد

سخنگوی حزب جوانان : دوم خرداد جریانی اصیل بود

معرفی اعضای هیات رییسه خانه احزاب

لیلاز : رشد صنعتی در دولت نهم تک‌‏رقمی شده است

برتری اصلاح طلبان در انتخابات خانه احزاب

دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی : تضعیف تحزب تضعیف دموکراسی است

با رسیدگی بیطرفانه به قضایای دانشگاه امیر کبیر ، کسی قربانی اختلافات سیاسی نشود

دیدار اعضای شورای مرکزی حزب جوانان ایران با مهدی کروبی

ائتلاف احزاب در دفاع از نام و هویت خلیج فارس

حزب جوانان خواستار عذرخواهی غلامحسین الهام از معلمان شد


پرویز ورجاوند درگذشت

دکتر پرویز ورجاوند، از اعضای ارشد جبهه ملی ایران صبح امروز دار فانی را وداع گفت. ...
کدیور در گفتگو با نواندیش: اصلاح طلبان چهره های معتدل و شاخص را برگزینند

سیاست دولت منجر به ورشکستگی حوزه نشر شده است.عدم صدور مجوز،عدم حمایت از ناشرین خصوصی، اختصاص حمایت به نور چشمی ها و خرید کتابهای منتشره ...
صبح بخیر آقای وزیر !

البته مشخص نیست که منظور از "احزابی که صلاحیت آنها تایید شده باشد" احزاب دارای پروانه فعالیت از کمیسیون ماده 10 احزاب است یا اینکه مرجعی دیگر باید این صلاحیت را تایید نماید ! ...
سران G8 سندی جداگانه درباره پرونده هسته ای ایران تصویب نخواهند کرد

معاون وزیر خارجه روسیه اطلاع داد که بزودی مرحله مذاکرات بین 1+5 و ایران ادامه خواهد یافت. ...
سید حسن خمینی در سیما: آستانه تحمل مسولین نظام، پایین آمده است

امام در سن 85 سالگی برای برخی از افراد 50 و60 ساله جامعه نوشته بودند و در آن سوال کرده بود که بروید با خود بیاندیشید که چرا من می توانم با جوانان زمان خود مفاهمه داشته باشم و شما از این امر عاجز هستید ؟ ...
رشد پیوسته اما کندتر اقتصاد جهان

طبق این گزارش رشد اقتصادی آمریکا به طور دامنه داری کم خواهد شد و ارزش در ناحیه سورو نسبتا پایین خواهد آمد؛ اما رشد اقتصادی ژاپن از سال گذشته بیشتر خواهد شد. ...
امام اختیارات را به قوا داده بود و وارد مسایل جزیی نمی شد

امام وقتی شرکت نفت اعتصاب کرد و سوخت در داخل کمیاب شد امام کمیته‌‏ای متشکل از بازرگان و تعدادی دیگر تشکیل داد که برای تامین سوخت داخل با اعتصابیون صحبت کنیم این مدیریت باعث حیرت زدگی و شگفتی بیگانگان شد . ...
نخستین بیانیه سیاسی امام

قیام براى منافع شخصى است که روح وحدت و برادرى را در ملت اسلامى خفه کرده. قیام براى نفس است که بیش از ده میلیون.. ...
جشن سوم تیر

از محافل نزدیک به دولت خبر می رسد که هواداران رییس جمهور قصد دارند با برگزاری مراسمی مشابه بزرگداشت سالروز دوم خرداد ...
عملکرد اقتصادی دولت از نگاه آمار

نشست دو هفتگی حزب جوانان ایران اسلامی تحت عنوان "چشم انداز اقتصادی ایران" در محل دفتر این حزب برگزار شد ...
تصویب قانون رسانه ها در پارلمان افغانستان

آگاهان باور دارند که اگر قانون جدید رسانه ها به درستی عملی شود، آزادی بیان را در افغانستان به شکل واقعی تامین خواهد کرد ...
وزاری کشور و اطلاعات، مبنای دستگیری جمع کثیری از شهروندان استان‌‏های آذربایجان شرقی وغربی، اردبیل و قم را اعلام کنند

نماینده تبریز : مبنای دستگیری و بازداشت جمع کثیری از شهروندان استان‌‏های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل و قم و دستگیری و بازداشت جمعی از فرهنگیان و محروم کردن آنان از برخی حقوق اجتماعی و شهروندی چیست؟ ...
فرانسه شیراک،فرانسه سارکوزی

اهمیت انتخابات فرانسه فارغ از مولفه های متنوع دیگر،ناشی از سه مساله می باشد: 1-مسایل داخلی فرانسه 2-نقش فرانسه در اتحادیه اروپا 3-نظام بین المللی و
سایپا بر بام فوتبال ایران

فولاد 0 استقلال اهواز 0
مس کرمان 0 سایپا 2
پاس 1 استقلال 1
-----------------------
1- سایپا 56 امتیاز
2- استقلال اهواز 54 امتیاز
3-پرسپولیس 53 امتیاز
4- استقلال تهران 51 امتیاز
مذاکره‌کننده آمریکایی‌ها کیست؟

سفیر جدید آمریکا در عراق و مسئول تیم مذاکره‌کننده این کشور در گفتگوهای روز هفتم خرداد با ایران مردی است که اغلب کارمندان وزارت خارجه امریکا او را به عنوان «آدم روزهای سخت» معرفی می‌کنند.
گردهمایی احزاب ایران در حسینیه جماران

انتقاد تند احمدی نژاد از بانک های خصوصی

سمینار «حقوق زنان از مشروطه تاکنون» برگزار شد

سخنگوی حزب جوانان : دوم خرداد جریانی اصیل بود

برای اتخاذ تصمیمات انقلابی با کدام نیروی با سابقه انقلابی مشورت شده است

متن کامل گزارش البرادعی درباره فعالیت هسته‌یی ایران

تصمیم کاهش نرخ سود بانکی خارج از اختیارات رئیس جمهور نیست



اخبار و مطالب این سایت لزوما مواضع حزب جوانان ایران اسلامی نمی باشد و مواضع رسمی حزب تنها از سوی دبیرکل و یا بیانیه ها اعلام می گردد. کلیه حقوق این سایت محفوظ است.
   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ