سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار نیک را به جاى آرید و چیزى از آن را خرد مشمارید که خرد آن بزرگمقدار است و اندک آن بسیار ، و کسى از شما نگوید دیگرى در انجام کار نیک از من سزاوارتر است که به خدا سوگند ، بود که چنین شود ، چه نیک و بد را مردمانى است ، هر کدام را وانهادید اهل آن ، کار را به انجام خواهد رسانید . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 88 دی 16 , ساعت 3:47 عصر
در گفت‌وگو با فارس
عابدزاده: پس از اخراج برای دایی عزیز شدم

خبرگزاری فارس: مربی سابق دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: زمانی که دایی سرمربی شد، فهمیدم دیگر جایی در پرسپولیس ندارم و جالب است که پس از اخراج برایش عزیز شده‌ام.


احمدرضا عابدزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه بدون فرصت هم می‌توانست وی را اخراج کند، عنوان کرد: با جوسازی‌ مرا از پرسپولیس بیرون کردند و حالا توجیهاتی دارند که بسیار خنده دار است.
وی ادامه داد: وقتی دایی سرمربی پرسپولیس شد در اولین حضورش در تمرین، می‌دانستم دیگر جایی در این تیم ندارم.
کاپیتان سابق تیم ملی در مورد اظهارات دایی مبنی بر علاقه زیادش به عابدزاده گفت: حالا که از پرسپولیس کنار گذاشته شده ام برای اینکه جواب مردم را بدهند، عزیز آقایان شده‌ام. آنها را به خدا واگذار می‌کنم و از این به بعد نیز سعی می‌کنم درباره این موضوع حرفی نزنم.
عابدزاده درباره اظهارات یحیوی، مربی جدید دروازه بان های پرسپولیس که اعلام کرده 2 دروازه بان به تیم ملی معرفی خواهد کرد، گفت: تصمیم خوبی است اما من قبلا این کار را کرده ام. میثاق معمارزاده به تیم ملی بزرگسالان و علیرضا حقیقی به تیم ملی امید رفتند و بهتر است مربیان جدید به دنبال کار دیگری باشند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ