سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 10:58 صبح
از "تبانی، تبانی به نفع اصفهانی" تا " با این وضع داوری، بازی نشه بهتره"
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که برخی تماشاگران دو تیم را به تبانی به نفع سپاهان متهم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی به دیدار ذوب آهن اصفهان رفت که بالغ بر 20 هزار تماشاگر برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

* با وجود اینکه علی دایی برای نخستین بار تیم پرسپولیس را در یک دیدار رسمی هدایت می کرد ولی اهمیت بالای دیدار سرخپوشان مقابل ذوب آهن از این بازی استقبال شایانی به عمل نیامده بود.

* برای تماشای این بازی علی پروین و مجتبی محرمی به ورزشگاه آزادی آمده بودند که بارها از سوی هواداران تیم فوتبال پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند.

* حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش ازورود علی پروین به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی به استقبال او رفت.

* کریم باقری به علت مصدومیت در ترکیب 18 نفره پرسپولیس حضور نداشت و از روی سکوهای ورزشگاه جدال هم تیمی هایش را به تماشا نشست.

* هواداران و علاقه مندان تیم فوتبال پرسپولیس در حین نیمه اول بازی این تیم مقابل ذوب آهن بارها علی دایی را مورد تشویق قرار دادند. علی دایی پیش از آغاز مسابقه با دسته گلی سرخ رنگ به استقبال منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن رفت.

* از دیگر حاضرین در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی می توان به عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و نیز احمد ابراهیمی سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اشاره کرد. گفتنی است احمد ابراهیمی در زمان جدایی کوتاه مدت محمود خوردبین از تیم فوتبال پرسپولیس گزینه اصلی سرپرستی این تیم بود.

* در آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر چمن ورزشگاه آزادی کیفیت مطلوبی دارد اما اسکوربورد ورزشگاه برخلاف هفته های گذشته خاموش است. مسئولان ورزشگاه آزادی علت خاموش بودن اسکوربورد ورزشگاه را نقص فنی آن اعلام می کنند.

* تماشاگران پرسپولیس در دقیقه 30 بازی در برخوردی که بین محمدرضا خلعتبری و میثاق معمارزاده بوجود آمد علیه مهاجم ریز نقش ذوب آهن شعار دادند.

* در پایان این دیدار تماشاگران پرسپولیس شعارهای علیه تبانی در این بازی سردادند. آنها شعار می دادند" تبانی ، تبانی به نفع اصفهانی" . برخی تماشاگران نیز با انتقاد از عملکرد داور بازی شعار می دادند" با این وضع داوری ، بازی نشه بهتره"

* سرمربیان دو تیم نیز از عملکرد محسن قهرمانی داور این بازی انتقاد کردند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ