سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیرخواهی، دوستی به بار می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 11:40 صبح
دایی پس ازنخستین تساوی:
اشتباهات داوری دو امتیاز را از ما گرفت/ گل ذوب‌آهن آفساید بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برخی اشتباهات داوری در رقم خوردن تساوی تیمش برابر ذوب آهن تاثیرگذار بود گفت: اعتقاد دارم گل تیم ذوب آهن در شرایطی به ثمر رسید که مهاجم حریف در موقعیت آفساید قرار داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از تساوی یک بر یک عصر شنبه تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: قبول دارم که در نیمه اول فوتبال زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی اشتباهات داوری در نتیجه این دیدار تاثیرگذار بود. در این دیدار هم آقای قهرمانی در چند صحنه اشتباهاتی داشتند که گل ذوب آهن مهمترین آن بود. به اعتقاد من قبل از اینکه این گل به ثمربرسد کاسترو در آفساید بود اما داور این آفساید را اعلام نکرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین حضورش بر روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی را تجربه می کرد در ادامه افزود: در فوتبال یک اشتباه می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. به نظر من اگر داور در صحنه گل حریف اشتباه نمی کرد ما با همان یک گل پیروز می شدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس درست بود نیز گفت: من از صحنه دور بودم و نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

دایی در مورد اعتراض به قضاوت محسن قهرمانی در دقایق پایانی بازی گفت: به هر حال ایشان خطای مسلم روی مدافع ما را نگرفت و مهاجم حریف را در موقعیت زدن گل دوم قرار داد که با توجه به فشاری که روی مربیان است ناراحتی من طبیعی است.

علی دایی با ابراز نارضایتی از عملکرد محمد پروین و آرفی در نیمه اول این دیدار گفت: قطعا من از عملکرد این دو در نیمه اول راضی نبودم که تعویض شان کردم. این دو در تمرینات خوب بودند اما متاسفانه امروز خواسته های من را پیاده نکردند.

" آیا پرسپولیس می تواند عنوان قهرمانی را کسب کند؟" علی دایی در پاسخ به این پرسش گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم اما کار سختی پیش روداریم.

وی از تیم ذوب اهن به عنوان تیمی منظم و با شخصیت تیمی یاد کرد و در مورد عملکرد کلی پرسپولیس گفت: ما امروز خوب بازی نکردیم و نتوانستیم انطور که می خواهیم نتیجه بگیریم. نباید این دو امتیاز را در زمین خودمان از دست می دادیم اما به هر حال اتفاقات فوتبال است.

سرمربی سرخپوشان در مورد بازی نکردن ملی پوشان این تیم از ابتدای بازی نیز گفت: شناخت کافی از آنها نداشتم و خسته بودند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ