سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدای بیامرزد کسی را که . . . برای خوب فهمیدن و استواری بیاموزد [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 86 خرداد 19 , ساعت 4:8 عصر

خاتمی
سید محمد رضا خاتمی در گفتگو با ایسنا :
سیدمحمدرضا خاتمی با تاکید بر این که احزاب اصلاح‌طلب تلاششان را برای حضور جدی مردم در صحنه‌ی انتخابات به کار می‌گیرند، گفت:در حقیقت مانع اصلی محدودیت‌هایی است که از طرف جناح مقابل در دادن روزنامه‌، دسترسی به رسانه‌های عمومی و گروهی و حتی در برگزاری مراسم و ارتباط‌های مستقیم با مردم ایجاد می‌شود.

دبیرکل سابق حزب مشارکت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: با وجود تمام مسائل هر حزبی برنامه‌ی خاص خود را برای ارتباط با اقشار مختلف اجتماعی دارد.

وی افزود: مهم‌ترین کار این است که در درجه اول احزاب بدانند مردم واقعا چه می‌خواهند و سپس برای دستیابی به آن خواسته‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند و بتوانند برنامه‌هایشان را به گوش مردم برسانند.

خاتمی در ادامه با تاکید بر این‌که باید برای ایجاد رقابت در انتخابات تلاش خود را به کار گیریم، ابراز عقیده کرد: هر چند قراینی که پیداست نگران‌کننده است؛ یعنی نشان نمی‌دهد که همه استانداردهای قابل قبول مهیا باشد، ولی نمی‌شود ساکت نشست، باید تلاش کرد، به میدان آمد و نگذاشت عده‌ای هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

دبیر کل سابق جبهه مشارکت در پایان در پاسخ به این که چه کاندیدایی باعث حضور جدی‌تر مردم در پای صندوق رای خواهد شد گفت: هر کاندیدایی که صادق باشد، سلامت نفس داشته باشد، به مردم تعهد داشته باشد و بتواند در بخش‌های مختلف زبان مردم باشد، این ویژگی را دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ