سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا سخن که از حمله کارگرتر بود . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 88 دی 22 , ساعت 11:44 صبح
استاندار هرمزگان در نخستین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) ایجاد فرصت های برابر برای همه جوانان را از جمله برنامه های دولت نهم دانست. اضافه شده در تاریخ: ????/??/??

به گزارش باشگاه جوانی برنا استاندار هرمزگان در نخستین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) ایجاد فرصت­های برابر برای همه جوانان را از جمله برنامه­های دولت نهم دانست.
مهندس عبدالعلی صاحب محمدی در جمع مسئولین، جوانان برگزیده استان هرمزگان و خانواده­ها با بیان این مطلب گفت: با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان نقش مهمی در تداوم و حفظ ارزش­های انقلاب و پاسداری از مرزهای کشور داشته­اند، بهره­گیری از مشاوران جوان در وزارتخانه­ها، ادارات و نهادهای تمامی استان­ها و سپردن عرصه­های علمی و مدیریتی به نسل جوان موید این مسئله است.
وی تصریح کرد: معرفی جوانان نخبه و ظرفیت­ها و استعدادهای آنان به جامعه، تقویت مشارکت خودجوش جوانان و باور به توانمندی و اعتقادات آنان از اهداف برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) است. جوانان هرمزگانی در علم و فن­آوری سرآمد جوانان کشور هستند که در تمام عرصه­های مدیریتی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی توانسته­اند فعالیت­های ویژه و ممتازی را انجام دهند.
صاحب­محمدی افزود: اگر می­خواهیم انقلاب اسلامی مانند سه دهه گذشته تداوم یابد و پیشرفت جدیدی برای کشور به ارمغان آورد، باید به جوانان بها داده و عرصه را برای فعالیت و شکوفایی استعدادهایشان فراهم سازیم. امروز جوانان موفق در سایه خودباوری و اعتقاد به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، پیشرفت را در تمام زمینه­ها برای ایران رقم می­زنند.
ابوالقاسم جراره مدیر سازمان جوانان استان هرمزگان نیز در این جشنواره تلاش، نشاط و پشتکار جوانان را لازمه پیشرفت و توسعه جامعه­ دانست و گفت: توجه به جوانان هر کشور نماینگر رشد سریعتر آن کشور است. در استان هرمزگان به واسطه حضور جوانان موفق و فعال، چرخ­های رشد استان بسیار سریعتر از گذشته در حال حرکت است.
وی افزود: کار در حوزه جوانان نیاز به برنامه­ریزی و ایده­های هدفمند دارد که مسئولان باید در تصمیم­گیری­های خود به این امر توجه داشته باشند.
شایان ذکر است در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) هرمزگان از محمد زارع­نژاد، مصطفی عوض­زاده و امید اوحدی­فرد در گروه مخترعین و مبتکرین، سهیل دادخواه، حمید یاسی­پور و سهیلا حق­دوست در گروه کارآفرینان، علیرضا بهرمن، میثم رفیعی و عبدالعلی وحیدی­نژاد در گروه ورزشکاران، هادی نصیری، عبدالحسین رضوانی و معصومه ذاکری در گروه هنرمندان، محمد معظمی، ایمان ذاکری و محسن شهابی در گروه چهره های علمی و دانشگاهی، مجید امیری، مرتضی معلمی و حسین زندانی در گروه کشاورزان، حمیده اوژند، الهام غضنفری و راضیه محسنی در گروه جوانان خاص و سرپرست خانواده، صغری سالاری، مجتبی محسن­زاده و غلامرضا حاجبی در گروه طلاب و مبلغین، جلیل تراهی، محسن بانوج و شهاب آبروشن در گروه فعالان اجتماعی، رضا دهقانی، قنبر حسین زاده و سمیه صادقی در گروه کارگران و یوسف دقت، علی سالیانی و سید علی اصغر جاهد به عنوان شهدای ویژه و جوان استان هرمزگان معرفی و تجلیل شدند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ