سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خردش را در اختیار گرفت، حکیم است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 88 دی 22 , ساعت 3:56 عصر
چاپ        ارسال به دوست

اخبار کوتاه از ورزش هرمزگان

* دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان ووشو در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد و در پایان «رامین آشوبی، علیرضا بهرمن» در بخش سانشو به مدال طلا و نقره دست یافتند و در بخش تالو محمد عسکری زاده دو مدال نقره فرم تن دائو، تن گوئن و برنز فرم نان چوان، مهران عسکری زاده نقره فرم چانگ چوان و برنز فرم چیانگ شو و حامد کلاه نمدی مدال برنز فرم دائوشو را از آن خود کردند و به اردوی تیم ملی راه یافتند.
* هیات کاراته استان یک دوره کلاس داوری درجه یک ملی با حضور علی مردانی رییس کمیته داوران کاراته کشور به مدرسی محمدعلی مردانی و پردل رمضانی برگزار کرد که 11 نفر از داوران این استان با حضور در این کلاسها به درجات بالاتر ارتقا یافتند.
* هیات آمادگی جسمانی استان یک دوره مسابقه ایروبیک بانوان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور 18 تیم برگزار کرد که در پایان باشگاههای آرموس، مژده، هیراد به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
* هیات آمادگی جسمانی بانوان استان یک دوره مسابقات ماراتن ایروبیک با حضور 123 ورزشکار در مجموعه ورزشی تختی بندرعباس برگزار کرد.
* هیات کشتی استان هرمزگان یک دوره مسابقه از سری مسابقات کشتی لیگ دسته یک کشور بین دو تیم هیات کشتی هرمزگان و فجر سپاسی تهران 17 بعد از ظهر روز جمعه 22 اردیبهشت ماه در محل سالن کشتی شهید مجید شاهی برگزار می کند.


سه شنبه 19 اردیبهشت 1385    /    شماره : 2327    /    تعداد نمایش : 219



لیست کل یادداشت های این وبلاگ