سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دوستی ای که جز بر راه خدا استوار باشد، گمراهی است و اعتماد بر آن، محال . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 88 دی 29 , ساعت 4:29 عصر
گزارش یک وبلاگ نویس روسی از پارتی‌های تهران! (+تصاویر پارتی)
یک بلاگر کنجکاو روسی ( شما بخوانید کمی تا قسمتی جاسوس!) ، برای اینکه از نزدیک شاهد اوضاع ایران پس از اغتشاشات انتخابات 12 ژوئن (22 خرداد) باشد تصمیم می‌گیرد که به ایران سفر کند و یافته‌های خود را بر روی وبلاگ شخصیش در اختیار دیگر هموطنانش قرار دهد.
این فرد با توجه به روابط خوب ایران و روسیه بدون هیچ مشکلی وارد تهران شد و پس از چندین روز اقامت در تهران و مشاهده اوضاع آن و نحوه زندگی تهرانی‌ها، در وبلاگ خود جامعه ایرانی را یک "جامعه دو وجهی" خواند.
نیکولیا در گزارشش نوشت : "از طرفی در ایران هر گونه فعالیت منتسب به غربی‌ها مانند نوشیدن الکل، پارتی و غیره را ممنوع می‌باشد. زنان ملزم به داشتن حجاب بوده و حق پوشیدن لباس‌های کوتاه را ندارند. نوشیدن الکل و همجنس بازی مجازات سختی دارد".

نیکولیا که در طول مدت اقامتش توانست به چند پارتی در تهران راه یابد، در پایان گزارش خود به وضعیت پارتی‌های تهران پرداخت و نوشت : "مردم آن پشت درهای بسته منازلشان اقدام به راه اندازی پارتی‌های غربی می‌کنند که در آن زنان بدون حجاب و با آزادی کامل با مردان معاشرت می‌کنند و الکل به وفور در آنها پیدا می‌شود. پشت در های بسته، ماهواره نصب می‌کنند و به سبک غربی‌ها زندگی می‌کنند".








با توجه به رعایت ضوابط تنها گوشه ای از عکسهای این بلاگر روسی در این خبر آمده است. 

منبع: tabnak.com


لیست کل یادداشت های این وبلاگ