سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، روشنی بخش اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 86 خرداد 20 , ساعت 5:9 عصر
◄ انتصاب شورای بی‌سابقه بدون اطلاع اعضای اصلی

در طول 26 سال گذشته، آیت‌الله خامنه‌ای و حجج اسلام هاشمی رفسنجانی و خاتمی، به رغم دارا بودن کتب و آثار منتشرشده پیش از انتخاب به سمت ریاست‌جمهوری، هیچ‌گاه به تشکیل شورای نظارت بر نشر آثار و اندیشه‌های خود در زمان تصدی ریاست‌جمهوری، اقدام نکردند.()
انتصاب شورای بی‌سابقه بدون اطلاع اعضای اصلی

در طول 26 سال گذشته، آیت‌الله خامنه‌ای و حجج اسلام هاشمی رفسنجانی و خاتمی، به رغم دارا بودن کتب و آثار منتشرشده پیش از انتخاب به سمت ریاست‌جمهوری، هیچ‌گاه به تشکیل شورای نظارت بر نشر آثار و اندیشه‌های خود در زمان تصدی ریاست‌جمهوری، اقدام نکردند.
۲۰ خرداد ۱۳۸۶ - بعد از ظهر ۱۲:۱۱ تعداد بازدید: 7369 کد خبر: ۶۸۸۵۸

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: در حالی که روز گذشته رئیس دفتر رئیس‌جمهور اقدام به انتصاب پانزده عضو شورای سیاستگذاری و نظارت بر انتشار آثار و اندیشه‌های دکتر احمدی‌نژاد کرد، اعضای اصلی معرفی‌شده در این شورا، از اقدام مذکور بی‌اطلاع بودند.

بنا بر این گزارش، در فهرست پانزده نفره مذکور در کنار تعدادی از دانشجویان یا کارمندان و مدیران دولتی، نام سه چهره صاحب تألیفات به چشم می‌خورد که تاکنون دو نفر از آنان که از تشکیل شورای مذکور و عضویت خود در آن بی‌اطلاع بودند، پس از اعلام رسمی خبر، تصمیم خود را برای عدم حضور در آن اعلام کرده‌اند. چنان که حسن رحیم‌پور ازغدی و روح‌الله حسینیان که چهره‌های صاحب تألیفات و آثار منتشرشده در میان اعضای شورای مذکور هستند، در خبر تصحیح‌شده،‌ جزو اعضای شورا نمی‌باشند.

گفتنی است، در طول 26 سال گذشته، آیت‌الله خامنه‌ای و حجج اسلام هاشمی رفسنجانی و خاتمی، به رغم دارا بودن کتب و آثار منتشرشده پیش از انتخاب به سمت ریاست‌جمهوری، هیچ‌گاه به تشکیل شورای نظارت بر نشر آثار و اندیشه‌های خود در زمان تصدی ریاست‌جمهوری، اقدام نکردند و در جمهوری اسلامی، تنها دفتر رهبر انقلاب دارای چنین نهادی است.

لیست کل یادداشت های این وبلاگ