سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای علیّ! از ویژگیهای مؤمن آن است که حقیقت را از دشمنش می پذیرد و فرا نمی گیرد جز برای آنکه بداند و نمی داند جز برای آنکه عمل کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 86 تیر 2 , ساعت 5:1 عصر
◄ تبلیغات مذهبی برادران آمریکایی برای «برادر بلر»!

انگلیس تاکنون هیچ‌گاه نخست‌وزیر کاتولیک نداشته و این به رغم اطلاع بلر از این است که گرویدن به کاتولیسم، در حالی که متصدی پلاک 10 در خیابان داونینگ یعنی دفتر نخست‌وزیری انگلیس است، می‌تواند منجر به جنجالی در مورد نقش او در انتخاب اسقف کلیسای انگلیس شود.

◄ جادوی محمود عباس: یک فیلم با دو بلیط!

امروز محمود عباس، فیلمی را در اختیار رسانه‌های گروهی نظیر الجزیره قرار داد که نشان‌دهنده چگونگی انتقال جنگ‌افزار نظامی توسط حماس به داخل سرزمین‌های اشغالی و تلاش حماس برای ترور وی است....اما داستان اصلی از چه قرار است؟

◄ بازخوانی رای عدم کفایت سیاسی مجلس به اولین رئیس‌جمهور ایران

چگونه بنی‌صدر توانست با تخریب نیروهای مذهبی اصیل مردم را بفریبد و امام خمینی نیز به رغم عدم رضایت از او برای احترام به رای مردم، تا آخرین روزها از وی در خفا و علن حمایت می‌کردند و نهایتا کار به جایی کشید که پس از حکم عزل ایشان و مجلس، او با آرایش زنانه گریخت.

◄ آقای سلیمانی! شما هم؟!

در پروژه ماهواره، وزارت ارتباطات در قالب همکاری با دانشگاه علم‌وصنعت ایران، با سلیمانی، وزیر ارتباطات و دانشجو، استاندار تهران قرارداد بسته و.... این در حالی است که سلیمانی در افکار عمومی به سلامت اقتصادی شهرت داشت و درباره دو تن دیگر نیز ابهام اقتصادی مطرح نشده بود.

◄ پایان یک آغاز شیشه‌ای در سیما

سال‌هاست دلسوزان فریاد می‌زنند سیاست قهر با نخبگان نادرست است و این برنامه توانست تا اندازه‌ای از یک سو، چهره واقعی برخی هنرمندان پرادعا را به مردم نشان دهد و از سوی دیگر، پتانسیل کم‌نظیر هنرمندان فرهیخته‌ای را که با عشق به مردم این سرزمین مشغول فعالیت هنری هستند به تصویر کشد.

◄ پایان تنش‌ها و انتخاب چهارمین شهردار برای کرج
در دهه 50 روستا ـ شهر کرج شاهد افزایش جمعیت از 20 هزار نفر به یک جمعیت میلیونی بود و در دهه 70 رسما به کلان‌شهرهای جهان پیوست. شهروندان کرج سؤال‌ می‌کنند چرا ساختمان شورای شهر در کمترین مدت به بهره‌برداری رسید، ولی سه راه رجایی‌شهر هنوز برای یک پل، با گذشت 4 سال باید در انتظار باشد؟
◄ امام خمینی، محور تخریب دمکرات‌های آمریکا پس از 30 سال!

کارتر نتیجه گرفته بود که شاه برای حکومت ایران مناسب نیست. ژنرال «هایزر»، نماینده نظامی کارتر در ایران، زمانی با گریه به من گفت: «رئیس‌جمهور می‌توانست از [آیت‌الله] خمینی انتقاد کرده و او را برباید تا برای معاوضه با گروگان‌های سفارت آمریکا، مهره خوبی داشته باشد.

◄ حمله یک تنه چمران به کامیون بعثی با پای زخمی

دکتر چمران در آن زمان، نماینده مجلس و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع بود. در دولت موقت، مدتی نیز وزیر دفاع بود. در همان روزهایی که او در جبهه‌های جنوب حضور یافته بود، برخی از نمایندگان مجلس از وی خواسته بودند، به مجلس بازگردد ولی چمران به آنان گفت...

◄ اختلاف در دولت انگلیس بر سر لقب رشدی
لرد احمد از کلیسای روترهام گفت: «من از همه مسلمانان دنیا می‌خواهم که آرامش خود را حفظ کنند». اما هشدار داد که اعطای لقب به این نویسنده، ملکه را در موقعیت بسیار سختی قرار داده است و ادامه داد کتاب «آیات شیطانی» برای وی به همان میزان که به اسلام توهین‌آمیز است، به مسیحیت نیز توهین‌آمیز است.
◄ گاف تازه ارشاد در آستانه احضار صفار به صحن مجلس

صفار هرندی در پاسخ به این پرسش، اظهار داشت که علت برخورد با سایت «بازتاب»، ثبت نشدن آن بوده که در این لحظه، ابوطالب با اشاره به متن صورتجلسه کارگروه دولت پاسخ داد: تنها پرداختن به موضوع «برخورد با ایران» در «بازتاب»، دستاویز فیلترینگ این سایت بوده است.

◄ برنامه‌ریزی افراطیون دو جناح برای اخلال در موفقیت دیپلماسی هسته‌ای

اطلاعات خبرنگار «بازتاب»، از استقبال غیرعادی دولت‌های اروپایی از مسئولان دیپلماسی هسته‌ای و آمادگی آنان برای ارایه امتیازات بیشتر به ایران حکایت دارد... این افراطیون از موفقیت مذاکرات فشرده چهار روز دبیر شورای عالی امنیت ملی در اروپا به شدت عصبی شده‌اند.

◄ ناشی‌گری ملکه و بازگشت سلمان رشدی به دنیای وحشت

در پاکستان دانشجویان، تصاویر ملکه و سلمان رشدی را به آتش کشیدند. شماری از تظاهرکنندگان نیز خواستار این شدند تا همه سگ‌های پاکستان را با لقب «سر» صدا کنند.

◄ مافیای اینترنت در کرمان؟!

در یک سال گذشته، قیمت اینترنت در این استان، به دو برابر آن رسیده است. این در حالی است که در دیگر استان‌ها، نه تنها افزایش قیمت نداشتیم، بلکه قیمت اینترنت سیر نزولی داشته است.

◄ العجب کل‌العجب؛ اداره کشور با استخاره و غیب‌گویی

کدام مسئولی مجاز است بر اساس این گونه ادعاها اظهار نظر کند و اگر بر فرض مسئولانی تأکید دارند که احتمال حمله آمریکا وجود دارد، اینان به صرف تکیه بر ادعاهای غیب‌گونه، برنامه‌ریزی را کنار گذاشته و فقط به خواندن سه قل هوالله توصیه کنند؟

◄ ادعای حمله به دیپلمات کویتی مقیم تهران و فراخوانی شبانه جنتی

روزنامه «الوطن»، با اشاره به احضار سفیر ایران نوشت: دبیر سوم سفارت کویت در تهران در ساعت 15 روز سه‌شنبه پس از خروج از سفارت با تصادف یک خودرو به خودرو وی، متوقف می‌شود و شش شخص ضربات مختلفی را به بدن وی وارد می‌کنند و این درحالی صورت گرفت که نیروهای ایرانی حافظ سفارت، به مشاهده آنان می‌پرداختند و ...

◄ شفادهنده برهنه در مالزی!
یکی از مدعیان سنتی انرژی‌درمانی در مالزی که برای شفای بیماران خود، بدون پوشش به رقص می‌پردازد، خشم اقشار مذهبی این کشور مسلمان‌نشین را برانگیخته است.
◄ تحصن بازنشستگان وزارت ارتباطات و انسداد خیابان شریعتی
با افزایش جمعیت این افراد که تعداد آنان به صدها نفر می‌رسید، خیابان شریعتی مسدود شد و ترافیک سنگینی در محل قبل از ساختمان وزارت ارتباطات به وجود آمد.
◄ سرانجام، اعتراف صادقانه وزیر ارشاد به علت صدور مجوز اکران فیلم جنجالی

وزیر ارشاد امروز در توجیه صدور اجازه اکران به فیلمی که به آموزش خیانت به زنان متأهل پرداخته، گفت: این مسائل‌ اذهان عمومی را مشوش می‌‏کند و فیلم سینمایی «نقاب» نیز پس از وساطت افراد بسیار و حذف برخی موارد اغراقی، اجازه اکران گرفت.

◄ علت تحصن در انتشارات سروش!
روند نزولی شرکت سروش که از سال ۸۴ آغاز شد تاکنون موجب تعطیلی مجلات سروش اندیشه، بانوان، جوان و نوجوان شده است.
◄ پیامدهای تلخ اشتباه تاریخی حماس

راه انداختن اسرای حماس و فتح در خیابان‌های غزه، کشتن افراد در منازل و پرتاب کردن آنان از ساختمان‌های چند طبقه، اقداماتی بود که در روز‌های گذشته توسط حماس و فتح انجام شد و با آن‌که صحنه‌هایی از نوع همین عملیات توسط اسرائیلی‌ها را در سرزمین‌های اشغالی به یاد انسان می‌آورد، بسیاری از بلندگوهای حامی مقاومت اسلامی فلسطین را به زیر می‌کشاند.

◄ کنار رفتن پرده‌ها از علل واقعی گرانی مسکن

شدت فساد حاکم بر روند پرداخت تسهیلات تکلیفی، به اندازه‌ای است که رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به درج آگهی خرید و فروش و دلالی این تسهیلات در مطبوعات هشدار داده است: ارایه تسهیلات به این شکل باعث عدم بهره‌وری و اشتغال‌زایی است.

◄ شمال عراق در قرق جاسوسان موساد
یاتوم، رئیس سابق «موساد»، با هویت مدیر شرکتی که به کار کشاورزی اشتغال دارد، در شمال عراق به سر می‌برد! ترکیه با این که کوه و دشت را تحت کنترل خود دارد، در دیاربکر و شیرناک تلفات جدی می‌دهد؛ چراکه برای این که آمریکا و اسرائیل در پشت ترور هستند.
◄ تشنج در مجلس در پی اقدام کم‌سابقه باهنر و نمایندگان اقلیت

در این میان، اظهارات باهنر مبنی بر این‌که عده‌ای با اقدامات برنامه‌ریزی شده، درصدد گرفتن وقت مجلس هستند، نمایندگان را خشمگین‌تر کرد و باعث بالا گرفتن بگومگوها شد. باهنر همچنین از بلندگوی رئیس خطاب به اکبر اعلمی اظهار کرد: به شما اخطار می‌دهم.

◄ زلزله خفیف در قم و تهران

سایت سازمان زمین شناسی آمریکا بزرگی این زلزله را 6/5 ریشتر گزارش کرد. مرکز این زلزله ۱۹ کیلومتری قم بوده است. تاکنون هیچ گزارشی از تلفات جانی و مالی مخابره نشده ولی ساکنان شهرهای اراک، گرمسار، ورامین، کاشان و استان مازندران نیز زمین‌لرزه را احساس کرده‌ان

لیست کل یادداشت های این وبلاگ