سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی دانشمندان عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 86 تیر 6 , ساعت 1:47 عصر
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:
شب گذشته هیچ جایگاهی بدون بنزین نبوده است
سوخت‌گیری‌های پس از نیمه‌شب گذشته جزو سهمیه محسوب می‌شود

سرویس: انرژی
1386/04/06
06-27-2007
12:51:23
8604-03568: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: انرژی

سیستم کارت هوشمند به صورت خودکار تمام سوخت‌گیری‌های بنزین را که پس از ساعت 24 روز سه‌شنبه انجام شده، جزو سهمیه افراد حساب کرده است.

نورالدین شهنازی‌زاده - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی - در گفت‌و گو با خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از تجمع شب گذشته مردم در جایگاه‌های عرضه سوخت و خسارت‌های وارد شده به برخی جایگاه‌ها، لازم است هرچه سریع‌ترجایگاه‌های آتش‌گرفته و خسارت‌دیده را راه‌اندازی کنیم.

وی درباره دلیل دیر اعلام شدن خبر سهمیه‌بندی به جایگاه‌داران افزود: تصمیم دولت این بوده که یک‌باره به شرکت ملی پخش ابلاغ شده و براساس آن قرار شد شرایط سوخت‌رسانی جایگاه‌ها از ساعت 12 شب گذشته تغییر کند؛ در این زمینه ما مجری تصمیم‌های دولت هستیم و درباره درستی یا نادرستی این گونه اطلاع‌رسانی چیزی نمی‌دانیم؛ زیرا ما باید کار خود را که توزیع است، انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه خاطرنشان کرد: از ساعت 12 دیشب میزان موجودی بنزین را مشخص کرده و به جایگاه‌داران تحویل دادیم. پس از آن با وجود توزیع سوخت سهمیه‌بندی در جایگاه‌ها، محاسبات فرآورده‌های تحویلی به مردم تحت کنترل شرکت پخش خواهد بود.

او گفت: به‌جز قضیه سهمیه‌بندی، به‌طور معمول میزان موجودی ما در جایگاه‌ها تحت کنترل است و تاکید می‌شود دیشب هیچ جایگاهی نبوده که بگوید بنزین نداریم.

شهنازی‌زاده درخصوص صحبت مدیرعامل شرکت پالایش و پخش مبنی بر این‌که شب گذشته مشکل کمبود بنزین نبوده‌ است و شرایط پیش آمده شاید به خاطر آن بوده که جایگاه‌دارها احتیاط کرده‌، جایگاه‌ها را بسته‌اند و این موضوع موجب درگیری شده‌ است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم؛ این برداشت دیگران است، ولی درخصوص تامین سوخت، ما همیشه بر تهیه سوخت جایگاه‌ها کنترل داریم و در جلسه صبح شرکت ملی پخش تاکید شد موجودی جایگاه‌ها از حالت استاندارد کمتر نشود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین درباره وجود شایعاتی در سطح شهر تهران، بویژه منطقه شرق، مبنی بر ارایه بنزین خارج از سهمیه‌بندی در برخی از جایگاه‌ها و درنتیجه ازدحام دوباره خودروها در این جایگاه‌ها، اظهار بی‌اطلاعی، و اظهار نظر در این زمینه را به پس از بررسی موضوع موکول کرد.

انتهای پیام

لیست کل یادداشت های این وبلاگ