سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از یکدیگر مَبُرید و به یکدیگر پشت مکنید و با یکدیگر دشمنی و کینه مَوَرزید و برادر هم باشید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 86 تیر 6 , ساعت 1:50 عصر
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید
طرح سه فوریتی توقف سهمیه‌بندی بنزین

مجلس شورای اسلامی امروز، چهارشنبه، برای بررسی نحوه‌ی اجرای سهمیه‌بندی بنزین جلسه‌ی غیرعلنی غیررسمی تشکیل داد. کاظم وزیری هامانه، وزیر نفت، و مصطفی پورمحمدی، وزیر کشور، نیز در این جلسه حضور دارند.

خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، خبر داد در جلسه‌ی غیرعلنی غیر رسمی امروز مجلس، جمعی از نمایندگان طرح توقف سهمیه‌بندی بنزین با قید سه فوریت را تهیه و آن را به هیأت رییسه‌ی مجلس ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، در پی تذکر تعدادی از نمایندگان به وزیر نفت در باره‌ی سهمیه‌بندی بنزین و وارد ندانستن این تذکرات از سوی محمدرضا باهنر که اداره‌ی جلسه را بر عهده داشت، جمعی از نمایندگان طرح مذکور را به قید سه فوریت تهیه کردند. این طرح تا دقایقی دیگر در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

هم‌چنین محمدرضا باهنر اعلام کرد در آخر وقت جلسه‌ی امروز از وزیر نفت دعوت می‌‌شود که با حضور در جلسه‌ی علنی به پرسش‌های نمایندگان پاسخ دهد.

شب گذشته، دولت ایران اعلام کرد از ساعت ۲۴ بنزین سهمیه‌بندی می‌شود. اعلام این خبر باعث تجمع مردم در بیشتر پمپ‌بنزین‌های تهران شد و در کار سوخت‌رسانی به خودروها اختلالاتی ایجاد شد.

ـ سهمیه‌بندی بنزین با تنش همراه شد

لیست کل یادداشت های این وبلاگ