سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه پیش از آزمودنِ [کسی] تسلیم اطمینان شود، خود را در معرض هلاکت و عاقبت رنج آلود، قرار داده است. [امام جواد علیه السلام]
 
چهارشنبه 86 تیر 6 , ساعت 1:58 عصر
یک گزارش دریافتی با استفاده از اخبار خبرگزاری های داخلی
پمپ بنزین ها
دیشب در تهران و شهرستان ها
احمدی زاهدی






هجوم مردم به خیابان‌ها برای دریافت سوخت مصرفی از ساعت 9 شب آغاز شد. خیابان های شهر تهران مسدود و عبور و مرور در تهران مختل شد. برای کنترل اوضاع نیروهای ویژه‌ سپاه پایداران را وارد عمل کردند.

جایگاه‌های عرضه بنزین شاهد هجوم اتومبیل ها شد. مردم زیادی برای دریافت بنزین گالن در دست به پمپ بنزین‌ها هجوم آوردند. اطراف میدان آزادی و شهرک دهکده در غرب تهران، میدان ولی‌عصر و خیابان انقلاب در مرکز تهران و مناطقی که پمپ‌های بنزین در آن قرار گرفته در شمال و شرق تهران، ترافیک سنگینی داشتند. برخی رانندگان، پس از مدتی انتظار شروع کردند به بوق زدن.

سرهنگ پاسدار "مهدی احمدی" گفت: مجموعه نیروی انتظامی در آماده‌باش هستند و درصورت بروز حادثه نسبت به برقراری نظم و امنیت اقدام عاجل و لازم را انجام می‌دهند!



شهرستان‌ها



در آبادان نیز مردم برای تهیه بنزین به پمپ‌‏بنزین‌‏ها هجوم آورده و به همین دلیل صف‌‏های طولانی در مقابل جایگاه‌‏های پمپ‌‏بنزین در این شهرستان تشکیل شد. خبرگزاری "ایلنا" گزارش داد در برخی از جایگاه‌‏ها دارندگان خودرو با اعتراض به تصمیم وزارت نفت ناراحتی خود را از پیامدهای این تصمیم اعلام کردند.

از شهر ‪ ۴۰۰هزارنفری بندرعباس نیز گزارش شد که از ساعت ‪ 9 شب مقابل پمپ بنزین‌های این شهر و خیابانهای منتهی به آنها صف‌های طویلی از خودروهای سواری و وانت تشکیل شد. وجود صفهای یادشده که در برخی از ایستگاهها در چند ردیف قرار دارند موجب ایجاد ترافیک سنگینی در سطح شهر بندرعباس شد. گزارش‌های غیر رسمی حاکی از آشوب در سایر شهرستان‌هاست! همچنین اخبار تایید نشده نیز از برخی "تحرکات مشکوک" در یکی از پمپ بنزینهای تبریز حکایت دارد. خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی نوشت: گزارش‌های دریافتی از شهرستانهای مختلف نیز حکایت از ایجاد صف‌های نسبتا طولانی در جایگاه‌های عرضه سوخت پس از ساعت ‪ ۲۱امشب و اعلام تصمیم وزارت نفت برای اعمال سهمیه بندی دارد.

لیست کل یادداشت های این وبلاگ