سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها را هوایى است و روى آوردنى و پشت کردنى ، پس دلها را آنگاه به کار گیرید که خواهان است و روى در کار ، چه دل اگر به ناخواه به کارى وادار شود ، کور گردد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 86 تیر 6 , ساعت 2:39 عصر
- 06/04/86
شماره:8604060211
نسخه چاپی ارسال به دوستان

رئیس هیات مدیره جایگاهداران در گفت‌وگو با فارس:

مردم برای دریافت سهمیه بنزین خود عجله نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیات مدیره جایگاهداران از آمادگی کلیه جایگاهها برای ارائه بنزین به خودروها خبر داد و گفت: با توجه به محفوظ بودن سهمیه خودروها، مردم برای دریافت سهمیه بنزین خود عجله نکنند.


ناصر رئیسی فر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: علی رغم هجوم گسترده مردم در شب گذشته به پمپ بنزینها و اتفاقاتی که رخ داد، در حال حاضر جایگاهها مشکلی برای عرضه سوخت به متقاضیان ندارند.
وی تصریح کرد: بنزین مورد نیاز جایگاهها نیز توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تامین شده و مردم برای دریافت سهمیه خود مشکلی ندارند.
رئیسی فر تاکید کرد: سهمیه افراد محفوظ بوده و هر زمان که نیاز داشته باشند، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت بنابراین مردم نباید در این زمینه عجولانه عمل کنند و به پمپ بنزینها هجوم آورند.
رئیس هیات مدیره جایگاهداران در ادامه یادآور شد: تراکم خودروها در جایگاهها در حال حاضر تنها سبب افزایش مصرف بنزین و کلافگی بیشتر دارندگان خودرو خواهد شد.
وی تاکید کرد:با توجه به ذخیره شدن و محفوظ بودن سهمیه افراد، لزومی برای مراجعه آنی مالکین خودروها به جایگاهها وجود ندارد و هر زمان که بخواهند می‌توانند بنزین مورد نیاز خود را دریافت کنند.
رئیسی فر گفت: مشکلی برای ارائه سوخت به مالکین خودروها وجود ندارد و جایگاهها نیز آمادگی لازم در این زمینه را دارند.
به گفته وی، هم اکنون نیز تراکم نسبتا زیاد خودروها در مقابل جایگاهها به چشم می‌خورد.

لیست کل یادداشت های این وبلاگ