سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبد الرحمان از برخی یارانش]
 
سه شنبه 89 اردیبهشت 14 , ساعت 4:27 عصر
یک باند فحشا و زور گیری به نام باند مجید دینامیک دستگیر و زنان و مردان این گروه تبهکار تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ مینایی رئیس کلانتری 128 تهران نو گفت: چندی پیش با تماس‌ها و گزارش‌های مردمی منطقه شرق تهران پرونده‌ای در دستور کار قرار گرفت مبنی بر اینکه فردی با تشکیل باندی معروف به «مجید دینامیک «در این منطقه علاوه بر راه اندازی خانه فساد، مبادرت به زور گیری، شرارت و سرقت می‌کند.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی منتظر یک فرصت مناسب بودیم که همگی اعضای باند را یکجا دستگیر کنیم تا اینکه یک روز از پلیس 110 به کلانتری گزارش زورگیری تجاوز بعنف به دست ما رسید که به محض دریافت جزییات خبر مطمئن شدم که اعضای باند «مجید دینامیک» در این زور گیری دخیل هستند.

این مقام مسول ادامه داد:به محض دریافت زور گیری در بلوار امام علی(ع) سریعا وارد عمل شده و متهمان را که دو زن و دو مرد بودند را در یک حرکت پلیسی و غافلگیرانه دستگیر کردیم.با دستور مقام قضایی به مخفیگاه و منزل متهمان اعزام شده و درآنجا نیز اعضای دیگر باند ازجمله مجید معروف به «مجید دینامیک» که سردسته این باند بود را در حالیکه به صورت بسیار حرفه‌ای زیر تختی پنهان شده بود، دستگیر کردیم.

گفتنی است «مجید دینامیک «از متهمان سابقه دار است و با تشکیل این باند مبادرت به زورگیری، سرقت، تجاوز به‌عنف، ارتباط نامشروع و خفتگیری در شرق تهران می‌کرد.

لیست کل یادداشت های این وبلاگ