سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش دانش کفّاره گناهان بزرگ است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 86 تیر 28 , ساعت 12:59 عصر
 

|
|
مناسبتهای ویژه
|
آرشیو
                     خاتمی رییس جمهور و مطبوعات منتقد                    حمایت الجزایر از ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه ایرانی                    ستون شنیده های اعتمادملی 28 تیر 1386                    ستون "پیدا و پنهان" روزنامه اعتماد 5شنبه                    ستون "جهت اطلاع" روزنامه جمهوری اسلامی 5شنبه                    رختخواب ها در سنای آمریکا                    سردار صفوی خبر داد : تصمیم جدید برای تقویت سپاه                    جلسه رهبران چین پشت درهای بسته                    شرایط ترکیه همانند دوره قبل از فروپاشی عثمانیست                    مکاتبات خانه احزاب در خصوص سازمان ادوار تحکیم وحدت                    آب، مایه صلح                    فوتبال ایران با یک پله صعود در جایگاه چهل و ششم جهان ایستاد                    افروغ ،ابوطالب ،خوش چهره و سبحانی کاندیداهای منتخب اصولگرایان مستقل هستند                    صفارهرندی: تعبیر «کودتای خزنده‌ مطبوعات» را قبول ندارم و آن را بیان نکرده‌ام                    ذخیره بنزین خودروهای شخصی تا چهار روز دیگر 200 لیتر اضافه می‌شود                    هکرهای عراقی پرشین‌بلاگ را هک کردند                    وزیر اطلاعات: دادگاه موسویان مطلبی مبنی بر احضار حسن روحانی اعلام نکرده است                    بهزاد نبوی: قرار نیست از اردبیل کاندیدا شوم                    آرایش انتخاباتی جناح های سیاسی در استان قزوین                    اعتراض احمدی نژاد به شمقدری
پنج‌شنبه - ۲۸ تیر ۱۳۸۶






بانک اطلاعات طلای ایران
آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار ایران و آخرین اخبار طلای جهانی
گروه نرم افزاری وبیلیکس
طراحی، برنامه نویسی و پشتیبانی نرم افزار ها و سایتهای اینترنتی
رسانه مالیاتی ایران
پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور
میزبانی نگاه پارس
سرور اختصاصی P4 با یک گیگا بایت رم در بهترین دیتا سنترهای آمریکا با نصب ، مدیریت و مانیتورنگ فقط ۱۲۵ هزار تومان در ماه
مجموعه کتاب های کلید
آموزش علوم کامپیوتر، هماهنگ با نیاز کاربران ایرانی. اولین مجموعه کتاب آموزشی با خدمات پس از فروش. فروش انلاین بدون کارت اعتباری
I30T
ارسال خبر به دوستان نسخه مناسب چاپ
چهارشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۸۶

وزیر اطلاعات: دادگاه موسویان مطلبی مبنی بر احضار حسن روحانی اعلام نکرده است

وزیر اطلاعات صبح چهارشنبه در حاشیه‌ی جلسه‌ی هیات دولت در پاسخ به پرسشی درباره تهدیدات اخیر القاعده مبنی بر این‌که سعی دارد نیروهای خود را وارد ایران کند، گفت: اگر چنین چیزی اعلام هم شده باشد، محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامحسین محسنی اژه‌ای هم‌چنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که با توجه به مدارکی که از موسویان به دست آمده، آیا ضروری نیست که حسن روحانی نیز برای اعلام توضیحاتی احضار شود، گفت: چنین چیزی را دادگاه اعلام نکرده است.

وزیر اطلاعات در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره پخش صحبت‌های کیان تاج‌بخش و هاله اسفندیاری که اخیرا دستگیر شده‌اند، اظهار کرد: این پخش از سوی صدا و سیما صورت می‌گیرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما مطالبی که قرار است منتشر شود با توجه به اینکه قوه‌ی قضاییه اعلام کرده بار حقوقی ندارد، وجهه حقوقی دارد یا نه ؟ گفت: قوه‌ی قضاییه اعلام کرده که بار حقوقی ندارد.


نظر شما در مورد این خبر
نام
 
نظر
 
 
آخرین اخبار
 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ