سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را گفتند اگر در خانه مردى را به رویش بندند روزى او از کجا سوى او آید ؟ فرمود : ] از آنجا که مرگش بر وى در آید . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 86 تیر 28 , ساعت 7:14 عصر

خبرفوری

height="60" TYPE="application/x-shockwave-flash"
PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
صفحه اول آرشیو جستجو تماس با ما پیوندها ورزشی خبرنامه
height="300" TYPE="application/x-shockwave-flash"
PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
 نسخه چاپی خبر  ارسال به دوستان   iran web hosting & web design



هم‌اکنون به رغم اتصال ایشان به تجهیزات پزشکی در یکی از بیمارستان‌های شمال غرب تهران و داشتن علایم حیاتی، بخشی از علایم هشیاری وی از بین رفته است.


۲۸ تیر ۱۳۸۶ - بعد از ظهر ۱۶:۶ تعداد بازدید: 4303 کد خبر: ۷۱۷۶۷

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: ساعتی پس از ورود آیت‌الله مشکینی به بخش مراقبت‌های ویژه، گفته می‌شود پزشکان از بهبود حال ایشان، قطع امید کرده و خواستار دعای مردم متدین برای سلامتی وی شده‌اند.

بنا بر این گزارش، هم‌اکنون به رغم اتصال ایشان به تجهیزات پزشکی در یکی از بیمارستان‌های شمال غرب تهران و داشتن علایم حیاتی، بخشی از علایم هشیاری وی از بین رفته است.

آیت‌الله مشکینی که در سن 86 سالگی است، از دو سال پیش، از بیماری شدیدی رنج می‌برد و در یک ماه اخیر نیز چند بار شایعاتی درباره وخامت حال ایشان منتشر شد.

ده روز پیش، رهبر انقلاب با حضور در محل اقامت آیت‌الله مشکینی، از ایشان عیادت کرده و امروز و دیروز هم بسیاری از مقامات کشور از جمله آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دیدار این چهره باسابقه انقلاب اسلامی رفته‌اند.

آیت‌الله مشکینی که از یاران صدیق امام خمینی(ره) و از علمای برجسته و پیشرو در سال‌های مبارزات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، علاوه بر درس و بحث حوزوی و امامت جمعه قم، ریاست مجلس خبرگان رهبری را از دوره نخست تا دوره کنونی (چهارم) بر عهده داشته است.



نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونیکی :   

height="280" TYPE="application/x-shockwave-flash"
PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ