سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر اندازه دانش انسان افزون گردد، توجّه وی نسبت به نفس خود، بیشترگردد و در ریاضت و اصلاح آن، کوشش بیشتری مبذول کند . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 89 اردیبهشت 25 , ساعت 8:20 عصر

 

هر غذایی را که دوست دارید بخورید و همچنان وزن کم کنید!


مقدار غذایی را که می‌خورید کنترل کنید برای مثال مقدار کالری غذا را از روی بر چسب بسته‌های غذایی بخوانید. از مصرف فست‌فود خودداری کنید ولی اگر بعضی مواقع به رستوران می‌روید لطفا بزرگترین اندازه مواد پروتئینی را سفارش ندهید هر چند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد. قبل از وعده‌های غذایی سالاد بخورید. مقدار وعده‌های روزانه خود را افزایش دهید و حجم غذا در هر وعده را کاهش دهید، برای مثال ? تا ? وعده در هر روز، تا هیچ‌گاه خیلی گرسنه نباشید. از بشقاب‌های کوچک‌تر استفاده کنید. هر غذای خوشمزه‌ای که دوست دارید بخورید اما تنها نیمی از آنچه که همیشه می‌خوردید! یکی از مهم‌ترین عوامل برای کاهش وزن مقدار کالری است که به بدن ما می‌رسد. بهتر است بدانید مقدار غذایی که می‌خورید به اندازه نوع غذایی که می‌خورید مهم می‌باشد.اگر از مقدار کالری غذاهایی که می‌خورید با خبر باشید می‌توانید آن غذایی که از خوردنش لذت می‌برید میل بفرمایید و وزن خود را کاهش دهید. برای مثال در فعالیت‌های معمول یک خانم ?? ساله که ??? سانتی متر قد وحدود ?? کیلوگرم وزنش می‌باشد برای آن که در وزن خود بماند به ???? کالری در هر روز نیازمند است ولی اگر این خانم می‌خواهد وزنش را کاهش دهد باید کالری روزانه خود را به ???? کالری در هر روز کاهش دهد.

یکی از راه‌های سوزاندن کالری اضافه، ورزش می‌باشد. باید دست کم نیم‌ساعت ورزش جدی ? تا ? روز در هر هفته انجام دهید آنگاه قطعا می‌توانید هر غذایی را که دوست دارید بخورید و همچنان وزن کم کنید. سعی کنید به فعالیت‌هایی که از انجام آن لذت می‌برید بپردازید. برای مثال اگر دویدن را دوست ندارید فعالیت‌های بسیاری هستند که می‌توانید انجام دهید مانند ایروبیک، دوچرخه‌سواری، باغبانی، پیاده‌روی و شنا که هرکدام مقدار زیادی کالری می‌سوزاند. پس با استفاده از این رژیم می‌توانید آنچه را که دوست دارید بخورید و همچنان وزن کم کنید!

ارسال شده توسط در -


لیست کل یادداشت های این وبلاگ