سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! از نادانی ام به تو عذر می آورم و ازسوء رفتارم از تو طلب بخشش دارم . [امام سجاد علیه السلام]
 
دوشنبه 86 مرداد 8 , ساعت 11:56 عصر

جنگ مردم و حکومت
روی شبکه تصویری "یوتوب"
 1- فیلم غافلگیری مهرداد میناوند در یک ویلای کنار دریا که بهانه حذف او از تیم ملی فوتبال ایران شد.
2- فیلم دختران دبیرستانی در گیلان که روسری ها را
برداشته و درکلاس درس رقص گیلکی می کنند.
3- جشن خانوادگی و دخترانه ای که روی یوتوب رفته

جنگ مردم و حکومت
روی شبکه تصویری "یوتوب"
 1- فیلم غافلگیری مهرداد میناوند در یک ویلای کنار دریا
 
که بهانه حذف او از تیم ملی فوتبال ایران شد.
2- فیلم دختران دبیرستانی در گیلان که روسری ها را
برداشته و درکلاس درس رقص گیلکی می کنند.
3- جشن خانوادگی و دخترانه ای که روی یوتوب رفته

 
 
 

 

 

جنگ مردم با حکومت و مقابله حکومت با افشاگری های مردم، روی شبکه تصویری "یوتوب" می رود تا به دیدنی ترین جنگ  تبدیل می شود و اخبار و اطلاعاتی از پشت پرده حکومتی به بیرون از پرده راه یابد.

در 24 ساعت گذشته، شمار زیادی فیلم های مربوط به جشن های خانوادگی که در آنها پسران غایب اند و حتی مادران و بزرگترها ناظر جشن، روی شبکه یوتوب قرار گرفته است، که در این اقدام مستقیم و غیر مستقیم دست عوامل امنیتی و انتظامی حکومت باید درکار باشد. وقتی فیلم و اعترافات زنی را در برنامه قاضی مرتضوی نشان میدهند که شرح تجاوز به خود را می گوید و جوانی که می گوید مست کردیم و هشت نفره این خانم را بردیم خانه و به او تجاوز کردیم، دیگر چرا و چگونه می توان این گمان را قطعی ندانست که سازماندهنگان ماجرای مقابله با بدحجابی و زنان و دختران مردم، برای اثبات ادعاهای خود چنین فیلم هائی را به شبکه یوتوب نفرستاده باشند؟

در ادامه همین جنگ و جدال، فیلمی از غافلگیری امنیتی مهرداد میناوند بازیکن تیم ملی فوتبال در یکی ویلاهای شمال ایران روی یوتوب قرار گرفته است. ظاهرا همین فیلم باید مبنای حذف او از بازی در تیم ملی شده باشد و حالا آقایان انتظامی این فیلم را هم که جز خودشان کس دیگری نمی توانسته همه را بنشاند و فیلم بگیرد و تهیه کند و بفرستد روی شبکه یوتوب تا ثابت کنند بیهوده نگران فساد و فحشاء نیستند! البته نقش رقبائی که سر و سری هم با وزارت اطلاعات و امنیتی ها دارند و توپ زن تیم ملی هم هستند را هم نباید از نظر دور داشت!!

این دو فیلم را فقط بعنوان نمونه اشاره کردیم والا هست فیلم هائی که با همین هدف روی یوتوب قرار گرفته و ما لینک آنها را نمی دهیم تا مروج این بنیانکنی اخلاقی در ایران نباشیم.

اما، از روی لجبازی و یا دهن کجی با حکومت نیز جوان ها خودشان فیلم هائی را روی یوتوپ می فرستند. از جمله رقص دسته جمعی دختران یکی از دبیرستان های گیلان،؛ که در فاصله زنگ تفریح تا آمدن معلم به سر کلاس، رو سری ها را به گوشه ای انداخته و نوار گیلکی گذاشته و دسته جمعی می رقصند! شادی و رقصی بسیار معمولی و طبیعی است که وقتی حکومت مردم را از آن محروم می کند، اینگونه سر در می آورد. مثل فیلم اعدام توام با شکنجه آن زنی که در شماره دیروز پیک نت دیدید و همچنان درهمین صفحه قابل دیدن است.

 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ