سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خود را بزرگوار دید شهوتهایش در دیده وى خوار گردید . [نهج البلاغه]
 
شنبه 86 اردیبهشت 29 , ساعت 3:36 عصر
اهانت فاطمه رجبی به ساحت مرجعیت


آفتاب: «فاطمه رجبی» که تاکنون دهشتناک‌ترین اتهامات را به شخصیت‌های نظام با گرایش‌های مختلف (از آیت‌الله هاشمی شاهرودی و حدادعادل گرفته تا هاشمی و خاتمی و روحانی و ضرغامی و قالیباف و ...) وارد کرده و در مقابل ادعا می‌کند «تنها زنی ‌است که حریت پیشه کرده است!» روز گذشته پا را از دایره تمام هتاکی‌هایش بیرون گذاشت و در اهانتی آشکار به جایگاه مرجعیت، این نهاد عظیم‌الشان در فقه جعفری را نیز دستمایه بازی‌های سیاسی خود قرار داد.

فاطمه رجبی البته در این روز همزمان با اهانت به جایگاه رفیع مرجعیت، دو اقدام اهانت‌آمیز دیگر انجام داد. نخست آن که دشنام‌های حیرت‌آوری را درباره روزنامه «جمهوری اسلامی» و مسیح مهاجری که از یاران قدیمی انقلاب و آیت‌الله خامنه‌ای بوده است منتشر کرد. به گونه‌ای که این روزنامه را روزنامه «جمهوری اسرائیل» خواند و سرمقاله انتقادی «جمهوری اسلامی» از احمدی‌نژاد را «ننگین»، «کودتای همه‌جانبه»، «یک ننگین‌نامه پر کینه و حسد و فتنه»، «قلم به مزدی»، «مامور اجنبی»، «سرسپرده»، «منافق»، «بیمار روحی» و «دیوانه» نامید!! [اگر باور نمی‌کنید اینجا را کلیک کنید]

و دوم آن که در حملات شدیداللحنی علیه هاشمی رفسنجانی او را «رئیس مافیاگران»، «دارای رفتار و گفتار پلید»، «خویشاوندسالاران غارتگر»، «سیاست‌بازان پنهان‌کار و ذلت‌پذیر» و دارای «فساد رسوای خاندانی» خواند! چرا که به اعتقاد فاطمه رجبی روزنامه «جمهوری اسلامی» که روز چهارشنبه سرمقاله خود را به انتقاد از دکتر محمود احمدی‌نژاد اختصاص داده بود، «بنا به دستور ارباب خود، در مصلوب کردن احمدی‌نژاد حتی یک لحظه غفلت نکرده است»! [می‌توانید سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی را هم اینجا بخوانید]

با آن که فاطمه رجبی همسر سخنگوی دولت نهم پیشتر به بسیاری از شخصیت‌ها و نهادهای سیاسی و مذهبی اهانت کرده و حتی مجلس خبرگان رهبری را نیز مورد حمله قرار داده است؛ با این حال روز پنج‌شنبه برای اولین بار بود که سایت او با هدف تخریب جناح مقابل پا در حریم مرجعیت گذاشته و این خط قرمز را نیز نادیده گرفته است.

پایگاه خبری رجانیوز روز پنج‌شنبه یکی از مطالب «آفتاب» که به انتقاد صریح از «سایت‌های اینترنتی فاطمه رجبی» و «برخی سایت‌های افراطی مدعی حمایت از دولت» پرداخته بود را در یک تحریف و فرافکنی آشکار به «ساحت مرجعیت» تعمیم داد و تلویحاً خود را به مراجع بزرگوار (که بی‌شک منتقد رفتارهای تخریبی هستند) منتسب کرد. ماجرا از این قرار بود که آفتاب در پی موج حملات سایت‌های مدعی حمایت دولت به عزت‌الله ضرغامی و سازمان صدا و سیما، به مصاحبه با محمدرضا طورانی سردبیر برنامه «ساعت 25» رادیو جوان پرداخت که وی در این مصاحبه تاکید کرده بود: «این اتهامات بی‌مهری و جفا به سازمانی است که زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری اداره می‌شود و ایشان بارها آنرا مورد لطف و عنایت خود قرار داده‌اند».

در پاراگراف دوم این خبر تصریح شده بود: «این اظهارات پس از آن بیان می‌شود که سایت‌های اینترنتی فاطمه رجبی و خود او در مقالات و گزارش‌های متعدد حملات و دشنام‌های سنگینی به صدا و سیما و ضرغامی انجام داده و رسانه‌ ملی را حتی حامی سلطنت‌طلبان خواندند!». در پاراگراف چهارم این خبر نیز صراحتاً آمده بود: «اظهارات این کارشناس مسائل رسانه‌ای در حالی مطرح می‌شود که طی چند وقت گذشته برخی سایت‌های افراطی مدعی حمایت از دولت، صدا و سیما را به «حمایت از سلطنت‌طلبان» و «حرکت به سوی سکولاریسم» متهم کردند».

با این حال، پایگاه اینترنتی «رجانیوز» که توسط فاطمه رجبی اداره می شود در یک تحریف آشکار و فرافکنی رسانه‌ای مدعی «اهانت آفتاب به ساحت مقدس مرجعیت» شد!! و کوشید از این طریق از زیر پاسخگویی نسبت به اعمال خود شانه خالی کند. این در حالی است که این سایت و مخصوصاً شخص فاطمه رجبی در یک سال گذشته حملات متعددی به صدا و سیما داشته و آفتاب نیز بارها از این رفتار افراطی این طیف انتقاد کرده است.

آفتاب به این طیف پیشنهاد می‌کند که اگر به اخلاق و قواعد رقابت‌های سیاسی پایبند نیستند (که نیستند) لاقل به حداقل اصول و خطوط قرمز در بازی‌های سیاسی که همان مذهب و ارزش‌های اسلامی است پایبند باشند.



کد مطلب : 61138

لیست کل یادداشت های این وبلاگ