سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به دوستی آن که به عهد خود وفا نمی کند، اعتماد مکن . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 86 مرداد 15 , ساعت 1:8 صبح
height="60" TYPE="application/x-shockwave-flash"
PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
صفحه اول آرشیو جستجو تماس با ما پیوندها ورزشی خبرنامه
 نسخه چاپی خبر  ارسال به دوستان   iran web hosting & web design


متاسفانه برخی متولیان رسانه ملی علاقه وافری به حل صورت مساله دارند تا مشخص نشود، چرا در یک برنامه تلویزیونی که مباحث با نظر مدیر گروه و تایید مدیر شبکه و نظارت معاونت سیما تولید می شود، مجری تصمیم گیرنده اصلی به حساب آید!

۱۴ مرداد ۱۳۸۶ - بعد از ظهر ۲۱:۱ تعداد بازدید: 4579 کد خبر: ۷۲۷۳۸

پس از حاشیه هایی که در برنامه کوله پشتی و برخورد انتقادی شدید فرزاد حسنی مجری این برنامه با سردار رادان در حاشیه طرح امنیت اجتماعی به وجود آمد، موج اعتراض های گوناگون از سوی مقامات مختلف به سمت مجری این برنامه جهت گرفت به طوری که بی توجه به سلسله مراتب تولید برنامه های تلویزیونی مدیر گروه اجتماعی و مدیر شبکه سوم در سایه تاریکی باقی ماندند.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، شب گذشته تنها یک ساعت قبل از پخش برنامه کوله پشتی از شبکه سوم سیما، به علی زاهدی تهیه کننده این برنامه بر کناری فرزاد حسنی از این برنامه اعلام می شود و ظرف مدت زمان کوتاهی امیرحسین مدرس به شبکه سوم رفته و اجرای این برنامه به وی سپرده شد.

کنار گذاشتن فرزاد حسنی از برنامه کوله پشتی منجر به بروز مباحثی درباره ممنوعیت تصویری وی در رسانه ملی شده است که به خودی خود برای وی محاسن بسیاری خواهد داشت، از جمله اینکه به رغم خطایی که موجب تنبیه او شده، از فردا به چهره محبوب روزنامه ها و مجلات تبدیل شده و در کنار این باید منتظر اجرای برنامه های عمومی وی با ارقام نجومی مانند دیگر منع شده های تصویری در رسانه ملی بود.

متاسفانه برخی متولیان رسانه ملی ظاهرا قبل از اینکه به دلایل این ماجرا توجه کنند، علاقه وافری به حل صورت مساله داشته تا مشخص نشود، چرا در یک برنامه تلویزیونی که مباحث با نظر مدیر گروه و تایید مدیر شبکه و نظارت معاونت سیما تولید می شود، مجری تصمیم گیرنده اصلی به حساب آید!

البته پیش تر چهره هایی مانند شهریاری، آتش افروز، کوثری، اینالو، میرفخرایی و . . . ممنوعیت تصویری در رسانه ملی را  تجربه کرده اند، هر چند و با گذر زمان و تغییر مدیریت ها دوباره به آنتن رسانه ملی بازگشتند.

اما در این سو نکته ای که بسیار مهم به نظر می رسد، پنهان شدن ماهیت نداشتن خط قرمز در رسانه ملی براساس تاکید مهندس ضرغامی در همایش افق رسانه است که تنها چند ماه پس از آن با برکناری یک مجری آغاز شده و می توان در این میان به عدم استقلال تصمیم گیری برای این معضل در داخل مجموعه سیما اشاره کرد که اختیار را به هر معترض بیرون از مدیریت رسانه ملی داد.

البته برکناری فرزاد حسنی از اجرای برنامه کوله پشتی بهانه ای برای شایعه تراشی های جالبی است که در روزهای آینده جالب تر هم خواهد شد.

بی شک اشتباه مسئولان رسانه ملی در پرورش آزمون و خطا گونه هر چهره ای به اینجا ختم می شود که باید پس از مدتی او را این گونه و با این روش غیر حرفه ای از گود بیرون کند!


نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونیکی :   

height="300" TYPE="application/x-shockwave-flash"
PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ