سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دانشی که مردم ناگزیر از فراگیری آن هستند و آن رنگ[ ظواهر [اسلام است و دانشی که مردم اجازه دارند آن را واگذارند و آن قدرت خداونداست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 86 آذر 4 , ساعت 11:11 صبح

کارشناسان وزارت دارائی آلمان هشدار دادند:

تحریم های شدیدتر علیه ایران، آلمان را 2 میلیارد یورو متضرر می‌کند

خبرگزاری فارس:کارشناسان وزارت دارائی آلمان اعلام کردند، در صورت وضع تحریم های شدیدتر علیه ایران دولت آلمان با دو میلیارد یورو زیان مالی مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مجله آلمانی اشپیگل وزارت دارائی آلمان پیش بینی کرده است وضع تحریم های شدیدتر علیه ایران دولت آلمان را با دو میلیارد یورو معادل سه میلیارد دلار زیان مواجه می کند.
این در حالی است که آلمان در همراهی با انگلیس،فرانسه و آمریکا که مراودات تجاری کمتری با ایران دارند خواهان اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران در شورای امنیت هستند تا این کشور را به تعلیق فعالیت های هسته ای خود وادار کنند.
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به امریکا قول داده است سطح روابط تجاری شرکت های آلمانی را با ایران کاهش دهد.
بر اساس گزارش اشپیگل چنانچه بانک ملی ایران که بیشتر مراودات تجاری دو کشور از طریق آن انجام می شود در فهرست تحریمی اتحادیه اروپا قرار گیرد زیانی 700 تا 800 میلیون یورویی(یک تا 2/1 میلیارد دلاری) بر بودجه آلمان در سال آینده وارد می آید زیرا دولت موظف است زیان های وارده به شرکت های آلمانی به دلیل تحریم ایران را جبران کند.
کارشناسان وزارت دارائی آلمان پیش بینی کرده اند در میان مدت اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران دو میلیارد یورو برای برلین زیان به دنبال داشته باشد.
آلمان یکی از بزرگترین شرکای تجاری ایران در درون اتحادیه اروپا است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ