سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردبارى همچون قبیله است و نزدیکان که فراهم کند مردم را براى یارى انسان . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 91 دی 21 , ساعت 1:47 عصر

http://www.parsiblog.com/Main.aspx

برگزاری 10 کنفرانس از سوی ضد انقلاب تا شب انتخابات
یک کارشناس مسائل راهبردی با بیان این که دشمن در پی عرضه نسخه جدیدی از فتنه 88 است گفت: منادیان انتخابات آزاد منادیان خط سازش با آمریکا هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، ریشه تمرکز دسیسه‌های استکبار در انتخابات ریاست جمهوری آتی شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری با حضور مهدی محمدی کارشناس رسانه و مهدی فضائلی کارشناس ارشد مسائل راهبردی مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی فضائلی در ابتدا در پاسخ به پرسش اول مجری برنامه که از وی پرسید چرا انتخابات ایران برای نظام سلطه مهم است گفت: اهمیت و تمرکز دشمن بر روی بحث انتخابات مسئله جدید و تازه‌ای نیست زیرا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در هر مقطعی از انتخابات شاهد تحرک و تلاش دشمن بوده‌ایم.

وی افزود: بخشی از اهمیت برگزاری انتخابات در ایران ناشی از اصل انقلاب اسلامی است.

این کارشناس مسائل راهبردی با اشاره به تحولات منطقه خاطرنشان ساخت: نقش الهام بخش جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه به عنوان الگو و مرکز کانون اثرگذاری در یک بستر هموار و بدون مانع تراشی ادامه پیدا خواهد کرد و به سرعت تاثیرگذار و گسترش تفکر انقلاب اسلامی را شدت پیدا خواهد کرد.

* انتخابات فرصتی دوباره برای بروز نظام مردم سالاری دینی است 

فضائلی با بیان این که دشمن درصدد است تا انقلاب اسلامی ایران را به سمت براندازی پیش ببرد اظهار داشت: انتخابات فرصتی دوباره برای بروز نظام مردم سالاری دینی است.

این کارشناس مسائل راهبردی با بیان این که بروز و تجلی مردم سالاری دینی موجب استحکام نظام و پررنگ تر شدن این الگو به عنوان نظام نوین در جهان کنونی شده است گفت: اگر دشمن بتواند در بیعت چند باره مردم با انقلاب خللی ایجاد کند طبیعتا توانسته به یکی از اهداف مهم خود برسد.

وی با اشاره به این که مسئله انتخابات زمان تند و تیز شدن رقابت‌های داخل کشور است افزود: دشمن به دنبال سو استفاده از شکاف‌های سیاسی رقابت‌ها و شرایط به وجود آمده است تا بتواند در مقطع انتخابات این فاصله را به یک تقابل تبدیل کند.

*تمامی انقلابات مخملی در منطقه در زمان انتخابات اتفاق افتاده‌اند

فضائلی در ادامه با تاکید بر این که تمامی انقلابات مخملی در منطقه در زمان انتخابات اتفاق افتاده‌اند خاطر نشان ساخت: دشمن به دنبال بازسازی این مدل در ایران است.

این کارشناس مسائل ارشد راهبردی با اشاره به این که دشمنان انقلاب به دنبال مدل سازی انقلاب مخملی در ایران هستند گفت: انتخابات ریاست جمهوری آتی اولین انتخابات پس از ماجرای فتنه سال 88 است به گونه‌ای که دشمن در تلاش است تا با تجربیات خود بتواند بر انتخابات ریاست جمهوری تاثیرگذار باشد.

فضائلی اظهار داشت: دشمن در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 سرمایه گذاری ویژه‌ای کرده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری افزود: بعضی از آقایانی که در داخل کشور بحث انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند باید به دو سوال مهم جواب بدهند و آن این است که آیا تاکنون انتخابات آزاد نبوده است و از الان باید انتخابات آزاد باشد .

این کارشناس مسائل راهبردی با بیان این که خود این آقایان در این فرآیند آمده‌اند و مسئولیت پذیرفته‌اند و در نهایت رئیس‌جمهور شده‌اند گفت: مگر انتخاباتی که این آقایان از دل آن‌ها رئیس جمهور شده‌اند انتخابات آزاد نبوده پس چرا آن زمان حرفی نمی‌زدند.

فضائلی با طرح این سوال که آیا انتخابات برگزار شده در دوران مسئولیت این آقایان آزاد بوده است یا نه افزود: اگر انتخابات هم در آن زمان آزاد بوده پس این حرف‌ها سخن تازه‌ای نیست.

این کارشناس ارشد مسائل راهبردی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که انتخابات ایران از همان ابتدا آزاد بوده است بیان کرد: جریان سلطه با موضوعات مختلفی هم چون دموکراسی و مردم سالاری برخوردهای دو‌گانه‌ای داشته‌اند به گونه‌ای که تمامی نظام‌های استبدادی و دیکتاتوری نه به صورت ضمنی و غیرمستقیم بلکه به صورت کاملا مستقیم مورد حمایت و تایید غرب بوده‌اند.

*دشمن از کلید واژه انتخابات آزاد برای انتخاب آتی استفاده کرده است

فضائلی با بیان این که دشمن به دنبال سیاسی و امنیتی کردن شرایط است اظهار داشت: دشمن برای شروع سناریو و برنامه خود از کلید واژه انتخابات آزاد در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری سال 92 استفاده کرده است.

وی با تاکید بر این که برخی از مدعیان برگزاری انتخابات آزاد زمانی با برگزاری همین انتخابات در ایران رئیس‌جمهور شده‌اند افزود: علاوه بر مطرح کردن کلید واژه انتخابات آزاد برخی به دنبال سند سازی علیه مقامات کشور هستند.

این کارشناس ارشد مسائل راهبردی با بیان این که دشمن به دنبال افشاگری است تا شرایط را برای سند سازی مهیا کند گفت: غرب به دنبال زیر سوال بردن دستگاه‌ها، چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف کشور است که این موضوع هوشیاری  بیشتر مسئولین را می‌طلبد.

در ادامه برنامه فضائلی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که رسانه‌ها یکی از اصلی ترین وسایل و ابزار دشمن در آستانه انتخابات هستند گفت: شناخت ترفندها، تکنیک‌ها و شیوه‌های دشمن به عنوان راه حلی برای مقابله با آن‌ها است.

وی با اشاره به این‌که دشمن درصدد ضربه زدن انقلاب در مقطع انتخابات ریاست جمهوری سال 92 است خاطر نشان ساخت: دشمن در این رابطه از جنگ نرم که یکی از موارد آن رسانه است بهره خواهد برد.

این کارشناس ارشد مسائل راهبردی گفت: بحث اعتبار زدایی از دستگاه‌هایی که به نوعی در برگزاری انتخابات نقش دارند جزو القائاتی است که جریان رسانه به دنبال آن خواهد بود.

وی با اشاره به این که تلاش دشمن در جهت تبدیل کردن شرایط آرام و باثبات سیاسی به شرایط بی ثبات ، اغتشاشات خیابانی است افزود: این اقدامات جزوی از حرکات رسانه‌ای دشمن در عرصه انتخابات آزاد خواهد بود.

* دشمن از عدم برگزاری انتخابات در کشور مایوس شده است

فضائلی با بیان این که دشمن از عدم برگزاری انتخابات در کشور مایوس شده است گفت: مردم ما باید همیشه هوشیار باشند زیرا ممکن است دشمن حملات سایبری را برای مختل کردن شرایط داخلی کشور ایجاد کند.

این کارشناس مسائل راهبردی با بیان این که دشمن به دنبال کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات است و این امر با بی اعتبار کردن دستگاه‌ها و زیر سوال بردن سلامت انتخابات صورت خواهد گرفت افزود: ایجاد یاس جزو محورهای ثابت دشمن در فعالیت‌های رسانه‌ای است که در مقطع انتخابات به اوج خود خواهد رسید.

وی با اشاره به این که آگاهی مردم ، جریانات سیاسی و رسانه‌های داخلی نقش به سزایی در خنثی کردن ترفندهای دشمن خواهد داشت خاطر نشان ساخت: با شناخت دقیق ترفندها و ایجاد انگیزه در مردم می‌توان برنامه‌ریزی دشمن برای انتخابات خنثی کرد.

در ادامه برنامه مهدی محمدی کارشناس رسانه در پاسخ به سوال اول مجری که از وی پرسید در آستانه انتخابات ایران شاهد تولید ادبیات جدیدی هم چون تقلب ، انتخابات آزاد ، تحریم و تعویق انتخابات هستیم پس به نظر شما منشا این بحث‌ها چیست گفت: دشمن از سال 88 تاکنون مکررا تجربه سال 88 را بازخوانی کرده است.

وی افزود: سران اصلی فتنه به عبارتی طراحان و برنامه ریزی فتنه در خارج از کشور مستقر هستند

*دشمن در پی عرضه نسخه جدیدی از فتنه 88 است

این کارشناس رسانه با بیان این که سران فتنه بارها شکست فتنه 88 را هلاجی کرده اند اظهار داشت: دشمن در صدد است تا یک نسخه و ورژن جدیدی از فتنه 88 را عرضه کند و به ضعم خود ضعف‌های اتفاق سال 88 را دیگر نداشته باشد.

محمدی با اشاره به این که دشمن به دنبال طراحی پروژه‌های جدیدی در انتخابات ریاست جمهوری ایران است افزود: دشمن به انتخابات به مثابه یک فرصت نگاه می‌کند .

وی با بیان این که همه کودتاهای صورت گرفته در کشورهای مختلف اروپای شرقی و آسیای میانه انتخابات محور بوده‌اند اضافه کرد: جریان ضد انقلاب و سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی و اسرائیلی 6 کنفرانس وحدت اوپوزسیون را تاکنون برگزار کرده‌اند و تا شب انتخابات 4 کنفرانس دیگر را هم نیز برگزار خواهند کرد .

محمدی با بیان این که در مصوبه نشست فراک که در چند ماه پیش برگزار شد قلم به دستان در کنار اسلحه به دستان نشسته بودند گفت: کسانی که به قول خودشان اپوزسیون آرام هستند در کنار تروریست‌ها و کسانی که دستشان به خون مردم آلوده است نشسته‌اند.

*منافقین انتخابات آزاد را برای بازسازی فتنه 88 مطرح کرده‌اند

این کارشناس رسانه با بیان این که سرکرده منافقین چند ماه قبل کلید واژه انتخابات آزاد را برای بازسازی حوادث سال 88 در ایران مطرح کرده است افزود: برخی در داخل کشور حرف‌های سرکرده منافقین را تکرار می‌کنند به طوری که با این افراد هم فکر هستند.

محمدی گفت: مردم باید به تبعیت از مقام معظم رهبری متوجه همسانی در ادبیات دشمن شوند زیرا این هم سانی در ادبیات به هم سانی در عملیات و اهداف تبدیل خواهد شد.

وی با بیان این که باید به واژه انتخابات آزاد تبارشناسانه نگریست بیان کرد: واژه انتخابات آزاد وارداتی است زیرا هدف آن‌ها مقابله با برگزاری انتخابات آزاد در کشور است.

* منادیان انتخابات آزاد منادیان خط سازش با آمریکا هستند

این کارشناس رسانه با تاکید بر این که منادیان انتخابات آزاد منادیان خط سازش با آمریکا هستند خاطر نشان ساخت: دشمن به دنبال امنیتی کردن فضای کشور است.

محمدی با اشاره به این که هر کسی در داخل کشور کلید واژه سازش را به عنوان راه حل مشکلات مطرح می‌کند جدول دشمن را پر کرده است گفت: اعتبار زدایی از نظام به ویژه در مسئله انتخابات و صدمه زدن و ضایع کردن نگاه و اعتماد مردم به مکانیزم برگزاری انتخابات در کشور از اهداف دشمن است.

وی با اشاره به این که مردم تجربه سال 88 را فراموش نخواهند کرد اظهار داشت: فشارها به مردم به خاطر روی کار آوردن جریان فتنه در کشور است .

*مشکل منادیان انتخابات آزاد جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است

وی مهمترین مطالبه سران فتنه را که همان ابطال انتخابات سال 88 بود را به معنای تعطیل شدن جمهوریت نظام، جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: نظام درگیر بحث دفاع از جمهوریت است بنابراین مهمترین مشکل منادیان انتخابات آزاد جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است.

محمدی با بیان این که انتخابات آزاد جانشین واژه تقلب شده است خاطر نشان ساخت: طرف خارجی ضد انقلاب و فتنه داخلی از مردم ناامید شده‌اند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ