سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی کـه خویشتن را نشناسـد، از راه نجـات دور افتـد و در گمراهی ونادانیها درافتد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 91 بهمن 12 , ساعت 1:57 عصر
احمدی نژاد تا جایی که بتواند می خواهد دولت آینده را برای خودش حفظ کند.اینکه تلاش می کند یارانه ها اضافه کند هم در همین راستاست. تحلیل من این است که اجرای فاز دوم یارانه ها به این شیوه جز اینکه مردم رابه نظام و انقلاب بدبین کند اثر دیگری ندارد.
انتخاب در گفت و گویی با قدرت الله علیخانی نوشت: ·

وحدت خوب است اما بخشی از اصولگراها که خیلی تنگ نظر و تعصبی هستند و همه چیز را برای خودشان می خواهند. وقتی عبارت وحدت ملی می آید فکر می کنند یک «لولو خورخوره» است.وحدت ملی یعنی وحدت تمام نیروهای معتقد به انقلاب،نظام،امام و رهبری. والا وحدت با اجانب را که نمی گویند وحدت ملی!

· چه اصلاحات باشد و چه اصولگرایان ، یک جریان نمی تواند کشور را اداره کند.

· مواضه اخیر از صفا و صمیمیت و صداقت آقای عسگر اولادی است.هرچند که ایشان امتحان خودش را پس داده.بهتر از همه،ایشان را امام(ره) می شناخت و حالا هم بهتر از همه ایشان را مقام معظم رهبری می شناسند.من معتقدم لازم نیست کسی در فضائل آقای عسگر اولادی چیزی بگوید.ایشان کسی نیست که با دو تا تشر چند روحانی و غیر روحانی موضعش را تغییر بدهد.چون خود ایشان به نوعی روحانی است‌ آنقدر فشار آورده اند که حالا برخی موتلفه ای ها هم یواش یواش می آیند پشت سرش قرار می گیرند. نیاز نمی بینم کسی در فضیلت ایشان سخن بگوید.هجمه،حمله و تخریب ایشان چیز بیهوده ای است.

· {در پاسخ به اینکه آیا منظور آیت?الله جنتی از کسانی را که از واژه «انتخابات آزاد»استفاده کرده را «گردن کلفت»خطاب کردند؛ آقای هاشمی بود؟} من فقط می دانم آقای جنتی گفته اند منظور من آقای هاشمی نبوده است.

· آقای حداد، آدم سیاسی نیست.من به ایشان ارادت دارم اما واقعا چند وقت است ایشان وارد مسایل سیاسی شده؟من می خواهم از جناب آقای حداد خواهش کنم وارد بازی های سیاسی نشوند.بگذارد از او همچنان به عنوان یک چهره فرهنگی یاد شود.اما آنچه آقایانی مانند نوباوه می گویند؛منظورشان دولت است.

· آقای کوثری همین اخیرا گفتند سپاه کلی خدمت به آقای احمدی نژاد کرد،اما او نمکدان را شکست. همین آقای کوثری زمانی که ما در کمیسیون امنیت ملی بودیم از حامیان دولت بودند.وقتی ما از دولت انتقاد می کردیم،اینها کمتر تحمل شنیدن انتقاد از دولت را داشتند.اینها در تشخیص خیلی عقب هستند. مشکل اصولگرا ها این است که زبان عذرخواهی از ملت را هم ندارند همه چیز را خراب کرده اند، حالا طلبکار هم هستند.

احمدی نژاد تا جایی که بتواند می خواهد دولت آینده را برای خودش حفظ کند.اینکه تلاش می کند یارانه ها اضافه کند هم در همین راستاست. تحلیل من این است که اجرای فاز دوم یارانه ها به این شیوه جز اینکه مردم رابه نظام و انقلاب بدبین کند اثر دیگری ندارد.

· بسیاری از جریان ها و افراد از هاشمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده اند اما پاسخ تا این لحظه منفی بوده است.

· در میان اصلاح طلبان برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری افرادی مطرح هستند که محترمند اما احساس می کنم بیشتر روی آقای جهانگیری اجماع بیشتری است.یعنی آنچه بیشتر به گوش می رسد از افراد موثر اصلاح طلبان آقای جهانگیری است که زمینه پذیرش ایشان در میان سران اصلاح طلب بیشتر است.

· {در پاسخ به اینکه ممکن است جریان اصلاحات با اصولگرایان ائتلاف کند؟} هرگز چرا که این جریان در جامعه دارای رای است و جایگاه و پایگاه ویژه ای در میان مردم دارند.پایگاه مردمی شان زیاد نشده باشد کم نشده،لذا لزومی ندارد با کسی ائتلاف کنند.

· {در پاسخ به اینکه کاندیدای جریان احمدی نژاد به نظرتان کیست؟} اول مشایی و اگر نشد احتمالا یکی از یاران حلقه اولش می باشد. درصورت عدم حضور اصلاح طلبان هم بعید نیست که جریان احمدی نژاد پیروز شود.چون اصولگرایانی که الان مطرح هستند چندان زمینه ای ندارند و احمدی نژاد به اندازه اینها که نفوذ و ابزار دارد. احمدی نژاد از همان آغاز با برنامه آمد.پول در جامعه توزیع کرد حالا هم که می خواهد شب عید فاز دوم را اجرا یا سبد کالا توزیع کند که بیشتر برای برد انتخابات است.این برای نظام در آینده خطرناک است.

· تعدد افراد در جریان اصولگرایی برای ما خیلی خوب است باعث می شود کسی از جریان اصلاح طلب انتخاب شوند و البته به نظر نمی رسد برخی از کاندیداهای اصولگرا حاضر باشند به نفع یکدیگر کنار بروند.

· به کسانی که می?گویند اصلاح طلبان تایید صلاحیت نمی?شوند، نباید اهمیت داد زیرا آنها سخنگوی نظام نیستند.

· امیدوارم این بداخلاقی ها،تهمت ها،تخریب ها از جامعه ما رخت بربندد.البته ما معتقدیم بعضی از تخریب ها عادی نیست و دستوری است و ممکن است هدایت شده باشد ولی اینها بالاخره به نظام هم ضربه می زند.دشمنان خارجی چه می گویند؟ نمی گویند اینها به جان هم افتاده اند؟


لیست کل یادداشت های این وبلاگ