سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از معنى لا حول و لا قوة إلاّ باللّه از او پرسیدند ، فرمود : ] با وجود خدا ما را بر چیزى اختیار نماند و چیزى نداریم جز آنچه او ما را مالک آن گرداند . پس چون ما را مالک چیزى کرد که خود بدان سزاوارتر است تکلیفى بر عهده‏مان گذاشته و چون آن را از ما گرفت تکلیف خود را از ما برداشته . [نهج البلاغه]
 
جمعه 91 بهمن 13 , ساعت 2:37 عصر
واکنش ایران به‌حمله اسرائیل به‌‌سوریه
وزیر امور خارجه کشورمان تهاجم ددمنشانه رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را به شدت محکوم کرد و این اقدام تجاوزکارانه را نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه دانست.
ایران تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد.
 
وزیر امور خارجه کشورمان تهاجم ددمنشانه رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را به شدت محکوم کرد و این اقدام تجاوزکارانه را نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه دانست.

 علی‌اکبر صالحی افزود: تردیدی نیست که این تجاوز آشکار در راستای سیاست غرب و صهیونیست‌ها برای فرار رو به جلو و سرپوش نهادن آنان در برابر توفیقات دولت و مردم سوریه در تثبیت حاکمیت و بازگرداندن ثبات و امنیت به این کشور است.

وی گفت: این اقدام حقانیت دولت و مردم سوریه در حمایت از مقاومت و دشمنی با صهیونیست‌ها را اثبات و همسویی گروه‌های تروریستی و بر هم زننده ثبات و آرامش در این کشور را با اهداف صهیونیست‌ها بیش از پیش نمایان می‌سازد.

وی با اشاره به فتنه‌افروزی دائمی صهیونیست‌ها علیه ملت‌ها و کشورهای مسلمان بر لزوم حفظ هوشیاری در کشورهای منطقه برای جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد. لازم به ذکر است جنگنده های رژیم صهیونیستی روزچهارشنبه باتجاوز به خاک سوریه یک ساختمان تحقیقاتی وعلمی را درمنطقه جمرایا درحومه دمشق هدف قراردادند.

ستاد کل نیروهای مسلح سوریه با بیان این که در تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه هفت نفر کشته یا زخمی شدند اعلام کرد جنگنده های صهیونیستی با پرواز در ارتفاع پایین وارد خاک سوریه شدند.

به گزارش تلویزیون سوریه، ستاد کل نیروهای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد اسرائیل ظرف دو سال گذشته با همکاری برخی کشورهای دشمن مردم سوریه برای ضربه زدن به مواضع حیاتی و نظامی سوریه همه ظرفیت ها و توانایی خود را به کار گرفت، اما نتوانست موفقیتی حاصل کند. اسرائیل تلاش کرد با کمک عناصر و گروه های منحرف مواضع حیاتی را در سوریه هدف قرار دهد تا از نقش آن در حمایت از مقاومت و حقوق مشروع موجود در منطقه بکاهد، اما شکست خورد.

براساس این گزارش این اقدام اسرائیل پس از آن صورت گرفت که گروه های تروریستی بارها برای ورود به این مرکز و تسلط بر آن تلاش کرده بودند، اما موفق نشده بودند.

به گزارش این شبکه، جنگنده های اسرائیلی در تجاوزی آشکار از منطقه شمالی بلندهای کوه «الشیخ» و با پرواز در ارتفاع پایین و هم‌سطح رادارها وارد منطقه جمرایا شدند و ساختمان تحقیقاتی و علمی را هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن خسارت های مادی زیادی به این منطقه وارد و ساختمان این مرکز نیز ویران شد.

به گزارش تلویزیون سوریه، ستاد کل نیروهای مسلح تاکید می کند جامعه بین الملل باید در این باره به مسئولیت خود عمل کند. این اقدامات تروریستی سبب تضعیف سوریه و نقش آن نخواهد شد.

این اقدام تجاوزکارانه مانع از آن نخواهد شد تا سوری ها از کمک و حمایت از جنبش های مقاومت و مسائل عربی عادلانه از جمله مسئله فلسطین دست بردارند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ