سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در برابر آنکه از او دانش می جویید، فروتنی کنید و از دانشمندان متکبّر مباشید که باطل شما، حقّتان را ببرد . [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 91 بهمن 23 , ساعت 12:13 عصر

سو استفاده از تریبون 22 بهمن برای انتخابات!

متاسفانه مسئولین از هر تریبون در راستای اهداف انتخاباتی خود سو استفاده می کنند و بهرگیری از حضور گسترده مردم در چنین راهپیمایی‌هایی در واقع مصداق بارز خیانت به ملت و کشور است.

به گزارش شریان نیوز ، مردم در یوم الله 22 بهمن نشان تا آخرین نفس پیرو ولایت فقیه هستند و حضور پر شور آنها بار دیگر آمریکا را مایوس کرد و دشمنان انقلاب و نظام مقدس همواره سعی و تلاش دارند تا مردم در این راهپیمائی حضوری کمرنگ داشته باشند و به این منظور برای دلسرد کردن مردم گام بر می دارند و اما در راهپیمائی 22 بهمن امسال نیز مردم به مانند سال های گذشته برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی حضوری گسترده و پرشور خواهند داشت.

اما متاسفانه  در حواشیه روز 22 بهمن برخی از مسئولین از حضور پرشکوه مردم سو استفاده و مصادره به مطلوب کردند و سخنان و شعار های انتخابات در این میان بر زبانشان جاری می شد.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن برای کنار گذاشتن اختلافات است نه اینکه از حضور مردم برای تبلیغات انتخاباتی زودهنگام جریان انحرافی سوء استفاده شود.

محمود احمدی نژاد در آخرین بخش از سخنانش در میدان آزادی تهران به دعا پرداخت و گفت: ای خدای بزرگ لطف و رحمت را بر ملت ایران و همه ملت ها مستدام بدار و تنها باقی مانده بهاران و همه عشق حضرت مهدی را به ما برسان! زنده باد بهار، زنده باد بهار، زنده باد بهار!

این شعار یادآور پوسترهای تبلیغاتی است که در استقبال صد نفره حامیان دولت از احمدی نژاد در بازگشت از مصر رونمایی شد و طی آن ، مشایی با سخنانی ، به طور غیر رسمی تبلیغات اتنخاباتی خود را آغاز کرد. در آن پوسترها نیز ، شعار "زنده باد بهار" تکرار شده بود.   کمپین انتخاباتی مشایی ، با این شعار فعالیت خود را آغاز کرده است.

متاسفانه مسئولین از هر تریبون در راستای اهداف انتخاباتی خود سو استفاده می کنند  و بهرگیری از حضور گسترده مردم در چنین راهپیمایی‌هایی در واقع مصداق بارز خیانت به ملت و کشور است.

از سوی دیگری ، طبق گزارشات واصله یک نماینده مجلس در شب 22 بهمن مصاحبه ای با خبرگزاری کرده است که خوراک شبک های ماهواره ای غربی ( بی بی سی ) شد که شبکه بی بی سی در شب 22 بهمن در زیر نویس خود این چنین اعلام کرد:آقای ع-س نماینده مردم خ می گوید دو هزار نفر کارگران ساخت پل راه آهن شهر خ شش ماه است که حقوق دریافت نکرده اند، که این سخنان تامل انگیر غیر از خیانت به ملت هیچ چیز دیگر ندارد ؛البته هیچ معلوم نیست با چه اهدافی در شب یوم الله 22 بهمن این سخنان را به زبان اورده است!؟


 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ