سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در قرآن درمان بزرگترین درد هست : درد کفر و نفاق و گمراهی وسرگشتگی [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 91 بهمن 23 , ساعت 12:20 عصر

ازرسوایی مدرک تحصیلی خانم وزیر تا اقدام عجیب یک بانک غیر دولتی و رابین هود شدن رئیس جمهور!

قدس انلاین-قاانی- در اخبار ویژه امروز مطالبی در خصوص اقدام عجیب یک بانک و رسوایی مدرک تحصیلی خانم وزیر و حواشی یک تور سه روز ه و ...را مطالعه کنید.

رسوایی مدرک تحصیلی، کار دست وزیر داد
آنت (آنا) شافان، وزیر آموزش و پرورش به خاطر رسوایی مدرک تحصیلی از سمت خود استعفا داد.به گزارش بی بی سی انگلیسی دانشگاهی که خانم شافان از آن دکترا گرفته بود او را به سرقت ادبی متهم کرده و مدرک اعطایی به او را پس گرفت. اَنا شافان یکی از نزدیکان آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان به شمار می آید.دانشگاه هنریش هین دوسلدرف چهارشنبه گذشته پس از یک بررسی به حذف دکترای وزیر آموزش و پرورش آلمان رأی داد. این اقدام ضربه ای برای مرکل به شمار می آید که می کوشد برای بار سوم به عنوان صدر اعظم آلمان انتخاب شود.مرکل گفت با ناراحتی با استعفای شافان موافقت کرده است.با این همه خانم شافان با اصرار براینکه سرقت ادبی نکرده و مدرک دکترایش حاصل زحمات شخصی اوست گفته است برعلیه این رأی دانشگاه دوسلدرف خواهد ایستاد.
اقدام عجیب یک بانک غیردولتی!
شنیده شد که یک بانک غیردولتی با مسدود کردن بخشی از حقوق کارمندان خود، از آنها خواسته با این پول به سفر بروند.براساس گزارش روزنامه جوان : این بانک غیر‌دولتی چند وقت پیش با انعقاد قراردادی با یکی از شرکت‌های مسافرتی به نام «م‌»بخشی از حقوق کارمندان خود را برای انجام سفر مسدود کرده است. این بانک حدود 15 میلیون ریال از کارمندان خود را به این سفر اختصاص داده است.جالب اینکه این بانک وابسته به یک نهاد اجتماعی اعلام کرده که کارمندان تنها تا 25 بهمن‌ماه فرصت دارند از این امکان سیر وسیاحت بهره بگیرند درغیر این صورت پول به آنها عودت داده نمی‌شود. این ابتکار جالب این بانک غیردولتی درحالی است که تا چندی پیش پرداخت وام‌هایی چون مسکن و ضروری در این بانک به کارمندان به حالت نیمه‌تعلیق درآمده بود.
احمدی نژاد رابین هود شد


در مراسم خودجوش و مردمی در فرودگاه مهرآباد که به مناسبت استقبال از بازگشت رئیس جمهور از سفر مصر توسط حامیان وی ترتیب داده شده بود، تعدادی از حاضرین شعارهای جالبی را سر دادند .در یکی از این پوستر ها تصویر دکتر احمدی نژاد چاپ شده بود که در بالای آن نوشته بود WANTED به معنی تحت تعقیب و در زیر عکس رئیس جمهور نام rabin hood نقش بسته بود .لازم به یادآوری است رابین هود شخصیتی بود که به سرقت از ثروتمندان دست زده و اموال و پولهای دزدی را در میان فقرا تقسیم می کرد .هنوز مشخص نیست انگیزه هواداران پرو پا قرص احمدی نژاد از دادن لقب رابین هود به وی چیست؟!
*تور 3 روزه همراه با "استخر پارتی"و سرو مشروب!!!
به گزارش رویداد، چندی پیش یکی از شهروندان به حضور خود در سفری یک روزه که از حواشی عجیب آن بی خبر بود اشاره کرد که با توجه به میانگین سنی پایین افراد دعوت شده به آن بسیار قابل تامل بود. این سفر که در قالب تور یک روزه نمک آبرود برگزار شده بود حوادثی همچون شرب خمر دائم در اتوبوس، مراسم رقص از تهران تا مقصد و اختلاط عجیب دختران و پسران در عین روابط نامشروع را در خود جای می داد. مسئول برگزاری این تور فردی بنام "م ذ"است که خود را "سینا"معرفی می کند و عامل اصلی اتفاق افتادن چنین حوادثی به گفته اعضای حاضر در این تور می باشد. اما همین شهروند در روزهای اخیر از تور سه روزه این فرد که قرار است از فردا تا 22 بهمن برگزار شود خبر داد که علاوه بر مطالب مذکور برنامه جدیدی همچون "استخر پارتی" را در خود جای داده است. گفتنی است با توجه به هزینه حدوداً 150 هزار تومانی این سفر سه روزه محفلی فراهم می شود که برخی جوانان ناآگاه در دام عناصری قرار گیرند که ناخواسته به مسائلی همچون روابط نامشروع و یا شرب خمر که می تواند آینده ایشان را به خطر بیندازد مواجه شوند. رویداد حاضر است اطلاعات دیگری از جمله راه های ارتباطی با اعضای برگزار کننده چنین سفرهای ویران کننده ای را در اختیار مسئولین مربوطه نظامی و انتظامی قرار دهد تا برخورد جدی ای با اینگونه موارد صورت گیرد.

شعار جالب زنجانی ها در راهپیمایی 22 بهمن

مردم فیهم ایران در راهپیمایی میلیونی خود باردیگر از آرمان های انقلاب و امام حمایت کردند.

دیروز اما شعارهایی جالبی توسط مردم سر داده شد از جمله اینکه "من انقلابیم" "نمرده‌ایم که خون دل بخورید، خیالتان تخت باشد آقا" سراسر بگذریم از جان ، اگر فرمان دهد رهبر ، نه در شعب ابی طالب که در بدریم و در خیبر"

زنجانی ها هم در شعار تازه خود این شعار را سر دادند:

"آج قالاریخ باش ایمریخ دشمنه / سلیمانی ساتماریخ اهریمنه» گرسنه می‌مانیم اما در مقابل دشمن سر فرود نمی‌آوریم و سلیمان خود را به اهریمنان نمی‌فروشیم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ