سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روا نشدن حاجت ، آسانتر ، تا آن را از نا اهل خواستن . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 92 فروردین 26 , ساعت 1:11 صبح
توسط هنرمندی با استعداد خلق شد؛
مونالیزای دکمه ای!
هنرمندی در نهایت دقت و حوصله با استفاده از هزاران دکمه آثار منحصر به فردی را به شکل مجسمه های آویزان از تابلو مونالیزا و پیانو گرفته تا حمام باز آفرینی کرد.

 

به گزارش زندگی به نقل از دیلی میل، آگوستو اسکیول برای خلق هر یک از آثارش ابتدا تک تک دکمه ها را رنگ کرده و پس از خشک شدن آنها را روی نخی مناسب سوار کرده است.سپس با در نظر گرفتن ارتفاع مجسمه مورد نظر جای مشخصی را برای آویزان کردن رشته های نخ و برپایی آن مشخص کرده است.

ساخت هر یک از این مجسمه های چشم نواز به طور متوسط یک ماه ونیم زمان از او گرفته است.

آگوستوی 36 ساله که ساکن میامی است می گوید: "من به اجسام جامدی که ثابت و محکم هستند بسیار علاقه دارم و همین علاقه تا آنجا پیش رفت که تصمیم گرفتم از دکمه در ساخت مجسمه هایم استفاده کنم، کاری که تا به حال هیچ هنرمندی انجام نداده است."  

او ادامه می دهد: "روشی که در ساخت این مجسمه ها استفاده می کردم هر روز در حال رشد و توسعه بود تا آنجا که از انتخاب مسیر و وسیله ای مانند دکمه به اطمینان خاطر و آرامش رسیدم."

وی می افزاید: "من همیشه به دلیلی نامعلوم عاشق دکمه بودم. شاید گذشته و تاریخچه ای که پشت آن پنهان مرا جذب کرده. جالب است بدانید که اخیرا با نمایشگاهی برخورد کردم که در آنجا انواع و اقسام دکمه های گران قیمت در جهان با قیمت های گزافی خرید و فروش می شوند."

آگوستو در پایان به این نکته اشاره می کند که هر یک از دکمه ها دارای شخصیت هستند چرا که همیشه بخشی جدا ناپذیر از پوشش شخصیت های مختلف را در سر تاسر دنیا شامل می شوند.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ