سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از معنى لا حول و لا قوة إلاّ باللّه از او پرسیدند ، فرمود : ] با وجود خدا ما را بر چیزى اختیار نماند و چیزى نداریم جز آنچه او ما را مالک آن گرداند . پس چون ما را مالک چیزى کرد که خود بدان سزاوارتر است تکلیفى بر عهده‏مان گذاشته و چون آن را از ما گرفت تکلیف خود را از ما برداشته . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 88 آبان 18 , ساعت 1:37 عصر
حجت‌الاسلام طائب در گفت‌وگو با فارس:
جریان فتنه با راهکار براندازی نرم به مقابله با نظام اسلامی پرداخت

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: جریان فتنه با راهکار براندازی نرم به مقابله با نظام اسلامی پرداخت.


حجت‌الاسلام مهدی طائب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، گفت: جنبش اصلاحات یک طیف گسترده‌ای است که در آن عده‌ای به دنبال اصلاحات واقعی بودند.
وی اضافه کرد: عده‌ای دیگر از جنبش اصلاحات به دنبال بهره‌برداری از نظام برای اهداف جناحی بودند و برای شعار اصلاح‌ جامعه قصد خالصی نداشتند.
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اصلاح طلبانی که منافع خودشان در چارچوب بقا نظام می‌دیدند با آن طیفی که از بدنه جامعه جدا شده است و منافع جناح خود را در تعارض با نظام جمهوری اسلامی می بینند متفاوت است.
طائب تصریح کرد: افراد افراطی حرکت اصلاحات با قرار گرفتن در جنبش سبز درصدد ایجاد کودتای مخملین و انقلاب رنگین در ایران بودند.
وی افزود: هر زمان که از ایجاد فتنه سبز در جامعه می‌‌ گذرد زوایه واقعی و استبداد طلب این گروه روشن شد و اصلاح‌طلبان واقعی که درصدد اصلاحات در زیر چتر قانون اساسی بودند از آنها جدا شدند.
این استاد دانشگاه در ادامه اظهار داشت: جنبش سبز با راهکار براندازی نرم جمهوری اسلامی به مقابله با نظام اسلامی پرداخت و با شعارهای ضد دینی درصدد جذب طرفدارانی بود که هدف آنها مقابله با نظام و اسلام است.
طائب با تأکید بر این که شعارهای ضددینی موجب می‌شود که مردم از جریان سبز خارج شوند، خاطرنشان کرد: کسانی که با شعارهای ضددینی با هدف براندازی نظام وارد میدان شدند نمی‌توانند از سرمایه انسانی مردم برای اهداف خود بهره‌برداری کنند و جامعه با واکاوی از نظرات آنها از این گروه جدا می‌شود.
وی ابراز داشت: منابع مالی جبهه اصلاحات هیچ‌گاه از طریق مردم مسلمان تأمین نمی‌شود چرا که این جریان با شعارهای ضددینی و سکوت سران آن در درصدد جذب سرمایه خارجی برای مدیریت جنبش سبز است.
این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره به سرنوشت اصلاحات، گفت: اصلاحاتی واقعی که طیف‌های سیاسی اصلاح‌طلب پیگیری می کنند تحقق یافته اما آن اصلاحاتی که با مکر درصدد براندازی نظام بود دیگر در میان مردم دیگر جایگاهی ندار



لیست کل یادداشت های این وبلاگ