سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، بلا را به او می پیوندد ؛ زیرا خداوند ـ عزّوجلّ ـ، می خواهد او راخالص سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 88 آبان 18 , ساعت 2:27 عصر
کد خبر: 779947 زمان مخابره: 18/8/1388 - 14:0:3
فراکسیون انقلاب اسلامی شب گذشته با وزیران پیشنهادی جلسه داشت
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی اعلام کرد: فراکسیون انقلاب اسلامی یکشنبه شب با وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، نیرو و رفاه و تامین اجتماعی برای بررسی برنامه های آنان جلسه داشت که با نتایج مثبت همراه شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا سید محمد جواد ابطحی، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با اعلام ا ین خبر، گفت: این نشست با هدف بررسی و ارزیابی برنامه ها و رزومه وزیران پیشنهادی برگزار شد.
به نظر این نماینده اصولگرا وزیران پیشنهادی با ارائه برنامه هایی هدفمند و تبیین شده توانستند نظر مثبت اکثریت نمایندگان عضو فراکسیون انقلاب اسلامی را جلب کنند.
*حاجی بابایی از همین الان وزیر است
وی افزود: حمید رضا حاجی بابایی، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم به عنوان رییس فراکسیون فرهنگیان در دو دوره هفتم و هشتم مجلس، خدمات بسیاری به فرهنگیان ارائه کرد است.
ابطحی اظهار داشت: از نظر ما حاجی بابایی از همین الان با رای بالایی وزیر آتی آموزش و پرورش خواهد بود.
*نامجو از خانواده نظام و انقلاب است
نماینده خمینی شهر درباره مجید نامجو، گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت نیرو یادآورشد: وی برادر دو شهید همچنین داماد شهید است و سابقه درخشان خانواده اش در خدمت به نظام و انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی گفت: در دوران تصدی ریاست نامجو در سازمان آب و فاضلاب نیز علاوه بر تسلط بر امور مدیریتی، تعاملی سازنده و مطلوب با مجلس شورای اسلامی داشت که مورد پذیرش و تایید نمایندگان بود.
*برپایی پیروزمندانه انتخابات؛ دلیل شایستگی محصولی
ابطحی درباره برخی انتقادات مطرح شده درخصوص صادق محصولی به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت رفاه و تامین اجتماعی گفت: ایرادهایی که به محصولی گرفته می شود از سر غرض ورزی های سیاسی است. وگرنه شایستگی ایشان در مدیریت انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری که با حوادث گسترده ای رو به رو شد ، به روشنی از توانمندی محصولی برای تصدی این پست حکایت دارد.
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد سه وزیر پیشنهاد شده با قاطعیت حداکثر آرای نمایندگان را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به دست آورند.
جلسه رای اعتماد به گزینه های پیشنهاد شده برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، نیرو و رفاه و تامین اجتماعی، بیست و چهارم آبان، یکشنبه هفته آتی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
سیام*1862


لیست کل یادداشت های این وبلاگ