سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدقه دارویى است درمانبخش و کردار بندگان در دنیاى آنان پیش دیده‏هاشان بود در آخرت ایشان هرچه را در این جهان کنند ، در آن جهان بینند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 88 آبان 18 , ساعت 2:33 عصر

انتقاد آیت الله مهدوی کنی/ موسوی، عسگراولادی را هم پشیمان کرد
Print E-mail
دوشنبه ?? آبان ????


حبیب الله عسگراولادی از پیگیری رایزنی با میر حسین موسوی پشیمان شد.

به گزارش ثانیه‏نیوز، در پی رایزنی‏های حبیب الله عسگراولادی جهت مجاب نمودن میر حسین موسوی و مهدی کروبی برای تمکین به رای مردم و بازگشت به قانون، این افراد مواضع عسگراولادی را رد کردند و با وجود تماس‏های مکرر با موسوی و کروبی این افراد با مواضعی طلبکارانه، هرگونه درخواست دبیر جبهه پیروان را بی پاسخ گذاشتند.

برای بازگشت موسوی و کروبی به جریان عمومی مردم، حبیب الله عسگراولادی به دیدار آیت الله مهدوی کنی نیز رفته بود که دبیر کل جامعه روحانیت با اشاره به رفتارهای غیر قانونی مجریان اغتشاشات، از مواضع رسانه‏ای عسگراولادی که این افراد را در موضع طلبکاری قرار داده است شدیدا انتقاد کرده و بر قانون‏گرایی و افشای برنامه مجریان نظام سلطه برای تداوم فتنه را مورد تاکید قرار دادند.

همچنین مواضع عسگراولادی نیز به شدت در حزب موتلفه مورد انتقاد قرار گرفته بود.
 
دبیرکل جبهه پیروان در نشست مطبوعاتی خود در یکشنبه 26 مهرماه در دفتر جامعه اسلامی مهندسین گفته بود: موسوی، کروبی و خاتمی از خانواده انقلابند و آنها را مفت بدست نیاورده ایم که آنها را مفت از دست بدهیم. ما هنوز معتقد نیستیم که موسوی، کروبی و خاتمی فتنه گر هستند ما معتقدیم اطراف اینها کسانی هستند که از آنان سو استفاده می کنند و آنها را در شرایطی قرار داده اند که واکنش هایی این چنینی داشته باشند.

مهم این نیست که آقایان موسوی، خاتمی و کروبی مجریان اصلی فتنه آمریکا هستند یا نه، مهم این است که این سه چهره سیاسی با وجود آشکار شدن ماهیت رادیکال و ساختارشکنانه سبزها که گرد فتنه می‌گردند، هنوز هم با گذشت بیش از 150 روز از پایان انتخابات ریاست جمهوری، به‌رغم شعارهایی که درباره قانون اساسی و احترام به قانون سرمی‌دهند، علاقه و اصرار وافری به همراهی هرج و مرج‌طلبان و اغتشاشگران دارند.

به گزارش ثانیه‏نیوز، در پی اظهارات عسگراولادی در نشست مطبوعاتی، حسین شریعتمداری خاطرنشان شده بود: یکی از عزیزان که نگارنده احترام فراوانی برای ایشان قائل است و سوابق انقلابی، فداکاری، مراتب تدین و پاکبازی وی غبطه انگیز است در مصاحبه ای ضمن تأکید بر فتنه اخیر و اهداف شومی که دشمنان بیرونی دنبال می کردند، درباره سران فتنه فرموده اند «موسوی و کروبی و خاتمی از خانواده انقلابند و آنها را مفت به دست نیاورده ایم که مفت از دست بدهیم»! این حسن ظن ایشان قابل تقدیر است، اما مگر جمهوری اسلامی، قانون اساسی، اقتدار نظام اسلامی و... مفت به دست آمده اند که مفت از دست بدهیم؟! سران فتنه با مدیریت دشمنان بیرونی و همخوانی و همصدایی با تمامی گروههای ضدانقلاب نظیر منافقین، سلطنت طلب ها، مارکسیست ها، بهایی ها و... به جان نظام اسلامی که خونبهای شهیدان است افتاده بودند. و اگر درایت برخاسته از نگاه ملکوتی رهبرمعظم انقلاب و آمادگی و ایستادگی ملت نبود، تاکنون بارها ایران اسلامی را به آمریکا و اسرائیل و انگلیس تحویل داده بودند. موقعیت این جماعت با اهمیت تر است یا خون صدها هزار شهید که پای اسلام و انقلاب و نظام ریخته شده است؟

شریعتمداری افزوده بود: اکنون از برخی عزیزان پاک نیت- تاکید می شود که فقط برخی از آنها- باید سوال شود آیا «شورای حل اختلاف»! یا «شورای برون رفت از شرایط کنونی» و یا هر اسم دیگری که بر آن نهاده اند، مفهومی غیر از دور زدن ساختار قانون نظام دارد؟ و آیا این حرکت بی آن که افراد خوش نیت یاد شده بخواهند، ادامه همان کودتای مخملی نافرجام نیست؟! سران فتنه در پی حذف قانون اساسی و بی اعتبار کردن سازوکارهای قانونی نظام بودند و شما هم متاسفانه بی آن که متوجه باشید همان ساز بدصدا را با نوای به ظاهر خوشایند دیگری می نوازید! مگر جمهوری اسلامی ایران، قانون اساسی، دستگاه قضایی و راه کارهای تعریف شده قانونی ندارد که راه کاری بیرون از این چارچوب پیشنهاد می کنید؟ می فرمائید شورای موردنظر شما قصد حکمیت دارد! خب! مگر وظیفه تعریف شده دستگاه قضایی چیزی غیر از حکمیت است؟! چرا نباید صدور حکم دراین باره به مرجع قانونی آن یعنی دستگاه قضایی سپرده شود؟!


لیست کل یادداشت های این وبلاگ