سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کشت در دشت هموار می روید و نه در سنگلاخ ؛ همین گونه حکمت در دل [امام کاظم علیه السلام]
 
سه شنبه 88 آبان 26 , ساعت 11:41 صبح
قطبی: دربازی برگشت برابر تیم فوتبال اردن لژیونرها را دراختیار نداریم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی برگشت برابر تیم ملی فوتبال اردن در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا، لژیونرهای خود را در اختیار نخواهیم داشت.
افشین قطبی عصر دوشنبه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: جواد نکونام و مسعود شجاعی بازیکنان تیم اوساسونا به دلیل آغاز مسابقات لالیگا در بازی برگشت برابر اردن که روز شنبه هفته آینده برگزار می شود، تیم ملی را همراهی نخواهند کرد.
وی گفت: همچنین لژیونرهای حاضر در فوتبال امارات نیز برای حضور در رقابت های جام حذفی این کشور باید اردو را ترک کنند که البته در حال مذاکره با مسوولان تیم های اماراتی هستیم تا مقدمات حضور آنان را در بازی برابر اردن فراهم شود.
وی گفت: برای رویارویی با تیم ملی اردن که برای ما اهمیت زیادی دارد روز جمعه تهران را به مقصد امان ترک خواهیم کرد.
قطبی در خصوص مصدومان تیم ملی و احتمال دعوت از بازیکن جدید نیز یادآور شد: مصدومیت برخی بازیکنان برای ما قابل پیش بینی بود و به همین دلیل 30 بازیکن را به اردو دعوت کردیم تا در این خصوص مشکلی نداشته باشیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در تمرینات تیم ملی جو مناسبی برقرار است و نفرات برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت سالمی با یکدیگر دارند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از حضور تمامی نفرات در ترکیب تیم خبر داد و اظهار داشت: ما چهار بازی داشتیم که در بازی با ایسلند و اردن در تهران ترکیب های مختلفی را آزمایش کردیم که در دو بازی آینده نیز این مساله وجود خواهد داشت تا تمامی نفرات مورد استفاده قرار بگیرند.
وی از اهمیت بازی با اردن خبر داد و گفت: دو بازی از چهار بازی را بردیم و برای برتری برابر مقدونیه و همچنین اردن که اهمیت زیادی دارد تلاش خواهیم کرد تا صعودمان را به جام ملت ها حتمی کنیم.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ