سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخلاص، رازی از رازهای من است که آن را به قلب هریک ازبندگانم که دوستش داشته باشم، می سپارم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به نقل از جبرئیل از خداوند نقل می کند ـ]
 
سه شنبه 88 آبان 26 , ساعت 11:57 صبح
کد خبر: 793631 زمان مخابره: 25/8/1388 - 16:52:38
حج 88
نماینده خبرگان رهبری : تمام ملل به آمدن مصلح آخرالزمان اعتقاد دارند
مکه مکرمه - امام جمعه تاکستان و نماینده مجلس خبرگان رهبری در باره حج امسال که " حج و انتظار " نامگذاری شده است ، گفت تمام ملل و آیین ها به آمدن مصلح آخر الزمان اعتقاد دارند .تمام فرق اسلامی موضوع مهدویت را جزو مسلمات شریعت می دانند.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا از مکه مکرمه ، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی افزود شیعه و جمع کثیری از علمای اهل سنت می گویند که مهدی موعود/عج / متولد شده و هم اینک در قید حیات است اما عده کمی از علمای اهل سنت منکر ولادت مهدی موعود/ عج / هستند.
وی در ادامه گفت اعتقاد به مهدی موعود/عج / از مسلمات شیعه نیست بلکه از مسلمات اسلام است بسیاری از علمای اهل سنت اعتراف کرده اند که امام مهدی / عج / در قید حیات است بنابراین باید مساله مهدویت از انحصار بیرون بیاید، اصلا مختص به شیعه نیست .
من بین علمای قرن سوم تا قرن حاضر اهل سنت تحقیق کرده ام و تا این لحظه بیش از دویست از این علما را یافته ام که نسبت به امام مهدی /عج / حتی عرض ارادت کرده اند .
اسلامی تصریح کرد استناد و استدلال سنت در اثبات وجود حضرت مهدی / عج / بسیار قوی و متقن است از جمله استنهاد به برخی مسلمات بین شیعه و سنی است .
اولین این مستندات که نزد همه مسلمانان جزو محکم ترین ادله است حدیث ثقلین است.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ