سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد خدا، قوت جان ها و همنشینی با محبوب است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 88 آذر 2 , ساعت 2:54 عصر

هلاکت 6 قاچاقچی مسلح در نقطه صفر مرزی

حوادث  - به دنبال هلاکت چند قاچاقچی مسلح در نقطه صفر مرزی ، بیش از یک هزار و 800 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

ماموران هنگ های مرزی زابل ، تایباد ، مریوان و سرخس به هنگام گشت در سطح حوزه های استحفاظی خود با شماری از اشرار مسلح درگیر شدند.
در پی این عملیات خونبار ، شش نفر از سوداگران مرگ کشته شدند و بیش از یک هزار و 800 کیلوگرم مواد مخدر ، چهار قبضه سلاح جنگی ، مقدار زیادی مهمات ، یک دستگاه دوربین شکاری و 100 دستگاه گوشی تلفن همراه معمولی و ماهواره ای به دست آمد.
پلیس پایگاه دریابانی «منات» استان هرمزگان نیز با توقیف دو فروند قایق موتوری 880 کیلو انواع مواد مخدر کشف کرد.هم اکنون تجسس برای دستگیری مجرمان فراری ادامه دارد.
چندی پیش ، نبرد خونبار پلیس استان یزد با قاچاقچیان مسلح ، کشف محموله بزرگ تریاک را به همراه داشت.افسران معاونت مبارزه با مواد مخدر «طبس» به دنبال تماس ماموران پاسگاه «نایبند» مطلع شدند محموله سنگین مواد مخدر در یک دستگاه نیسان وانت جاسازی شده است و موتورسوار مسلحی نیز آن را همراهی (اسکورت) می کند.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، بنابراین ، پلیس جاده های اصلی و فرعی را زیر نظر گرفت و عملیات ویژه ای را در قلب کویر آغاز کرد.ماموران با ردیابی نیسان به تعقیب قاچاقچیان پرداختند و به راننده ای که با چراغ خاموش حرکت می کرد ایست دادند.او اما با دستپاچگی تا می توانست بر سرعت خودرو افزود و پلیس ، مجبور به تیراندازی شد.
در آن بین ، راننده نیسان زیر رگبار گلوله کشته شد اما همدستانش در تاریکی شب گریختند



لیست کل یادداشت های این وبلاگ