سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از آنچه نمی دانید نمی ترسم؛ ولی بنگرید در آنچه می دانید چگونه عمل می کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 88 آذر 11 , ساعت 11:53 صبح
کارآگاهان پرونده جمال «آدمخوار» سارق مسلح و خشن بین‌المللی را گشودند
? 7 مسافر 2 خودرو در تصادف با بونکر گاز به طرز فجیعی جان سپردند
? کارگر شهرداری جسد زنی را در یک چمدان پیدا کرد

گروه حوادث – نوعروسی که از خواهرشوهرش به اتهام سرقت طلا و جواهراتش شکایت کرده بود در اداره پلیس دریافت که او یک کیف‌قاپ حرفه‌ای و تحت تعقیب نیز بوده است.
به گزارش خبرنگار ما، تجسس برای شناسایی و دستگیری زن تبهکار چندی قبل همزمان با مراجعه یک زن به شعبه دوم دادسرای شهرستان ری آغاز شد. وی در شکایتش به بازپرس حسینی گفت: در خیابان پیاده در حرکت بودم که ناگهان یک زن لاغراندام کیفم را قاپید و رعدآسا ناپدید شد، به دنبال این شکایت و با دستور قضایی عملیات شناسایی و دستگیری کیف‌قاپ زن از سوی کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران شروع شد. این در حالی بود که در مدت کوتاهی 9 شاکی دیگر با مراجعه به اداره آگاهی و دادسرا از زن کیف‌قاپ شکایت کردند.
مأموران که با راهنمایی مالباختگان به چهره‌نگاری از متهم پرداخته بودند سرانجام دریافتند او از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای است. با به دست آمدن این سرنخ تجسس‌های پلیسی، قضایی برای شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری‌اش ادامه یافت تا این‌که چند روز قبل زن جوانی به دادسرا مراجعه کرد و با طرح شکایت عجیبی گفت: «من به تازگی ازدواج کرده‌ام. روز گذشته خواهرشوهرم «سیمین» - 35 ساله – سرزده و بدون اطلاع به خانه‌ام آمد و پس از ساعتی گفت‌وگو در حال آماده کردن میز ناهار بودم که او به آشپزخانه آمده و با چهره‌ای برافروخته و هراسان به بهانه کار فوری خداحافظی کرد و رفت اما دقایقی بعد متوجه سرقت پول و طلا و جواهراتم شدم.
مأموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در حالی با دستور قضایی مأمور رسیدگی به شکایت این زن جوان شده بودند که در جریان تحقیق از او دریافتند مشخصات خواهرشوهر شاکی با زن کیف‌قاپ تحت تعقیب شباهت‌های زیادی دارد. بنابراین متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. او منکر هر گونه سرقت و کیف‌قاپی بود حال آن‌که مالباخته‌ها بلافاصله او را شناسایی کردند. تحقیقات تخصصی از متهم در حالی ادامه دارد که بازپرس حسینی از مالباختگانی که به این شکل هدف سرقت قرار گرفته‌اند خواست به دادسرای شهرری یا پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

لیست کل یادداشت های این وبلاگ