سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، پاک است و پاکان را دوست دارد ؛پاکیزه است و پاکیزگان را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 88 آذر 11 , ساعت 12:3 عصر
رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد
واگذاری ایران‌خودرو وسایپا تاپایان سال
جام جم آنلاین: رئیس سازمان خصوصی سازی از واگذاری دو غول صنعت خودروسازی ایران ( ایران خودرو و سایپا) تا پایان امسال خبر داد.

غلامرضا حیدری کردزنگنه در گفتگو با مهر از واگذاری ایران خودرو و سایپا تا پایان امسال بر اساس قانون بودجه سال 88 خبرداد و گفت: با توجه به این امر تاخیری در واگذاری این دو شرکت وجود ندارد و مهلت قانونی برای واگذاری آنها پایان امسال است.

رئیس سازمان خصوصی سازی همچنین در مورد آیین نامه قیمت گذاری شرکت‌های دولتی نیز بیان کرد: آیین نامه قیمت گذاری به روزترین و جدیدترین آیین نامه در سطح بین المللی است و از روش‌های بسیار پیشرفته حسابداری، حسابرسی و مالی بهره گرفته است.

وی افزود: در این آیین نامه روشهای سودآوری، خالص دارایی ها، میانگین و روش‌های دیگری برای قیمت گذاری سهام شرکتهای دولتی که واگذار می شوند، پیش بینی شده است.

کردزنگنه با تاکید بر اینکه بر قیمت گذاری 275 شرکت دولتی که طی 4 سال گذشته واگذار شده اند، هیچگونه ایراد و اشکالی وارد نیست، تصریح کرد: بر این اساس، هیچ یک از شرکتها به دلیل قیمت گذاری ابطال نشده اند.

وی با تاکید بر واگذاری مدیریت بر اساس مالکیت سهام نیز گفت: تاکنون موردی مبنی بر اینکه سهام شرکتی واگذار شده ولی مدیریت آن واگذار نشده، وجود نداشته است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ