سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن مانند با چشم دیدن نیست؛ زیراگاه چشمها به صاحبانش دروغ می گویند، ولی خرد به آنکه از وی اندرز خواسته، نیرنگ نمی زند . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 88 آذر 11 , ساعت 12:9 عصر
مصباحی مقدم :
شورای نگهبان به لایحه هدفمند کردن ایراد می‌گیرد
جام جم آنلاین: رئیس کمیسیون ویژه بررسی کننده لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها از ایراد شورای نگهبان بر این لایحه خبر داد.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، غلامرضا مصباحی مقدم نماینده تهران در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان رسیدگی به لایحه هدفمند کردن یارانه ها در مجلس و ارسال آن به شورای نگهبان گفت:‌ هنگامی که این لایحه در دستور کار مجلس قرار داشت، با یک ماده الحاقی همراه بود و رئیس وقت جلسه برای بررسی این موضوع آن را به کمیسیون برگرداند تا با تفاهم، راهکاری پیدا شود.

وی افزود:‌کمیسیون جلسات متعددی برگزار کرد و ابهامات برطرف شد و ما به راه حل مشترکی رسیدیم و ماده الحاقی تهیه شد، اما ایرادی گرفته شد که کمیسیون ویژه نمی تواند ماده الحاقی دیگری اضافه کند.

رئیس کمیسیون ویژه با اشاره به تذکر آیین نامه‌ای امروز احمد توکلی در صحن مجلس مبنی بر اعلام پایان رسیدگی این لایحه در مجلس و تقاضای ارسال آن به شورای نگهبان گفت: با توجه به این تذکر، لایحه مذکور به شورای نگهبان فرستاده شد و کمیسیون ویژه بررسی کننده این لایحه و پس از عودت این لایحه از شورای نگهبان به مجلس می تواند ماده الحاقی را اضافه کند.

مصباحی مقدم در پاسخ به این سوال که آیا شورای نگهبان بر این لایحه ایراد خواهد گرفت؟ گفت: رئیس مجلس سوالی از اعضای شورای نگهبان کردن و اعلام شد که این لایحه به دلیل برخی ایراد به مجلس عودت داده می‌شود.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی کننده لایحه هدفمند کردن یارانه ها از تعداد ایرادات شورای نگهبان و همچنین مواد مورد ایراد اظهار بی اطلاعی کرد.

مصباحی مقدم در پاسخ به این سوال که آیا جلسه عصر امروز این کمیسیون برگزار خواهد شد؟ گفت:‌با توجه به پایان رسیدگی لایحه در مجلس این جلسه برگزار نخواهد شد و ما منتظر اعلام نظر شورای نگهبان می مانیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ