سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین مردم کسانی اند که از بدترین مسأله ها می پرسند تا دانشمندان را به اشتباه اندازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 88 آذر 11 , ساعت 12:10 عصر
مصباحی مقدم:
تشکیل سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها بررسی می‌شود
جام جم آنلاین: رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس از بررسی پیشنهاد تشکیل سازمانی برای نحوه هزینه کردن منابع حاصل از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها در جلسه روز چهارشنبه مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، غلامرضا مصباحی مقدم نماینده تهران در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران گفت: رایزنی ها در کمیته مشترک مجلس و دولت در زمینه تشکیل این سازمان نهایی شده و پس از آن در جلسه کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی به تصویب می‌رسد.

وی افزود: پس از تصویب پیشنهاد مذکور در جلسه کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی، به احتمال زیاد روز چهارشنبه پیشنهاد تشکیل این سازمان در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

مصبحای مقدم با بیان اینکه جلسه کمیته مشترک مجلس و دولت به دلیل سفر برخی از نمایندگان به همراه رئیس جمهور به خارج از کشور و همچنین حضور برخی دیگر از نمایندگان در حوزه های انتخابیه به تعویق افتاده بود، گفت: ‌این کمیته امشب جلسه دارد و در این جلسه بحث ایجاد شرکت یا سازمانی برای هزینه کردن منابع حاصل از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها مطرح خواهد شد.

به گفته وی، براساس پیشنهاد مذکور شرکت یا سازمانی که ایجاد می شود با منابع و نیروی انسانی موجود در دولت تشکیل خواهد شد و دولت هیچ افزایش حجمی نخواهد داشت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ