سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی افسرده دل، کمتر می پاید . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 88 آذر 14 , ساعت 1:11 عصر
کدخدایی در گفتگو با جام جم آنلاین خبرداد:
بررسی یک هفته‌ای لایحه هدفمندکردن یارانه‌ها
جام جم آنلاین: سخنگوی شورای نگهبان از بررسی لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها در شورای نگهبان در طول این هفته خبر داد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با بیان اینکه شورای نگهبان هنوز بررسی لایحه هدفمند کردن یارانه ها را آغاز نکرده، گفت: لایحه مذکور در عصر روز پنجشنبه دوازدهم آذر به دست ما رسیده که در دستور کار این هفته شورای نگهبان قرار دارد و ما در اولین فرصت آنرا بررسی و در مهلت قانونی پاسخ ارائه می کنیم.

وی افزود: احتمال ایراد شورای نگهبان بر لایحه وجود دارد، اما برای بیان موارد و مواد ایرادات در این لایحه، باید تا زمان بررسی نهایی صبر کرد.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ما در این هفته لایحه را بررسی و نتیجه را به مجلس شورای اسلامی اعلام خواهیم کرد، اظهار داشت: طبق قانون ، شورای نگهبان برای بررسی این لایحه 10 روز فرصت دارد و در صورت نیاز می توان 10 روز دیگر هم آنرا تمدید کرد که حداکثر فرصت 20 روز است اما شورای نگهبان سعی می کند در همان فرصت 10 روز و هفته اول کار بررسی را به پایان ببرد.

کدخدایی در پاسخ به این سوال که غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون ویژه بررسی لایحه هدفمند کردن یارانه ها در روز چهارشنبه یازدهم آذر ماه در مجلس اعلام کرده در تماس آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با شورای نگهبان به ایشان اعلام شده که شورای نگهبان بر موادی از این لایحه ایراداتی گرفته ، گفت: من در جریان این موضوع نیستم و آنچه از قول آقای لاریجانی مطرح شده را اطلاع ندارم اما باید توجه داشت که شورای نگهبان هنوز این لایحه را بررسی نکرده است.

خاطرنشان می شود ، مصباحی مقدم روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران پارلمانی در پاسخ به این سوال که آیا شورای نگهبان بر این لایحه ایراد خواهد گرفت؟ ، گفت: رئیس مجلس سوالی از اعضای شورای نگهبان کردند و اعلام شد که این لایحه به دلیل برخی ایراد به مجلس عودت داده می‌شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ