سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خاموش بودن بسیار ، وقار پدیدار شود و با دادن داد دوستان فراوان گردند و با بخشش بزرگى قدر آشکار گردد و با فروتنى نعمت تمام و پایدار ، و با تحمل رنجها سرورى به دست آید و به عدالت کردن دشمن از پا در آید . و با بردبارى برابر بى خرد ، یاران بسیار یابد . [نهج البلاغه]
 
شنبه 88 آذر 14 , ساعت 2:30 عصر
نماینده مردم ساوجبلاغ:
دانشجویان تهدیدات دشمنان را در روز 16 آذر خنثی می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان تهدیدات دشمنان را در روز 16 آذر خنثی می‌کنند.


محمدحسین نژاد فلاح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: دانشجویان در روز 16 آذر اقتدار و علاقه خود را به کشور باردگر به همگان اثبات خواهند کرد و به دشمنان داخلی و خارجی خواهند فهماند که از آرمان‌های انقلاب بیش از گذشته حفظ و صیانت خواهند کرد.
وی ادامه داد: دشمنان هرچه تلاش کنند، نخواهند توانست مردم ایران به ویژه قشر جوان جامعه را از اهداف خود دور کنند.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای رسیدن به این انقلاب خون‌های بسیار زیادی را اهدا کرده‌ایم لذا دشمنان هرگز نخواهند توانست خون شهیدان انقلاب را پایمال کنند.
نژادفلاح تأکید کرد: ملت ایران تحت فرمان رهبری می‌توانند از آرما‌ن‌های انقلاب نگهداری کرده و با پافشاری و ایستادگی می‌توانند آرمان‌های انقلاب را برای همیشه حفظ کنند.
نماینده مردم ساوجبلاغ اظهار داشت: دشمنان انقلاب در تمام برهه‌ها با دسیسه‌های خود می‌خواستند نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند اما تاکنون باتوجه به اتحاد و یکپارچی ملت ایران موفق نشده‌اند و در هر زمان با شکست‌های بسیار بزرگی مواجه شده‌اند.
وی ادامه داد: دانشجویان در روز 16 آذر تمام معادلات دشمنان را بر هم خواهند زد و آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود مأیوس می‌کنند.
نژادفلاح گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی را انجام داده‌اند که تصور می‌شود اگر این سرمایه‌گذاری‌های را در مسیر پیشرفت و توسعه کشورشان صرف می‌کردند موفق خواهند بود.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی تاکنون مورد هجمه بسیاری از کشورها بوده است و سردمداران آمریکا و اسرائیل با زور می‌خواستند اجازه ندهند که ایران مسیر پیشرفت و تعالی را طی کند، اما چیزی که امروز همه شاهد آن هستیم توسعه و پیشرفت و قدرتمند شدن ایران بوده و این همان چیزی بود که دشمنان ایران از آن هراس داشتند.
نماینده مردم ساوجبلاغ افزود: بر این اساس است که دانشجویان و مردم باید بیش از گذشته هوشیار باشند و تهدیدات دشمنان را به خودشان بازگردانند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ