سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیمان در میان مردم، شریفترین وشکیباترین و پرگذشت ترین و خوش خلق ترین کسان اند . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 88 آذر 14 , ساعت 3:42 عصر
جام جهانی فوتبال 2010؛ اظهار نظر مربیان در گروه D
گروه D مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 شامل تیم های آلمان، استرالیا، صربستان و غنا است. "گروه مرگ" گرچه لقب معمول و مستعملی برای مسابقات است اما شاید بتوان آن را برای این گروه به کار برد.
به گزارش ایرنا، آلمان که در کنار برزیل، رکورد بیشترین حضور را در جام جهانی دارد، می تواند با توجه به این سابقه درخشان، تهدیدی برای دیگر تیم های گروه چهارم باشم.

** "یوآخیم لاو" سرمربی تیم ملی آلمان بعد از مراسم قرعه کشی به خبرنگاران گفت: در گروه جالبی افتاده ایم. چند وقت پیش در جام کنفدراسیون ها با استرالیا بازی کردیم. این مسابقه که اولین بازی گروه است، اهمیت زیادی برای ما دارد.
این مربی ادامه داد: احترام زیادی برای تیم صربستان قائلم. آنها فرانسه را شکست دادند و به راحتی از گروه خود صعود کردند. فرانسه بازیکنان خوب زیادی دارد که تیم قدرتمندی را تشکیل داده اند. غنا را هم دست کم نخواهم گرفت.

** "رادومیر آنتیچ" سرمربی صربستان نیز با بیان اینکه آلمان مدعی اصلی صعود از این گروه است، از تیم های استرالیا و غنا به عنوان دو تیم قدرتمند دیگر نام برد.
وی اظهار داشت: همه تیم ها روش خودشان را دارند. اما معتقدم می توانیم شانسمان را امتحان کنیم. آنها هم نگران بازی با ما هستند.

** با وجود این "پیم وربیک" سرمربی استرالیا گروه چهارم را گروه فوق العاده ای می داند که می توانست بهتر از این هم باشد.
وی گفت: تیم آلمان را خیلی خوب می شناسم. غنا قدرت زیادی دارد و صربستان توانست در مرحله مقدماتی فرانسه را شکست دهد. ترکیب تیم های گروه می توانست بهتر و در عین حال بدتر از این با شد. اکنون زمان آماده شدن برای دیدار با این تیم ها فرا رسیده است.

** "میلووان رایووچ" سرمربی غنا هم در اظهار نظر کوتاهی عنوان کرد: نمی توانم بگویم از قرعه خوشحالم. آلمان تیم خوبی است. صربستان هم همینطور اما من مطمئنم می توانیم از پس آنها بر بیایم. به نظر من آلمان بهترین تیم اروپا است. ما می توانیم به دور دوم صعود کنیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ