سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با کسی که از مدارایش ناگزیر است مدارا نمی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 88 آذر 22 , ساعت 3:6 عصر
فیروز کریمی: به زودی به دیدار رییس‌جمهور می‌روم

فیروز کریمی: به زودی به دیدار رییس‌جمهور می‌روم

ورزش > فوتبال داخلی  - شکایت به دیوان عدالت اداری کافی نیست و فیروز کریمی تصمیم گرفته تا علیه مسئولان سازمان لیگ به AFC ،فیفا و دادگاه عالی ورزش نیز شکایت کند.

این ادعا را خود  کریمی می‌کند و درباره آن این طور به ایسنا توضیح می‌دهد: «مسئولان کمیته‌ انضباطی ازمن دعوت کرده‌اند تا در جلسه‌ای با آنها شرکت کنم. این دعوت به خاطر شکواییه‌ای بود که من ارایه کرده بودم و دوشنبه برای پیگیری این شکایت به فدراسیون فوتبال خواهم رفت. به غیر از این من به دیوان عدالت اداری هم شکایت کرده‌ام و این دیوان به زودی رای خود را صادر خواهد کرد.»

شکایت فیروز کریمی از علیپور و عزیز محمدی است. آن هم به دلیل اینکه آنها به صورت مکتوب ابلاغی به او نکرده بودند که محروم است. کریمی می‌گوید قاضی بر اساس آنچه در رادیو و تلویزیون انتشار یافته حکم داده است: « به دلیل اینکه آنها به صورت کتبی چیزی به من نداده بودند، قاضی اعلام کرد که براساس گفته‌های تلویزیونی عزیزمحمدی و علیپور اقدام خواهد کرد. ضمن اینکه من تمامی مدارک و مستندات خود را برای ارایه به AFC، فیفا و دادگاه عالی ورزش! از طریق دارالترجمه ترجمه کرده‌ام و از طریق یکی از دوستانم با این سه نهاد ارتباط‌هایی برقرار کرده‌ام اما، به دلیل اینکه کفاشیان اعلام کرده که به این مساله رسیدگی می‌کند، فعلا آن را مسکوت نگه می‌دارم اما، اگر به این موضوع رسیدگی نشود قطعا آن را به جریان خواهم انداخت و به این نهاد‌ها هم شکایت خواهم برد. این همان برخورد قانونی و شدیدی است که بعضی دوستان قیاس به نفس کردند و فکر کردند برخورد شدید حتما باید در انظار عمومی و در وسط میدان باشد. همچنین از طریق مقام قضایی از باب تفتیش در زندگی شخصی شکایت کرده‌ام و شهودم را هم برای شهادت برده‌ام.»

فیروز در ادامه از تصمیمش برای ملاقات با رییس جمهور حرف می زند. او می خواهد در حضور احمدی نژاد حرف هایش را بزند و مطمئن است  که رییس جمهور با سعه صدر این موضوع را بررسی خواهد کرد: «با نمایندگان مجلس ومقامات عالی‌رتبه هم رایزنی کرده‌ام. طی هفته‌های آینده هم خدمت سعیدلو خواهم رفت و به او توضیحاتی خواهم داد. حتی به دیدار رییس شورای عالی ورزش (احمدی‌نژاد) خواهم رفت و اطمینان دارم که او با سعه‌ی صدر این موضوع را بررسی خواهد کرد و دستورات موکد را صادر می‌کند.»

اما صحبت های پایانی سرمربی داماش گیلان مربوط می شود به وعده ای که چند روز قبل داده بود.او قرار بو پس از بازی با فولاد گستر جواب انتقاد های محمد مایلی کهن که کریمی را به فساد مالی متهم کرده بود بدهد.کریمی می گوید: «تا جایی که یادم است هیچ وقت با رابطه تیم‌داری نکرده‌ام. اعتقاد شخصی‌ام این است که اگر پولی از این راه بدست بیاید، حلال نیست. اگر جایی ضعیف بودم و اخراج شدم باید به تعداد بازی‌های باقی مانده پولم را پس بدهند. همین بی‌لیاقتی‌ها و بی‌کفایتی‌ها و برخورد نکردن‌هاست که فوتبال ما را به اینجا رسانده است. در فوتبال ما شایسته سالاری جایی ندارد.در فوتبال ما می‌بینیم کسانی که رزومه دارند و کارنامه‌ موفقی داشتند، تیم داری می‌کنند و کسانی هم که رکورددار سقوط تیم‌هایشان هستند فعالیت می‌کنند. این است که فوتبال ما ضعیف شده است. من اعتقاد دارم که اخلاقیات باید اصل باشد. مراجع مربوطه نظیر کمیته‌ی انضباطی، ستاد مبارزه با دوپینگ و کمیته‌های فرهنگی باید به موارد اخلاقی رسیدگی کنند. این مراجع در چارچوب حریف فوتبال نباید اجازه‌ی هرگونه فعالیت غیر اخلاقی را بدهند. نه به خودم اجازه می‌دهم وارد زندگی شخصی کسی شوم و نه به احدی اجازه می‌دهم که در زندگی شخصی‌ام دخالت کند. »



لیست کل یادداشت های این وبلاگ