سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدان که دانشی چون جستجوی سلامت نباشد و سلامتی مانند سلامت دل نباشد . [امام باقر علیه السلام]
 
شنبه 86 خرداد 19 , ساعت 2:34 عصر
صفحه اول آرشیو جستجو تماس با ما پیوندها ورزشی خبرنامه
English

◄ نگاه واقع‌گرا به روابط امام خمینی و امام صدر دکتر محسن کمالیان
◄ گفتا که که را کشتی؟ تا کشته شدی زار! سید عمار کلانتری
◄ ازدواج موقت، راه‌حل یاتوجیه فحشا؟ صادق مجتهدی
◄ سرنوشت این پنج رهبر خاورمیانه دکتر سیّدسلمان صفوی
◄ تعارض امنیت و علم‌آموزی؟ رسول جعفریان
◄ قبله آمال مردم دکتر حسین علایی
◄ کلید باز شدن بخت دولت! سجاد تقوی
◄ دوراهی مذاکره ایران و آمریکا فؤاد صادقی
◄ بی‌تعارف، درباره شکست‌ پروژه‌های تقریب نجفعلی میرزایی
◄ نسل ما و نسل امروز عاقب همه مثل هم نشدیم؟!
◄ فاتحان خرمشهر از کدام طبقه بودند؟ دکتر حسین علایی
◄ پندهای یک تصویب آمریکایی! سخنی با منتقدان ولایت مطلقه فقیه
◄ دولت مکتبی و دشمنان آن سید علی حسینی
◄ مذاکره با آمریکا، رویا یا خط قرمز؟ فؤاد صادقی

◄ اصلاح‌طلبان جوان دیدنی‌های روز
◄ موقشنگ، موقشنگ، حمایتت می‌کنیم! دوربرگردان م.ف
◄ فالاچی با چادر! دیدنی‌های روز
◄ گفت‌وگوی خصوصی رایس و شوکت عزیز دوربرگردان م.ف

◄ اصلاح‌طلبان با تاکتیک اصولگرایان می‌آیند گفت‌وگوی ناطق‌ نوری با فارس
◄ غربت مکتب امام خمینی(ره) گفتگو باسید حسن خمینی
◄ تدبیر و شهادت‌طلبی، دو روی سکه جنگ تحلیل فتح خرمشهر پس از ربع قرن
◄ از ورود کوتوله‌ها به سینمای جنگ شرمنده‌ام گفت‌وگوی شیشه‌ای با حاتمی‌کیا
◄ یک روز طول کشید تا اسرا را بشماریم روایت صیاد از فتح خرمشهر
◄ گزارش اقتصادی دولت نهم گفت‌وگوی احمدی‌نژاد با رسانه ملی
◄ قطار هسته‌ای هم ترمز دارد هم راننده گفت‌وگو با محسن رضایی

◄ تراژدی بهشت پنهان نگاهی به وضعیت پناهندگان ایرانی در اروپا
◄ پیرمرد و پسر داستان یهودی‌زاده‌ای که مبلغ اسلام شد
◄ گردباد گرمسیری گونو حسین علیزاده غریب
◄ دیدگاه غیر منتظره یونانی‌ها درباره فیلم 300 رایزن فرهنگی ایران در آتن
◄ هنر امروز دفاع مقدس، شعاری یا منطقی؟ سهم خرمشهر از ادبیات دفاع مقدس
◄ خرمشهر، از مقاومت تا آزادی نگاهی به موقعیت‌، تعرضات و آزادی خرمشهر
◄ ایران در تیررس ؟! بررسی استعداد نیروی هوایی کشورهای منطقه
◄ یک حافظ جدید، با یک خوانش جدید نگاهی به ترجمه فرانسوی فوشه کور از حافظ
◄ سید مظلوم روایتی تلخ از کار فرهنگی در خارج از ایران
◄ انتحاری‌ها دشمن مسلمانان یا کفار یا صلیبی‌ها؟ سلفی‌گرایی از آغاز تاکنون

◄ تشابهات و تمایزات امام خمینی و ملاصدرا شریف لک‌زایی
◄ هویدا و بهاییت ابراهیم ذوالفقاری
◄ کرکوک، شهر برادری یا پایتخت نفتی اشغال عراق و مشکلات جدید منطقه (2)
◄ خاموشی خروشگر انقلاب درباره فخرالدین حجازی
◄ گاهی تذکر بدهیم آوینی چه نبود! حسین معززی‌نیا
◄ افغانستان از عزت جهاد تا حضیض کاپیتولاسیون! دانشجوی افغانی در ایران

◄ رایس: بازداشت 4 آمریکایی مانع ادامه مذاکره با ایران نیست
رایس در مقایسه این مسئله با بحران گروگانگیری سال 1979 گفت: لازم نیست به مسائل گذشته و تاریخی بازگردیم. او درباره ادامه گفت‌وگوهای ایران و آمریکا پس از دیدار سفرای دو کشور در عراق گفت: هنوز برای یک ملاقات دیگر زود است.
◄ تراژدی پناهندگان ایرانی: بهانه‌های نخ‌نما در بهشت پنهان
کشورهای اروپایی سالیانه صدها هزار پناهجوی بلاتکلیف را در کمپ‌های نا مساعد خود با اقامت‌های بسیار کوتاه مدت نگهداری می‌کنند. در میان دلایل اعلام شده برای پناهندگی می‌توان به تغییر مذهب و همجنس‌گرایی هم اشاره کرد، اما عامل مهم و همیشگی تاکید غیر واقعی بر عدم رعایت حقوق بشر در ایران است. این دلایل از نظر کشورهای اروپایی پوسیده و نخ نما شده است.
◄ طلسم نقد احمدی‌نژاد در تلویزیون شکسته می‌شود؟

با جملات صریح و محترمانه عماد افروغ در برنامه زنده و پرمخاطب شب شیشه‌ای، نقد کوچکی از دکتر احمدی‌ن‍‍ژاد انجام شد. افروغ خاطر نشان کرد: ای کاش دکتر احمدی‌نژاد کمتر از ابزارهای رسانه‌ای در جهت ایجاد نوعی هژمونی استفاده می‌‌کرد.

◄ افشای دومین دروغ بزرگ در یک هفته

شاخه دانشجویی و سایت‌های وابسته به این گروه با انتساب اکاذیب به مقامات عالی‌رتبه نظام، قصد انجام جنگ روانی و سوءاستفاده از جایگاه ولایت با هدف عقب نشاندن دستگاه قضائی برای گرفتن اموال را داشتند

◄ هشیاری دانشجویان ایرانی و شکست پروژه وزارت خارجه آمریکا

از چندی پیش، یک اسپانسر آمریکایی، با ارایه درخواست تعدادی مدرس زبان فارسی، اعلام می‌کند که حاضر است هزینه اقامت 25 دانشجوی لیسانس به بالای دانشگاه تهران در آمریکا را فراهم کند که با استقبال مسئولان این دانشگاه مواجه شد.

◄ ازدواج موقت، راه‌حل یا توجیه فحشا؟

زنان مجرد بین 20 تا 50 سال که جامعه هدف ازدواج موقتند، اندکی بیش از دو میلیون نفرند. تعداد مردان مجرد حدود 5/4 میلیون نفر و با احتساب مردان متأهل بین 20 تا 65 سال، به حدود 21 میلیون نفر می‌رسد. البته بررسی آمار گذشته ازدواج موقت نشان می‌دهد سهم ازدواج موقت مردان متأهل، بیش از دو سوم است.

◄ انتقاد شدید اسرائیل از مذاکره آمریکا و ایران
سفیر اسرائیل در واشنگتن مدعی شد: ایران در روند نصب سانتریفیوژها مشکل دارد و بر سر دوراهی تصمیم‌گیری در مورد کیفیت یا کمیت برنامه اتمی است
◄ برگ‌های برنده پرزیدنت پوتین در جنگ سرد با بوش

اظهارات جدید پوتین در مونیخ و مقایسه آمریکا با رایش سوم، مقامات آمریکایی را شوکه کرد. آنان با وجود احمدی‌نژاد با این لحن آشنا بوند، اما نه از جانب پوتین. بحث به جایی رسیده که گورباچف ابراز امیدواری کرده، بار دیگر جنگ سردی آغاز نشود.

◄ ادعای افزایش کشتی‌های جنگی ایران در خلیج فارس

وی از این‌که نیروهای سپاه پاسداران، حمله‌های بدون دستوری را انجام دهند، ابراز نگرانی کرد و گفت: «خیال ما از نیروی دریایی و هوایی ارتش ایران به دلیل سیستم فرماندهی منظم، راحت است و مسئله کلیدی هم کنترل بر نیروهاست، اما این احساس را به نیروهای سپاه پاسداران ندارم».

◄ «ادای دین به جامعه اسرائیل» با پرونده‌سازی برای ایران!

اتهام وی، کمک نظامی به ایران بود که به شانزده سال حبس محکوم شده بود، اما دوران حبس وی به علت حسن‌رفتارش کوتاه‌تر شده است. «اورشلیم‌پست» ضمن ابراز شگفتی از آزادی غیرمنتظره این فرد نوشت: به رغم سنگینی اتهامات «منبار»، مقامات دفاعی رژیم اسرائیل، هیچ اعتراضی به آزادی زودهنگام او نکرده‌اند.

◄ بازدید آثار روم باستان و درسی برای میراث فرهنگی ایران

این دوره، معاصر با اواسط حکومت اشکانیان (ق م 250ـ224م) بر ایران بود، که یکی از طولانی‌ترین سلسله‌های حکومتی در تاریخ ایران زمین بوده است. آثار تاریخی به جای مانده از این دوره که پراکنده و گمنامند. یکی از مهم‌ترین عوامل تخریب آثار تاریخی ـ فرهنگی ایران را باید در حوزه سیاست جستجو کرد.

◄ آزمونی برای وزیر اطلاعات

جای شگفتی است که صاحب‌نظران و کارشناسان در رابطه با تهدیدات علیه کشورمان اجازه بیان نظرات خود را ندارند، اما مقامات رسمی ما می‌توانند خبر از وقوع جنگ در یک کشور دیگر بدهند. مگر آنکه ما لبنان را از ایران جدا بدانیم و تهدید این کشور را تهدید خود ارزیابی نکنیم.

◄ پیوستن عالم برجسته کلام شیعه به مراجع تقلید

وی از 25 سال پیش تاکنون به تدریس دروس خارج فقه و اصول اشتغال دارد و همچنین از محققان رشته‌های تاریخ ملل و نحل و رجال به شمار می‌رود. در پی رحلت امام خمینی و پس از آن، آیات عظام گلپایگانی و اراکی تا سال 7۳، نسل جدید مجتهدین به تدریج وارد عرصه مرجعیت شدند.

◄ قیمت نفت در انتظار شوک تندباد جنوب ایران
مرکز هشدار توفان یک پایگاه نظامی آمریکا اعلام کرده است که این توفان، باعث اختلال در تنگه هرمز می‌گردد که دو پنجم نفت جهان از این محل تأمین می‌شود. این مرکز پیش‌بینی کرد که گانو، امواجی را به ارتفاع حدود 110 متر ایجاد کند.
◄ افشای دلایل واقعی استعفای رهبر

آقای رییس جمهور! اقداماتی نظیر واگذاری مسئولیت هیات عالی گزینش به معاون محترم اجرایی و انتقال شورای عالی اشتغال به وزارت کار، نمونه‌هایی از تصمیم‌گیری‌های شما در راستای انحلال تدریجی سازمان مدیریت است. اخیرا در راستای مسلوب‌الاختیار کردن سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تصمیمی فاقد مبانی کارشناسی و شتابزده اتخاذ و بیان کرده‌اید....

◄ این‌که می‌گویند از برخورد با مفسد صدا درمی‌آید، حرف بی‌ربطی است

باید درست ببینی مفسد اقتصادی کیست؟ نه اینکه یک دفعه بیایی اسم یک نفر را ببری و بگویی فلان شخص دوهزار میلیارد اختلاس کرده است و در تلویزیون هم نشانش بدهی و بعد بگویی ببخشید، اشتباه شد، یک صفر زیادی گفتیم، اگر اشتباه کرده بودید چرا اعلام کردید و گفتید؟

◄ الیاس محمودی نگریخته ‌است

فرمانده حفاظت آیت‌الله شاهرودی گفت: آقای محمودی هم‌اکنون در دفتر ریاست قوه قضائیه حضور دارند و هرگونه خبر مبنی بر دستگیری یا متواری شدن وی، کذب محض است.

◄ دستگیری سه تبعه فنلاند در آب‌های ابوموسی
به گفته دیپلمات‌های فنلاندی، سه فنلاندی که در حال ماهیگیری در آبهای خلیج فارس بودند، توسط نیروهای ایران دستگیر شده‌اند.
◄ پناه بردن مردم چابهار به ارتفاعات در پی شایعه سونامی

در پی شیوع احتمال وقوع سونامی در چابهار، از نیمه‌شب گذشته این شهر دچار وضعیت بحرانی شده و مردم این شهرستان در حال عزیمت به ارتفاعات یا خروج از شهر هستند.

◄ طلوع امیدی برای آینده نظام در سالگرد ارتحال امام(ره)

تواضع و صراحت لهجه سیدحسن خمینی در کنار گرایش‌های مردمی، انتقاد آشکار از عملکرد صداوسیما در تبیین شخصیت امام و نقل حضور گمنام او در جبهه‌های جنگ در سن پانزده سالگی و جراحت شیمیایی، از نکات جالب گفت‌وگوی سیما بود. وی حتی زمانی که با پرسش «ساده‌زیست ماندن» خانواده امام پس از ایشان روبه‌رو شد، صادقانه اظهار کرد...

◄ سوءاستفاده جریانات مخالف حزب‌الله از اظهارات احمدی‌نژاد

وی از اظهارات رئیس‌جمهور کشورمان به پیشگویی‌هایی تعبیر می‌کند که نظیر آن در کتب عهد قدیم آمده است. چرا باید در سایه تنش‌های فرقه‌ای در لبنان و وابستگی فکری و سیاسی برخی طوایف لبنان به ایران، توجیهی برای حمله اسرائیل به لبنان فراهم کرد؟

◄ دهن‌کجی یک وزیر به بازرس ویژه رئیس‌جمهور

پس از این برخورد و اطلاع‌رسانی آن در رسانه‌ها، وزیر مربوطه که گفته می‌شود، فرزندان وی ارتباطاتی با این شرکت داشته‌اند، سراسیمه یکی از مدیران خود را که نقش ویژه‌ای در کشف و برخورد با تخلفات داشته و با بازرسی ویژه رئیس‌جمهور همکاری می‌کرده، از کار برکنار کرده است.

◄ اظهارات تحریک‌آمیز، حل بن‌بست صدور قطعنامه چهارم!

سال گذشته نیز شاهد بودیم در مقاطعی چون توافق سولانا ـ لاریجانی در بروکسل در اوایل پاییز که دیپلماسی هسته‌ای در آستانه به نتیجه رسیدن بود، اظهارات تحریک‌آمیز و نسنجیده در ایران و آمریکا، موجب به نتیجه نرسیدن این توافق شد.

◄ تصمیم‌گیری درباره شهردار اسلامشهر در پارس‌خودرو!

عضو شورای اسلامشهر با اشاره به جمعیت پانصد هزار نفری اسلامشهر و مشکلات گسترده این شهر، اظهار داشت: متأسفانه در دوره‌های گذشته شورا، برخی افراد به دلیل سوءاستفاده‌های سیاسی و اقتصادی برکنارشده یا حتی به زندان افتاده‌اند، اما اکنون عده‌ای با اهداف سیاسی و چه بسا رأی مردم در انتخابات مجلس، خود را وارد موضوع می‌کنند.

◄ ایرانی هرگز از میدان خطر عقب‌نشینی نمی‌کند

ملت آزاد ایران برای انرژی هسته‌ای از قدرتهای سلطه‌گر التماس و خواهش نمی‌کند... ایشان به کنایه‌های عده‌ای مقدس‌مآب مقابل امام خمینی اشاره کردند که با اشاره به انقلاب و جنگ می‌گفتند، جواب این‌ خون‌ها را چه کسی می‌دهد و امام درپاسخ می‌فرمودند، همان کسی که جواب خون‌ها را در بدر و صفین داد.

◄ هشدار به قیام مسلحانه جدید جیش‌المهدی علیه آمریکا

ایندیپندنت از مخالفت مقتدی صدر با گفت‌وگوهای ابتدایی ایران و آمریکا درباره عراق خبر می‌دهد. وی می‌گوید: حزب‌الله و جیش‌المهدی دو روی یک سکه‌اند و در یک خندق مشترک در برابر شیطان قرار دارند.

◄ ظهور شکست تمام‌عیار پیمان مکه و بخت‌آزمایی رژیم مبارک

با گذشت 120 روز از پیمان مکه بین حماس و فتح که نمایش قدرت عربستان سعودی در حل بن‌بست‌های خارجی به شمار می‌رفت، نشانه‌های کامل شکست آن نمایان شده... محاصره دولت فلسطین به رهبری حماس، از سوی اروپا و آمریکا همچنان ادامه دارد.

◄ اتهام جدید آمریکا: تروریست نیویورک در راه ایران!
رسانه سازمان سیا مدعی شد: یکی از کسانی که به اتهام طراحی نقشه انفجار فرودگاه نیویورک بازداشت شده است، به گفته همسرش، در راه ونزوئلا بوده تا از آنجا ویزای ایران را دریافت کند و برای شرکت در یک کنفرانس مذهبی درباره اسلام به تهران برود.
◄ دیده‌بان گردان به امام چه نوشته بود؟
وقتی روحانی داشت به سنگر ما برمی‌گشت، دو نفر از رزمندگانی که شاهد تحویل این پیام بودند، به او حرفی زدند که چند دقیقه زمان مسیرش تا سنگر ما برایش به اندازه روزها گذشت... دقایق طولانی گذشت تا جماعت حاضر در سنگر بتوانند هق هق گریه و اشک‌های خود را کنترل نمایند.
◄ افشای عمق اختلافات رایس و چنی درباره ایران

رایس برای اعتماد به نفس دلایل خوبی دارد. او روابط نزدیکی با بوش دارد که دو بار در روز با او دیدار می‌کند و خودش معتقد است که حرف‌های بوش را می‌زند.حتی «نیوزویک» متوجه شده که تیم چنی، علاقه‌مند به ایجاد پرونده‌ای است که در آن، ایران را متهم به هدف قرار دادن آمریکایی‌ها، نه تنها در عراق بلکه در افغانستان هم می‌کند.

بروزشده در : ۱۹ خرداد - ۰۱:۵۴ بعد از ظهر

# ازدواج مجدد نخست وزیر مالزی
# سه‌شنبه، جلسه شورای حکام برای ایران
# ویزیت رایگان در شب شهادت حضرت زهرا
# مردی با خون سبز شناسایی شد
# معاون نخست وزیر عراق فردا به ایران می‌آید
# پرویز ورجاوند درگذشت
# پوتین: ایران قصد حمله به اروپا را ندارد
# 12 وزیر کابینه این هفته به مجلس می‌روند
# هدف طرح ازدواج موقت از نگاه جبهه مشارکت
# دفاع رایس از جورج‌‏ بوش به سبک...
# سفر اورتگا به ایران عقب افتاد
# ابلاغ قانون بیمه بیماران دیابتی و صعب‌العلاج
# جوابیه به «بازتاب» در نامه به رئیس‌جمهور
# سولانا: مسئله ایران، شرط حل تمام مسائل جهان
# گونو: خسارت به 1300 روستا و 7 کشته
# بیانیه شورای امنیت علیه سخنان احمدی‌نژاد تصویب‌نشد
# فاقدین کارت سوخت به پست مراجعه کنند
# فعالیت اقتصادی ناطق نوری و پسران
# تحریم چهار شرکت ایرانی دیگر از سوی آمریکا
# بازداشت مجدد ستاره پولدار بعد از پارتی‌بازی
# اروپا، آمریکا را به نقض حقوق بشر محکوم کرد
# حداد عادل وارد کویت شد
# توزیع لوح فشرده «القاعده» در کشمیر
# پیشنهاد اسرائیل برای عقب نشینی از جولان؟
# ۳۰‬بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند
# حمایت فرانسه از تشدید تحریم
# رفسنجانی: اتحاد ملی با انجام وظیفه صحیح مسئولان
# هشدار G8 به ایران در صورت عدم تعلیق
# پیشنهاد همه‌پرسی برای تعیین تکلیف بنزین
# قطعنامه کنگره آمریکا برای آزادی ۴بازداشتی
# قمری‌وفا، مدیر رسانه‌های ریاست جمهوری
# احمدی‌نژاد: ملت صرفه جویی کند
# خلیل زاد:آمریکا مشکلی باانرژی هسته ای ایران ندارد
# یک ‌ایرانی، برنده جایزه جمعیت سازمان ملل
# آمریکا:ازبازداشت های اخیر ایران وحشت زده ایم
# شکایت اسرائیل از احمدی‌نژاد به سازمان ملل
# عکاظ: عمار حکیم، جانشین عبدالعزیز می‌شود
# ناتو: در پرونده هسته‌ای ایران دخالت نمی‌کنیم
# الهام: دولت در زمینه ازدواج موقت برنامه ندارد
# 80 آبادی کرمان همچنان در محاصره سیل
# ارسال پیام ایران به شاه عربستان درباره لبنان
# انتصاب رئیس مرکز آموزش سیاسی
# وزیر دفاع سابق آمریکا: القاعده عامل انفجار «الخبر» بود نه ایران
# حاج احمد شهاب، درگذشت
# توافق وزرای اقتصاد ونفت: واگذاری‌ 15 شرکت نفتی
# جسد دادالله دیر رسید،پزشک سر بریده شد
# بوش، بستری شد
# شیبانی: نحوه محاسبه نرخ تورم تغییر کرده
# مرز ترکیه و عراق تا سه ماه بسته شد
# وزیر مسکن: شهریور، پایان بازسازی بم
# تصاویر توفان گونو در ایران
# یگانه شایگان درگذشت
# رفسنجانی، فردا به رفسنجان می‌رود
# رشوه کلان شرکت انگلیسی به شاهزاده سعودی
# دولت کرزای با جسد دادالله معامله کرد
# دستگیری 11 عضو القاعده در عربستان
# کشف ۳ خودرو بمبگذاری شده در بیروت
# ورود سی‌دی‌های ضداخلاقی کارتنی برای کودکان
# وصل برق بندرعباس و سه قربانی در جاسک
# واکنش آلمانی‌ها به تفسیر روحانی ایرانی از دمکراسی
# توفان گونو دوازده عمانی را کشت
# نامه جهت‌دار سارکوزی به جنبلاط
# وزیر راه: امسال بلیت هواپیما گران می‌شود
# خودروسازی با پول مردم
# بحران پس از توفان در چند روستای چابهار
# امروز، بوش و پوتین حل اختلاف می‌کنند
# تصویر و لقب جالب شرق برای صفار
# ادعای دعوت از توریست‌های اسرائیلی به ایران
# دزدان دریایی، فرودگاه اسرائیل را از کار ‌انداختند
# اورتگا در دانشگاه تهران


iran web hosting & web design
RSS2.0

لیست کل یادداشت های این وبلاگ