سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شتابزدگی را واگذار و در حجّت بیندیش و خود را از پریشان گویی نگاه دار، تا از لغزش ایمن بمانی . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 88 شهریور 8 , ساعت 4:27 عصر
در حاشیه حضور خاتمی در مراسم ظهر عاشورای مسجدالرسول(ص)
الحمدلله که پایتان به مسجد و حسینیه هم باز شد

سایت انتخاباتی یاری که برای کاندیداتوری خاتمی در انتخابات آینده فعالیت می کند، از حضور وی در مراسم عزاداری مسجد الرسول(ص) مجیدیه تهران خبر داد.

به گزارش رجانیوز، این خبر در حالی منتشر شده است که طی 10 سال گذشته خاتمی هیچگاه در مراسم های عزاداری مساجد و حسینیه ها شرکت نمی کرد.

بنا بر این گزارش، جریان موسوم به اصلاح طلب معمولاً برنامه های عزاداری ایام ماه محرم و یا شبهای قدر را در دفاتر سیاسی احزاب یا سالن های اجتماعات مانند حسینیه ارشاد، سالن مسجد امیرالمؤمنین و سالن موزه ملی قرآن برگزار می کرد و تاکنون سابقه نداشت که خاتمی به شکل سنتی در جمع عزاداران یک مسجد یا حسینیه حاضر شود. به عنوان نمونه خاتمی شب گذشته نیز در خانه هنرمندان حاضر شد و به ایراد سخنرانی در شب عاشورا پرداخت.

تخطئه نمادهای مذهبی و هیئت های عزاداری از محورهای ثابت رسانه های جریان اصلاح طلب به ویژه در سال های 76 تا 80 بود، به نحوی که در این رسانه ها که مورد حمایت کامل رئیس جمهور وقت قرار داشتند، فاجعه کربلا نتیجه طبیعی خشونت سپاه پیامبر اسلام(ص) در جنگ بدر خوانده شد.

تقدس زدایی نسبت به شعائر مذهبی و ایام عزای سالار شهیدان نیز جزء برنامه های این جریان بود، به طوری که محمد خاتمی حاضر نشد مراسم نخستین سالروز پیروزی خود در دوم خرداد 77 را که مصادف با روز شهادت امام چهارم شیعیان حضرت سجاد(ع) بود، به تعویق بیاندازد. وی در این روز با حضور در دانشگاه تهران و محل برگزاری نماز جمعه به سخنرانی در جمع چند هزار نفر از دانشجویانی پرداخت که در طول سخنرانی وی بارها صدای سوت و کفشان محوطه دانشگاه را پر کرد.

گرایش به باورهای مذهبی جامعه ایرانی که نوعی توبه نسبت به رویکردهای قبلی جریان تجدیدنظر طلب به شمار می رود، از سال 81 به بعد و با آشکار شدن نشانه های شکاف و از دست دادن بدنه اجتماعی آغاز شد و حتی محمد موسوی خوئینی ها سال 84 در جمع اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران، علت شکست های پیاپی اصلاح طلبان را همین دهن کجی نسبت به اعتقادات مردم و درافتادن با نمادهای دینی جامعه دانست.

اما سایت انتخاباتی "یاری" در گزاش خود از حضور خاتمی در مراسم ظهر عاشورای مسجدالرسول(ص) مجیدیه تهران، وظیفه انتخاباتی خود را از یاد نبرده و در تنظیم خبر به نحوی عمل کرده است که اگر کسی تردید داشت که این اقدام خاتمی انتخاباتی بوده است یا خیر، تردیدش کاملاً رفع شود.

گزارش کامل این سایت به شرح زیر است:

«حضور سرزده سید محمد خاتمی در جمع عزاداران حسینی+گزارش تصویری

سید محمد خاتمی پیش از ظهر امروز به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی در جمع عزاداران حسینی حاضر شد و همراه با آنها با عزاداری پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاری، حجت الاسلام سید محمد خاتمی که پیش از ظهر امروز به همراه دکتر محمدرضا عارف در مسجدالرسول(ص) واقع در منطقه مجیدیه جنوبی تهران حضور یافته بود همراه با عزاداران حسینی در ظهر عاشورا به سینه زنی و عزاداری پرداخت.

بعد از حضور خاتمی، جمعیت زیادی از دسته های عزاداری خود را به این مسجد رساندند و نماز ظهر عاشورا را به امامت حجت الاسلام خاتمی برپا کردند.

بعد از نماز و صرف ناهار، جمعیت فراوانی در جلوی مسجد به استقبال خاتمی آمدند و شعارهایی در حمایت از او سر دادند، همچنین بسیاری از مردم خواستار حضور خاتمی در انتخابات بودند و به گلایه از وضع موجود می پرداختند.

در این میان دختر جوانی در حالی که گریه می کرد از بیکاری می گفت و از خاتمی می خواست که کاری کند تا او نیز مشغول به کار شود که خاتمی نیز جواب داد«بنده خود مسئولیتی ندارم، اما هر کاری از دستم بربیاید برای شما انجام می دهم.»

زن میانسال دیگری در حالی که به خاتمی می گفت«آقای خاتمی تو را به خدا بیائید و ما را از این بدبختی نجات دهید، جوانان ما همه بیکار هستند و همه چیز روز به روز گرانتر می شود.»

مرد میانسالی نیز فریاد می زد که «آقای خاتمی! مردم از تو می خواهند که بیایی و رئیس جمهور شوی.»

همچنین عزاداران حسینی شعار «خاتمی، خاتمی حمایتت می کنیم» را سر می دادند.

خاتمی همچنین در پاسخ به درخواست های فراوان عزاداران در خصوص حضور در انتخابات گفت:«سال آینده نیز در همین ایام به میان شما خواهم آمد و انشالله در آن زمان رئیس جمهوری خوب، در راس امور باشد.»

اما این سایت در حالی که اصرار فراوانی بر فراوانی جمعیت مشتاقی دارد که با شنیدن خبر حضور خاتمی در این مسجد مسیر دسته های خود را به این سمت تغییر داده اند تا نماز را به امامت وی اقامه کنند، عکس هایی منتشر کرده است که تناسبی با این ادعا ندارد.

در این عکس ها جمعیت عادی نمازگزاران یک مسجد دیده می شوند که همگی ایستاده مشغول عزاداری هستند و فقط خاتمی و عارف در این مجلس نشسته اند.

همچنین هیچ تصویری از نمازجماعت و جمعیت انبوه مورد ادعا یا استقبال مردم از خاتمی با شعارهای انتخاباتی منتشر نشده است.

اصرار بر سوءاستفاده انتخاباتی از مجلس عزاداری امام حسین(ع) اگرچه امری ناشایست است اما به هرحال همین که یک جریان سیاسی متوجه واقعیت های جامعه ایرانی شده و برای جلب افکار عمومی ناگزیر در پاردایم دینمدارانه برنامه ریزی می کند، نوعی حرکت رو به جلو است.

این در حالی است که جریان اصلاح طلب پس از شکست در انتخابات 84 ادعا می کرد مسیر طی شده در سالهای حاکمیت این جریان قابل بازگشت نیست.

عکس های سایت یاری از حضور خاتمی در مسجد الرسول(ص)

احمدی نژاد و اعضاء دولت وی اما در مقابل طی سال های اخیر از تمام فرصت ها برای تقویت نمادهای دینی استفاده کرده اند، به طوری که وی حتی پیش از انتخابات و در دروه شهرداری خود در مجالس عزاداری شرکت می کرد و پس از ریاست جمهوری نیز در 4 سال گذشته این روند را ادامه داده است. همچنین اقداماتی مانند برگزاری دعای کمیل در سفرهای استانی نیز از نمونه های دیگر تقویت عناصر دینی در جامعه است.

نظرات کاربران:
سه شنبه 88 خرداد 12 , ساعت 3:30 عصر
کدامیک رییس جمهورخواهندشد
یکشنبه 87 دی 22 , ساعت 7:6 عصر
نجفی علمی در گفتگو با مهر:


استاد دانشگاه امام صادق( ع) تاکید بر سرعت انجام کارها را یکی از ویژگیهای سیاستهای کلی برنامه پنجم عنوان کرد و با بیان اینکه در اجرای برنامه پنجم باید در انتظار جهش باشیم، گفت: توجه به کمیتها در این سیاستها، باعث می شود که ارزیابی اجرای برنامه در پایان آن امکان پذیر شود.


در نامه ای به شهردار هیروشیما؛


شهردار تهران با ارسال نامه ای به "تادوشی آکیبا" شهردار شهر هیروشیما و رئیس نهضت شهرداران برای صلح خواستار برگزاری نشست فوق العاده این نهضت برای کمک به مردم غزه شد.


اختصاصی مهر/


با حکم رئیس سازمان اداری مجلس، غلامرضا رسولی زاده به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی مجلس شورای اسلامی منصوب شد.


یکشنبه 87 دی 22 , ساعت 7:5 عصر
در روز سه شنبه ؛


براساس اعلام سازمان هواشناسی دمای هوا در روز سه شنبه در نیمه شمالی کشور 5 الی 10 درجه و در نیمه جنوبی نیز 3 الی 8 درجه سانتی گراد کاهش می یابد .


گزارش تمرین امروز تیم ملی/


بازگشت کریم باقری به تمرینات، گلزنی سید مهدی رحمتی و حضور پررنگ اریش روته مولر از نکات جالب توجه تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال بود.


غزه شانزدهمین روز مقاومت؛


ایستادگی رزمندگان فلسطینی سبب شد تا نظامیان رژیم صهیونیستی و تانکهای آنها مجبور به عقب نشینی از منطقه الشیخ عجلین غزه شوند.


زنگنه در گفتگو با مهر:


یک کارشناس مسائل خاورمیانه معتقد است که رژیم صهیونیستی با دستگیری خبرنگار العالم در پی ساماندهی جنگ روانی جدیدی علیه ایران است.


رویوران در گفتگو با مهر:


یک کارشناس مسائل بین الملل ابراز عقیده کرد که راهبرد کاذب رسانه ای رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز اخیر به نوار غزه با بن بستی اساسی مواجه شده است.


سالک به مهر خبرداد:


سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از بررسی مباحث مربوط به انتخابات ریاست جمهوری دهم، در جلسه آتی این تشکل روحانی خبر داد.


پس فردا؛


وزیر آموزش و پرورش از نواخته شدن زنگ غزه در مدارس کشور خبر داد.


ایازی خبر داد:


سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری نشست مشترک امروز مسئولان دولت، شورای شهر و شهرداری تهران در مورد حمل ‌و نقل و ترافیک پایتخت گفت:‌ کلیات موضوع حمل و نقل عمومی مطرح و در جلسه هفته آینده به جزئیات این موضوع رسیدگی خواهد شد.


انستیتو رند تاکید کرد:


یکی از مراکز بانفوذ پژوهشی آمریکا با تاکید بر ضرورت گفتگوی ایران و آمریکا به اعتماد استراتژیک ایران در خاور میانه و اعتبار تضعیف

یکشنبه 87 دی 22 , ساعت 7:5 عصر
رضایی به مهر خبر داد:

سه راهکار اساسی برای نظارت بر تدوین و اجرای برنامه پنجم توسعه کشور
دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سه راهکار اساسی برای نظارت بر عملکرد دولت در تدوین و اجرای برنامه پنجم توسعه کشور با محوریت سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب را تشریح کرد.


گزارش خبری-تحلیلی مهر /

قطعنامه 1860 ؛ عسل آغشته به سم یا آسپرینی برای سرطان غزه
خبرگزاری مهر-گروه بین الملل : شورای امنیت سازمامان ملل سرانجام روز جمعه پس ازگذشت 14روز از جنایات...

گزارش تحلیلی مهر/

سرانه سلامت در سراشیبی سقوط
خبرگزاری مهر-گروه اجتماعی: سرانه درمان به عنوان یکی از مولفه های اصلی و تعیین کننده در تامین سلامت...

ذاکری در گفتگو با مهر:

دیدار کروبی و نوری انتخاباتی بود / موضع کرباسچی حمایت از کروبی است
یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی دیدار اخیر کروبی با عبدالله نوری و غلامحسین کرباسچی را دیداری...
گمانه زنی ها به نفع بوناچیچ /

گزارش مهر از آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس / خبری از بازگشت پروین نیست
باشگاه پرسپولیس پس از استعفای داریوش مصطفوی با چالش دیگری به نام انتخاب سرمربی خارجی تیم فوتبالش...


تاج به مهر خبر داد:


نایب رئیس فدراسیون فوتبال ضمن استقبال از پیشنهاد خبرگزاری مهر برای برگزاری دیدار خیریه به نفع مردم جنگ زده غزه گفت: فدراسیون فوتبال در نخستین گام درصدد اختصاص عواید دیدار روز چهارشنبه تیم ملی مقابل سنگاپور برای کمک به مردم غزه است.


امروز بوقوع پیوست؛


لاشه یک بالگرد روسی امروز در منطقه سیبری پیدا شد که حامل دو تن از معاونان ارشد رئیس جمهوری روسیه بوده است.


در جمع سفرا عنوان شد؛


رئیس جمهوری پاکستان خواستار اقدام دیپلماتیک کشورهای جهان برای کاهش تنشها میان اسلام آباد و دهلی نو شد.

یکشنبه 87 دی 22 , ساعت 7:4 عصر
شکاف در محافل سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی درباره نتایج تجاوز به غزه

خبرگزاری فارس: محافل سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی درپی گذشت 16 روز از آغاز تجاوز به نوار غزه درباره نتایج این تجاوزگری دچار شکافت و دو دستگی شده‌اند.

 
فوری//
سرکوب راهپیمایان ضد صهیونیستی در پاکستان با گاز اشک‌آور و شلیگ گلوله

خبر گزاری فارس: پلیس شهر کراچی راهپیمایی سازمان دانشجویان امامیه در حمایت از مردم بی دفاع غزه را سرکوب و به سوی آنها گاز اشک‌آور و گلوله شلیک کرد.

 
مراسم «غزه غزلی از خون»/1
سبزواری: ضربه‌های ناجوانمردانه صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند

خبرگزاری فارس: حمید سبزواری بیان داشت: ضربه‌های ناجوانمردانه صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و آن‌ها به زودی پاسخش را خواهند دید. معصومین ما در احادیث همه چیز را پیش بینی کردند. ما این راه را به پایان می‌بریم آینده از آن مسلمانان است.

 
گزارش خبری فارس از جدیدترین تحولات غزه
تشدید حملات هوایی و زمینی صهیونیست‌ها و تداوم حملات موشکی مقاومت

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی در شانزدهمین روز تجاوز به نوار غزه امروز حملات هوایی و زمینی به این منطقه را تشدید کرد و در مقابل حملات موشکی نیروهای مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین همچنان ادامه یافت.

 
نکونام در نطق پیش از دستور:
رهنمودهای رهبری درباره برنامه‌ پنجم چراغی روشن فراروی مجلس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گلپایگان در مجلس رهنمودهای مقام معظم رهبری در تصویب و ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه را چراغی روشن فراروی نمایندگان دانست .

 
تغییر ساختار سازمان ملل؛ تصمیم جدی ایران-2
دهقان: سازمان ملل با ساختار کنونی جوابگوی نیاز امروز بشر نیست

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اکثریت مجلس با تاکید بر تغییر ساختار سازمان ملل گفت: سازمان ملل با ساختار و وضعیت کنونی جوابگوی نیاز امروز بشری نیست و تغییر در ساختار و مکان آن ضروری است.

 
معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:
اسرائیل به پایان جنگ در غزه نزدیک است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از ادعاهای نخست وزیر این رژیم مبنی بر نزدیک شدن اسرائیل به اهداف خود در غزه گفت: تل‌آویو به پایان جنگ در غزه نزدیک است.

 
مشروح/ هدایت آقایی در گفتگو با فارس:
کروبی و خاتمی همزمان کاندیدا نخواهند شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان این که اجماع اصلاح‌طلبان را دور از ذهن می‌بینم؛ چون اصلاحات طیف بسیار وسیعی از تفکرات نزدیک به جناح راست تا تفکرات هم مرز با اپوزیسیون خارج از کشور را در بر می‌گیرد، گفت: کروبی و خاتمی آنقدر درایت دارند که همزمان کاندیدا نشوند.

 
سلیمی نمین:
در حضور جاسبی اسناد و مدارک خود را ارائه می‌دهم

خبرگزاری فارس: عباس سلیمی نمین گفت: خوشحالم که توانستم یک مدیر متخلف را آنچنان از خودم برنجانم که به من فحاشی کند و این نشان‌دهنده این است که عمل من مؤثر واقع شده است.

 
گروه صوت و تصویر
شلیک مستقیم نظامیان رژیم صهیونیستی به یک خبرنگار

خبرگزاری فارس: نظامیان رژیم صهیونیستی "عماد غانم" تصویربردار شبکه تلوزیونی الاقصی را هدف تیراندازی مسقیم خود قرار داده و خلاف ادعای دموکراسی ادعایی به شهادت رساندند.

 
با حمل تصاویری از امام راحل و مقام معظم رهبری
تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی در سراسر پاکستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: هزاران نفر از شهروندان پاکستانی عصر امروز در سراسر این کشور با در دست داشتن تصاویری از امام راحل، مقام معظم رهبری و تصاویری از مردان مقاومت در لبنان و غزه، شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

 
تحلیلی بر قطعنامه‌‌ 1860 شورای امنیت

خبرگزاری فارس: سرانجام شورای امنیت سازمان ملل بعد از گذشت 13 روز از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه با سه نشست بی‌نتیجه، در چهارمین جلسه خود در روز نهم ژانویه 2009 پیش‌نویس قطعنامه‌ پیشنهادی انگلیس که با توافق قبلی کشورهای غربی و عربی تهیه شده بود را به رای گذاشت.

 
رامین:
هشدار بزرگ به قوم یهود

خبرگزاری فارس: دبیرکل بنیاد جهانی بررسی هولوکاست در یاداشتی با اشاره به فجایع غزه قتل عام بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه را اوج استیصال رژیم صهیونیستی و افشا کننده نهایی استراتژی 60 ساله حامیان صهیونیست‌‌ها دانست.

 
رئیس ائتلاف جعفریه پاکستان:
درگیری‌های جدید فرقه‌ای در پاکستان توطئه موساد و سیا است

خبر گزاری فارس: رئیس ائتلاف جعفریه پاکستان در یک نشست خبری در‌گیری‌های جدید فرقه‌ای در پاکستان که منجر به شهادت 50 عزادار حسینی شده است را توطئه مشترک موساد و سیا خواند.


یکشنبه 87 دی 22 , ساعت 7:1 عصر
جلالی در جمع خبرنگاران:
سفر لاریجانی به مصر صحت ندارد

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اخبار منتشر شده در خصوص سفر علی لاریجانی به مصر را تکذیب کرد.


به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاریی فارس، کاظم جلالی نماینده شاهرود و مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ملجس هشتم که در حاشیه جلسه علنی امروز که با خبرنگاران گفتگو می‌کرد، اظهار داشت: خبر سفر لاریجانی به مصر از اساس کذب است و چنین موضوعی هرگز مطرح نشده است.
وی تصریح کرد: در جریان سفر رئیس مجلس به سوریه، لبنان و اردن، روسای مجالس عضو تروئیکای آسیا نامه‌ای جهت تشریح حوادث خونبار غزه و لزوم بازگشایی گذرگاه رفح جهت امدادرسانی به مردم مظلوم این منطقه به رئیس‌جمهور مصر نوشته و ارسال کردند اما تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
انتهای پیام/


دوشنبه 87 دی 16 , ساعت 1:0 صبح
اگرکشورهای عربی غیرازشکم خودکمی به فکرهموطنان خوددرغزه باشنداسرائیل وجودچنین گستاخی هارانتوان خواهدداشت
جمعه 87 دی 13 , ساعت 3:43 عصر

مرگ بر اسرائیل غاصب

مردم گرفتارغزه دراتش وخون اسیرشده اند

ارزوی رهایی تمامی حق طلبان جهان


چهارشنبه 87 آذر 13 , ساعت 9:45 عصر
  • خشنودى جنگ طلبان آمریکا از انتصاب تیم امنیتى اوباما
  • "باراک اوباما" رئیس جمهور منتخب آمریکا اعضاى تیم امنیت ملى خود را معرفى کرد.
  • آیت اللّه سیستانی:
    روى کار آمدن اوباما تغییرى در سیاست هاى آمریکا ایجاد نمى کند
  • مرجع شیعیان در عراق با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا اعلام کرد که با روى کار آمدن اوباما هیچ تغییرى در سیاست هاى استعمارگرایانه آمریکا ایجاد نمى شود.
  • اختلاف در ائتلاف پررنگ شده (خبر ویژه)
  • خبرهاى منتشره از سوى فعالان جبهه اصلاحات، از تشدید اختلاف ها در میان سران این جریان حکایت مى کند.
  • شرکت پالایش و پخش: امسال کمبود نفت ، بنزین و گازوئیل نداریم
  • در حال تهیه گزارشى تحلیلى از روند مصرف بنزین در کشور هستیم که هفته آینده به پایان خواهد رسید و در جلسه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مطرح مى شود تا براساس آن سهمیه سه ماهه پایان سال تعیین شود.
  • دیروز با حضور چهره هاى سیاسى کشور
    همایش 30 سال قانونگذارى و نظارت در مجلس برگزار شد
  • همایش 30 سال قانونگذارى و نظارت دیروز با سخنرانى لاریجانی، هاشمى رفسنجانی، کروبی، ناطق نورى و حداد عادل برگزار شد.
  • رئیس جمهور در همایش توسعه و بیمه: همه فعالیت هاى اجتماعى باید از مسیر بیمه بگذرد
  • رئیس جمهور با بیان اینکه بیمه ابزارى ضرورى براى حرکت در گستره وسیع تر است تأکید کرد: بیمه مشارکت عمومى در ایجاد آرامش و تضمین مى باشد.
  • همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س)
    132زوج شاهد و ایثارگر به خانه بخت رفتند
  • قم- خبرنگار کیهان: دومین جشن ازدواج جوانه هاى ایثار همزمان با سالروز ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و روز ملى ازدواج با حضور 132 زوج شاهد و ایثارگر در قم برگزار شد.
     
    خبرهای روز
    حباب روى آب خوش نشین هاى دبى و آرزوهاى برباد رفته
    رویکردى بدون تغییر (یادداشت روز)
    منگل (گفت و شنود)
    کیهان و خوانندگان
    خشنودى جنگ طلبان آمریکا از انتصاب تیم امنیتى اوباما
    132زوج شاهد و ایثارگر به خانه بخت رفتند
    روى کار آمدن اوباما تغییرى در سیاست هاى آمریکا ایجاد نمى کند
    اختلاف در ائتلاف پررنگ شده (خبر ویژه)
    شرکت پالایش و پخش: امسال کمبود نفت ، بنزین و گازوئیل نداریم
    همایش 30 سال قانونگذارى و نظارت در مجلس برگزار شد
    رئیس جمهور در همایش توسعه و بیمه: همه فعالیت هاى اجتماعى باید از مسیر بیمه بگذرد
    پربیننده ترین اخبار
    حباب روى آب خوش نشین هاى دبى و آرزوهاى برباد رفته
    منگل (گفت و شنود)
    رویکردى بدون تغییر (یادداشت روز)
    اختلاف در ائتلاف پررنگ شده (خبر ویژه)

    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ