سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را سه نشانه باشد : شناخت خدا و آنچه نیکو و بد می دارد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 92 فروردین 26 , ساعت 12:45 صبح
زنان مصنوعی پشت مرزهای ایران + تصویر
[-] اندازه متن [+]

چینی ها پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی ها، لباس، کیف و کفش، تسبیح چینی، آجیل چینی، لاک وضو مختص زنان مسلمان، این بار برای کسب درآمد بیشتر و زیر سوال بردن ارزش های والای انسانی اقدام به تولید زن و مرد مصنوعی کرده اند که می تواند همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام دهد و متاسفانه در حال توزیع در بازارهای دنیا، به ویژه کشورهای اسلامی می باشد.

 

 این خبر حاکی از آن است که چشم بادامی ها نیز همانند کشورها اروپایی، آمریکایی همرا با اندیشه های صهیونیستی دین را هدف قرار داده اند و پروژه اسلام ستیزی خود را به صورت رسمی از مدت ها پیش کلید زده اند.

 

پروژه اسلام ستیزی چینی ها از آنجا آغاز شد که مدتی پیش شلوارهای جین که پشت آن ها به نام جلاله الله منقش بود را روانه کشورهای مسلمان به ویژه بازار های تهران و سایر شهرستان های ایران کرده بود، کمی بعد از آن لاک مختص وضو برای زنان مسمان را وارد بازار کرد.

 

مدتی بعد نیز قرآن های دیجیتال چینی وارد بازار شد که در برخی از آیات و سوره های قران تعمدا تحریفاتی صورت داده بودند. به عنوان مثال می توان به تحریف تعمدی که در سوره یس صورت گرفت بود اشاره داشت. که به سرعت توسط دولت از ورود و توزیع آن جلوگیری به عمل آورد.

 

اما باز هم چینی ها بیکار ننشستند و این بار انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته به منظور ترویج فحشا وارد بازار کشورهای اسلامی کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می کنند.

  
یک سایت چینی در مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید کننده این عروسک های انسان نما گفت: هدف ما سازندگان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است!!! بخصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند!!!

 

شایان ذکر است این محصول غیر اخلاقی تمام جامعه بشری را به دور از اندیشه های مذهبی نشانه گرفته است و با تبلیغات گسترده ای که  از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و چینی تبلیغ می شود با گستره توزیعی که چین در دست دارد به سادگی این محصولات "زنان و مردان مصنوعی " را به بازار کشورهای تحت سلطه اش ارسال می کند.

 

کشورهای اسلامی، به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس در ماه های گذشته با توزیع فراوان این محصولات توسط چین مواجه شده اند. بر اساس آمارهای منتشر شده در چند ماه گذشته محموله های زیادی از این محصولات توسط کشورهای اسلامی مصادره شده است و اجازه ورود قانونی پیدا نکرده اند؛ اما محموله های زیادی هم بصورت قاچاق با توزیع بالا وارد کشورهای اسلامی شده است.

 

کشور چین که عنوان "غول اقتصادی دنیا" را برای خود برگزیده است محصولاتی با مضمون غیر اخلاقی را در سایه این عنوان، جهت ترویج فساد و فحشا تولید می کند و هدف عمده آن علاوه بر اسلام ستیزی آشکار، زایل کردن عقل و شعور جوانان است. بخصوص برای کشورهای اسلامی با هدف ضربه زدن به ارزش های اسلامی و بنیاد خانواده که این پروژه عظیم را به اجرا گذاشته است.

 

این محصول ضد انسانی که مخرب فکر و اخلاق جوانان در هر کشوری است با قیمت بسیار ارزان در دسترس مردم است.


زن مصنوعی که چینی ها در چند ماهه اخیر ساخته اند می تواند هر کارى را براى صاحب خود انجام دهد به گفته سازندگان این عروسک های مبتذل و محصولات ضدبشر، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که تا 99% شبیه زن های معمولی است .

 

بر اساس این گزارش، در ساخت اعضای بدن این انسان مصنوعی از ماده سیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد استفاده شده و از نظر لطافت به پوست طبیعی انسان نزدیک است.

 

این مساله از آن جهت  برای بشریت نگران کننده است که باعث می شود ارزش و کرامت الهی انسان بویژه زنان زیر سوال برود.

 

این نوع وسایل ضد بشری که باعث از بین رفتن ارزش ها و تخریب افکار جوانان می شود بشدت از سوی رسانه های غربی فارسی زبان تبلیغ می شود که مشخصا با هدف ضدارزشی است.

 

یکی از نکاتی که سازندگان این محصولات مبتذل به آن دقت کرده اند این است که ساختار و جزئیات جسم این انسان مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک انسان عادی، تفاوتی نیست!

 

باید به این نکته توجه داشته باشیم که دین مبین اسلام نسبت به تشکیل خانواده، بقا نسل و پرهیز از لجام گسیختگی و هوسرانی تاکید ویژه ای دارد، حتی به دور از پرداختن به مسائل دینی این مساله باعث عدم گرایش جوانان به مسئله ازدواج و تولیدمثل می شود. عمق فاجعه به آنجا می رسد که این روند نامیمون سر انجامی جز از هم پاشیدگی کانون گرم خانواده را در برندارد.

 

مساله قابل تامل دیگر اینکه مدعیان حقوق بشر در خواب به سر می برند و نسبت به این نسل کشی عظیم مهر سکوت بر لب زده اند.


پنج شنبه 92 فروردین 1 , ساعت 12:11 عصر

یش بینی و هشدار سوال برانگیز هاشمی درباره سال 92

پنجشنبه 1 فروردین 1392 ساعت 11:41
مرجع : روزنامه شرق
هاشمی رفسنجانی گفت: در سال 92 اتفاقات با تندی بیشتری به وقوع خواهد پیوست
پیش بینی و هشدار سوال برانگیز هاشمی درباره سال 92

به گزارش افکارنیوز، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌وگویی با ویژه‌نامه نوروزی روزنامه شرق، ضمن ابراز نگرانی نسبت به شرایط سیاسی کشور در سال 1392، پیش‌بینی کرد که در این سال اتفاقات «با تندی بیشتری» به وقوع خواهد پیوست.


او همچنین با اشاره به یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری که خرداد 1392 برگزار می‌شود، به نهادهای «تاثیرگذار» در انتخابات هشدار داد که از روی «بغض» خود «تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت» نکنند.

هاشمی گفت: «اگر قرار باشد رئیس‌جمهوری آینده هم برنامه‌گریز و قانون ستیز باشد، مجلس با حد اعلای نظارتی و قوه‌قضائیه با بیشترین برخورد‌های قضایی نمی‌توانند از انحرافات جلوگیری کنند.»

وی نسبت به دخالت دادن «کینه‌های شخصی، باندی و جناحی» در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی هشدار می‌دهد و می‌گوید که در غیر این‌صورت «نباید انتظار داشته باشیم همه چیز بر مدار قانون بچرخد».

البته ناظران سیاسی اعتقاد دارند علاوه بر کسانی که آقای هاشمی این روزها به دنبال انداختن فرش قرمز برای بازگشت آنان به عرصه انتخابات است، خود هاشمی هم باید پاسخگویی سوالات بسیار مردم درباره عملکرد خود و خانواده اش در فتنه 88 باشد؛ واقعیتی که به نظر می رسد رفسنجانی چندان تمایلی به اظهارنظر درباره آن ندارد.

او اظهار داشت: «شاید بتوان با ایجاد یک موج سیاسی، یک نفر را با آرای عمومی انتخاب کرد اما باید توجه داشته باشیم که آن‌چه می‌تواند باعث نجات کشور از شرایط امروزی باشد، انتخابات عقلانی و به دور از احساسات سیاسی است.»


وی در بخش دیگری از سخنانش به انتقاد از «سیاست‌های اجرایی» دولت پرداخت و گفت: «در سیاست خارجی تعامل را انعطاف و تحریم‌ها را کاغذ‌پاره خواندیم و با تکیه بر شعار و آمار و ارقام غیر‌واقعی، اقتصاد کشور را دچار رکورد تورمی کردیم که بد‌‌ترین نوع تورم و رکود در اقتصاد است.»


اما مانور آقای هاشمی رفسنجانی بر روی موضوع تایید صلاحیت ها و هشدار وی به نهادهای نظارتی ادامه همان رویکرد وی سابق وی تلقی می شود؛ رویکردی که رفسنجانی بر پایه آن به دنبال باز کردن مسیر ورود فتنه گران و فعالان آشوب 88 به صحنه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است.

وی سال 91 در ابتدا با طرح شعار "دولت وحدت ملی" تلاش داشت که این زمینه را مهیا و دوستان متهم خود را به راحتی وارد عرصه انتخابات کند اما انتقادات گسترده فعالان و ناظران سیاسی طرح وی را با شکست مواجه کرد.

با این حال آقای هاشمی در ماه های پایانی سال دست از تلاش های خود نکشید و با مانور دادن بر روی مشکلات اقتصادی، اینگونه القا می کرد که بدون حضور همه جریان ها از جمله دوستان همفکر وی (متهمان فتنه 88) نمی توان بر موانع فائق آمد.

وی تاکنون بارها بر حضور همه گروه ها حتی کسانی که علیه رای مردم و قانون، آشوب سال 88 را به راه انداختند و حاضر به عذرخواهی هم نیستند، درصدد همراه کردن افکار عمومی بوده است؛ تلاش هایی که تاکنون راه به جایی نبرده است.

البته ناظران سیاسی اعتقاد دارند علاوه بر کسانی که آقای هاشمی این روزها به دنبال انداختن فرش قرمز برای بازگشت آنان به عرصه انتخابات است، خود هاشمی هم باید پاسخگویی سوالات بسیار مردم درباره عملکرد خود و خانواده اش در فتنه 88 باشد؛ واقعیتی که به نظر می رسد رفسنجانی چندان تمایلی به اظهارنظر درباره آن ندارد.


پنج شنبه 92 فروردین 1 , ساعت 12:11 عصر
در جهان دریاچه‌ های بسیاری وجود دارند. اما در میان این هزاران دریاچه تنها 5 دریاچه هستند که به بنا به دلایلی آب آنها رنگی است.
باشگاه خبرنگاران: از بین هزاران دریاچه‌ای که در جهان وجود دارد، به سراغ 5 دریاچه خواهیم رفت که از ویژگی خاصی چون آب‌های رنگی برخوردار هستند، خصوصیتی که دیگر دریاچه‌های جهان آن را ندارند.
 
1- دریاچه «لاگونا» در ایالت کلورادو آمریکا
 
براساس تغییر زمان و درجه دما رنگ این دریاچه از قرمز به ارغوانی تغییر می‌کند. لاگونا دریاچه‌ آب شور کم عمقی است که میانگین عمق آن به 35 سانتی‌متر می‌رسد. دمای هوا در شب در این دریاچه به زیر 20 درجه می‌رسد و لاگونا را باید یکی از مهمترین زیستگاه‌های فلامینگوها در آمریکا برشمرد.


2-- دریاچه «کریتر لیک» در جزیره فلوریس اندونزی


این دریاچه در واقع متشکل از سه دریاچه است که صخره‌های طبیعی آنها را از یکدیگر جدا می‌کنند و هر دریاچه رنگ مخصوص به خود را دارد. اما زیباترین دریاچه دارای رنگ آبی است.


3- دریاچه سبز رنگ

این دریاچه به رنگ سبز است و دانشمندان دلیل این رنگ سبز را وجود میزان بسیار بالای اکسید گوگرد و آهن است.


4- دریاچه «ووهوا» در چین

دریاچه ووهوا از جمله زیباترین دریاچه‌های جهان است که رنگ ‌آن از زرد به سبز تیره و سپس آب آن به آبی تغییر رنگ می‌دهد. نکته جالب اینجاست که آب این دریاچه در زمستان یخ نمی‌زند، درحالی که تمام دریاچه‌های همجوار آن منجمد می‌شوند و این نشان می‌دهد که در این دریاچه چشمه‌های آب گرم نیز وجود دارد.


5- دریاچه «هیلر» در سنگال

رنگ دریاچه هیلر به رنگ صورتی است. این دریاچه زیبا در کشور سنگال قرار داشته و در سال 1802 توسط اهالی منطقه کشف شد.

برچسب ها: دریاچه‌ ، شگفت انگیز ، ر


پنج شنبه 92 فروردین 1 , ساعت 12:9 عصر

تفاوت گارانتی و وارانتی چیست؟ 

در این مقوله اظهار نظرهای متفاوتی شده است که هر یک از جنبه های مختلفی به این موضوع پرداخت است و یک تعریف قطعی و مشخص درعرف و بازار ایران نمی توان پیدا کرد .معمولا در بازار ایران به هر سرویسی که ارائه دهنده خدمات متعهد می گردد گارانتی می گویند در حالی که در اکثر کشورهای دیگر از اصطلاح وارانتی استفاده می گردد .اما آنچه مهم است اینست که مفهوم دقیق سرویس همان شرایطی خواهد بود که در کارتهای گارانتی مرقوم شده است، نه کلمه ی "گارانتی" یا "وارانتی " حتی ما هم یه زمانی تصمیم گرفتیم از کلمه "وارانتی" استفاده کنیم ولی به این نتیجه رسیدیم که ذهنیت بازار از سرویس و تعمیرات بدون هزینه "گارانتی" است .

 

- گارانتی : اصطلاح گارانتی (Guarantee) عبارت است از قولی لازم که شخصی به شخص دیگر می دهد بگونه ای که اگر شرایط خاصی رخ داد این قول عملی شود. بعنوان مثال وقتی شخصی می خواهد وام بگیرد او نیاز به یک نفر ضامن یا Guarantor دارد تا وی گارانتی – ضمانت – کند که اگر وام گیرنده اصل پول را نپرداخت وی پول را باز پس دهد. دقت کنید که باز پرداخت پول از طریق ضامن یا Guarantor تنها زمانی صورت میگرید که وام گیرنده پول را باز پس ندهد.

اما امروزه این لغت بیشتر در خرید و فروش و معاملات بکار می رود و معمولا" تولید کنندگان محصولات به مصرف کننده های خود ضمانت یا گارانتی می دهند که محصولشان در مدت زمان مشخصی کاملا" درست کار میکند و اگر اینطور نبود اصل پول برگشت داده می شود و یا محصول تعویض می شود.

کمی دقیق بخواهیم به موضوع بنگریم، گارانتی در واقع نوعی پشت گرمی برای مصرف کننده می باشد که تولید کننده در مدت زمان خاص برای محصول خود به مصرف کننده می دهد و یا پشت گرمی است که به مصرف کننده می دهد تا وی اطمینان حاصل کند تا محصولی که خریده، همان است که مشخصاتش در تبلیغات آمده است و اگر مصرف کننده راضی نبود حاضر است آنرا پس بگیرد یا تعویض کند.

جالب است بدانید که فلسفه و ایده گارانتی نه تنها در دنیای واقعی بلکه در بسیاری از مصنوعات بشری نیز کاربرد دارد. بعنوان مثال یک سیستم عامل کامپیوتر ممکن است به برنامه های اجرایی گارانتی بکند که هر لحظه که برنامه نیاز به حافظه بیشتر داشت، حافظه لازم در اختیار برنامه قرار بگیرد.

- وارانتی : این لغت کمی استفاده پیچیده تری دارد.
Warranty شباهت زیادی به گارانتی دارد اما معمولا" در بازه های زمانی بیشتر از آن استفاده می شود و در آن راه برگشت از تصمیم خرید برای مشتری باز نیست. وارانتی قولی است که معمولا" بین فروشنده و خریدار - یا تولید کننده و مصرف کننده – گذاشته می شود و فروشنده – از طرف تولید کننده – تاکید می کند که محصول او در مدت زمان مشخص – که معمولا" از دوره گارانتی بیشتر است – با همان مشخصات اولیه کار میکند.

تولید کننده معمولا" در مدت زمان وارانتی در صورت بروز مشکل برای محصول هزینه تعمیر یا تعویض قطعات را بعهده می گیرد و به این طریق به مصرف کننده اطمینان می دهد که در طول مدت وارانتی نیازی به انجام هزینه تعمیرات ندارد.

به تفاوت گارانتی و وارنتی دقت کنید که شما در مدت گارانتی می توانید به اصل پول خود برسید اما در مدت وارانتی نه. دقت کنید که خدماتی مانند وارانتی یا گارانتی هر دو به دلخواه تولید کننده یا حتی در پاره ای موارد به دلخواه فروشنده برای جلب بیشتر رضایت مشتری می باشد که ارائه می شود و در واقع الزامی در ارائه آنها وجود ندارد.

 

 

    اصطلاح گارانتی(Guarantee)قولی است که شخصی به شخص دیگر می دهد به گونه ای که اگر شرایط خاصی رخ داد این قول عملی شود. به عنوان مثال وقتی شخصی می خواهد وام بگیرد، نیاز به یک ضامن یا Guarantor دارد تا او گارانتی (ضمانت) کند که در صورت عدم پرداخت اصل پول توسط وام گیرنده، وی پول را باز پس دهد. امروزه این لغت بیشتر در خرید و فروش و معاملات به کار می رود و معمولا تولیدکنندگان محصولات، به مصرف کنندههای خود ضمانت یا گارانتی می دهند که محصولاتشان در مدت زمان مشخصی کاملا درست کار می کند و اگر این طور نباشد اصل پول برگشت داده یا تعویض می شود.
    
    گارانتی در واقع نوعی پشت گرمی برای مصرف کننده است که تولیدکننده در مدت زمان خاص برای محصول خود به وی می دهد تا اطمینان حاصل کند محصول خریداری شده همانی است که مشخصاتش در تبلیغات آمده و اگر مصرف کننده راضی نبود، حاضر است آن را پس گرفته یا تعویض کند. وارانتی (
Warranty) شباهت زیادی به گارانتی دارد ولی خریدار بعد از خرید کالا نمیتواند تصمیم خود را عوض کند.
    
    وارانتی قولی است که معمولا بین فروشنده و خریدار - یا تولیدکننده و مصرف کننده - گذاشته می شود و فروشنده - از طرف تولیدکننده - تاکید می کند که محصول او در مدت زمان مشخص - که معمولا از دوره گارانتی بیشتر است - با همان مشخصات اولیه کار می کند. تولیدکننده معمولا در مدت زمان وارانتی در صورت بروز مشکل برای محصول هزینه تعمیر یا تعویض قطعات را به عهده می گیرد و به این طریق به مصرف کننده اطمینان می دهد که در طول مدت وارانتی نیازی به انجام هزینه تعمیرات ندارد. از این رو در مدت گارانتی می توان به اصل پول خود رسید اما در مدت وارانتی این امر میسر نیست. خدماتی مانند وارانتی یا گارانتی هر دو به دلخواه تولیدکننده یا حتی درپاره ای موارد به دلخواه فروشنده برای جلب بیشتر رضایت مشتری به یک کالا اختصاص پیدا می کند و در واقع الزامی در ارائه آنها وجود ندارد.

 

 

 

    معمولا وضعیت گارانتی در سطح جهان بدین صورت است که زمانی که کالا را خریداری می کنید، باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد و همانگونه که در تبلیغات و بروشورها توصیف شده عمل کند. در غیر اینصورت می توانید یکی از راه حل های زیر را انتخاب کنید:
    
    • اگر تنها چند هفته از خرید کالا گذشته باشد و یا به دلیل قانع کننده ای وقت چک کردن کالا را نداشته اید، می توانید در صورت بروز مشکل و یا منطبق نبودن کالا با توضیحات داده
شده در مورد آن، وجه پرداختی خود را پس گرفته و یا تقاضای تعویض آن را بکنید.
    
    • اگر مشکل به
وجود آمده خیلی مهم نباشد و بتوان به راحتی آن را برطرف کرد، انجام تعمیر جزئی منطقی است. اگر بعد از تعمیر، خواسته شما تامین نشده و یا مشکل برطرف نشد، می توانید تقاضای تعویض کالا را کنید.
    
    • اگر کالا بیش از چند هفته در اختیار شما بوده و دلیل قانع کننده ای برای امتحان کالا در این مدت نداشته
اید، میتوانید تقاضای تعمیر یا تعویض کالا را بکنید. تعمیر کالا باید در مدت حداقل زمان منطقی انجام شده و مشکلی برای مشتری ایجاد نکند. تعمیر انجام شده باید کالا را به حالت قابل قبولی باز گرداند. در غیر این صورت می توانید تقاضای تعویض کالا یا غرامت بکنید. این غرامت می تواند شامل مقداری پول و یا هزینه تعمیر کالا توسط فرد و یا موسسه دیگری باشد.
    
    • اگر امکان تعویض کالا وجود نداشته و تعمیر آن نیز به
صرفه نباشد، باید هزینه ای به شما بازگردانده شود. فروشنده میتواند هزینه مدت زمانی را که شما از کالا استفاده کرده اید از قیمت کل کالا کم کرده و باقی پول را به شما باز گرداند.
    
    • اگر به هر دلیلی متضرر شده باشید، می توانید به اندازه و یا بیشتر از قیمت کالا، تقاضای غرامت کنید.
    
    به خاطر داشته باشید در صورت بروز هر مشکل که شما را محق به بازپس گرفتن هزینه پرداختی، تعویض یا تعمیر کالا و یا دریافت غرامت کند، فروشنده کالا باید مشکل شما را حل کند و این مساله هیچ ربطی به شرکت سازنده ندارد و فروشنده نمی تواند شما را به این مرکز ارجاع دهد.
    
    
    وضعیت گارانتی در ایران
    ما معمولا در ایران (چه تولید کنندگان، چه فروشندگان و چه خریداران) به گارانتی عادت نداریم. در حقیقت تعریف درستی از این مسأله نشده است، بنابراین از آن صرفا به عنوان یک حرف و تبلیغ استفاده می شود.
    
    قضیه گارانتی هم در ایران همراه با واردات کالا از کشور
های غربی وارد ایران شد و از آنجایی که نظارت صحیح و جامعی به بازار موبایل نمی شود، و از آن گذشته اغلب شرکتهای تولید کننده کالا در ایران نمایندگی رسمی ندارند تا ناظر بر کار متولیان خود باشند، و فروشندگان نیز تنها بر سود خود توجه داشته و شرکتی نیز از آن ها برای دادن گارانتی حمایت نمیکند. گارانتی در بازار ایران به خوبی جا نیفتاده و صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و حتی بسیاری داشتن گارانتی را دلیل بر اصل بودن کالا می پندارند و از خدماتی که می توانند بواسطه آن دریافت کنند بی اطلاعند.
    
    تا چندین سال قبل، خریداری کالا، با گارانتی معتبر برای خریداران ایرانی جا نیفتاده بود و تعداد انگشت شماری به داشتن گارانتی معتبر برای خریداری کالا مورد نظر خود اهمیت می دادند. دلیل این امر هم بسیار واضح بود: یکی از این موارد وجود تفاوت قیمت فاحش میان کالا های با گارانتی معتبر و غیر معتبر بود که باعث می شد خریدار مدل دوم را انتخاب کند؛ البته این مساله نیز دلیل دیگری داشت و آن هم این بود که خریداران معمولا بعد از مراجعه به مراکز گارانتی با مشکلات زیادی مواجه می
شدند که اغلب به علت سخت گیری های بیش از حد، معطلشدن زیاد و مشکلات متعدد، عطای استفاده از گارانتی را به لقای آن میبخشیدند و ترجیح می دادند به جای پرداخت پول بیشتر بابت گارانتی کردن کالا، آن را به دست تعمیرکاران معمولی کالا ها سپرده و آن را از طریق عادی تعمیر کنند. در این حالت معمولا در مدت زمان کوتاه تری کالا تعمیر شده به دستشان می رسید و علاوه بر آن مجبور به پرداخت هزینههای بسیار بالایی برای تعمیر کالا نبودند.
    علت این مشکلات را نیز باید در جای دیگر جستجو کرد.

 

 

 

وجود شرکتهای گارانتی کننده غیر معتبر و سود جو و پشتیبانی نکردن از کالای فروخته شده نیز خود به بدنامی هر چه بیشتر شرکت های گارانتی کننده اصلی دامن می زد.
    
    اغلب این شرکت
ها همانطور که قبلا ذکر کردیم یا تنها نامی بیش نبودند، و یا اینکه برای دادن خدمات پس از فروش به خریداران، مشکلات زیادی ایجاد می کردند که باعث می شد خریداران اغلب ترجیح دهند کالا خود را برای تعمیر به تعمیرگاههای معمولی بسپارند.
    
    از جمله این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    
    
• عدم دریافت خدمات مناسب
    
    • نارضایتی از خدمات و تعمیر دستگاه
    
    • دریافت هزینه بالا برای تعمیر
    
    • طولانی بودن زمان تعمیر
    
    • در اختیار قرار ندادن کالا جایگزین در طول دوره تعمیر

    وجود این
گونه مشکلات باعث بروز بدبینی خریداران به شرکت های گارانتی کننده شده و اغلب باعث می شد در اقدام بعدی به خرید کالا، گزینه گارانتی را مد نظر قرار ندهند.
    
    اما نبود گارانتی نیز مشکلات خاص خودش را دارد! آیا تا به حال به این فکر کرده اید که با وجود مدل های بسیار زیاد و متنوع کالا در بازار، تمام تعمیرکاران کالا های تلفن همراه از عهده تعمیر تمام آن ها بر نمی آیند و گارانتی کننده هر برند، گروه تخصصی ویژه ای برای تعمیر و ارائه خدمات و لوازم یدکی و جانبی تمام مدل های خود در اختیار دارد؟ آیا تا به حال به این فکر کرده
اید که زمانی که یک کالا گران قیمت خریداری کنید و بعد از به خانه آمدن و یا چند روز بعد با مشکلی مواجه شود و کالا شما نیز گارانتی معتبر نداشته باشد، چه حالی پیدا می کنید؟ از این گذشته شاید کالا ایرادی داشته باشد که قابل تعمیر نباشد و اگر شرکت گارانتی کننده، تعویض کالا را نیز در دستور کار خود داشته باشد، دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

 

 


    
    این ها نکات مهم و قابل توجهی هستند که نمی توان به سادگی از کنار آن ها گذشت.
    مهم ترین نکته هنگام خرید کالا، توجه به گارانتی و شرکت گارانتی کننده کالا است که نباید آن را فراموش کنید. تنها نکته ای که باید به خاطر داشته باشید اسامی شرکت های اصلی گارانتی کننده هر کدام از برند هاست، تا هنگام خرید با وجود نام های گوناگون گارانتی موجود در بازار دچار سردرگمی نشوید.
    
    این شرکت ها مجهز به لابراتوار و برد تخصصی تعمیر کالا برای دستگاه های عرضه شده با گارانتی شرکت خود هستند و در برخی موارد حتی تعویض کالا را نیز در دستور کار خود دارند.
    
    
    شرکت های معتبر گارانتی کالا در ایران
    در این قسمت به معرفی شرکت های معتبر گارانتی کالا و در اصطلاح گارانتی های اصلی هر کدام از برند ها می پردازیم تا بیشتر با آن ها و خدماتشان آشنا شده و در هنگام خرید به آن توجه کنید. البته توجه داشته باشید قبل از خرید به موارد شامل گارانتی که معمولا روی برچسب گارانتی ذکر می شوند توجه کنید.
    
    گارانتی کنندگان معتبر برند نوکیا عبارتند از: اتصالات اینترنشنال ایران، موبایل پلاس، پارس ایراتل، خدمات طلایی نوکیا. سونی اریکسون: سیتادل تلکام، پارس نیکاتل و کامتل. سامسونگ: پارس میکروتل. ال جی: مادیران و پرشین تلکام. پنتک: فیتکو. ساژم: رانجو سرویس. آی میت: فیتکو. موتورولا: پارس پردیس قشم و فیتکو. جی ال ایکس: ارتباط همراه. حایر: انتخاب.
    
    
    گارانتی حق مشتری است
    وجود گارانتی برای کالاها و استفاده از خدمات آن حق مسلم خریداران و مصرف کنندگان ایرانی همانند دیگر مصرف کنندگان در سر تا سر دنیاست و نباید به علت ناآگاهی و یا ناهماهنگی در بازار از آن محروم شوند. جا نیفتادن این فرهنگ در ایران تنها می تواند به علت اطلاع رسانی ضعیف و یا عدم توجه اصناف به آن و سودجویی واردکنندگان غیرمجاز باشد، که باید آن را برطرف کرد.


دوشنبه 91 بهمن 23 , ساعت 12:23 عصر
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، پیام‌های موجود در سخنرانی اخیر رفسنجانی در جمع برخی اصحاب رسانه را تشریح کرد.
به گزارش مشرق، امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی در خصوص لزوم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با استانداردهای مدرن جهانی اظهار داشت:مجموعه سخنان آقای هاشمی رفسنجانی حاوی مطالبی بود که می‌خواستبه چهار گروه پیام بدهد.

وی افزود: نظام، عموم مردم، معاندان ومخالفان ناراضی‌ داخلی و خارجی و نظام سلطه بین‌المللیچهار گروه مورد نظر آقای هاشمی رفسنجانی بودند که می‌خواست ‌آنها پیام او را دریافت کنند.

* پیام هاشمی به نظام:شرایط بحرانی کشور بدون حضور «من» اصلاح نمی‌شود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلسخاطرنشان کرد: آقای هاشمی رفسنجانی در سخنانش این پیام را به نظام داد که شرایط بحرانی کشور بدون حضور «من» قادر به اصلاح و حل نیست، چراکه کشور دچار یک تنازل در عرصه‌ بین‌المللی شده و در جایی نیز بیان می‌کند که «به من تلفن زده شد که کشور بحرانی است و من ظرف 3 هفته مشکل گرانی کشور را حل کردم».

قاضی‌زاده در ادامه تصریح کرد: آقای هاشمی رفسنجانیدر سخنرانی خود اعلام کرد کهمشکل اقتصاد داخلی بدون «من» قابل حل نیست، چراکهآن کسی که از اول بوده و تا آخر هم خواهد ماند «من» هستم و بدون «من» هم نمی‌توانید مسائل را حل و فصل کنید، بالاخره آدم‌های مختلفی را آوردید و امتحان هم کردید و نتیجه آن را هم دیدید» و این یکی دیگر از پیام‌هایی بود که ویدر سخنرانی خود به نظام داد.

* پیام به مردم: من انقلاب را بیش از خودم دوست دارم

وی با اشاره به گروه دوم مورد نظر هاشمی رفسنجانی برای ارائه پیام بیان داشت: عموم مردم هدف دیگر آقای هاشمی رفسنجانی برای دریافت این پیام بود که گفت «تمام حرف‌هایی که در مورد من زدند، دروغ بود، من انقلاب را بیش از خودم دوست دارم، من مظلوم واقع شده‌ام و به من ظلم شده است وتمام کسانی که این حرف‌ها را به من زدند، خودشان توانایی ندارند».

*پیام به معاندان: تنها کسی که می‌تواند از نظام امتیاز بگیرد «من» هستم

نماینده مشهد مخالفان و معاندان داخلی و خارجی را گروه سوم مورد نظر هاشمی رفسنجانی برای دریافت پیام عنوان کرد و گفت: وی خطاب به مخالفان و معاندان داخلی و خارجی این پیام را داد که «شما تنها می‌توانید حول محور «من» وحدت کنید و تنها کسی که دارای تریبون رسمی است و می‌تواند از نظام امتیاز بگیرد «من« هستم، اگر از اول حول محور «من» وحدت کنید و پشتیبان «من» باشید تنها کسی که می‌تواند آن تغییراتی را که شما می‌خواهید ایجاد کنید وانجام دهد، «من» هستم.

*پیام به نظام سلطه: «من»می‌‌توانم شما را به دست کشیدن ایران از برنامه هسته‌ای برسانم

قاضی‌زاده در خصوص پیام هاشمی رفسنجانیبه نظام سلطه بین‌الملل اضافه کرد: آقای هاشمی رفسنجانی در سخنرانی خود بیان کرده است که «من» تنها مسیری هستم که می‌توانم ایران را از دست کشیدن ازجریانات انقلابی و مقاومت، دست کشیدن از صدور انقلاب، دست کشیدن از برنامه هسته‌ای، روی کار آوردن مدرنیسم وروی کار آوردن استانداردهای بین‌المللی برسانم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آقای هاشمی رفسنجانی همچنین گفته است که «من» تنها طرف مذاکره شما در ایران خواهم بود، یعنی اگر شما نتوانستید با مقام معظم رهبری کنار بیایید فقط و فقط یک راه دیگر برای شما باقی می‌ماند و آن «من» هستم و کسانی دیگری که دور خود جمع کرده‌اید، نمی‌توانند به اندازه من این گفتمان را جلو ببرند.

*تنها حرکت «من» در مسیر انتخابات آزاد، نظام را وادار به واکنش کرد

سخنگوی اجتماعی مجلستصریح کرد: آقای هاشمی رفسنجانی همچنین اعلام کرده است که همه در مورد «انتخابات آزاد» حرف‌های خود را زدند، اما وقتی «من»در این مسیر حرکت کردم، نظام، وادار به واکنش شد و بالاخره تنها کسی که می‌تواند نظام را به چالش بکشاند «من» هستم.

قاضی‌زاده با بیان اینکه این حرف‌ها و آن کلید واژه‌ها و کلماتی که جایگزین می‌شود، ذیل این اهداف است و به تنهایی بار چندانی ندارد، ادامه داد:دیروز می‌گفتند «انتخابات آزاد» ومقام معظم رهبریبرخوردی کردند و آنها کلید واژه را تغییر دادند و گفتند «انتخابات با استانداردهای جهانی» حال سؤال اینجاست کهکدام یک از انتخابات جهانی در اروپا با 40 درصد مشارکت یا بالاتر اتفاق افتاده است.

وی گفت: این دقیقا نقض برگزاری انتخابات با استانداردهای جهانیاست، چراکه انتخابات با استانداردهای جهانی، یعنی مشارکت حداقلی، انتخابات مدیریت شده و اینکه احزاب و دسته‌جات مختلف بیایند و یک نفر را به قدرت برسانند، درست بر خلاف شعار انتخابات آزاد و مشارکت همگانی است.

*« انتخابات با استاندارهای مدرن» به معنای ساختارشکنی و اعتراض است

نماینده مشهد درادامه یادآور شد: موضوع به کار بردن این کلمات معنای واقعی آن نیست، بلکه استفاده از یک بار معنایی کلید واژه‌ای برای ساختارشکنی، اعتراض و برای اینکه گفته شود که بلندگوو تریبون اعتراض «من» هستم و از کانال «من» می‌شودکه خواسته‌هاصورت ‌گیرد.

سخنگوی اجتماعی مجلسدر پایان گفت: کلمات شسته و رفته، قشنگ‌ و تمیز بیان می‌شود که هم بار معنا را برساند و هم جنبه تحریک مخالفت افکار عمومی را نداشته باشد و تحسین همگان را با واژه‌هایی همچون «جهانی شدن» و «استانداردهای بالای جهانی» برانگیزد، در حالی که بسیاری از مردم از جزئیات آن چیزی که در حوزه دموکراسی دنیا اتفاق می‌افتد مطلع نیستند و نمی‌دانند که شاکله و شاخصه آنها پائین‌تر از مجموعه انتخابات ایران است کهبعد از انقلاب کشور اتفاق افتاده، بنابرایناستفاده از این کلمات برای بار معنایی حقیقی آن نیست، بلکه برای پیگیری چهار هدف نظام، مردم، معاندان و نظام سلطه بین‌المللی است.


دوشنبه 91 بهمن 23 , ساعت 12:22 عصر
یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که فعالیت های انتخاباتی وعده های تبلیغاتی خود را آغاز کرده است.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از سراج 24، یکی از کاندیداهای فعال انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ، اخیرا دیداری با علمای اهل سنت داشته و ضمن تاکید بر حضور جدی خود بر عزم خود برای استفاده از اهل سنت در کابینه احتمالی خود تاکید کرده است.
وی در این جلسه خطاب به علمای اهل سنت گفته است:بنده در صورت رییس جمهور شدن حتما یکی از وزرای کابینه را از اهل سنت انتخاب خواهم کرد.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفته است برنامه هایی برای انتخابات دارد که هنگام بیان آن ها همه متعجب خواهند شد.

دوشنبه 91 بهمن 23 , ساعت 12:20 عصر

ازرسوایی مدرک تحصیلی خانم وزیر تا اقدام عجیب یک بانک غیر دولتی و رابین هود شدن رئیس جمهور!

قدس انلاین-قاانی- در اخبار ویژه امروز مطالبی در خصوص اقدام عجیب یک بانک و رسوایی مدرک تحصیلی خانم وزیر و حواشی یک تور سه روز ه و ...را مطالعه کنید.

رسوایی مدرک تحصیلی، کار دست وزیر داد
آنت (آنا) شافان، وزیر آموزش و پرورش به خاطر رسوایی مدرک تحصیلی از سمت خود استعفا داد.به گزارش بی بی سی انگلیسی دانشگاهی که خانم شافان از آن دکترا گرفته بود او را به سرقت ادبی متهم کرده و مدرک اعطایی به او را پس گرفت. اَنا شافان یکی از نزدیکان آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان به شمار می آید.دانشگاه هنریش هین دوسلدرف چهارشنبه گذشته پس از یک بررسی به حذف دکترای وزیر آموزش و پرورش آلمان رأی داد. این اقدام ضربه ای برای مرکل به شمار می آید که می کوشد برای بار سوم به عنوان صدر اعظم آلمان انتخاب شود.مرکل گفت با ناراحتی با استعفای شافان موافقت کرده است.با این همه خانم شافان با اصرار براینکه سرقت ادبی نکرده و مدرک دکترایش حاصل زحمات شخصی اوست گفته است برعلیه این رأی دانشگاه دوسلدرف خواهد ایستاد.
اقدام عجیب یک بانک غیردولتی!
شنیده شد که یک بانک غیردولتی با مسدود کردن بخشی از حقوق کارمندان خود، از آنها خواسته با این پول به سفر بروند.براساس گزارش روزنامه جوان : این بانک غیر‌دولتی چند وقت پیش با انعقاد قراردادی با یکی از شرکت‌های مسافرتی به نام «م‌»بخشی از حقوق کارمندان خود را برای انجام سفر مسدود کرده است. این بانک حدود 15 میلیون ریال از کارمندان خود را به این سفر اختصاص داده است.جالب اینکه این بانک وابسته به یک نهاد اجتماعی اعلام کرده که کارمندان تنها تا 25 بهمن‌ماه فرصت دارند از این امکان سیر وسیاحت بهره بگیرند درغیر این صورت پول به آنها عودت داده نمی‌شود. این ابتکار جالب این بانک غیردولتی درحالی است که تا چندی پیش پرداخت وام‌هایی چون مسکن و ضروری در این بانک به کارمندان به حالت نیمه‌تعلیق درآمده بود.
احمدی نژاد رابین هود شد


در مراسم خودجوش و مردمی در فرودگاه مهرآباد که به مناسبت استقبال از بازگشت رئیس جمهور از سفر مصر توسط حامیان وی ترتیب داده شده بود، تعدادی از حاضرین شعارهای جالبی را سر دادند .در یکی از این پوستر ها تصویر دکتر احمدی نژاد چاپ شده بود که در بالای آن نوشته بود WANTED به معنی تحت تعقیب و در زیر عکس رئیس جمهور نام rabin hood نقش بسته بود .لازم به یادآوری است رابین هود شخصیتی بود که به سرقت از ثروتمندان دست زده و اموال و پولهای دزدی را در میان فقرا تقسیم می کرد .هنوز مشخص نیست انگیزه هواداران پرو پا قرص احمدی نژاد از دادن لقب رابین هود به وی چیست؟!
*تور 3 روزه همراه با "استخر پارتی"و سرو مشروب!!!
به گزارش رویداد، چندی پیش یکی از شهروندان به حضور خود در سفری یک روزه که از حواشی عجیب آن بی خبر بود اشاره کرد که با توجه به میانگین سنی پایین افراد دعوت شده به آن بسیار قابل تامل بود. این سفر که در قالب تور یک روزه نمک آبرود برگزار شده بود حوادثی همچون شرب خمر دائم در اتوبوس، مراسم رقص از تهران تا مقصد و اختلاط عجیب دختران و پسران در عین روابط نامشروع را در خود جای می داد. مسئول برگزاری این تور فردی بنام "م ذ"است که خود را "سینا"معرفی می کند و عامل اصلی اتفاق افتادن چنین حوادثی به گفته اعضای حاضر در این تور می باشد. اما همین شهروند در روزهای اخیر از تور سه روزه این فرد که قرار است از فردا تا 22 بهمن برگزار شود خبر داد که علاوه بر مطالب مذکور برنامه جدیدی همچون "استخر پارتی" را در خود جای داده است. گفتنی است با توجه به هزینه حدوداً 150 هزار تومانی این سفر سه روزه محفلی فراهم می شود که برخی جوانان ناآگاه در دام عناصری قرار گیرند که ناخواسته به مسائلی همچون روابط نامشروع و یا شرب خمر که می تواند آینده ایشان را به خطر بیندازد مواجه شوند. رویداد حاضر است اطلاعات دیگری از جمله راه های ارتباطی با اعضای برگزار کننده چنین سفرهای ویران کننده ای را در اختیار مسئولین مربوطه نظامی و انتظامی قرار دهد تا برخورد جدی ای با اینگونه موارد صورت گیرد.

شعار جالب زنجانی ها در راهپیمایی 22 بهمن

مردم فیهم ایران در راهپیمایی میلیونی خود باردیگر از آرمان های انقلاب و امام حمایت کردند.

دیروز اما شعارهایی جالبی توسط مردم سر داده شد از جمله اینکه "من انقلابیم" "نمرده‌ایم که خون دل بخورید، خیالتان تخت باشد آقا" سراسر بگذریم از جان ، اگر فرمان دهد رهبر ، نه در شعب ابی طالب که در بدریم و در خیبر"

زنجانی ها هم در شعار تازه خود این شعار را سر دادند:

"آج قالاریخ باش ایمریخ دشمنه / سلیمانی ساتماریخ اهریمنه» گرسنه می‌مانیم اما در مقابل دشمن سر فرود نمی‌آوریم و سلیمان خود را به اهریمنان نمی‌فروشیم


دوشنبه 91 بهمن 23 , ساعت 12:17 عصر

عربستان عقب نشست،ترکیه به ایران نزدیک شد

منابع نزدیک به نشست قاهره می گویند که مواضع تهران در نشست قاهره بسیار مستحکم بود و توانست بر فضای نشست حاکم شود.

دیپلماسی ایرانی: کنفرانس سران کشورهای اسلامی در حالی روز شنبه در قاهره به کار خود پایان داد که بسیاری از مقام های حاضر در این نشست از خود می پرسیدند که آیا این نشست دستاوردهای مورد انتظار آنها را داشته است یا خیر؟ در این میان سوالی که بیش از همه برجسته و برای ناظران و تحلیلگران از اهمیت بسیاری برخوردار است، این است که آیا ایران با حضور پررنگش در کنفرانس کشورهای اسلامی قاهره که حضوری بی نظیر در این کشور بزرگ عربی محسوب می شد، توانست آن چه انتظار داشت را به دست آورد؟

به گزارش روزنامه العرب، چاپ لندن، رهبران کشورهای اسلامی در جلسه اختتامیه خود در قاهره خواستار انجام گفت وگوهای جدید میان مخالفان اسد با حکومت وی با هدف پایان دادن به خشونت ها و درگیری های جاری در سوریه شدند. اتفاقی که در عرصه سیاسی جدید سوریه که دائما صحبت از کنار رفتن اسد می شد، رویکردی جدید محسوب می شود. برای همین بسیاری از حاضران در این نشست از جمله مخالفان سوری اذعان کردند که این نشست به روشنی نشان داد که تا چه اندازه دستورالعمل ایران برای پایان دادن به بحران سوریه با حفظ اسد در قدرت پیش رفته است.

از نکته برجسته این نشست در بیانیه اختتامیه این بود که 57 عضو شورای همکاری کشورهای اسلامی طرح ارائه شده توسط مصر، ترکیه، ایران و عربستان را تایید کردند. طرحی که به پیشنهاد محمد مرسی، رئیس جمهوری مصر ارائه شده و در آن بر تشکیل کمیته ای چهار جانبه متشکل از چهار کشور مذکور با هدف حل بحران سوریه تاکید شده است.

اگر چه در این نشست بر تشکیل دولت انتقالی که نماینده همه طرف ها و طایفه های مردمی سوریه بدون هیچ گونه تبعیضی باشد، تاکید شد و اعضا خواستار پایان دادن به عملیات نظامی که امنیت و ثبات سوریه را به خطر انداخته، شدند اما بسیاری از ناظران بر این اعتقادند که در این نشست تغییری قابل ملاحظه در مواضع برخی کشورها در قبال بحران سوریه به وجود آمد به گونه ای که به صراحت از مخالفان اسد می خواستند که بی درنگ پای میز مذاکره با اسد بنشینند و راه حلی برای پایان دادن به خشونت های جاری در این کشور بیابند.

در حاشیه نشست شورای همکاری کشورهای اسلامی نشستی ویژه میان روسای جمهور مصر، ترکیه و ایران برگزار شد که گفته می شود در این نشست محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران ضمن دفاع از سیاست های تهران در قبال هم پیمانی اش با دمشق تلاش کرد تا محمد مرسی، رئیس جمهوری مصر را نیز به قبول سیاست های ایران در قبال سوریه وادار کند که گفته می شود با مخالفت نمایندگان ارتش مصر که گویا در آن نشست حضور داشتند، مواجه شد.

با این حال بسیاری از ناظران و تحلیلگران معتقدند که ایران موفق شد تا سیاست خود را در این نشست پیش برده و دیدگاه خود را بر دیگر دیدگاه های جاری در آن نشست پیش بیندازد. به گونه ای که در بیانیه اختتامیه از تغییر لحن صریح اعضا که پیش از این در کنفرانس های متعدد از جمله کنفرانس مکه بر تغییر نظام حاکم بر سوریه و کناره گیری بشار اسد از قدرت تاکید داشتند به لزوم گفت و گوی مخالفان با حکومت دمشق برای پایان دادن به بحران جاری در کشورشان، سیاستی که ایران قویا از آن حمایت می کند، تاکید شد.  

به اعتقاد ناظران ایران نه تنها توانست از جایگاه متزلزل اخوان المسلمین در مصر که این روزها با مخالفت های بسیار داخلی رو به رو است به نفع سیاست های خود نهایت استفاده را ببرد بلکه موفق شد تا از مواضع تغییر یافته امریکا در قبال مخالفان اسد نیز بهره ببرد و دستورالعمل خود را با قدرت پیش بیندازد.

اخیرا امریکا و متحدان اروپایی اش در تغییر موضعی روشن از مواضع سابق خود در قبال بحران سوریه دست کشیده و از مخالفان اسد خواسته اند که برای پایان دادن به خشونت ها در سوریه با حکومت اسد به مذاکره بنشینند. امریکایی ها علاوه بر مخالفت با مسلح ساختن مخالفان اسد در جنگ جاری در سوریه اخیرا از کشورهای حامی مخالفان یعنی قطر، ترکیه و عربستان نیز خواسته اند که از حمایت تسلیحاتی خود از مخالفان اسد دست بردارند. امریکایی ها از این که جریان های اسلامی تندرو جایگاه برتر را در میان مخالفان به دست آورده اند به شدت ترسیده اند و از این نگران هستند که آنها در سوریه قدرت را به دست بگیرند و علیه غرب وارد عمل شوند. گزارش های منتشر شده از کاخ سفید نشان می دهد که امریکایی ها از تکرار تجربه عراق پس از سقوط رژیم صدام حسین و تجربه لیبی پس از سقوط رژیم معمر قذافی برای سوریه به شدت بیمناک هستند و معتقدند تکرار چنین سناریوهایی منافع آنها را در کل خاورمیانه به خطر می اندازد.

منابع نزدیک به نشست قاهره می گویند که مواضع تهران در نشست قاهره بسیار مستحکم بود و توانست بر فضای نشست حاکم شود در حالی که دیگر طرف های عربی به خصوص ریاض بر خلاف گذشته هیچ پافشاری ای بر مداخله نظامی در سوریه نداشتند و حتی به صراحت تاکید می کردند که از تکرار تجربه مصر و تونس و لیبی برای دیگر کشورهایی که متاثر از انقلاب های عربی هستند، بیمناکند.  

در همین رابطه تحلیلگران می گویند که تهران به سادگی توانست مواضع آنکارا را تغییر داده و آن را وادار کند که از گفت وگوی میان مخالفان اسد با دمشق حمایت کند. دیپلمات های حاضر در نشست قاهره می گویند که ترکیه آمادگی داشت تا وساطت ایران برای کاهش تنشش با دمشق را بپذیرد و این مساله باعث نزدیکی بیش از پیش تهران و آنکارا شد. 

 


دوشنبه 91 بهمن 23 , ساعت 12:17 عصر
آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله جواد فاضل لنکرانی از مراجع تقلید ضمن تماس تلفنی با رئیس مجلس، حوادث تلخ 22 بهمن قم را محکوم کرده و از حلم و بردباری لاریجانی تجلیل کردند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران؛  آیت‌الله جواد فاضل‌لنکرانی در پی هتک حرمت نسبت به حرم شریف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در یوم الله 22 بهمن و اهانت به رئیس مجلس شورای اسلامی، طی تماس تلفنی با علی لاریجانی این اقدام زشت را به شدت محکوم کرد و آن را در راستای اهداف دشمنان خواند.

آیت‌الله جواد فاضل‌لنکرانی با بیان اینکه نبایستی تعدادی اندک حرمت رئیس قوه مقننه و نماینده قم را در شهر مرجعیت مورد اهانت قرار دهند، حرکت این افراد را اقدامی نادرست، شنیع و اهانت به آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در یوم الله 22 بهمن عنوان کرد.

براساس این خبر به نقل از خانه ملت؛ همچنین آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در تماس تلفنی با رئیس مجلس، ضمن اظهار تالم و تاثر فراوان و فاجعه بار خواندن اتفاق 22 بهمن قم، اقدام افرادی را که حرمت آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و سالروز جشن بزرگ انقلاب را رعایت نکردند، منزجر کننده خواند.

آیت‌الله نوری همدانی همچنین از حلم و بردباری رئیس مجلس تجلیل کردند و با بیان اینکه حضرتعالی از بیت مرجعیت و روحانیت و فرزند حوزه و نماینده اول مردم قم هستید، از حوادث تلخ 22 بهمن ابراز تاسف کردند.


دوشنبه 91 بهمن 23 , ساعت 12:15 عصر
"شان رئیس‌جمهور بالاتر از ساختن یک فیلم است"
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 08:21

نماینده رشت با اشاره به جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس با بیان اینکه شان یک رئیس جمهور بالاتر از ساختن یک فیلم است، گفت: انرژی روسای قوا در شرایط فعلی باید به حل مشکلات مردم معطوف شود.

 
غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با مهر، در خصوص تبعات بداخلاقی سیاسی مسئولان گفت: کسی که در مسند کشور یک مسئولیت بلند پایه دارد در حکم پدر خانواده است.
وی گفت: هر رفتاری که پدر خانواده داشته باشد دیگر اعضای خانواده هم از آن الگوبرداری می کنند و رئیسی جمهور در سطحی قرار دارد که اعضای جامعه مطمئناً از او الگو می گیرند. اگر او یا دیگر روسای قوا دچار بداخلاقی و بی تقوایی شوند شک نکنید  که مردم هم از این رویه پیروی می کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  با ابراز تاسف از این که این رویه در کشور جاری است و بار فرهنگی بسیار سنگینی دارد، گفت: سالیان سال باید  زحمت بکشیم تا این نوع رفتارها را از فرهنگ جامعه خارج کنیم.  این موضع دقیقاً مانند همان اعداد و ارقام و آمارسازی است که در رگ و پی دستگاه ها تزریق شده  و همه فکر می کنند باید آمار خوشبینانه به جامه بدهند.

 
نماینده رشت خاطرنشان کرد: سالیان سال باید طول بکشد تا دستگاه ها را متوجه کنیم که مسئولان بالادست تصمیم سازی و تصمیم گیری شان براساس همان آمار و ارقامی است که آنها ارایه می دهند. اگر شما آمار امیدوارکننده بسازید، مدیران رده بالا تصمیمات شان غلط خواهد بود.
وی با اشاره به جلسه روز استیضاح وزیر کار و اتفاقاتی که رخ داد گفت: معتقدم انرژی روسای قوا در شرایط فعلی باید معطوف به حل مشکلات مردم شود. شان یک رئیس جمهوری خیلی بالاتر از ساختن یک فیلم  است انتظار مردم هم همین است که مسئولان به فکر مشکلات آنها باشند.

 
جعفرزاده اطاعت از قانون را تنها راه مبارزه با فساد دانست و گفت: اگر در حوزه انتخابیه من زمانی که از تخلف دستگاه ها به من شکایت می شود مصاحبه کنم آیا کمکی به حل آن تخلف کرده ام ؟ پس دستگاه قضایی برای چه تشکیل شده است.مستندات باید به دستگاه قضایی داده شود و هر رایی که دستگاه قضایی داد از آن تبعیت کنیم.


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ