سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را گفتند اگر در خانه مردى را به رویش بندند روزى او از کجا سوى او آید ؟ فرمود : ] از آنجا که مرگش بر وى در آید . [نهج البلاغه]
 
شنبه 89 اردیبهشت 25 , ساعت 8:20 عصر

 

هر غذایی را که دوست دارید بخورید و همچنان وزن کم کنید!


مقدار غذایی را که می‌خورید کنترل کنید برای مثال مقدار کالری غذا را از روی بر چسب بسته‌های غذایی بخوانید. از مصرف فست‌فود خودداری کنید ولی اگر بعضی مواقع به رستوران می‌روید لطفا بزرگترین اندازه مواد پروتئینی را سفارش ندهید هر چند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد. قبل از وعده‌های غذایی سالاد بخورید. مقدار وعده‌های روزانه خود را افزایش دهید و حجم غذا در هر وعده را کاهش دهید، برای مثال ? تا ? وعده در هر روز، تا هیچ‌گاه خیلی گرسنه نباشید. از بشقاب‌های کوچک‌تر استفاده کنید. هر غذای خوشمزه‌ای که دوست دارید بخورید اما تنها نیمی از آنچه که همیشه می‌خوردید! یکی از مهم‌ترین عوامل برای کاهش وزن مقدار کالری است که به بدن ما می‌رسد. بهتر است بدانید مقدار غذایی که می‌خورید به اندازه نوع غذایی که می‌خورید مهم می‌باشد.اگر از مقدار کالری غذاهایی که می‌خورید با خبر باشید می‌توانید آن غذایی که از خوردنش لذت می‌برید میل بفرمایید و وزن خود را کاهش دهید. برای مثال در فعالیت‌های معمول یک خانم ?? ساله که ??? سانتی متر قد وحدود ?? کیلوگرم وزنش می‌باشد برای آن که در وزن خود بماند به ???? کالری در هر روز نیازمند است ولی اگر این خانم می‌خواهد وزنش را کاهش دهد باید کالری روزانه خود را به ???? کالری در هر روز کاهش دهد.

یکی از راه‌های سوزاندن کالری اضافه، ورزش می‌باشد. باید دست کم نیم‌ساعت ورزش جدی ? تا ? روز در هر هفته انجام دهید آنگاه قطعا می‌توانید هر غذایی را که دوست دارید بخورید و همچنان وزن کم کنید. سعی کنید به فعالیت‌هایی که از انجام آن لذت می‌برید بپردازید. برای مثال اگر دویدن را دوست ندارید فعالیت‌های بسیاری هستند که می‌توانید انجام دهید مانند ایروبیک، دوچرخه‌سواری، باغبانی، پیاده‌روی و شنا که هرکدام مقدار زیادی کالری می‌سوزاند. پس با استفاده از این رژیم می‌توانید آنچه را که دوست دارید بخورید و همچنان وزن کم کنید!

ارسال شده توسط در -

شنبه 89 اردیبهشت 25 , ساعت 8:19 عصر

 

عسل از تاول زدن جلوگیری می‌کند


پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد کرج برگزار شد، با اشاره به رویکرد درمان با انواع عسل خاطرنشان کرد: عسل به عنوان دارو برای درمان امراض معده مانند زخم معده، ورم معده و روده موثر است و به علت داشتن آهن و منگنز به هضم غذا کمک کرده و ترشح شیره معده را به حالت طبیعی برمی‌گرداند. عسل دارای کنش دو جانبه بهم آمدن زخمهای خارجی و داخلی مانند زخم معده و کنش تقویت کننده دستگاه عصبی بدن است. همچنین از این ماده به عنوان تقویت کننده حافظه نیز یاد می‌شود.

وی همچنین به خواص دیگر عسل از جمله افزایش میزان آهن خون و شرکت در فرآیند تکثیر گلبولهای قرمز اشاره کرد و افزود: عسل دارای اثرات باکتری کش و باکتریولیتیک است و تاکنون رشد هیچ میکروبی در آن مشاهده نشده است. با مالیدن عسل به محل سوختگی، مانع رسیدن هوا به پوست شده و از شدت درد کاسته، از تاول زدن جلوگیری می‌کند.

عضو هیات علمی واحد کرج به افزایش رویکرد کشورهای جهان به فوائد عسل و تنوع محصول براساس کیفیت و خصوصیات مختلف از جمله رویکرد سلامتی و زیبایی با عسل و فرآورده های زنبور عسل و ژل رویال اشاره کردند. از دیگر معجزات عسل اثرات شفابخشی آن روی پوست، نرم شدن و جلوگیری از افتادگی پوست می‌باشد. عسل به علت خواص جذب آنی که دارد ترشحات پوستی را جذب و به بافت‌های پوششی غذا می‌رساند و ناهمواریهای آنرا صاف می‌نماید.

ژل رویال موثر در کاهش فشارهای استرس زا و طول دوره بهبود بیماران

دکتر فرشینه عدل عضو هیات علمی موسسه تحقیقات علوم دامی کشور نیز گفت: زنبورعسل با تولید فرآورده‌های متنوعی چون عسل، موم، بره موم، ژله شاهانه (ژل رویال)، زهر، ملکه، بچه کندو و نیز گرده افشانی محصولات باغی و زراعی، سهم بسزایی در افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی و نیز تولید مواد اولیه صنایع گوناگون از جمله غذایی، آرایشی و بهداشتی، داروسازی و…دارد.

وی افزود: مصرف ژل رویال با توجه به ترکیبات غنی برای مصرف انسانها در بسیاری از موارد بالاخص ترمیم بافتها و سلولهای بدن، رفع انسداد عروقی، تامین انرژی بدن، تنظیمات هورمونی بدن، رشد فعالیت سیستم عصبی، کاهش فشارهای استرس زا و کاهش طول دوره بهبود بیماران و نیز به دلیل ویژگی آنتی اکسیدانی آن در کاهش میزان چربی خون، تثبیت فشار خون و کاهش خطر سکته‌های قلبی بدلیل تنظیم سیستم گردش خون کمک می‌کند.

نیما بختیاردانشجوی دکترای دامپزشکی واحد کرج نیز در سخنانی به مبحث نیش درمانی با زنبورعسل اشاره و اظهار کرد: زهر زنبورعسل بعنوان یکی از مهمترین تولیدات زنبورعسل با توجه به ترکیبات شیمیایی خاص خود در علوم پزشکی و داروسازی از کاربرد وسیعی برخوردار است.

بختیار در خاتمه به خواص بره موم زنبور عسل نیز اشاره کرد که براساس آن این ماده ضد باکتری، قارچ و انگل است که باعث افزایش ایمنی، کاهش پوسیدگی دندان، تسکین دردهای التهابی و بی‌حس کننده موضعی است.

ارسال شده توسط در -

شنبه 89 اردیبهشت 25 , ساعت 8:12 عصر

?غذایی که ازخواب راحت شما جلوگیری میکند


?? بعضی از محصولاتی که در آن گوشت بکار میرود

خوردن گوشت ران ، سوسیس و گوشت دودی به دلیل اینکه دارای سطح بالایی از اسیدهای امینه هستند باعث آازاد شدن موادی در مغز میشوند که محرک مغز است و هوشیاری مارا بالاتر میبرد و در تنیجه ما را از داشتن یک خواب عمیق محروم میسازد.

?? شکلات

آیا شما هم علاقه مندید که در شب یک فنجان کاکائو بنوشید یا یک بستنی همراه مغز گردو در مقابل تلوزیون میل کنید ؟ بسیاری از مردم به طور فزاینده ای حساس به کافئین موجود در این مواد هستند پس باید مراقب باشید که حتی تکه های کوچک شکلات در شکلات بستنی هم می تواند شما را از خواب راحت محروم کند.



?? نوشابه های انرژی زا

این نوع نوشابه ها بالابرنده فشار خون هستند که باعث تولید اسیدهای آمینه و در نتیجه بالارفتن هوشیاری شمام یشوند .مطالعات نشان میدهد که نوشیدن این گونه نوشابه ها حتی در طول روز با دوز بالا موجب اختلال خواب شما در هنگام شب میشوند .

?? سس گوجه فرنگی ، فلفل قرمز ، پیتزا و غذاهای تند

اختلالات گوارشی یکی از عوامل مشترکیست که بیشتر مردم از آن رنج میبرند علاوه بر این افراد را هم از داشتن یک خواب راحت محروم میکنند . این مواد به دلیل ایجاد ریفلاکس و سوزش معده میتواند مشکل ساز باشد و در خواب شما وقفه ایجاد کند.

?? نوشیدن مشروبات الکلی قبل از خواب

هرچند که اینکار ممکن است به آرامش شما بعد از شام کمک کند اما چند ساعت بعد شما را از رسیدن به یک خواب عمیق منع میکند و بیدار نگه میدارد.

 

ارسال شده توسط در -

شنبه 89 اردیبهشت 25 , ساعت 8:11 عصر

زیان‌های قهوه برای مادران باردار


طی مطالعه‌ای که در مرکز مطالعات کایسر در آمریکا انجام شده، مشخص شده مصرف بیش از ??? میلی ‌گرم کافئین در روز، در ماه‌های اول بارداری، می ‌تواند احتمال سقط جنین را افزایش دهد.

این مطالعه تنها به نقش قهوه اشاره ندارد، بلکه میزان کافئین مصرفی روزانه را مورد بررسی قرار داده است. کافئین می‌ تواند در نوشیدنی‌های مختلف وجود داشته باشد، از جمله در چای، نوشابه‌های کولادار ، نوشابه‌های موسوم به ” نوشابه های انرژی ‌زا” و همچنین شکلات.

بنابراین نتایج این بررسی، باید در مورد همه این نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها، تعمیم داده شود. هم ‌اکنون مراکز ارائه استانداردهای غذایی، مانند اداره استاندارد تغذیه‌ای انگلستان، میزان کافئین مجاز مصرفی برای زنان باردار را، ??? میلی‌ گرم اعلام کرده‌اند و تصریح شده که مقادیر کمتر از این برای زنان باردار هیچگونه خطری ندارد. این میزان کافئین تقریباً معادل ? فنجان متوسط قهوه معمولی است.

از آنجا که احتمال سقط جنین، به خصوص در ماه‌های اول، بسیار زیاد است، به همه زنان باردار توصیه می‌ شود در این دوره تا آنجا که ممکن است از مصرف نوشیدنی‌های کافئین دار اجتناب کنند.

در مطالعه جدید مقادیر کمتر هم خطرناک توصیف شده، چنانکه مجریان آن می‌ گویند مطالعاتشان نشان داده احتمال سقط جنین در بین زنانی که تا هفته بیستم بارداری، ??? میلی ‌گرم کافئین دریافت می ‌کردند، ?? درصد بود، در حالی که این رقم در بین سایرین، ?? درصد بود و با افزایش میزان کافئین دریافتی، احتمال سقط جنین نیز تا ?? درصد بیشتر می‌ شد.

بر اساس مطالعات گوناگونی که پیش از این انجام شده بود، مشخص شده که کافئین از جفت عبور می ‌کند و به جنین می ‌رسد. با این حال اثر آن در کاهش رشد جنین هنوز اثبات نشده و حتی در برخی مطالعات رد شده بود، به عنوان مثال، مطالعه‌ای که سال ???? در مؤسسه تحقیقاتی کارولینسکای سوئد و با همکاری دانشگاه “اوپسالا” انجام شده بود، تأثیر کافئین و قهوه را بر کاهش رشد جنین رد کرده بود.

با وجود دقت و جامعیت این مطالعه خاص، باز هم اداره استانداردهای تغذیه‌ای انگلستان اعلام کرده که قصد ندارد در محدوده مجاز مصرف کافئین برای زنان باردار تجدید نظر کند. به گفته کارشناسان این اداره، برای تعیین استانداردهای تغذیه‌ای، باید مطالعات متعدد صورت بگیرد تا فایده محدودیت‌های بیشتر، روشن‌تر شود.

اما همان‌طور که اشاره شد، این مطالعه جدید، که در آخرین شماره نشریه “بیماری‌های زنان و زایمان آمریکا” منتشر شده، هشدارهای جدی‌ می ‌دهد.

به گفته این محققان، از آنجا که احتمال سقط جنین، به خصوص در ماه‌های اول، بسیار زیاد است، به همه زنان باردار توصیه می‌ شود در این دوره تا آنجا که ممکن است از مصرف نوشیدنی‌های کافئین دار اجتناب کنند.

ارسال شده توسط در -

شنبه 89 اردیبهشت 25 , ساعت 8:10 عصر

 

چهل کاری که خانوما نمی تونن انجامش بدن!

?- چیزی در مورد ماشین فهمیدن ، البته به جز رنگش
?- درک مضمون اصلی یک فیلم هنری
?- ?? ساعت رو بدون فرستادن sms زندگی کردن
?- بلند کردن چیزی
?- پرتاب کردن
?- پارک کردن
?- خواندن نقشه
?- دزدی کردن از بانک
?- آرام و ساکت جایی نشستن
??- بیلیارد بازی کردن
??- پول شام رو حساب کردن
??- مشاجره کردن بدون داد کشیدن
??- مواخذه شدن بدون اینکه گریه کنن
??- رد شدن از جلوی مغازه کفش فروشی
??- نظر ندادن در مورد لباس یک غریبه
??- کمتر از بیست دقیقه داخل یک دستشویی بودن
??- دنده ماشین را با انگشت عوض کردن
??- راه انداختن درست یک ویدئو



??- تماشای یک فیلم جنگی

??- انتخاب سریع یک فیلم

??- ایستاده جیش کردن

??- ندیدن فیلم هندی

??- غیبت نکردن

??- فحش ناموسی دادن

??- نرقصیدن موقع شنیدن یک آهنگ شاد

??- آرایش نکردن

??- لاک نزدن

??- صحبت نکردن وقتی که باید ساکت باشن

??- سیگار برگ و یا چپق کشیدن

??- درک کردن شوهر وقتی اعصابش خورده

??- گریه کردن بدون آبریزش بینی

‌??- غذا پختن بدون تماشای تلویزیون

??- تماشای اخبار و خوندن روزنامه

??- نق نزدن

??- لگد زدن

??- از سن بیست و پنج سالگی رد شدن

??- اخ تف کردن

??- خواستگاری رفتن

??- موارد بالا رو قبول کردن …

شما هم اگه چیزی به نظرتون میرسه خجالت نکشید، اضافه کنید !

ارسال شده توسط در -

شنبه 89 اردیبهشت 25 , ساعت 8:10 عصر

توصیه هایی برای لباس پوشیدن در بارداری!


?? بیشتر از لباس‌های استفاده کنید که حالت دامن و یا پیراهن‌های آزاد را دارند و به آنها لباس بارداری گفته می‌شود استفاده کنید .
?? از سوتین‌های مخصوص دوره ی بارداری استفاده کنید و حتما از گن‌های مخصوص دوره ی بارداری استفاده کنید . اگر توصیه می‌کنیم که از سوتین و یا از گن‌های مخصوص استفاده کنید ، علت این است که به علت بارردای اعضای بدنتان بزرگ می‌شوند و بعد از فارغ شدن به مشکل برخورد خواهید کرد ، اگر این توصیه‌ها را اجرا نمائید به همان فورم اولیه زمان قبل از بارداری خواهید برگشت .
?? اگر در فصل زمستان و در زمان سردی هوا باردار هستید ، توصیه می‌شود که حتما یک شلوار گرم را در زیر شلوار ، دامن و یا پیراهن خود بپوشید که سرما به بدن شما نفوذ نکند و دچار مشکل نشوید .
?? برای لباس پوشیدنتان در فصل زمستان متذکر می‌شویم که اگر می‌خواهید از پلیور استفاده کنید ، بهتر است از پلیور‌های بی آستین استفاده کنید . زیرا پلیورهای آستین دار به علت آستینی که دارند و در نتیجه تنگ تر می‌شوند ، خانم‌های باردار را اذیت می‌کند . و اگر هم بخواهند که یک سایز بزرگ تر را استفاده کنند ، شاید در ناحیه ی آستین بزرگ تر باشد اما جلوه ی خوبی را به شما نمی‌دهد .
?? در سه ی ماه ی اول بارداری اگر مایل نیستید که کسی بفهمد که شما باردارید بهتر است از لباس‌های گشاد اما شلوارهای معمولی خودتان استفاده کنید زیرا هنوز و در این دو یا سه ماه ی اول شکمتان آن قدر بزرگ نشده است ، که شلوارهایتان را نتوانید استفاده کنید اگر این نکات را رعایت کنید کسی تا سه ماه اول به این موضوع پی نخواهد برد . این نکته را متذکر شدیم زیرا بعضی از خانم‌ها دوست دارند باردار شدنشان را کسی متوجه نشود .
?? در ماههای بعدی توصیه می‌شود از لباس‌هائی استفاده کنید که دارای جنسی لخت هستند و پارچه آنها می‌افتد و به بدن شما نمی‌چسبد .

ارسال شده توسط در -

شنبه 89 اردیبهشت 25 , ساعت 8:9 عصر

آشنایی با مواد مخدر و روانگردان

?ه و عاقبت افرادی که به مصرف مواد مخدر مبادرت می ورزنـد بـاید درس عبـرتـی برای افراد دیگر بخصوص جوانان باشـد تا بخاطر شادی ها، خوشـی هـا و اثـرات کـاذب زود گذر و تحت تاثیر دوستان ناباب هرگز حتی فکر مصرف آنها را نیز بـه خـود راه نـدهنـد. در این قسمت برای آشنایی بیشتـر شما با انواع مواد مخدر و اثرات سوئشان مطالــبی آورده شـده اسـت کــه امید می رود با خواندن آن افقی روشـن برای پیشـگیـری و رهایی قطعی در فرا سوی دیدگاه همه افراد شکل گیرد.

به امید روزی که هـمه جـوانـان در سـایـه تـلاش و کـوشــش و در پناه سلامتی و بدور از هرگونه مواد مخدر و روانگردان به آباد کردن وطن خویش بپردازند. انشاءالله

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تمامی داروهای مخدر و روانگردان، مغز و نواحی مخـتـلف بـدن را تـحت تـاثـیـر خـود قـرار میدهند و تعادل شیمیایی بدن را بر هم میزنند. احساساتی که در پی این گونه مواد در بدن ایجاد میگردند به عوامل زیر بستگی دارد:

سن: مواد مخدر در جوانان تاثیر سوء بیشتری دارد بـخاطر آنکه مغزشان در حال رشد و تکامل است.
زمان استعمال
خلوص مواد
میزان مصرف
چگونگی مصرف (تزریق، خوراکی، دود کردن، استنشاق )
خلق و خو، سطح سلامتی و شرایط محیطی فرد.


مواد روانگردان
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مواد روانگردان به 4 گروه تقسیم بندی میگرند:

1- STIMULANT (محرکها): افزایش انرژی، هوشیاری ذهنی و فـعالـیـت جـسـمــانی، کاهش خستگی، سرکوب گرسنگی، افزایش ضربان قبل و فشار خون. مثال: کـوکـائــین و کافئین .

2- DEPRESSAN (سرکوبگرها): کاهـش انــرژی، هـوشیـاری ذهـنـی، ضـربـان قـلـب، فعالیت جسمانی و سرعت تنفس، کاهش سرعت عکس العمل،خواب آور و القاء حالت رویا. مثال: الکل ، مرفین و هروئین.

3- HALLUCINOGENS (توهم زاها): تغـیـیـر و اخـتـلال در خـلق و خـو، ادراک و حــواس بینایی، شنوایی و احساسات، القاء حالت رویا. مثال: ماری جوآنا و ال اس دی.

4- NARCOTICS (مخدرها): القاء بی حسی، کرختی،رخوت و خواب شدید.

انواع گیاهان روانگردان
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1- OPIUM POPPY (خشخاش)
داروهای استخراجی: هروئین، مورفین، کـدئـیـــن، تریاک. مسکن و ضد درد میباشند.

2- CANNABIS SATIVA ( شاهدانه)
داروهای استخراجی: TETRAHYDROCANNABINOL که مـــاده ای مسـکن، شـل کنـنـده عـضلات، خـواب آور و آنـتـی بیـوتـیک است. ماری جوآنا و حشیش ازآن گرفته می شـود. حشیش از صمغ گیاه و ماری جوآنا از ساقه و برگ آن.

3- COCA
از آن کوکائین استخراج میشود که یک آلکالوئید بی حس کننده موضعی میباشد.

نکته:
به تزریق وریدی موادمخدر MAINLINING و به تزریق زیر پوست و عضلات SKIN POPPING میگویند.

حشیش، ماری جوآنا و هروئین...

حشیش (CANNABIS)

اسامی عامیانه: GRASS ،HASH ،DOPE ،BLOW ،DRAW

شکل ظاهری: بصورت تکه های جامد، از رزین گیاه شاهدانه میباشد، قـهـوه ای و یــا مشکی است.

نحوه استعمال: بـصورت دود کردن با سیگار همراه با سیگار برگ و همراه با چپق و یا قلیان، پختن آن و مصرف بهمراه غذا، همراه به چای نیز دم میکنند.

اثرات آنی: ریلکس کننده، حواس شنوایی و بینایی (به خصوص رنگها) قویتر میگردنـد، اشتها آور است، فرد حراف و یا منزوی میگردد، واکنش به محرکها کند میشود، دقیقه ها طولانی شده زمانی دیر میگذرد، اجسام عادی عجیب بنظر میرسند.

خطرات کوتاه مدت: احسـاس سـردرگـمـی، اضــطراب، هراس، بد گـمـانـی، تـوانـایـی یادگیری کاهش می یابد، هماهنگی حرکات مختل میشود.

خطرات دراز مدت: پارانوئید، اسکیزوفرنی، جنون، روانپریشی، افسردگی و اضطــراب، استعمال آن همراه با سیگار سبب آسیب جدی به ریه ها میگردد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ماری جوآنا (MARIJUANA)

اسامی عامیانه: WEED ،GRASS ،POT ،CHRONIC ،JOINT ،BLUNT ،HERB ،GANGA
HEMP ،BASH ،BHANG ،BLAST ،JIVE

شکل ظاهری: از برگ، ساقه شاهدانه بدست می آید. شبیه جـعــفـری خشک سبـز، قهوه ای و یا خاکستری میباشد. اندکی توهم زا است.

نحوه استعمال: مانند حشیش میباشد.

اثرات آنی: گذشت زمان حس نمیگردد، تمرکز کاهش مییابد، حافظه و یادگیری کاهش می یـابد، افـزایـش فـشار خـون و ضـربـان قـلـب، خشکی دهان، قرمزی چشمها، خواب آلودگی، اشتها آور، اثرات حشیش را نیز دارا می باشد. خنده های مکرر.

خطرات: پارانوئید، آسیب به ریه ها، سرفه و عفونت مجاری تنفس، برونشیت.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هروئین (HEROIN)

اسامی عامیانه: HORSE ،SMACK ،BIG H ، BLACH TAR ،CABALLO ،DRAGON،
GEAR SKAG ،BROWN ،JUNK

شکل ظاهری: از خشخاش بدست می آید، شکل تغییر یافته مورفین است، هـروئین خالص گرد سفید رنگی است که طعم بسیار بدی دارد، هـروئـیـن مـعمولا با مواد دیگری مانند نشاسته، پودر شکر، پودر تالک، پودر شیر، آرد و گچ و ترکیب می گردد، هـروئـیـــن میتواند قهوه ای و یا مانند قیر تیره باشد.

طرز استعمال: دود کردن، تزریق وریدی، استنشاق (زمانی که گرم میگردد میسوزد و ایجاد دود میکند به استنشاق دود آن CHASING THE DRAGON میگویند.)

اثرات آنی: خـوشـی زیاد، کاهش درد، تـهوع، خـارش شـدیـد، چـرت زدن، کـنـد شـدن تـنـفس، خـواب آلـودگـی، نشئـگی، ریـلـکس شـدن. مسـکن درد بسیار قوی، احساس سنگینی، گویی یک پتوی گرم دور بدتان کشیده شده است.

خطرات: بسیار اعتیاد آور است، هپاتیت، ایدز، اسـتـعمال بیش از حد تنفس را متوقف کرده و سبب مرگ میشود. چون با موادی همچون گچ، آرد، تالک و غیره ترکیب میـگردد، استعمال تزریقی آن سبب ایجاد حساسیت در بدن و خارش شدید میشود. صـــدمه به قلب و عروق خونی، عفونت، هموروئید و سوء تغذیه، آسیب به کبد و کلیه.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کوکائین، ال اس دی، اکستاسی...
کوکائین (COCAIN)

اسامی عامیانه:NOSE CANDY ،BASE ،FLAKE،
TOOT ،WHITE ،BLOW ،SNOW ROCK ،CHARLIE،
COKE ،STARDUST

شکل ظاهری: گرد سفید رنگی که از برگهای خشک شده گیاه کوکا بدست می آید.با پختن کوکائین همراه با جوش شیرین ماده مخدر دیگری بنام CRACK حاصل می گــردد. کرک بسیار بسیار اعتیاد آور بوده و بشکل حبه های سفید و یا قهوه ای رنگی میباشـد. معمولا با نشاسته، شکر، ویتامین سی، پودر شیر و پودر تالک ترکیب می گردد.

نحوه استعمال: استنشـاق از راه بیـنـی، تـزریق وریـدی، دود کـردن کـرک تـوسط پیپ، جویدن برگها، بکار بردن در غشاء مخاطی دهان، مهبل و مقعد.

اثرات آنی: یک محرک میباشد، اثراتش بسیار زود از میان می رود (30 دقیـقـه بـعد) کـه سبب میگردد فرد احساس افسردگی و نا آرامی کند، حـتی بـا یکـبـار مـصرف اعتـیـادآور است. افـزایش اعتمـاد بنـفس، احسـاس نیـرومنـدی و هـوشـیـاری، سـبــب تپــش قلب می گـردد، انرژی زا، فرد حراف و یا کم حرف میشود، سریع و چابک، شنگولی. از مـیـان رفتـن تـمرکـز، هــماهنگی حرکات و میل جنسی، تنفـس کـم عـمـق و نامـنـظـم، رفـتـار خشونت آمیز، رعشه، بسیار زود اثرش ایجاد می گـردد (10 ثـانـیـه پـس از اسـتـعـمـال) افزایش انرژی، تقویت نیروی جنسی، ترشح دپامین در مغز.

خطرات: استنشاق آن از را بینی سبب آسیب به پره مــیانی بینی شده و در آن ایجاد حفره میکند. آنقدر خطرناک است که با اولین مصرف می تواند سبب سکته قلبی گـردد. مشـکـلات تـنـفسی، آسیـب بـــه ریه، تشنج و مرگ ناگهانی. در دراز مـدت نـیـز سـبـب پارانوئید، توهم، خشونت و کاهش وزن میگردد.به مغز و قلب نیز آسیب جدی میرساند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ال اس دی (LSD)

مخفف LYSERGIC-ACID-DIETHYLAMIDE میباشد.

اسامی عامیانه: ACID ،TABS ،BLOTTER

شکل ظاهری: در کاغذهای مربعی شکل کوچک که مـعـمـولا روی آنـهـا طرح و نـقـوش مختلفی وجود دارد-بصورت قرصهای ریزی بنام MICRODOTS ،DOTS، به صـــورت مـایع، کپسول و ژلاتین نیز موجود میباشد. ال اس دی خالص گرد بی بـو و سفـیـد رنگی است که از یک نوع قارچ استخراج میگردد.

نحوه استعمال: استنشاق، دود کردن، تزریق، خوراکی.

ثرات آنی: توهم زای قوی، حالت پرواز (TRIP)، ظـرف یک ساعت پس از مصرف ظـــاهر گشته و 8 الی 12 ساعت اثر آن باقی می مـاند، فـرد قـادر بـه خـاتمه دادن به این حالت نمی بـاشـد، رنــگها روشنتر، اصوات جدیدتر و حرکات و زمان کند تر و یا تندتر می گـردد. ادغام حواس در یکدیگر (رنگها شنیده میگردد و صداها دیده میشود)، کاهش اشتها، گر گرفتگی، پارانوئید، لرز، تپش قلب، سر در گمی و تنفس سریع.

خطرات: یک حالت پرواز و یا نشئه گی حاصل از ال اس دی میتواند خوشایند بـاشد اما یک تریپ بد بسیار وحشت آور خواهد بود. مسـئـله دیـگر حـالتـی اسـت که تریپ مجددا بدون استعمال ال اس دی برای فرد بارها و بارها تکرار میشود که FLASH-BACK نامــیده میگردد. افسردگی، روانپریشی، جنـون، تشـنـج، مـرگ، خود کشی از عواقب مصرف آن بشمار میرود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــ

اکستاسی (ECSTASY)

اسامی عامیانه: ECCY ،XTC ،X ADAM ،E-DIAMONDS ،MITSUBISHI ،LOVERS SPEED ،CLARITY

شکل ظاهری: از METHYLENE-DIOXYMETHYL-AMPHETAMINE) MDM) تهیه میگردد قرص به اشکال و اندازه های گوناگون، گرد، کپسول، مایع. از نـوعی آمـفی تـامین توهم زا میباشد، معمولا با نشاسته، پودر تالک و رنگ، کافئین، آمـفی تـامین و افدرین ترکیب میگردد.

نحوه استعمال: خوراکی، دود کردن و استنشاق، تزریق.

اثرات آنی: اثر آن 20 دقیقه پس از مصرف ظاهر میگردد، اکستاسی هم محرک است و هم توهم زا، افزایش انرژی و حس خوشی، اصوات، رنگها و احساسات شدیدتر میگردد اثر آن تا 6 ساعت باقی میماند، به حالت ایجاد شده از آن ROLLING می گـویند، اثراتش شبیه آمفی تامین میباشد، افزایش ضربان قلب، افزایش اعتماد بنفس،احساس تهوع، اضطراب، احـساس صمـیـمیت بـا دیـگران، سـایـیدن دنـدانـها بـه یکدیگر، کاهش اشتها، تعـریـق، احــساس شدید لذت، گرمی و شادی، شما را به رقصیدن وا می دارد. تـرشـح دپامین و سروتونین در مغز.

خطرات: گرمازدگی، چون بیشتر در کلوبها از آن استفاده می گـردد و در پـی فـعـالـیــت شدید مانند رقصیدن سبب افزایش شدید گرمای بدن میگردد که بسیار خطرناک اســت، فرد برای رفع تشنگی مـمـکن اسـت آب فـراوان بـنـوشد کـه ایـن خـود سبب رقیق شدن بیـش از حـد خــون و از مــیان رفتن تعادل سدیم خون شـده و سـبـب تـورم اعـضـاء بـدن هـمـچـون مـغز و در نهایت مرگ فرد می شـود، پـس از یـکـی دو روز بـعـد فـرد احـسـاس افسـردگـی و خـستگی میکند، در دراز مدت سبب آسیب به کبد، کلیه و مغز می گردد، توهم گویی، استفراغ، تشنج.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ

کتامین، متادون، آمفی تامین...

کتامین (KETAMIN)

اسامی عامیانه: K-SPECIAL ، K-VITAMINE ، K-KET

شکل ظاهری: گرد سفید رنگ، بصورت قرص و یا مایع.

نحوه استعمال: خوراکی، استنشاق و تزریق.

اثرات آنی: بی حس کننده قوی میباشد، القاء تجربه خارج از بدن، کـرختــی و توهم زا میباشد.

خطرات: در کوتاه مدت سبب مشکـلات بـیـنـایی، عـدم تـعـادل و هـمـاهنگی، توهمات وحشتناک و در دراز مدت سبب احساس گم گشتگی و جدایی از واقعیت میگردد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــ

متادون (METHADONE)

اسامی عامیانه: METH-LINCTUS

شکل ظاهری: مایع سبز، آبی و یا کهربایی رنگ، قرصهای سفید رنگ.

نحوه استعمال: خوراکی.

اثرات آنی: اثراتی شبیه هروئین داشته اما خفیف تر.

خطرات: سبب کما و مرگ میگردد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آمفی تامین (AMPHETAMINES)


اسامی عامیانه: SPEED ،WHIZZ ،METH ،CRANK،
GLASS ،CHALK ،UPPERS ،FAST - شیشه

شکل ظاهری: گرد سفید رنگ و یا خاکستری، کپسول، قرص. بـرای آنـکه آفتی تامین قابل دود کردن گردد آن را کریستالیزه میکنند که در این صورت به آن ICE میگویند.

نحوه استعمال: استنشاق، دود کردن، تزریق و یا حل درون مایعات، خوراکی.

اثرات آنی: اثر آن 3 الی 4 ساعت بعد ظاهر میگردد، هیجان زدگی، اعتماد بنفس بالا، افزایش هوشیاری، پر انرژی، کاهش اشتها، بی خوابی، یک محرک میباشد.

خطرات: درکوتاه مدت سبب احساس اضطراب، افسردگی و خستگی پس از استعمال آن می شود، افزایش ضربان قلب و تنفس، اختلال در دید، خشکی دهان، سـرگـیـجـه و خشونت، مرگ ناگهانی و سکته قلبی. در دراز مدت سبب توهم، وحشتزدگی، کـاهش وزن، آسیب به مغز و حافظه، تشنج و مرگ میگردد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ

قارچها، جی اچ بی، حلال ها

قارچ ها (MAGIC MUSHROOMS)

اسامی عامیانه: SHROOMS-MUSHIES

نحوه استعمال: پخته همراه با غذا، دم کرده همراه با چای.

اثرات آنی: اثری خفیف تر از ال اس دی داشته و تا 4 ساعت باقی میماند.

خطرات: درد شکم، اسهال، تهوع و مرگ در پی مصرف قارچهای سمی.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ


جی اچ بی (GHB

مخفف GAMMA HYDROXYBUTYRATE است.

اسامی عامیانه: GHB ،GBH ،GABBA ،G ،LIQUID ECSTACY

شکل ظاهری: مایع بی رنگ و بی بو داخل بطریهای کوچک، بصورت کپسول.

نحوه استعمال: خوراکی.

اثرات آنی: مقادیر کم آن اثرات شبیه الکل دارد و مصرف زیاد آن مانند اکستاسی عمل میکند.

خطرات: تهوع، خواب آلودگی، احساس گم گشتگی، تشنج و مشکلات تنفسی.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ


حلالها (INHALANTS)


اسامی عامیانه: BULLET ،BOLT ،RUSH ،SNAPPERS ،POPPERS ،WHPPETS AEROSOLS ،SNIFF ،NITRITES

شکل ظاهری: موادی هستنهد که فرد با استنشاق آنـها حـالت سرخوشی و نشئـــه گی دست میدهد مانند: چسبها، تینر رنگ، گازوئیل، جوهر مرکب، اسپری مـو، اسپری رنگ، اسپری شوینده، گاز فندک، استون، شیشه شور، واکس کفش، غلط گیرها. نامیده میگردد.

نحوه استعمال: استنشاق مستقیم فـراورده، ریــختن این گونه مواد درون کیسه های پلاستیکی و استنشاق از طریق آن که BAGGING نامیده میگردد.

اثرات آنی: خواب آور، مسکن، ضد درد، مستی، گیجی، سردرگمی.

خطرات: کوتاه مدت سبب تهوع، سرفه شدید، لکه اطراف دهان،خفگی و در دراز مدت سبب سر درد، خونریزی بینی، کاهش حس بویایی، کـاهـش اکـسیـژن به مغز و آسیب به مغز، آسیب به کلیه ها، کبد و سیستم عصبی و ششها میگردد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ


استروئیدها، مسکنها، سرکوبگرها، پی سی پی، اکسی کنتین و تریاک...
استروئیدها (STEROIDS)


اسامی عامیانه: ROIDS ،SAUCE ،SLOP ،JUICE ،PUMPERS ،GYM CANDY
ANABOLICS



شکل ظاهری: مشتقات هورمون مردانه تستوسترون می بـاشنـد کـه رشـد عـضـلات اسکلتی را افزایش میدهد. ورزشکاران برای بـهبـود عـمـلکرد و ظاهر فیزیکی خود از آنها استفاده میکنند. استقامت را نیز افزایش میدهد.

نحوه استعمال: خوراکی، تزریق.

خطرات: افزایش فشار خون، کلسترل بالا، بیماری کلیه و کبد، صدمه به قلب، دیابــت، یرقان، افسردگی، رفتارهای خشونت آمیز. در مردان: رشد سینه، تحلیل بیضه، کـاهش اسپرم، ناباروری، آکنه، سکته. در زنان:رشد مـو در صـورت، بـم شـدن صدا، اخـتــلال در قاعدگی، کاهش سایز سینه.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ

سرکوبگرها و مسکنها
(TRANQUILIZERS
= DEPRRESSANT)


اسامی عامیانه: DOWNERS ،GOOFBALSS ،BARBS ،BLUE DEVILS ،JELLIES TRANY ،BENZOZ ،LUDES

شکل ظاهری: این داروها مســکن بوده و سبب شل شده عضـلات و آرامـش اعـصـاب میگردند. به صورت قرص و کپسول میباشند. مانند: والیوم و مرفین.

نحوه استعمال: خوراکی و تزریق.

اثرات: تسکین اضطراب و تنش، خواب آور،

خطرات: اعـتــیاد آور، کاهش انرژی، کاهش حافظه، افسردگی، بی خـوابـی و حـمـلات هراسی.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ

پی سی پی (PCP)


اسامی عامیانه: ANGEL DUST ،HOG CRYSTAL ،ZOOT ،PHENCYCLIDINE

شکل ظاهری: یک بی حس کننده می باشد. گرد سفید رنگ کریستـالـی، بـه صـورت کپسول و قرص نیز وجود دارد.

نحوه استعمال: استنشاق، دود کردن و تزریق.

اثرات: خوشی، ریلکس شدن، بی وزنی، عدم تمرکز، اضطراب، افسردگی.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ


اکسی کنتین (OXYCONTIN)


اسامی عامیانه: OXY ،OC ،OXYCOTTON

شکل ظاهری: مسکن درد میباشد که ماده فعال آن اکسیکدون (OXYCODONE) است. بصورت مایع، قرص میباشد.

نحوه استعمال: تزریق، استنشاق، جویدن، پخته همره غذا.

اثرات: کند شدن تنفس، تهوع، استفراغ، یبوست، سردرد، گیجی، تعریق و ضعف.

خطرات: مانند مسکن ها.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ

تریاک (OPIUM)

خصوصیاتی شبیه هروئین دارد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ
مصرف مواد مخدر = تباهی+نابودی+بیماری+پشیمانی+شکست+طرد+مرگ

ارسال شده توسط در -

شنبه 89 اردیبهشت 25 , ساعت 8:9 عصر

14 راه خراب کردن رابطه جنسی با همسرتان


رابطه جنسی به خاطر احساساتی که همراه آن است خیلی راحت خراب می شود. تمایلات جنسی ما به سادگی تحت تاثیر اعتماد به نفس، ناامنی های احساسی، فشارها، انتقادها و انتظارات است.

پس برای اینکه حسابی رابطه جنسی با همسرتان را خراب کنید، راه های زیر را عملی کنید:

1. فقط چون ازدواج کرده اید انتظار رابطه جنسی داشته باشید.

هر همسری باید وظایف زناشویی خود را انجام دهد به همین خاطر همسرتان موظف است که با شما رابطه جنسی داشته باشد. این یکی از فواید ازدواج است.

2. هر هفته فقط در یک زمان و مکان خاص رابطه جنسی داشته باشید.

بااینکار دیگر هیچکدام از شما با یک زمان یا مکان جدید سورپرایز نخواهید شد. "پنج شنبه شب، ساعت نه و نیم، در تختخواب". مطمئناً هیچکس از یکنواختی در رابطه جنسی لذت نمی برد.

3. هربار از یک الگو پیروی کنید.

دقت کنید که هر بار یکسری کارهای یکنواخت و روتین شده را پشت هم انجام دهید. اصلاً مگر در رابطه جنسی تنوع هم مهم است؟

4. حتماً مست باشید تا به راحتی نرم شوید.

در رابطه جنسی فقط خودتان مهم هستید. اگر می دانید که همسرتان از مست شدن شما خوشش نمی آید، باید بداند که اگر واقعاً دوستتان دارد باید تحمل کند.

5. فقط با هدف رابطه جنسی به همسرتان دست بزنید.

واقعاً چه کسی به نوازش غیر-جنسی نیاز دارد؟ اینطوری همسرتان می فهمد که نوازش کردن و رابطه جنسی با هم یکسان است.

6. پیش نوازی را کنار بگذارید و فوراً بروید سر اصل مطلب!

در دنیایی با این سرعت بالا که ما زندگی می کنیم، دیگر چه کسی وقت دارد که آرام آرام رابطه جنسی را شروع کند؟ نیازی نیست اینهمه همدیگر را اذیت کنید. دست از اتلاف وقت بردارید و یکسره سراغ عمل اصلی بروید. از این گذشته، هر دوی شما باید صبح بروید سر کار پس باید به اندازه کافی بخوابید.

7. طی رابطه جنسی لباسهایتان را درنیاورید.

نیازی نیست که طی رابطه جنسی کاملاً لخت شوید چون کار بعد از رابطه جنسیتان را هم بیشتر می کند که دوباره لباسها را تن کنید.

8. از عملکرد جنسی همسرتان انتقاد کنید.

اگر اینکار را نکنید همسرتان چطور باید با عیب و ایرادهای کار خود آشنا شود؟ اگر اینکار را نکنید تا آخر می خواهد کارهایی را انجام دهد که شما را آزار می دهد.

9. از ظاهر همسرتان انتقاد کنید.

هرچه سن همسرتان بالاتر می رود و دیگر کمتر به ظاهر خود رسیدگی می کند، حتماً به او بگویید که چقدر ظاهر او میل جنسی شما را سرکوب می کند. اینکار باعث می شود کمی به خودش بیاید و به وضع ظاهرش رسیدگی بیشتری کند.

10. موقع رابطه جنسی بگذارید تلویزیون روشن بماند.

نباید بگذارید که رابطه جنسی باعث شود از برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان عقب بمانید. پس تلویزیون را روشن نگه دارید و حین رابطه جنسی برنامه مورد علاقه تان را هم نگاه کنید.

11. حین رابطه جنسی تلفنتان را هم جواب بدهید.

از کجا می دانید شاید تلفن مهمی باشد و نباید از آن غافل باشید. درمورد اس ام اس و ایمیل هم همینطور. فوراً به آنها جواب بدهید. از این گذشته حین رابطه جنسی به دستهایتان که نیاز ندارید و می توانید با آن گوشی تلفن را بگیرید.

12. قبل از رابطه جنسی، حین رابطه جنسی، بعد از رابطه جنسی خبررسانی کنید.

در دنیای ارتباطات باید بگذارید همه از وضعیت زندگی جنسی شما مطلع باشند. و به نظر شما اگر هر اتفاقی که می افتد را در فیس بوک خبررسانی نکنید آیا اصلاً اتفاق افتاده است؟

13. تا جایی که می توانید سریع رابطه جنسی را تمام کنید، یعنی به محض اینکه ارضاء شدید.

باز هم می گویم در رابطه جنسی فقط خود شما مهم هستید. هیچ نیازی نیست که از همسرتان بپرسید که آیا می توانید کاری برای آنها بکنید یا نه. تصورتان این باشد که اگر چیزی نگفته است یعنی همه چیز عالی است.

14. وقتی رابطه جنسی تمام شد سریع حال و هوایتان را تغییر دهید.

هرچه زودتر کارتان را تمام کنید سریعتر می توانید بخوابید. حرف زدن را بگذارید برای فردا سر صبحانه. و هیچ نیازی هم به در آغوش گرفتن همدیگر نیست، به قانون شماره 5 رجوع کنید.

موارد فوق بخشی از راه هایی است که بشدت میتواند بروی زندگی جنسی شما و همسرتان تاثیر گذاشته و صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کند. همیشه بدانید که رابطه جنسی صحیح و رضایت بخش یکی از کلیدهای اصلی پایداری روابط زناشویی است. رها کردن همسرتان بدون اینکه وی ارضا شود او را بسیار عصبی و پریشان خاطر نموده به نحوی که این حالت می تواند تا مدتها اثرش باقی بماند و به گونه های مختلف مانند بهانه جویی، دعوا، خیانت، ... خود را نمودار سازد. بنابراین همیشه با کسب آگاهی های لازم در این زمینه سعی در بهبود زندگی جنسی خود و همسرتان بنمایید.

ارسال شده توسط در -

شنبه 89 اردیبهشت 25 , ساعت 8:8 عصر

حنا خطر ابتلا به سرطان خون را افزایش می‌دهد



نتایج یک تحقیق جدید در دانشگاه امارات متحده عربی نشان داده است که رنگ موی حنا خطر ابتلا به سرطان خون میلوئید را افزایش می‌دهد.

در این تحقیق مشخص شد که نرخ ابتلا به سرطان خون در امارات در بین زنان دو برابر بیشتر از مردان این کشور است و درعین حال میزان ابتلا به این سرطان در بین زنان اماراتی 63 درصد بیشتر از زنان مهاجر است.

روزنامه تلگراف چاپ انگلیس در این باره نوشت؛ محققان پس از مطالعه روی 236 بیمار مبتلا به این سرطان در کشور به نتایج فوق دست یافته‌اند. دکتر عنان حسن استادیار دانشگاه امارات متحده عربی در این تحقیق خاطرنشان کرد که مواد شیمیایی موجود در رنگ موی حنا و فقدان تماس با نور خورشید عامل اصلی افزایش نرخ ابتلا به این سرطان در بین زنان اماراتی است.

واژه لاتین لوکمی به معنای خون سفید است که فرآیند تکثیر، خونسازی و ایمنی طبیعی بدن را مختل می‌کند. به گفته متخصصان؛ اجتماع این سلول‌های سرطانی در خارج از مغز استخوان، موجب تشکیل توده‌هایی در اندام‌های حیاتی بدن، نظیر مغز و یا بزرگ شدن غده‌های لنفاوی، طحال، کبد و ناهنجاری عملکرد اندام‌های حیاتی بدن می‌شوند.

آمارها نشان می‌دهد که لوسمی یا سرطان خون شایع‌ترین نوع سرطان اطفال در جهان محسوب می‌شود. لوسمی از نظر وسعت، شدت و سرعت پیشرفت بیماری به دو دسته حاد و مزمن تقسیم می‌شود.

ارسال شده توسط در -

شنبه 89 اردیبهشت 25 , ساعت 8:8 عصر

میوه خورها حتما بخوانند!


اگر میوه ها را به آن صورت بخورید، نقش مهمی در مسموم کردن سیستم بدنتان خواهند داشت ؛ بدنتان را با مقدار زیادی انرژی تامین میکنند که این انرژی به جای مفید بودن باعث از دست دادن وزن و کاهش قدرت برای انجام دیگر فعالیتهای زندگی میشود


میوه مهم ترین خوراکهاست
برای مثال درنظر بگیرید که دو تکه نان و یک تکه میوه خورده اید ؛ تکه میوه آماده است که مستقیما وارد معده تان و روده تان شود ، اما به دلیل آن دو تکه نان، از ورود سریع آن به معده جلوگیری می شود   


در این بین همه غذا فاسد شده، تخمیر میشود و به اسید تبدیل میشود ، به محض اینکه درون معده، میوه با غذا و آنزیمهای گوارشی تماس پیدا میکند، همه حجم غذا شروع به ازبین رفتن و فاسد شدن میکند  

پس لطفا میوه های خود را زمانی مصرف کنید که معده تان خالی است و یا قبل از خوردن وعده های غذاییتان میل کنید

شما بارها شنیده اید که بسیاری شکایت میکنند که هر زمان که هنوانه میخورم، غذا بالا می آید، و یا هر زمان که میوه درخت قهوه سودانی را می خورم معده ام نفخ میکند، زمانی که موز میخورم همش حس اینکه باید فورا به دستشویی بروم را دارم و غیره- در حقیقیت همه اینها اتفاق نخواهند افتاد اگر میوه را زمانی بخورید که معده تان خالی است. میوه ها با غذای فاسد شده ترکیب میشوند و گاز تولید میکنند و درنتیجه شما بالا می آورید


سفیدی مو، تاس شدن، عصبانیت و گودی های سیاه زیر چشم، همه شان اتفاق نخواهند افتاد اگر با
معده خالی میوه میل کنید  



با توجه به تحقیقات دکتر هربرت شلتون، بایستی بدانیم که چنین موضوعی صحیح نیست که بعضی از میوه ها مانند پرتقال، نارنج و لیمو خودشان اسیدی هستند. چرا که همه میوه ها در بدن قلیایی میشوند
اگر شما روش صحیح میوه خوردن را کاملا بیاموزید شما به راز زیبایی، عمر طولانی، سلامت، انرژی، شادابی و وزن طبیعی دست پیدا خواهید کرد،   

زمانی که نیاز دارید که آب میوه بنوشید- فقط آب میوه تازه بنوشید نه آب میوه کنسروها. حتی آب میوه هایی که بسیار سفت هستند را ننوشید

میوه های پخته شده را نخورید چرا که هرگز ماده مغذی میوه ها را دریافت نخواهید کرد تنها مزه شان را دریافت میکند.

پختن، تمام ویتامین ها را از بین میبرد   

اما به هرحال خوردن میوه کامل بهتر از نوشیدن آب آن است

اگر باید آب میوه بنوشید طوری بنوشید که دهانتان پر شود و آن را آرام آرام غورت دهید ، چرا که باید اجازه دهید که آب میوه با بزاق دهانتان قبل از غورت دادن آن کاملا ترکیب شود ، میتوانید برای پاکسازی بدنتان 3 روز روزه ی میوه بگیرید. به مدت 3 روز فقط میوه بخورید ، و در آخر متعجب میشوید از اینکه دوستانتان به شما میگویند که چقدر پوستتان درخشان و صاف شده است  


کیوی: میوه کوچک اما بسیار مقوی
این میوه منبع خوبی از پتاسیم، منیزیم، ویتامین ای و فیبر است
حجم ویتامین سی این میوه دوبرابر حجم ویتامین سی پرتقال است  


سیب: روزانه خوردن یک سیب، دکتر را از شما دور میکند
اگرچه سیب مقدار کمی ویتامین سی دارد، اما دارای آنتی اکسیدانها و فلاونهاست (ماده شیمیایی بیرنگ و متبلور ) که هر دوی اینها فعالیت ویتامین سی در بدن را زیاد کرده و تسهیل می بخشند و درنتیجه ریسک مبتلا شدن به سرطان روده، حملات قلبی و سکته کاهش پیدا میکند   

توت فرنگی: میوه محافظ
توت فرنگی بالاترین قدرت اکسیدانها را در میان اکثر میوه ها دارد
و از بدن در برابر ابتلا به سرطان، گرفتگی رگها و رادیکالهای آزاد محافظت میکند  

پرتقال: دارویی شیرین
مصرف روزانه 2 تا 4 عدد پرتقال جلوی سرماخوردگی را میگیرد 
کلسترول را کم میکند
از ایجاد سنگ در بدن جلوگیری کرده و یا سنگهای موجود در بدن را از بین میبرد و همچنین ریسک ابتلا به سرطان روده را کاهش میدهد

هندوانه: بهترین تسکین دهنده تشنگی
از 92% آب تشکیل شده است
همچنین حاوی بالاترین دوز گلاتاتیون است که به بالارفتن سیستم دفاعی بدن کمک میکند
همچنین آنها اصلی ترین منبع لیکوپین هستند که اکسیدانی برای مبارزه با سرطان است دیگر مواد مغذی موجود در هندوانه ویتامین سی و پتاسیم هستند

عنبه (انبه): نشان بالاترین برای ویتامین سی
آنها بهترین برندگان برای داشتن بالاترین میزان ویتامین سی هستند
این میوه سرشار از کاروتین است که حاوی ویتامین آ بوده و برای چشم ها مفید میباشند


نوشیدن آب سرد بعذ از غذا = سرطان
میتوانید باور کنید؟
شاید نوشیدن یک لیوان آب سرد بعد از غذا، بسیار لذت بخش است اما آب سرد مواد روغنی که در آن لحظه مصرف کرده اید را سفت میکند ، روند هضم غذا را کند میکند ، زمانی که این رسوبها با اسید واکنش نشان میدهند و شکسته میشوند و سریعتر از غذاهای جامد، توسط روده جذب میشوند . بسیار سریع این امر موجب چاقی و سپس سرطان میشود .بهتر این است که بعد از غذا، سوپ گرم و یا آب ولرم مصرف کنید

ارسال شده توسط در -

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ