سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی عام وگسترده است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 91 دی 21 , ساعت 1:48 عصر
ابلاغیه جدید معاون اول رئیس‌جمهور
روزنامه خراسان نوشت: بر اساس ابلاغیه جدید محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور،بازنشستگانی که به عنوان وزیر، معاونین رئیس‌جمهور، سفیر، معاون وزیر یا استاندار انتخاب شوند، چنانچه قبلا پاداش پایان خدمت و خرید مرخصی خود را دریافت کرده باشند، به ازای مدت اشتغال مجدد نیز مشمول پاداش پایان خدمت و خرید مرخصی قلمداد شده و حقوق بازنشستگی جدید آنها بر اساس مسئولیت اخیر تعیین و پرداخت می‌شود.

پنج شنبه 91 دی 21 , ساعت 1:47 عصر
خاطره ای از خبر تعدد زوجات مهاجرانی
مهدی فضائلی مدیر اسبق خبر گزاری، در گفت‌وگو با مشرق در بخش مربوط به خاطراتش می‌گوید: خبری از تعدد زوجات آقای مهاجرانی به ما رسید که ما می‌خواستیم کار کنیم.یادم نمی‌رود شاید دو، سه ساعت با خودم کلنجار می‌رفتم که ما این خبر را کار کنیم یا که کار غیر اخلاقی نکنیم و آن‌را چاپ نکنیم.

 تنها رسانه‌ای که به صحنه دادگاه و عکس آن دسترسی داشت ما بودیم و خبرنگار ما در آن دادگاه حضور پیدا کرد و از همسر دوم آقای مهاجرانی عکس گرفت و برای من آورد که من گفتم ما عکس را منتشر نمی‌کنیم. هرچه گفتند این عکس خیلی عکس فوق‌العاده‌ای است و هرچه اصرار کردند من اجازه ندادم.دو روز بعد دیدم که در یک سایت آن عکس منتشر شد و من فهمیدم که کدام یک از خبرنگاران ما این عکس را داده و اخراجشان کردیم. ولی خیلی از عکس‌هایی را هم منتشر کردیم که نمی‌دانم درست بود یا خیر.

پنج شنبه 91 دی 21 , ساعت 1:47 عصر

http://www.parsiblog.com/Main.aspx

برگزاری 10 کنفرانس از سوی ضد انقلاب تا شب انتخابات
یک کارشناس مسائل راهبردی با بیان این که دشمن در پی عرضه نسخه جدیدی از فتنه 88 است گفت: منادیان انتخابات آزاد منادیان خط سازش با آمریکا هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، ریشه تمرکز دسیسه‌های استکبار در انتخابات ریاست جمهوری آتی شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری با حضور مهدی محمدی کارشناس رسانه و مهدی فضائلی کارشناس ارشد مسائل راهبردی مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی فضائلی در ابتدا در پاسخ به پرسش اول مجری برنامه که از وی پرسید چرا انتخابات ایران برای نظام سلطه مهم است گفت: اهمیت و تمرکز دشمن بر روی بحث انتخابات مسئله جدید و تازه‌ای نیست زیرا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در هر مقطعی از انتخابات شاهد تحرک و تلاش دشمن بوده‌ایم.

وی افزود: بخشی از اهمیت برگزاری انتخابات در ایران ناشی از اصل انقلاب اسلامی است.

این کارشناس مسائل راهبردی با اشاره به تحولات منطقه خاطرنشان ساخت: نقش الهام بخش جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه به عنوان الگو و مرکز کانون اثرگذاری در یک بستر هموار و بدون مانع تراشی ادامه پیدا خواهد کرد و به سرعت تاثیرگذار و گسترش تفکر انقلاب اسلامی را شدت پیدا خواهد کرد.

* انتخابات فرصتی دوباره برای بروز نظام مردم سالاری دینی است 

فضائلی با بیان این که دشمن درصدد است تا انقلاب اسلامی ایران را به سمت براندازی پیش ببرد اظهار داشت: انتخابات فرصتی دوباره برای بروز نظام مردم سالاری دینی است.

این کارشناس مسائل راهبردی با بیان این که بروز و تجلی مردم سالاری دینی موجب استحکام نظام و پررنگ تر شدن این الگو به عنوان نظام نوین در جهان کنونی شده است گفت: اگر دشمن بتواند در بیعت چند باره مردم با انقلاب خللی ایجاد کند طبیعتا توانسته به یکی از اهداف مهم خود برسد.

وی با اشاره به این که مسئله انتخابات زمان تند و تیز شدن رقابت‌های داخل کشور است افزود: دشمن به دنبال سو استفاده از شکاف‌های سیاسی رقابت‌ها و شرایط به وجود آمده است تا بتواند در مقطع انتخابات این فاصله را به یک تقابل تبدیل کند.

*تمامی انقلابات مخملی در منطقه در زمان انتخابات اتفاق افتاده‌اند

فضائلی در ادامه با تاکید بر این که تمامی انقلابات مخملی در منطقه در زمان انتخابات اتفاق افتاده‌اند خاطر نشان ساخت: دشمن به دنبال بازسازی این مدل در ایران است.

این کارشناس مسائل ارشد راهبردی با اشاره به این که دشمنان انقلاب به دنبال مدل سازی انقلاب مخملی در ایران هستند گفت: انتخابات ریاست جمهوری آتی اولین انتخابات پس از ماجرای فتنه سال 88 است به گونه‌ای که دشمن در تلاش است تا با تجربیات خود بتواند بر انتخابات ریاست جمهوری تاثیرگذار باشد.

فضائلی اظهار داشت: دشمن در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 سرمایه گذاری ویژه‌ای کرده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری افزود: بعضی از آقایانی که در داخل کشور بحث انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند باید به دو سوال مهم جواب بدهند و آن این است که آیا تاکنون انتخابات آزاد نبوده است و از الان باید انتخابات آزاد باشد .

این کارشناس مسائل راهبردی با بیان این که خود این آقایان در این فرآیند آمده‌اند و مسئولیت پذیرفته‌اند و در نهایت رئیس‌جمهور شده‌اند گفت: مگر انتخاباتی که این آقایان از دل آن‌ها رئیس جمهور شده‌اند انتخابات آزاد نبوده پس چرا آن زمان حرفی نمی‌زدند.

فضائلی با طرح این سوال که آیا انتخابات برگزار شده در دوران مسئولیت این آقایان آزاد بوده است یا نه افزود: اگر انتخابات هم در آن زمان آزاد بوده پس این حرف‌ها سخن تازه‌ای نیست.

این کارشناس ارشد مسائل راهبردی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که انتخابات ایران از همان ابتدا آزاد بوده است بیان کرد: جریان سلطه با موضوعات مختلفی هم چون دموکراسی و مردم سالاری برخوردهای دو‌گانه‌ای داشته‌اند به گونه‌ای که تمامی نظام‌های استبدادی و دیکتاتوری نه به صورت ضمنی و غیرمستقیم بلکه به صورت کاملا مستقیم مورد حمایت و تایید غرب بوده‌اند.

*دشمن از کلید واژه انتخابات آزاد برای انتخاب آتی استفاده کرده است

فضائلی با بیان این که دشمن به دنبال سیاسی و امنیتی کردن شرایط است اظهار داشت: دشمن برای شروع سناریو و برنامه خود از کلید واژه انتخابات آزاد در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری سال 92 استفاده کرده است.

وی با تاکید بر این که برخی از مدعیان برگزاری انتخابات آزاد زمانی با برگزاری همین انتخابات در ایران رئیس‌جمهور شده‌اند افزود: علاوه بر مطرح کردن کلید واژه انتخابات آزاد برخی به دنبال سند سازی علیه مقامات کشور هستند.

این کارشناس ارشد مسائل راهبردی با بیان این که دشمن به دنبال افشاگری است تا شرایط را برای سند سازی مهیا کند گفت: غرب به دنبال زیر سوال بردن دستگاه‌ها، چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف کشور است که این موضوع هوشیاری  بیشتر مسئولین را می‌طلبد.

در ادامه برنامه فضائلی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که رسانه‌ها یکی از اصلی ترین وسایل و ابزار دشمن در آستانه انتخابات هستند گفت: شناخت ترفندها، تکنیک‌ها و شیوه‌های دشمن به عنوان راه حلی برای مقابله با آن‌ها است.

وی با اشاره به این‌که دشمن درصدد ضربه زدن انقلاب در مقطع انتخابات ریاست جمهوری سال 92 است خاطر نشان ساخت: دشمن در این رابطه از جنگ نرم که یکی از موارد آن رسانه است بهره خواهد برد.

این کارشناس ارشد مسائل راهبردی گفت: بحث اعتبار زدایی از دستگاه‌هایی که به نوعی در برگزاری انتخابات نقش دارند جزو القائاتی است که جریان رسانه به دنبال آن خواهد بود.

وی با اشاره به این که تلاش دشمن در جهت تبدیل کردن شرایط آرام و باثبات سیاسی به شرایط بی ثبات ، اغتشاشات خیابانی است افزود: این اقدامات جزوی از حرکات رسانه‌ای دشمن در عرصه انتخابات آزاد خواهد بود.

* دشمن از عدم برگزاری انتخابات در کشور مایوس شده است

فضائلی با بیان این که دشمن از عدم برگزاری انتخابات در کشور مایوس شده است گفت: مردم ما باید همیشه هوشیار باشند زیرا ممکن است دشمن حملات سایبری را برای مختل کردن شرایط داخلی کشور ایجاد کند.

این کارشناس مسائل راهبردی با بیان این که دشمن به دنبال کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات است و این امر با بی اعتبار کردن دستگاه‌ها و زیر سوال بردن سلامت انتخابات صورت خواهد گرفت افزود: ایجاد یاس جزو محورهای ثابت دشمن در فعالیت‌های رسانه‌ای است که در مقطع انتخابات به اوج خود خواهد رسید.

وی با اشاره به این که آگاهی مردم ، جریانات سیاسی و رسانه‌های داخلی نقش به سزایی در خنثی کردن ترفندهای دشمن خواهد داشت خاطر نشان ساخت: با شناخت دقیق ترفندها و ایجاد انگیزه در مردم می‌توان برنامه‌ریزی دشمن برای انتخابات خنثی کرد.

در ادامه برنامه مهدی محمدی کارشناس رسانه در پاسخ به سوال اول مجری که از وی پرسید در آستانه انتخابات ایران شاهد تولید ادبیات جدیدی هم چون تقلب ، انتخابات آزاد ، تحریم و تعویق انتخابات هستیم پس به نظر شما منشا این بحث‌ها چیست گفت: دشمن از سال 88 تاکنون مکررا تجربه سال 88 را بازخوانی کرده است.

وی افزود: سران اصلی فتنه به عبارتی طراحان و برنامه ریزی فتنه در خارج از کشور مستقر هستند

*دشمن در پی عرضه نسخه جدیدی از فتنه 88 است

این کارشناس رسانه با بیان این که سران فتنه بارها شکست فتنه 88 را هلاجی کرده اند اظهار داشت: دشمن در صدد است تا یک نسخه و ورژن جدیدی از فتنه 88 را عرضه کند و به ضعم خود ضعف‌های اتفاق سال 88 را دیگر نداشته باشد.

محمدی با اشاره به این که دشمن به دنبال طراحی پروژه‌های جدیدی در انتخابات ریاست جمهوری ایران است افزود: دشمن به انتخابات به مثابه یک فرصت نگاه می‌کند .

وی با بیان این که همه کودتاهای صورت گرفته در کشورهای مختلف اروپای شرقی و آسیای میانه انتخابات محور بوده‌اند اضافه کرد: جریان ضد انقلاب و سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی و اسرائیلی 6 کنفرانس وحدت اوپوزسیون را تاکنون برگزار کرده‌اند و تا شب انتخابات 4 کنفرانس دیگر را هم نیز برگزار خواهند کرد .

محمدی با بیان این که در مصوبه نشست فراک که در چند ماه پیش برگزار شد قلم به دستان در کنار اسلحه به دستان نشسته بودند گفت: کسانی که به قول خودشان اپوزسیون آرام هستند در کنار تروریست‌ها و کسانی که دستشان به خون مردم آلوده است نشسته‌اند.

*منافقین انتخابات آزاد را برای بازسازی فتنه 88 مطرح کرده‌اند

این کارشناس رسانه با بیان این که سرکرده منافقین چند ماه قبل کلید واژه انتخابات آزاد را برای بازسازی حوادث سال 88 در ایران مطرح کرده است افزود: برخی در داخل کشور حرف‌های سرکرده منافقین را تکرار می‌کنند به طوری که با این افراد هم فکر هستند.

محمدی گفت: مردم باید به تبعیت از مقام معظم رهبری متوجه همسانی در ادبیات دشمن شوند زیرا این هم سانی در ادبیات به هم سانی در عملیات و اهداف تبدیل خواهد شد.

وی با بیان این که باید به واژه انتخابات آزاد تبارشناسانه نگریست بیان کرد: واژه انتخابات آزاد وارداتی است زیرا هدف آن‌ها مقابله با برگزاری انتخابات آزاد در کشور است.

* منادیان انتخابات آزاد منادیان خط سازش با آمریکا هستند

این کارشناس رسانه با تاکید بر این که منادیان انتخابات آزاد منادیان خط سازش با آمریکا هستند خاطر نشان ساخت: دشمن به دنبال امنیتی کردن فضای کشور است.

محمدی با اشاره به این که هر کسی در داخل کشور کلید واژه سازش را به عنوان راه حل مشکلات مطرح می‌کند جدول دشمن را پر کرده است گفت: اعتبار زدایی از نظام به ویژه در مسئله انتخابات و صدمه زدن و ضایع کردن نگاه و اعتماد مردم به مکانیزم برگزاری انتخابات در کشور از اهداف دشمن است.

وی با اشاره به این که مردم تجربه سال 88 را فراموش نخواهند کرد اظهار داشت: فشارها به مردم به خاطر روی کار آوردن جریان فتنه در کشور است .

*مشکل منادیان انتخابات آزاد جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است

وی مهمترین مطالبه سران فتنه را که همان ابطال انتخابات سال 88 بود را به معنای تعطیل شدن جمهوریت نظام، جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: نظام درگیر بحث دفاع از جمهوریت است بنابراین مهمترین مشکل منادیان انتخابات آزاد جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است.

محمدی با بیان این که انتخابات آزاد جانشین واژه تقلب شده است خاطر نشان ساخت: طرف خارجی ضد انقلاب و فتنه داخلی از مردم ناامید شده‌اند.


پنج شنبه 91 دی 21 , ساعت 1:46 عصر
با نوشیدن یک لیوان آب جعفری روزمره تمام نمک و دیگر سموم انباشته شده در کلیه شما خارج می‌شود؛ جعفری به عنوان بهترین تمیز کننده کلیه شناخته شده و طبیعی است!

سال‌ها یکی پس از دیگری می‌گذرند و کلیه‌ها خون را با دفع نمک، سم و هر گونه شی ناخواسته که وارد بدن ما می‌شود، فیلتر می‌کنند. با گذشت زمان، نمک تجمع می‌یابد و این نیاز به تمیز کردن توسط عملیات نظافتی دارد.
 
اول یک دسته جعفری را تمیز بشویید، سپس آن را در تکه‌های کوچک بریده و آن را در یک قابلمه بریزید و با آب تمیز به مدت ده دقیقه بجوشانید و بگذارید سرد شود و سپس فیلترش کنید و آن را در یک بطری تمیز ریخته و در داخل یخچال بگذارید تا خنک شود.
 
با نوشیدن یک لیوان آب جعفری روزمره تمام نمک و دیگر سموم انباشته شده در کلیه شما خارج می‌شود، جعفری به عنوان بهترین تمیزکننده کلیه شناخته شده و طبیعی است!


پنج شنبه 91 دی 21 , ساعت 1:45 عصر

احمدی‌نژاد از حجت الاسلام نقویان زهر چشم گرفت

در پی سخنرانی انتقادی حجت الاسلام نقویان در دانشگاه تربیت مدرس، دکتر هاشم داداش‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه از سمت خود برکنار شد.

نقویان در سخنرانی اخیرش در دانشگاه تربیت مدرس که بازتاب وسیعی در رسانه‌های موافق و مخالف دولت داشت، ضمن انتقاد شدید از دولت، با استناد به کتاب شریف نهج‌البلاغه، عزل و نصب‌های امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام را مبتنی بر حکمت و نه از روی هوی و هوس معرفی کرده بود. اما دولت با این عزل نشان داد، خود مصداق بارز انتقادات نقویان از عزل و نصب های بی حساب و کتاب بوده است.

 

دولت مدعی وجود «آزادی در حد مطلق»، بعد از انتشار سخنرانی انتقادی حجت الاسلام نقویان، با فشار گسترده بر دکتر رنجبر، رئیس دانشگاه تربیت مدرس، معاون فرهنگی این دانشگاه را عزل کرد.

 

 در ادامه عزل و نصب‌های گسترده‌ و بدون حساب و کتاب احمدی‌نژادی و در پی سخنرانی انتقادی حجت الاسلام نقویان در دانشگاه تربیت مدرس، دکتر هاشم داداش‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه از سمت خود برکنار شد.

 

پیش از این نیز استاندار خراسان رضوی به جهت شرکت در سخنرانی ناصر نقویان از سمت خود عزل شده بود.

 

به گزارش صراط، نقویان در سخنرانی اخیرش در دانشگاه تربیت مدرس که بازتاب وسیعی در رسانه‌های موافق و مخالف دولت داشت، ضمن انتقاد شدید از دولت، با استناد به کتاب شریف نهج‌البلاغه، عزل و نصب‌های امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام را مبتنی بر حکمت و نه از روی هوی و هوس معرفی کرده بود. اما دولت با این عزل نشان داد، خود مصداق بارز انتقادات نقویان از عزل و نصب های بی حساب و کتاب بوده است.

 

وی مثال زده بود که در کشورهای غربی حتی افراد دوشنده شیر گاو را به این راحتی عوض نمی کنند، چون گاوها که به بوی بدن آنها عادت کرده اند، این تغییر را می فهمند و ممکن  است باعث کم شدن شیرشان شود.

 

داداش زاده که پیش از این مدیر روابط عمومی وزارت علوم بوده، تنها یک سال و دو ماه قبل به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس منصوب شده بود و اینک با فشارهای سنگین بر رئیس دانشگاه عزل شده است


پنج شنبه 91 دی 21 , ساعت 1:45 عصر

 

خط مشی سیاسی آقای ابوالمشاغل هر روز رنگ جدیدی می‌گیرد/ پایان عضویت الهام در جبهه پایداری

 

اظهارنظر لنکرانی درباره حذف الهام از جبهه پایداری برخلاف حرف‌های متناقض قبلی پیرامون این موضوع، صریح و شفاف است و همین موضوع، باز هم ماجرای الهام و ابهامات درباره خط مشی سیاسی او را عجیب‌تر و پیچیده‌تر می‌کند.

به گزارش نامه، آقای ابوالمشاغل این روزها دوباره به یکی از خبرسازترین چهره‌های سیاسی کشور تبدیل شده است. غلامحسین الهام زیر ذره بین رسانه‌ها و محافل سیاسی است و بسیاری فعالیت‌های او را این روزها رصد می‌کنند. از بازگشت پر حرف و حدیث او به سمت سخنگویی دولت احمدی نژاد، آن هم در ماه‌های پایانی دولت دهم، تا حکم معاونت مدیریت سرمایه و نیروی انسانی رئیس جمهور و در نهایت انتصاب به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر صدا و سیما، همه و همه الهام را دوباره به لقب دیرینه خود، ابوالمشاغل دولت احمدی نژاد نزدیک و او را به مرکز توجهات رسانه‌ها تبدیل کرد.

بازگشت الهام به دولت احمدی نژاد و گرفتن صندلی سخنگویی بعد از چند سال، حرف و حدیث‌ها را درباره نزدیکی دوباره جبهه پایداری و دولت احمدی‌نژاد و حامیان وی به اوج رساند. عده‌ای نام الهام را به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی جریان حامی دولت مطرح می‌کردند و می‌گفتند الهام هنوز هم به پایداری، اعضا و مرامنامه این جبهه نزدیک است و اگر او به عنوان کاندیدای مورد حمایت جریان حامی دولت برای انتخابات ریاست جمهوری آتی معرفی شود، باز هم ائتلاف و نزدیکی میان این جریان با جبهه پایداری ایجاد خواهد شد و رابطه میان حامیان احمدی‌نژاد و پایداری‌ها را که برای مدت‌ها به تیرگی گراییده بود، دوباره ترمیم خواهد کرد. (اینجا)

اما پس از پیوستن دوباره الهام به دولت، اظهارنظرهای پایداری‌ها درمورد او متناقض و چندرنگ شد. برخی پایداری‌ها می‌گفتند که الهام همچنان عضو جبهه پایداری است و مرام فکری پایداری را قبول دارد، اما برخی دیگر از اعضای پایداری همچون طبیب زاده، پیوستن الهام به دولت را موجب کنار رفتن او از جبهه پایداری و جدایی وی از اصول و خط مشی‌های پایداری می‌دانستند. (الهام با حامیان دولت است یا با پایداری‌ها؟)

امروز اعلام حذف غلامحسین الهام از جبهه پایداری ازسوی سخنگوی این جبهه، باز هم حرف و حدیث‌ها را درباره نزدیکی فکری و خط مشی سیاسی آقای ابوالمشاغل دولت دامن زده است. کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری درباره عدم حضور الهام در جلسات شورای مرکزی جبهه پایداری و داشتن چندین سمت دولتی گفته که ما قبلا گفته‌ایم که جبهه پایداری تصمیم دارد کسانی که عضو شورای مرکزی هستند، در مناصب دولتی حضور نداشته باشند. با توجه به سمت دولتی آقای الهام، عضویت ایشان در جبهه  منتفی می‌شود.

اظهارنظر لنکرانی درباره حذف الهام از جبهه پایداری برخلاف حرف‌های متناقض قبلی پیرامون این موضوع، صریح و شفاف است. او الهام را از جبهه پایداری حذف شده می‌داند. اما این موضوع، باز هم ماجرای الهام و ابهامات درباره خط مشی و اصول سیاسی او را عجیب‌تر و پیچیده‌تر می‌کند. الهام از اعضای اولیه جبهه پایداری بوده و در سه سال اول دولت دهم، با کناره‌گیری از دولت احمدی‌نژاد با شدت و جدیت در راستای اهداف و اصول جبهه پایداری فعالیت کرده و همواره در مقام دفاع از این جبهه بوده است. اما ناگهان در ماه‌های پایانی دولت دهم، الهام دوباره به سمت احمدی‌نژاد و تیمش برگشت، سخنگوی دولت شد، چند منصب دولتی گرفت و در مقابل انتقادات برخی از هم‌جبهه‌ای‌های خودش در پایداری، واکنشی نشان نداد.

شاید الهام در فضای سیاسی این روزهای کشور، یکی از کسانی است که نمی‌شود خط و جریان خاص فکری او را تشخیص داد. الهام این روزها زیاد از این خط به آن خط پریده است و همین جابجایی او بین دولت و جبهه پایداری که برخلاف دوستی قدیمی، این روزها آماج انتقادات و طعنه و کنایه‌های هم هستند، نشانگر نامعلوم بودن مشی سیاسی آقای ابوالمشاغل است.


پنج شنبه 91 دی 21 , ساعت 1:44 عصر
تصاویر/ پراید 70 میلیونی در ایران!

صاحب این پراید با خلاقیت و حوصله ای که داشته با صرف هزینه های بسیار زیاد پراید خودش را تغییر داده و به شکلی زیبا و اسپرت تبدیل کرده که البته چیزی در حدود 70 میلیون قیمتش تخمین زده شده!






پنج شنبه 91 دی 21 , ساعت 1:43 عصر
جزئیات کلاهبرداری از 4میلیون ایرانی

امیری ادامه داد: در بررسیهای بیشتر مشخص شد این افراد تحت عنوان برنده شدن در مسابقه پیامکی با افراد تماس گرفته و برای دریافت بسته هدیه باید 30 هزار تومان هزینه پست به حساب این فراد واریز شود. این کلاهبرداران برای جلب اعتماد مخاطبان پس از مدتی اقدام به ارسال بسته های هدیه به مالباختگان می کردند که 4 هزار تومان بیشتر ارزش نداشت.

راه دانشجو: رئیس پلیس فتای استان زنجان جزئیات بزرگترین کلاهبرداری پیامکی کشور را تشریح کرد.

به گزارش مهر، سرگرد نصرت الله امیری اظهار داشت: چندی قبل ماموران پلیس فتا اقدام به رصد سایتها و شبکه های اجتماعی به منظور جرم یابی کردند که در یک سایت با ارایه یک شماره حساب برای واریز وجه به منظور دریافت جایزه مسابقه پیامکی روبرو شدند.با بررسی بیشتر کارشناسان پلیس فتا  مشخص شد این سایت  جعلی بوده و فعالیت این افراد کلاهبرداری است.

وی افزود: این افراد در شبکه های ماهواره ای اقدام به تبلیغات کرده و با استفاده از ارایه زیرنویس در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان طعمه های خود را شناسایی می کردند ضمن اینکه آنها افراد مختلف را شناسایی کرده و با ارسال پیامک های دسته جمعی مدعی برنده شدن این افراد در مسابقات پیامکی می شدند.

امیری ادامه داد: در بررسیهای بیشتر مشخص شد این افراد تحت عنوان برنده شدن در مسابقه پیامکی با افراد تماس گرفته و برای دریافت بسته هدیه باید 30 هزار تومان هزینه پست به حساب این فراد واریز شود. این کلاهبرداران برای جلب اعتماد مخاطبان پس از مدتی اقدام به ارسال بسته های هدیه به مالباختگان می کردند که 4 هزار تومان بیشتر ارزش نداشت.

وی افزود: سرانجام ماموران پلیس فتای زنجان توانستند این دو کلاهبردار را در استان البرز شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته امیری، از کلاهبرداران تا کنون 15 شماره حساب شناسایی شده است که آنها پس از واریز وجه اقدام به انتقال پول به حساب های دیگر می کردند تا ردیابی نشوند. ضمن  اینکه هیچ کدام از شماره حساب ها و شماره تلفن ها به نام افراد نبوده و آنها فرد دیگری را قربانی کرده و با پرداخت مبالغ اندکی به نام آنها حساب باز کرده و یا با استفاده از مدارک مفقود شده افراد اقدام به افتتاح حساب می کردند.

وی با بیان اینکه این متهمان حدود 28 سال سن دارند تصریح کرد: هم اکنون در حال پیگیری سایر شماره حسابها هستیم تا سایر مالباختگان شناسایی شوند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 121 میلیارد تومان از حساب های این کلاهبرداران کشف شده است گفت: این افراد از 4 میلیون نفر کلاهبرداری کرده اند. به تمامی پلیسهای فتای استانهای کشور اعلام کردیم که اگر پرونده ای در این رابطه وجود دارد به پلیس فتای زنجان ارسال شود.

امیری در پایان به شهروندان هشدار داد: شناسایی هویت افراد در فضای مجازی امکان پذیر نیست و نباید به راحتی به هر فرد اعتماد کرد. مالباختگان چرا از خود نپرسیدند که چگونه بدون شرکت در مسابقه ای برنده شده اند. کلاهبرداران بیشتر به سراغ افراد ساده لوح و بزه دیدگان بی انگیزه می روند چرا که این افراد می گویند 30 هزار تومان ارزش پیگیری کردن یا سفر به استان دیگری را ندارد.

پنج شنبه 91 دی 21 , ساعت 1:43 عصر

محمد نوری: از سر شکم‌سیری هت‌تریک نکردم

 

می‌توانستم در دیدار مقابل نفت هت‌تریک کنم اما متاسفانه روی شکم‌سیری این اتفاق نیفتاد. اشتباه کردم و باید در ضربات آخرم بیشتر دقت می‌کردم.

به گزارش نامه به نقل از فارس: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه از سر شکم سیری موفق نشدم در دیدار مقابل نفت هت‌تریک کنم.

محمدنوری اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و کوشش بچه‌ها توانستیم در یک بازی هجومی و هوادارپسند تیم خوب نفت را شکست دهیم و یک پله دیگر به فینال جام حذفی نزدیک‌تر شویم اما هنوز برای رسیدن به جام باید تلاش کنیم.

وی افزود: می‌توانستم در دیدار مقابل نفت هت‌تریک کنم اما متاسفانه روی شکم‌سیری این اتفاق نیفتاد. اشتباه کردم و باید در ضربات آخرم بیشتر دقت می‌کردم.

نوری گفت: اشکالی ندارد هنوز بازی‌ها ادامه دارد و انشاالله دربازی‌های بعدی تا دقیقه 90 برای گلزنی تلاش خواهم کرد تا بتوانم گل‌های زده خودم را بیشتر کنم. البته  هدف کلی ما این‌است که قهرمان جام حذفی بشویم اگرچه رسیدن به این هدف سخت است.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما باید قدر فرصتهای‌مان در یک مسابقه را بیشتر بدانیم، هنوز هیچ چیز برایمان اتفاق نیفتاده و تازه اول راه هستیم. امیدوارم که این موضوع ادامه دار باشد. متاسفانه در چند وقت اخیر علیه گل‌محمدی انتقادهای نادرستی و بی‌شماری شده، اما یحیی پرسپولیس را متحول کرده و بچه‌ها او را دوست دارند. به نظرم درست نیست پشت سر او حرف بزنند، باید به این مربی جوان فرصت داده شود تا او نیز از خودش دفاع کند.

وی در خصوص حرکت علی کریمی پس از گلزنی او نیز گفت: کریمی طوری ایستاده بود که من غلام را پس از گلزنی‌ام پیدا نکنم. می‌خواست او را گم کنم اما من بعد از اینکه از یحیی تشکر کردم غلام را پیدا کردم و از او نیز تشکر کردم. غلامرضا بر روی 2 گل تأثیرگذاری فراوانی داشت و دستش درد نکند. ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا به قهرمانی در جام حذفی برسیم.  ‌مهم این است که آن پرسپولیسی شدیم که مردم ما را دوست دارند.


پنج شنبه 91 دی 21 , ساعت 1:42 عصر

http://www.parsiblog.com/Main.aspx

پدیده فوتبال زنان ایران (عکس)

 

مریم رحیمی پدیده فوتبال زنان ایران



   

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ