سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرمان خدا را بر پا ندارد جز کسى که در حق مدارا نکند و خود را خوار نسازد و پى طمعها نتازد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 88 دی 22 , ساعت 10:42 صبح

تیم ملی ووشوی ایران


با مدال طلای زهرا کریمی و نقره حسین اوجاقی؛ با اقتدار در رقابتهای 2008 پکن به کار خود پایان داد در آخرین روز از رقابتهای ووشوی 2008 پکن، زهرا کریمی سانشوکار تیم ملی بانوان کشورمان به مدال طلا رسید و حسین اوجاقی کاپیتان تیم ملی ووشوی ایران صاحب مدال نقره شد . به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو ....


دقایقی پیش ( یک شنبه 3 شهریور ) زهرا کریمی در فینال وزن 60- کیلوگرم سانشوی بانوان موفق شد با حساب 2 بر یک \" لوانگ دی هوا\" قهرمان پر آوازه جهان از ویتنام را مغلوب کرده و مدال طلا بر گردن بیاویزد . اما در وزن 85- کیلوگرم سانشوی مردان حسین اوجاقی به دلیل آسیب دیدگی و شکستگی دنده به دستور پزشکان آماده مبارزه مقابل \" مسلم اف \" ازروسیه نبود ولی با اصرار کمیته مسابقات مجبور به انجام مبارزه با حریف خود فقط به مدت 15 ثانیه شد و به دلیل تشدید مصدومیت خود به ناچار از ادامه مبارزه انصراف داد و بدین ترتیب صاحب مدال نقره شد . با کسب این دو مدال تیم ملی ووشوی ایران در بخش سانشو با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز بعد از چین و روسیه برای اولین بار در جایگاه سومی این دوره از رقابتها قرار گرفت . بدین ترتیب در رقابتهای ووشوی 2008 پکن تیم 5 نفره ووشوی ایران، یک مدال طلا توسط زهرا کریمی، یک مدال نقره توسط حسین اوجاقی و 2 مدال نقره توسط احسان پیغمبری در رشته تالوی مردان و فرزانه دهقان در وزن 52- کیلوگرم سانشوی بانوان با اقتدار تمام به کار خود پایان داد . 

به حسین اوجاقی عزیز ,قهرمان ووشو جهان و افتخار ووشو ایران و شیرزنان ووشو ایران تبریک عرض میکنم ,به امید روزی که ووشو, زیباترین و کاملترین ورزش رزمی جهان به طور رسمی المپیکی شود.

 +تعدادی عکس از این قهرمانان

زهرا کریمی نخستین بانوی طلایی ووشو ایران در المپیک

به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در پکن

حسین اوجاقی به مدال نقره مسابقات نمایشی ووشو المپیک دست پیدا کرد

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ، مدال نقره حسین اوجاقی را اهدا کرد

زهرا کریمی در کنار ووشوکاران دوم تا چهارم المپیک


زهرا کریمی نماینده ووشو ایران در وزن 60- کیلوگرم مسابقات المپیک، اولین مدال طلا بانوان ایران در این رشته را به خود اختصاص داد.

 

زهرا کریمی نخستین بانوی طلایی ووشو ایران در المپیک

 

زهرا کریمی پس از قهرمانی در آغوش فرزانه دهقان قرار گرفت

پرچم مقدس ایران پس از کسب عنوان سوم فرزانه دهقان

 

زهرا کریمی دارنده مدال طلا و فرزانه دهقان دارنده مدال برنز المپیک


دوشنبه 88 دی 21 , ساعت 11:36 صبح
انتقاد از قطبی، پاسخ به دادکان و ماجرای بن‌های دریافتی در نشست مطبوعاتی
مایلی‌کهن: هاشمیان و خداداد با دستور مهر‌علیزاده به تیم ملی آمدند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به اظهارات دادکان گفت: هاشمیان و خداداد عزیزی با دستور مهر‌علیزاده به تیم ملی آمدند.


به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مایلی‌کهن پس از تساوی یک بر یک برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از اینکه در لیگ وقفه ایجاد شود سایپا روند مناسبی پیدا کرده بود اما لیگ تعطیل شد. فوتبال باشگاهی باید جزیی از منافع ملی باشد. بعضی از تیم‌ها از این وقفه بیشتر استفاده‌ کرده‌اند و مشکلاتی که داشته‌اند در این مدت برطرف کردند.
وی ادامه داد: در استقلال بازیکنانی که به دلایل انضباطی کنار گذاشته شده بودند بخشیده شده‌اند و حسین کاظمی امروز در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت. ضمن اینکه امید روانخواه نیز مصدومیتش به پایان رسیده بود و توانست برای این تیم بازی کند. با این حال تیم ما در این تعطیلی به طور کاملا منظم تمرین کرد و حتی یک غیبت موجه هم نداشتیم. ما از تمام امکانات سایپا استفاده کرده‌ایم و تمرینات خوبی انجام دادیم.

سرمربی سایپا با اشاره به شرایط مسابقه عنوان کرد: هر دو تیم کاملا به هم آشنا بودند. ما نقاط قوت استقلال را به خوبی پوشش دادیم و اجازه حرکت به خسرو حیدری ندادیم. برای جانواریو هم برنامه داشتیم و این بازیکن ارزشمند نتوانست تاثیر زیادی داشته باشد. از طرفی بازیکنانی مانند خالقی‌فرد و انصاری‌فرد در ضد حمله برای تیم ما موثر بودند. در نیمه اول هم به گل رسیدیم و اگر در نیمه دوم دقت می‌کردیم می‌توانستیم برنده این مسابقه باشیم.

مایلی‌کهن در مورد گل تساوی استقلال که در ثانیه‌های پس از پایان وقت‌های تلف شده به ثمر رسید و نحوه قضاوت داور تصریح کرد: این هم شانس من است که با حضورم زحمات مجموعه سایپا به هدر برود. امروز یک صحنه مشکوک به پنالتی هم برای تیم ما اتفاق افتاد که در مقایسه با پنالتی‌هایی که در سایر دیدارها گرفته می‌شود می‌توانست پنالتی باشد. البته به این صحنه مشکوکم و امیدوارم با دیدن فیلم شکم به یقین تبدیل نشود.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد نحوه خوشحالی افشین قطبی پس از گلزنی به سنگاپور گفت: مربی تیم ملی وقتی تیمش گل می‌زند خوشحال می‌شود حال چه این تیم سنگاپور باشد چه تیم دیگری اما مسئله این است عزیزانی که اکنون در تیم ملی مسئولیت دارند احساس می‌کنند فشار زیادی به آنها وارد می شود در حالی که اصلا این گونه نیست و در زمان مربیگری من در تیم ملی فشار بسیار زیادتر بود و امکانات هم کمتر.

وی ادامه داد: به طور مثال فراز کمالوند سرمربی تراکتورسازی که از همکاران شما نیز بوده است با وجود حمایت‌های فراوان وقتی یکی دو مورد از او انتقاد می‌شود تحمل همین دو مورد انتقاد هم ندارد. با این حال اگر من می‌گویم لیگ نباید به خاطر بازی با سنگاپور تعطیل شود این فقط حرف من نیست بلکه حرف اکثر مربیان لیگی است. اگر ما به دنبال فوتبال بهتر هستیم باید به فوتبال باشگاهی توجه بیشتری شود. در تمام کشورهای صاحب فوتبال فوتبال باشگاهی را به خاطر فوتبال ملی تعطیل نمی‌کند.

به گزارش فارس مایلی‌کهن در ادامه در مورد رفتن نسل طلایی از فوتبال ملی اظهار داشت: در کشور ما جوانان زیادی داریم که می‌توانند جایگزین نفرات شوند. یکسری بازیکن بی‌نظیر در لیگ داریم مثل داوود حقی که با وجود آنکه هافبک است پاس گل و گل‌های زیادی را به ثمر رسانده یا عبدالله کرمی، ابراهیم صادقی، رضا خالقی‌فر یا حدادی فر در ذوب ‌آهن. بنابراین مشکل تیم ملی نداشتن بازیکن نیست. مشکل تیم ملی این است که بازیکن پاسور در خط هافبک ندارد.

وی افزود: بازیکنانی مانند کریم انصاری فرد و میلاد میداوودی نیاز دارند که پاس توی در داده شود تا در موقعیت تک به تک قرار گیرند اما اینکه پاسی به مهاجمان داده شود که مقابل آنها سه مدافع حریف باشند من هم با این سن و سال می‌توانم چنین کاری کنم. بنابراین مشکل تیم ملی عدم شناخت نسبت به بازیکنان است. فوتبال ما خالی نشده است. من به سلیقه‌ مربیان تیم ملی احترام می‌گذارم اما قطبی در زمینه مربیگری کم تجربه است و زیاد مربیگری نکرده است.

مایلی‌کهن در مورد صحبت‌های دادکان مبنی بر فوتبال پاک و دستمزد چند صد میلیونی مربیان تاکید کرد: فوتبال پاک و غیر پاک ربطی به این مسائل ندارد. مجید جلالی اشاره‌ درستی کرد؛ مگر هر مربی که از خارج می‌آید متخصص است. برانکو چند سال در فوتبال ایران زحمت کشید اما او قبل از سرمربی تیم ملی ایران مربی درجه چندم بود و مدرک تحصیلی‌اش چه بود. هزینه تلفن‌های برانکو بیش از چندین میلیون تومان است. بنابراین چه مربی داخلی و چه مربی خارجی باید پول‌ها درست خرج شود.

سرمربی سایپا یادآور شد: خیلی از حرف‌هایی که محمد دادکان زد قابل پاسخگویی بود؛ مثل آمدن هاشمیان و خداداد عزیزی به تیم ملی. آمدن این دو به تیم ملی کار شخص مهر‌علیزاده رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی بود و این دو با دستور او به تیم ملی اضافه شدند. امیررضا خادم آن زمان نماینده مجلس بود. او خودش به من گفت مهرعلیزاده از آتن تماس گرفت و دستور بازگشت این دو بازیکن را به تیم ملی داد. اگر این دو مهره ارزشمند به تیم ملی نمی‌آمدند معلوم نبود تیم ملی بتواند از دور مقدماتی نیز صعود کند.

مایلی‌کهن با اشاره به منافع برخی اشخاص عنوان کرد: برخی دوستان منافع زیادی بردند. قرار نیست این منافع فقط به صورت قراردادی باشد اما هم اینکه پستی به شخصی داده شود می‌تواند از مزایای آن استفاده کند. دریافت نشان ملی درآمد سالانه برای شخص در بر دارد که تا آخر عمر همراهش است. اگر دستمزد مربیان افزایش پیدا کرده من این دستمزدها را افزایش ندادم اما یکسری پول‌ها به صورت بن یا چک پول پرداخت می‌شود.

این مربی گفت: دکتر سجادی سال گذشته دو سه میلیون تومان به من بن داد و گفت آن را هر گونه که می‌خواهی خرج کن اما من نگران نحوه خرج کردن آنها بودم. من بازیکنانی به فوتبال ایران معرفی کردم که 12 سال است در این فوتبال حضور دارند. بازیکنان نظیر مجیدی، مهدوی‌کیا، بختیاری‌زاده، علی موسوی و ... که اگر بخواهم اسم بیاورم تا صبح طول می‌کشد. بنابر این باید انتقادپذیر بود انتقاد نباید غرض‌ورزی باشد.


یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 12:10 عصر
استقلالی‌ها منتظر باشند
کمک 500 میلیون تومانی سازمان به پرسپولیس

استقلالی‌ها منتظر باشند

ورزش > فوتبال داخلی  - کمک سازمان تربیت بدنی به دوباشگاه استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد. آیا بهتر نیست که تلاش‌ها بیشتر شود تا هر چه زودتر این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند؟

با پیگیری‌های مکرر حبیب کاشانی سازمان تربیت بدنی اعلام کرده که تا پایان هفته مبلغ 500 میلیون تومان به پرسپولیس کمک خواهد کرد. این مبلغ به حساب این باشگاه واریز خواهد شد.

این در حالی است که  سازمان اعلام کرده  مشابه این کمک را به استقلال هم خواهد کرد. این تیم هنوز قسط دوم را از سازمان نگرفته و سازمان می‌خواهد طی روزهای آینده باقی‌مانده پول استقلالی‌ها را هم به حساب این باشگاه واریز کنند.


یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 11:41 صبح
با کنایه به روزنامه‌های کاتالونیایی
رونالدو: حالا دیگر از گل‌هایم می‌نویسند

خبرگزاری فارس: مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: برخی پیش از این از زندگی خصوصی من می‌نوشتند و حالا از گل‌هایم می‌نویسند.


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو عنوان کرد: آنهایی که با من مشکل دارند پیش از این از زندگی خصوصی‌ام می‌نوشتند و مدام با نامزد یا دوستانم مصاحبه می‌کردند اما اکنون آنها نیز تسلیم من شده‌اند و دیگر تنها از گل‌هایی که می‌زنم می‌نویسند.
رونالدو با اشاره به طبیعت روزنامه‌های اسپانیایی گفت: مشخص است که هر روزنامه‌ای مصلحت ایالت خود را در اولویت قرار می‌دهد. به خصوص در اسپانیا که برخی ایالت‌ها مثل کاتالونیا با پایتخت ضدیت دارند و همیشه درصدد تخریب بازیکنان شاغل در تیم‌های پایتخت هستند


یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 11:40 صبح
دایی پس ازنخستین تساوی:
اشتباهات داوری دو امتیاز را از ما گرفت/ گل ذوب‌آهن آفساید بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برخی اشتباهات داوری در رقم خوردن تساوی تیمش برابر ذوب آهن تاثیرگذار بود گفت: اعتقاد دارم گل تیم ذوب آهن در شرایطی به ثمر رسید که مهاجم حریف در موقعیت آفساید قرار داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از تساوی یک بر یک عصر شنبه تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: قبول دارم که در نیمه اول فوتبال زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی اشتباهات داوری در نتیجه این دیدار تاثیرگذار بود. در این دیدار هم آقای قهرمانی در چند صحنه اشتباهاتی داشتند که گل ذوب آهن مهمترین آن بود. به اعتقاد من قبل از اینکه این گل به ثمربرسد کاسترو در آفساید بود اما داور این آفساید را اعلام نکرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین حضورش بر روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی را تجربه می کرد در ادامه افزود: در فوتبال یک اشتباه می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. به نظر من اگر داور در صحنه گل حریف اشتباه نمی کرد ما با همان یک گل پیروز می شدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس درست بود نیز گفت: من از صحنه دور بودم و نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

دایی در مورد اعتراض به قضاوت محسن قهرمانی در دقایق پایانی بازی گفت: به هر حال ایشان خطای مسلم روی مدافع ما را نگرفت و مهاجم حریف را در موقعیت زدن گل دوم قرار داد که با توجه به فشاری که روی مربیان است ناراحتی من طبیعی است.

علی دایی با ابراز نارضایتی از عملکرد محمد پروین و آرفی در نیمه اول این دیدار گفت: قطعا من از عملکرد این دو در نیمه اول راضی نبودم که تعویض شان کردم. این دو در تمرینات خوب بودند اما متاسفانه امروز خواسته های من را پیاده نکردند.

" آیا پرسپولیس می تواند عنوان قهرمانی را کسب کند؟" علی دایی در پاسخ به این پرسش گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم اما کار سختی پیش روداریم.

وی از تیم ذوب اهن به عنوان تیمی منظم و با شخصیت تیمی یاد کرد و در مورد عملکرد کلی پرسپولیس گفت: ما امروز خوب بازی نکردیم و نتوانستیم انطور که می خواهیم نتیجه بگیریم. نباید این دو امتیاز را در زمین خودمان از دست می دادیم اما به هر حال اتفاقات فوتبال است.

سرمربی سرخپوشان در مورد بازی نکردن ملی پوشان این تیم از ابتدای بازی نیز گفت: شناخت کافی از آنها نداشتم و خسته بودند.


یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 10:58 صبح
از "تبانی، تبانی به نفع اصفهانی" تا " با این وضع داوری، بازی نشه بهتره"
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که برخی تماشاگران دو تیم را به تبانی به نفع سپاهان متهم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی به دیدار ذوب آهن اصفهان رفت که بالغ بر 20 هزار تماشاگر برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

* با وجود اینکه علی دایی برای نخستین بار تیم پرسپولیس را در یک دیدار رسمی هدایت می کرد ولی اهمیت بالای دیدار سرخپوشان مقابل ذوب آهن از این بازی استقبال شایانی به عمل نیامده بود.

* برای تماشای این بازی علی پروین و مجتبی محرمی به ورزشگاه آزادی آمده بودند که بارها از سوی هواداران تیم فوتبال پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند.

* حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش ازورود علی پروین به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی به استقبال او رفت.

* کریم باقری به علت مصدومیت در ترکیب 18 نفره پرسپولیس حضور نداشت و از روی سکوهای ورزشگاه جدال هم تیمی هایش را به تماشا نشست.

* هواداران و علاقه مندان تیم فوتبال پرسپولیس در حین نیمه اول بازی این تیم مقابل ذوب آهن بارها علی دایی را مورد تشویق قرار دادند. علی دایی پیش از آغاز مسابقه با دسته گلی سرخ رنگ به استقبال منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن رفت.

* از دیگر حاضرین در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی می توان به عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و نیز احمد ابراهیمی سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اشاره کرد. گفتنی است احمد ابراهیمی در زمان جدایی کوتاه مدت محمود خوردبین از تیم فوتبال پرسپولیس گزینه اصلی سرپرستی این تیم بود.

* در آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر چمن ورزشگاه آزادی کیفیت مطلوبی دارد اما اسکوربورد ورزشگاه برخلاف هفته های گذشته خاموش است. مسئولان ورزشگاه آزادی علت خاموش بودن اسکوربورد ورزشگاه را نقص فنی آن اعلام می کنند.

* تماشاگران پرسپولیس در دقیقه 30 بازی در برخوردی که بین محمدرضا خلعتبری و میثاق معمارزاده بوجود آمد علیه مهاجم ریز نقش ذوب آهن شعار دادند.

* در پایان این دیدار تماشاگران پرسپولیس شعارهای علیه تبانی در این بازی سردادند. آنها شعار می دادند" تبانی ، تبانی به نفع اصفهانی" . برخی تماشاگران نیز با انتقاد از عملکرد داور بازی شعار می دادند" با این وضع داوری ، بازی نشه بهتره"

* سرمربیان دو تیم نیز از عملکرد محسن قهرمانی داور این بازی انتقاد کردند.


چهارشنبه 88 دی 16 , ساعت 5:53 عصر
استقبال دایی از بازگشت احتمالی کریمی
دایی اعلام کرده که اگر کریمی خیال بازگشت به پرسپولیس را داشته باشد از این اتفاق استقبال می کند.
خبر آنلاین: دایی اعلام کرده که اگر کریمی خیال بازگشت به پرسپولیس را داشته باشد از این اتفاق استقبال می کند.

«کریمی از خانواده بزرگ پرسپولیس است و به شخصه از بازگشت او به این تیم استقبال می کنم.» این حرف علی دایی سرمربی تیم ملی است.او در حالی این حرف را می زند که چند ماه قبل و در حالی که مطبوعات فشار زیادی می آوردند تا کریمی را به تیم ملی دعوت کند حرفش این بود«نه».با این حال او روز گذشته این اظهار نظر عجیب را کرد و گفت« هر بازیکن پرسپولیسی که در حال حاضر در تیم های دیگر مشغول بازی است، در صورت دارا بودن توانایی بالا و مورد نظر کادر فنی، می تواند به پرسپولیس باز گردد. در این بین از بازگشت علی کریمی نیز به طور حتم استقبال خواهم کرد.»

چهارشنبه 88 دی 16 , ساعت 3:47 عصر
در گفت‌وگو با فارس
عابدزاده: پس از اخراج برای دایی عزیز شدم

خبرگزاری فارس: مربی سابق دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: زمانی که دایی سرمربی شد، فهمیدم دیگر جایی در پرسپولیس ندارم و جالب است که پس از اخراج برایش عزیز شده‌ام.


احمدرضا عابدزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه بدون فرصت هم می‌توانست وی را اخراج کند، عنوان کرد: با جوسازی‌ مرا از پرسپولیس بیرون کردند و حالا توجیهاتی دارند که بسیار خنده دار است.
وی ادامه داد: وقتی دایی سرمربی پرسپولیس شد در اولین حضورش در تمرین، می‌دانستم دیگر جایی در این تیم ندارم.
کاپیتان سابق تیم ملی در مورد اظهارات دایی مبنی بر علاقه زیادش به عابدزاده گفت: حالا که از پرسپولیس کنار گذاشته شده ام برای اینکه جواب مردم را بدهند، عزیز آقایان شده‌ام. آنها را به خدا واگذار می‌کنم و از این به بعد نیز سعی می‌کنم درباره این موضوع حرفی نزنم.
عابدزاده درباره اظهارات یحیوی، مربی جدید دروازه بان های پرسپولیس که اعلام کرده 2 دروازه بان به تیم ملی معرفی خواهد کرد، گفت: تصمیم خوبی است اما من قبلا این کار را کرده ام. میثاق معمارزاده به تیم ملی بزرگسالان و علیرضا حقیقی به تیم ملی امید رفتند و بهتر است مربیان جدید به دنبال کار دیگری باشند.


سه شنبه 88 دی 15 , ساعت 3:8 عصر

14 کارت قرمز در یک دقیقه بازی

در یک بازی فوتبال در ترکیه 14 بازیکن کارت قرمز گرفتند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در این بازی که در لیگ منطقه ای ازمیر برگزار شد ، پس از آنکه داور مسابقه در دقیقه 89 یک ضربه خطا گرفت ، بازیکنان دو تیم به جان هم افتادند .

داور نیز با دیدن این صحنه به 14 بازیکن کارت قرمز داد و تنها یک دقیقه مانده به پایان بازی آنها را اخراج کرد.

داور مسابقه سپس بازی را نیمه تمام گذاشت و زمین مسابقه را ترک کرد.

فدراسیون فوتبال ترکیه نیز هر دو تیم را بازنده اعلام کرد.


سه شنبه 88 دی 15 , ساعت 2:54 عصر

شنبه ?? دسامبر ????

 

این روزا کامنتا و ایمیلای زیادی واسمون اومده که پرسیده بودن قضیه اسپانسر شدن گلد کوئست چیه؟
جویا شدیم که ببینیم چیه موضوع، مثلنکه چندروز پیش روزنامه خبرورزشی مطلبیو نوشته بود، موضوع اینه که فدراسیون های جهانی در مسابقات ورزشی بیلبوردای اطراف زمین ورزشی رو اجاره میدن که شرکتا بیان تبلیغ کنن و برای اینکارم پول خوبی میگرن ازشون، واسشونم فرق نداره طرف کیه و چیه اونا پولشونو میگیرن، حالا فدراسیون فوتبال آسیا هم همینکارو کرده و بیلبورداشو در بازیای رسمی که در کشورای عضوش برگزار میشه اجاره داده که مثلنکه شرکت گلد کوئستم یکی ازین بیلبوردارو اجاره کرده، حالا مگه چی شده اینا اینقدر دادو قار میکنن ما دنیارو فتح میکنیم، موفقیت ازآن ماست، ما برندگان واقعی هستیم و ...، همه هم میدونن فاتحه نتورک و اینوست تو ایران خوندستو نفسای آخر همشونه و دیر یا زود باید جم کنن برن. کسی هم خام حرفاشون نشه چون همش :     جوگیر مارکتینگه بجای نتورک مارکتینگ

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ