سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر در کسى خصلتى شگفت دیدید ، همانند آن را انتظار برید چه طبیعت او وى را بر انگیزاند دیگر بار ، بر کردن چنان کار . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 88 آذر 17 , ساعت 11:3 صبح

با انجام قرعه‌کشی جام باشگاه‌های آسیا

چهره رقبای لیگ قهرمانان رو شد

علی رضایی
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در سال 2010 روز گذشته در مقر AFC در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و چهار نماینده ایران حریفان خود را شناختند. روز گذشته این مراسم در شرایطی در کوالالامپور انجام گرفت که هیچ نماینده‌ای از باشگاه‌های ایرانی حضور نداشت و رسانه‌های ورزشی کشورمان نیز از قبل نسبت به این موضوع کاملاً بی‌تفاوت نشان دادند.
براساس قرعه‌ صورت گرفته به نظر می‌رسد نمایندگان اصفهانی ایران در گروه دشواری قرار گرفته‌اند و تیم‌های استقلال و مس از این حیث کمی خوش‌شانس‌تر بوده‌اند. ذوب آهن، نایب قهرمان فصل قبل و قهرمان جام حذفی با قرار گرفتن در گروه دوم، به باور خیلی‌ها سخت‌ترین کار ممکن را پیش روی دارد و در گروه مرگ ایستاده است، جایی که الاتحاد عربستان، نایب قهرمان این فصل لیگ قهرمانان آسیا و بنیادکار ازبکستان نیز حضور دارند و تیم دیگر این گروه از بین تیم‌های الکرامه سوریه و الوحده امارات مشخص می‌شود. این دو تیم برگزار‌کننده بازی پلی‌آف منطقه غرب آسیا هستند. تقریباً همه تیم‌های منطقه از رویارویی با الاتحاد هراس دارند و خیلی‌ها بر این باورند تیم متمول عربستانی قویترین تیم باشگاهی در غرب قاره است. بنیادکار هم با سرمایه‌گذاری‌های دختر رئیس‌جمهور ازبکستان و به کارگیری مربی ناموری چون فیلیپ اسکولاری (ملقب به فیل بزرگ) و بازیکنانی چون ریوالدو و چندین چهره ملی‌پوش ازبک از جمله جباروف به یک تیم قدرتمند بدل شده است. ذوبی‌ها به طور حتم کار سختی در گروه B خواهند داشت.
سپاهان، صدرنشین کنونی لیگ نیز در گروه C با العین امارات، الشباب عربستان و پاختاکور ازبکستان رقابت می‌کند. مجید بصیرت سرپرست این تیم می‌گوید: «با وجود این‌که در گروه سختی قرار داریم اما به نظر می‌رسد نسبت به فصل قبل رقبای آسانتری داریم. پاختاکور از بنیادکار ضعیف‌تر است و قدرت الشباب با الاتحاد برابر نیست. ما حتی در عربستان هم الشباب را برده‌ایم.» وی مدعی است که سپاهان در گروه نسبتاً متوسطی قرار گرفته است.
?رقیبان آشنا
استقلال، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران هم در گروه A قرار دارد. الجزیره امارات، الاهلی عربستان و الغرافه قطر رقبای آبی‌پوشان هستند. الجزیره رقیبی آشنا برای استقلال به حساب می‌آید، تیمی که فصل گذشته با رافائل سوبیس، مهاجم ملی‌پوش برزیلی و بایانو خط حمله خطرناکی را تشکیل داده بودند. الجزیره فصل قبل نیز با استقلال همگروه بود. الغرافه قطر هم با پرسپولیس در یک گروه قرار داشت و برای فوتبال‌دوستان ایرانی کاملاً نام آشناست. نشاط اکرم عراقی بهترین بازیکن این تیم به حساب می‌آید. الاهلی عربستان تنها تیمی است که در سال‌های اخیر با تیم‌های ایرانی مصاف نداشته است با این حال آبی‌ها نسبت به سبک تیم‌های عربستانی شناخت کامل دارند. صمد مرفاوی سرمربی تیم استقلال مدعی است که تیمش در دشوارترین گروه ایستاده است و شانس استقلال و الجزیره برای صعود بیشتر است. سرمربی آبی‌ها تأکید کرد که برای حضوری قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا به بازیکن خارجی نیازمند است. آخرین تیم ایرانی مس کرمان است که در گروه D با السد قطر، الاهلی امارات و الهلال عربستان پیکار خواهد کرد. مس اگر با همین کیفیتی که در لیگ برتر دارد بخواهد مقابل رقبای بزرگ بین‌المللی قرار گیرد کار بسیار سختی دارد مگر این‌که به بحران‌های اخیر خاتمه دهد. گروه‌بندی کامل لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:
? گروه A: الاهلی عربستان، الغرافه قطر، الجزیره امارات و استقلال ایران.
? گروه B: الاتحاد عربستان، ذوب آهن ایران، بنیادکار ازبکستان و برنده بازی الکرامه سوریه و الوحده امارات.
? گروه C: العین امارات، سپاهان ایران، الشباب عربستان و پاختاکور ازبکستان.
? گروه D: السد قطر، الاهلی امارات، الهلال عربستان و مس ایران.
? گروه E: سئونگنام کره، کاوازاکی ژاپن، بیجینگ چین و ملبورن استرالیا.
? گروه F: کاشیما ژاپن، چونبوک موتورز کره، چانگ چونگ چین و تیم پیروز بازی پلی‌آف.
? گروه C: گامبا اوزاکا ژاپن، سوون کره، هنان چین و تیم برنده بازی پلی‌آف.
? گروه


شنبه 88 آذر 14 , ساعت 3:42 عصر
جام جهانی فوتبال 2010؛ اظهار نظر مربیان در گروه D
گروه D مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 شامل تیم های آلمان، استرالیا، صربستان و غنا است. "گروه مرگ" گرچه لقب معمول و مستعملی برای مسابقات است اما شاید بتوان آن را برای این گروه به کار برد.
به گزارش ایرنا، آلمان که در کنار برزیل، رکورد بیشترین حضور را در جام جهانی دارد، می تواند با توجه به این سابقه درخشان، تهدیدی برای دیگر تیم های گروه چهارم باشم.

** "یوآخیم لاو" سرمربی تیم ملی آلمان بعد از مراسم قرعه کشی به خبرنگاران گفت: در گروه جالبی افتاده ایم. چند وقت پیش در جام کنفدراسیون ها با استرالیا بازی کردیم. این مسابقه که اولین بازی گروه است، اهمیت زیادی برای ما دارد.
این مربی ادامه داد: احترام زیادی برای تیم صربستان قائلم. آنها فرانسه را شکست دادند و به راحتی از گروه خود صعود کردند. فرانسه بازیکنان خوب زیادی دارد که تیم قدرتمندی را تشکیل داده اند. غنا را هم دست کم نخواهم گرفت.

** "رادومیر آنتیچ" سرمربی صربستان نیز با بیان اینکه آلمان مدعی اصلی صعود از این گروه است، از تیم های استرالیا و غنا به عنوان دو تیم قدرتمند دیگر نام برد.
وی اظهار داشت: همه تیم ها روش خودشان را دارند. اما معتقدم می توانیم شانسمان را امتحان کنیم. آنها هم نگران بازی با ما هستند.

** با وجود این "پیم وربیک" سرمربی استرالیا گروه چهارم را گروه فوق العاده ای می داند که می توانست بهتر از این هم باشد.
وی گفت: تیم آلمان را خیلی خوب می شناسم. غنا قدرت زیادی دارد و صربستان توانست در مرحله مقدماتی فرانسه را شکست دهد. ترکیب تیم های گروه می توانست بهتر و در عین حال بدتر از این با شد. اکنون زمان آماده شدن برای دیدار با این تیم ها فرا رسیده است.

** "میلووان رایووچ" سرمربی غنا هم در اظهار نظر کوتاهی عنوان کرد: نمی توانم بگویم از قرعه خوشحالم. آلمان تیم خوبی است. صربستان هم همینطور اما من مطمئنم می توانیم از پس آنها بر بیایم. به نظر من آلمان بهترین تیم اروپا است. ما می توانیم به دور دوم صعود کنیم.


سه شنبه 88 آبان 26 , ساعت 11:41 صبح
قطبی: دربازی برگشت برابر تیم فوتبال اردن لژیونرها را دراختیار نداریم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی برگشت برابر تیم ملی فوتبال اردن در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا، لژیونرهای خود را در اختیار نخواهیم داشت.
افشین قطبی عصر دوشنبه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: جواد نکونام و مسعود شجاعی بازیکنان تیم اوساسونا به دلیل آغاز مسابقات لالیگا در بازی برگشت برابر اردن که روز شنبه هفته آینده برگزار می شود، تیم ملی را همراهی نخواهند کرد.
وی گفت: همچنین لژیونرهای حاضر در فوتبال امارات نیز برای حضور در رقابت های جام حذفی این کشور باید اردو را ترک کنند که البته در حال مذاکره با مسوولان تیم های اماراتی هستیم تا مقدمات حضور آنان را در بازی برابر اردن فراهم شود.
وی گفت: برای رویارویی با تیم ملی اردن که برای ما اهمیت زیادی دارد روز جمعه تهران را به مقصد امان ترک خواهیم کرد.
قطبی در خصوص مصدومان تیم ملی و احتمال دعوت از بازیکن جدید نیز یادآور شد: مصدومیت برخی بازیکنان برای ما قابل پیش بینی بود و به همین دلیل 30 بازیکن را به اردو دعوت کردیم تا در این خصوص مشکلی نداشته باشیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در تمرینات تیم ملی جو مناسبی برقرار است و نفرات برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت سالمی با یکدیگر دارند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از حضور تمامی نفرات در ترکیب تیم خبر داد و اظهار داشت: ما چهار بازی داشتیم که در بازی با ایسلند و اردن در تهران ترکیب های مختلفی را آزمایش کردیم که در دو بازی آینده نیز این مساله وجود خواهد داشت تا تمامی نفرات مورد استفاده قرار بگیرند.
وی از اهمیت بازی با اردن خبر داد و گفت: دو بازی از چهار بازی را بردیم و برای برتری برابر مقدونیه و همچنین اردن که اهمیت زیادی دارد تلاش خواهیم کرد تا صعودمان را به جام ملت ها حتمی کنیم.

یکشنبه 88 آبان 24 , ساعت 2:59 عصر
به نظر شمابردن تیم اردن ان هم با یک گل انقدر بالا وپایین پریدن توسط اقای قطبی داشت .اردن؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 88 آبان 24 , ساعت 2:57 عصر
پشت پرده حضور حریفان قلابی تیم ملی فوتبال در تهران

سرویس ورزشی- اواخر لیگ هفتم یکی از روزنامه های ورزشی با افشای پرونده مربی پرتغالی یکی از تیم‌های لیگ برتری نوشت که یک مقام ارشد فدراسیون فوتبال در تلاش است تا تیم مورد نظر را از سقوط به دسته اول نجات دهد.

ماجرا از این قرار بود که مربی تیم مورد نظر از کانال این مقام ارشد فدراسیون به ایران آمده بود و سهم انتقال او به آژانسی می‌رسید که آقای مسئول در آن نقش پر رنگی داشت؛ این آژانس علاوه بر انتقال مربی پرتغالی، چند بازیکن خارجی دیگر هم به تیم جنوبی مورد نظر داد. طبیعی بود که مسئولان تیم باشگاهی، بابت این نقل و انتقالات، انتظارات ویژه‌ای از فدراسیون وقت داشته باشند. از آنجا که فوتبال ایران دوران تعلیق را سپری می‌کرد و متولی اصلی فوتبال کشور مشخص نبود، این دست مراودات در فدراسیون باب شده و اسف‌بارترین مسأله اینکه یکی از مقامات ارشد که عهده‌دار مسوولیت اجرایی فدراسیون بود، در این ماجرا نقش اصلی را بازی می‌کرد.

بعدها مسائل دیگری از این پرونده افشا شد؛ اینکه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در زمان تعلیق از همین کانال هماهنگ می‌شده و آژانس مورد نظر با همکاری این مقام مسئول در فدراسیون، تیم‌های درجه چندم را به ایران می‌آوردند.

به‌عنوان نمونه می‌توان به تیم غنا اشاره کرد که قبل از جام ملت‌های 2007 به تهران آمد و 8 گل از تیم قلعه‌نویی خورد و رفت. همان زمان مسئولان اجرایی «فدراسیون معلق ایران» ادعا ‌کردند تیمی که در تهران با شکستی فضاحت بار مواجه شد، تیم اصلی غنا است! بعدها این مسأله از سوی خبرنگاران با جدیت بیشتری پیگیری شد. هر گاه که تیمی برای بازی تدارکاتی به ایران می‌آمد، خبرنگاران در سالن کنفرانس به جای پرداختن به مسائل فنی، سرمربی حریف را سوال‌پیچ می‌کردند که آیا این تیم اصلی شما است یا نه و جالب اینکه بعضی وقت‌ها نکات جالبی از دل این کنجکاوی‌ها کشف می‌شد. مثلا مربی حریف می‌گفت: "به ما گفته‌اند که بگویید با تمام نفرات آمده‌ایم!" و همواره داستان در لفافه به همان مقام مسوول ختم می‌شد.

این در حالی است که دور جدید این گمانه‌زنی‌ها پس از با بازی تیم ملی مقابل ایسلند آغاز شده است. اما ارزیابی نفرات این تیم، نشان می‌دهد که ایسلند هم مثل حریفان قبلی، تیم اصلی خود را به تهران نیاورده است. تیم ملی ایسلند در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از بازی با ایران، مقابل آفریقای جنوبی -میزبان جام جهانی 2010- بازی کرد و از جمع آن بازیکنان، یک دروازه‌بان ذخیره و 2 بازیکن به تهران آمدند. سرمربی ایسلند هم در مصاحبه با خبرنگاران در هتل به این مسأله اعتراف کرد.

در این میان، سؤال جدی این است که چه کسی این تیم‌های قلابی را به ایران می‌آورد. تیم ملی ایران قرار است چند روز دیگر با مقدونیه بازی کند؛ تیمی که در مقدماتی جام جهانی 2010، در گروه 9 اروپا چهارم شد؛ ایسلند هم در این گروه پنجم تیمی آخر شد و پایین مقدونیه قرار گرفت.

نکته جالب اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال بی‌آنکه در این خصوص شفاف‌سازی کنند، به توجیه ماجرا می‌پردازند و با مطرح کردن بحث‌هایی نظیر «تیم‌های بزرگ اروپایی به تهران نمی‌آیند» قصد پاک کردن صورت مسأله را دارند. از مدت‌ها قبل، این داستان در فوتبال ایران تکرار می‌شود و هیچ مقام مسوولی در این خصوص جواب قانع کننده‌ای ندارد. فقط این وسط یک مشت دلار به حساب یک آژانس نقل و انتقالات می‌رود و آقای مسئول کیف می‌کند که یک بازی دیگری برگزار شد!

معمولا روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال هم از چگونگی هماهنگی این تیپ بازی‌ها اعلام بی‌اطلاعی می‌کند و صرفاً برای حفظ آبروی مجموعه، از پاسخگویی طفره می‌رود که عمق فاجعه را نشان می‌دهد. حال پیدا کنید پرتغال‌فروش!

نظرات کاربران:
یکشنبه 88 آبان 24 , ساعت 2:55 عصر
حمایت صددرصدی مدیران رسانه ملی از برنامه "نود" با کدام منطق؟

گروه ورزشی- رئیس سازمان صداوسیما در اظهارنظری برای چندمین بار در طول مدت ریاستش بر رسانه ملی از برنامه تلویزیونی "نود" و تهیه کننده- مجری آن "عادل فردوسی‌پور" حمایت و در خصوص وی در برابر خبرنگاران گفت: «عادل فردوسی‌پور به خوبی بر خط قرمز ها اشراف دارد و می تواند برنامه پرمخاطب خود را به درستی مدیریت کند.»

عزت‌الله ضرغامی در حالی این مساله را مطرح می کند که بسیاری از اهالی رسانه معتقدند فردوسی‌پور برای جذابیت بخشیدن به برنامه خود بارها از خط قرمزها عبور می کند تا به این شکل بتواند در عرصه رقابت با دیگر برنامه های ورزشی سیما گوی سبقت را برباید.

روند برنامه تلویزیونی "نود" در سال های اخیر نشان می‌دهد این برنامه به‌جای پرداختن به مسائل اصولی بیشتر به حاشیه های کاذب می‌پردازد تا بتواند مخاطب بیشتری جذب کند و عمدتاً نگاه حاکم بر این برنامه در راستای استفاده از این تربیون برای طرح‌وبحث چالش‌های عمده و اساسی فوتبال ایران نیست.

تعدادی زیادی از صاحب نظران و کارشناسان رسانه، روند برنامه "نود" را متزلزل می دانند چرا که این برنامه از مسیر اصلی خود خارج شده و امروز برای در امان ماندن از تعطیلی، عوامل تهیه و اجرای آن ترجیح می دهند به موضوعات زرد و حاشیه ای بپردازند.

این روند در دور جدید این برنامه نیز شدت گرفته، به‌طوری که عوامل این برنامه ورزشی- تلویزیونی برای توجیه نقاط ضعف خود در پس مسائل کم اهمیت پنهان می شوند و در پایان در عین ناباوری ژست افراد پیروز را به خود می گیرند.

به‌عنوان نمونه در برنامه ای که "امیر رضا واعظ آشتیانی" به عنوان میهمان ویژه در آن شرکت کرد، فردوسی‌پور با تمام توان سعی کرد مدیرعامل استقلال را گوشه رینگ ببرد تا بتواند وی را به اصلاح مجریان تلویزیونی "ناک اوت" کند اما زیرکی مدیرعامل استقلال، مجری را مجبور به تغییر مسیر بحث کرد. این در حالی است که اگر فردوسی‌پور، مسیر بحث خود را به موضوعات اصلی و نه حاشیه‌ای اختصاص می‌داد می توانست میهمان خود را به چالش بکشد تا او در برابر میلیون ها بیننده مجبور شود در برابر سوالات اصولی مجری برنامه تسلیم شود.

عده ای دیگر از کارشنان معتقدند فردوسی‌پور به تنهایی در این ماجرا مقصر نیست بلکه این مدیران شورای سیاست‌گذاری ورزش صدا و سیما هستند که باعث به‌وجود آمدن چنین فضایی در رسانه ملی شده اند. این افراد حمایت های "پورمحمدی"، مدیر شبکه سوم سیما از برنامه نود را عامل اصلی افت فاحش برنامه تلقی می کنند و می‌افزایند وی به‌دلیل دوستی و آشنایی دیرینه با تهیه کننده این برنامه تلویزیونی، بسته حمایتی چشم بسته‌ای را در اختیار او قرار داده که اگر سطح کیفی برنامه به مراتب پاین‌تر از وضع موجود هم برسد، کسی نتواند اعتراض کند.

اما در شرایطی که رئیس رسانه ملی معتقد است فردوسی‌پور نسبت به خطوط قرمز کاملاً آشنایی دارد گویا وی نسبت به اتفاقاتی که در زیرمجموعه مدیریتی‌اش رخ می دهد، آگاهی کاملی ندارد، چراکه اگر خلاف این مطلب بود وی درست 24 ساعت پس از مانور تبلیغاتی رسانه‎های غربی روی سخنان مجری برنامه "نود" در خصوص مشکلات و پارازیت‌های ماهواره‌ای حاضر نمی‌شد این گونه از مجری نود حمایت کند.

به نظر می رسد رئیس رسانه ملی و مدیران شورای سیاست‌گذاری ورزش سیما باید در سیاست خود در قبال برنامه "نود" قدری تامل کنند چرا که این حمایت بی بدیل می‌تواند در آینده پیامدهایی را دربرداشته باشد.


یکشنبه 87 دی 22 , ساعت 7:10 عصر

یکشنبه 87 دی 22 , ساعت 7:9 عصر
40
23
23
46
4
5
12
21
استقلال
1
40
11
27
38
7
2
11
20
ذوب آهن
2
34
7
22
29
10
3
8
21
صبا باتری
3
33
6
30
36
6
6
9
21
پرسپولیس
4
33
6
28
34
6
6
9
21
پیکان
5
33
6
24
30
9
4
8
21
سپاهان
6
30
5
26
31
6
7
8
21
مس کرمان
7
28
1
28
29
7
7
7
21
فولاد
8
28
-3
25
22
7
7
7
21
مقاومت
9
27
-2
25
23
9
6
6
21
ملوان
10
26
-5
32
27
8
7
6
21
سایپا
11
24
-2
25
23
6
9
6
21
راه آهن
12
24
-10
33
25
6
9
6
21
اس. اهواز
13
24
-11
32
21
6
9
6
21
پاس همدان
14
22
1
24
25
7
8
5
20
برق
15
22
-7
32
25
4
11
6
21
ابومسلم
16
18
-14
35
21
6
10
4
20
پیام مشهد
17
14
-12
35
23
8
10
2
20
داماش
18

برای مشاهده آمار بازدید این سایت بر روی عکس زیر کلیک نمایید

< language=Java src="http://m1.webstats.motigo.com/m.js" type=text/java>
< language=Java type=text/java> Webstats4U - Free web site statistics < language=Java src="http://m1.webstats.motigo.com/md.js?country=ir&id=AEQbcQ9/KknTnpIUHUFB4lgDIgDg&_t=1168442577724" type=text/java>
< language=java src="http://eas.apm.emediate.eu/eas?cu=6655;EASInclude=624;ord=0.3256386634720739;cre=mu;js=y;EASInclude2=webstats;EASInclude3=1" type=text/java>
< src="http://eas.apm.emediate.eu/EAS_tag.1.0.js" type=text/java>
< src="http://eas.apm.emediate.eu/eas?cu=624;kw1=webstats;kw2=1;cre=mu;js=y" type=text/java>
href="http://www.webstats.motigo.com/stats?AEQbcQ9/KknTnpIUHUFB4lgDIgDg"> src="http://m1.webstats.motigo.com/n?id=AEQbcQ9/KknTnpIUHUFB4lgDIgDg"
border="0" width="18" height="18" alt="Motigo Webstats - Free web site
statistics Personal homepage website counter"/>

Free
counter


 

یکشنبه 87 دی 22 , ساعت 7:8 عصر

دادند

لوکا یا هر خارجی دیگری باید ایران را بشناسد



جلال طالبی – سرمربی تیم ملی در جام جهانی 1998
به نظر من پرسپولیس باید به پیروانی فرصت بیشتری می داد. دو شکست پشت سر هم پرسپولیس نمی تواند دلیلی ?
ادامه


فشار به فردوسی پور

هر چقدر هم مسوولان صدا وسیما تکذیب کنند که فردوسی پور را تحت فشار گذشاته اند اما شنیده می شود که او روز گذشته به حراست سازمان صدا و سیما رفته وبابت برنامه های دو هفته اخیرش توضیح داده است.البته در این جلسه صحبتی از برنامه آخر او و جنجالی که در مورد پرسپولیس راه افتاد به میان نیامده وفقط به فردوسی پور بابت مسخره کردن مقام اول فدراسیون فوتبال ایران تذکر داده شده است.امااین تذکر ظاهرا ربط مستقیمی به برنامه پنج شنبه شب گذشته دادشته است.در این شرایط هر چند صدا و سیما برای حمایت از برنامه نود روال همیشگی را طی می کند اما انگار این بار اوضاع وخیم تر از گذشته بوده است
شنبه 21 /10 /87


لیگ برتر انگلیس

استون ویلا 2 - 1 وست بروم

آرسنال 1 - 0 بولتون

اورتون 2 - 0 هال سیتی

فولام - بلکلرن (به تعویق افتاد)

میدلزبورو 1 - 1 ساندرلند

نیوکاسل 2 - 2 وستهام

پورتسموث - منچسترسینی (به تعویق افتاد)

استوک سیتی 0 - 0 لیورپول


سری A

جنوا 3 - 0 تورینو

اینتر 1 - 1 کالیاری


لالیگا

دپورتیوو 1 - 3 سویا

والنسیا 3 - 3 ویارئال


یکشنبه 22 /10 /87


جام حذفی ایران

شهرداری یاسوج - پاس همدان

ملوان - سپاهان نوین

پیام مشهد - پیام شهدای کلار آباد

برق شیراز - نساجی مازندران

شهرداری تبریز - صبای قم


لیگ برتر انگلیس

ویگان - تاتنهام

منچستریونایتد - چلسی


سری A

بولونیا - کیوو

فیورنتینا - لچه

یوونتوس - سینا

ناپولی - کاتانیا

پالرمو - آتالانتا

رجینا - لاتزیو

اودینزه - سامپدوریا

رم - میلان


لالیگا

اتلتیکو مادرید - بیلبائو

مایورکا - رئال مادرید

نومانسیا - ختافه

سانتاندر - رکرئاتیوو

بتیس - مالاگا

خیخون - وایادولید

اسپانیول - آلمریا

اوساسونا - بارسلونا


چهارشنبه 25 /10/ 87


مقدماتی جام ملت های آسیا 2011

ایران - سنگاپور


جمعه 27 /10/ 87


لیگ برتر

ابومسلم - پیکان

سپاهان - سایپا

راه آهن - پاس

استقلال ا هواز - پیام

مس - ملوان

صبا - ذوب آهن

داماش - مقاومت

پرسپولیس - فولاد 15:00


شنبه28/10/87


لیگ برتر

برق - استقلال 15:00


چهارشنبه 87 آذر 6 , ساعت 6:21 عصر
29
12
19
31
5
2
8
15
پیکان
1
28
6
20
26
2
4
8
14
ذوب آهن
2
25
12
18
30
5
3
7
15
استقلال
3
24
5
16
21
6
3
6
15
سپاهان
4
24
4
16
20
6
3
6
15
فولاد
5
23
5
23
28
5
4
6
15
پرسپولیس
6
22
3
19
22
4
5
6
15
مس کرمان
7
21
6
16
22
6
3
5
14
برق شیراز
8
20
4
16
20
8
2
4
14
صبا باتری
9
19
-1
18
17
7
4
4
15
مقاومت
10
16
-9
24
15
5
6
4
15
پاس همدان
11
15
-5
25
20
6
5
3
14
سایپا
12
14
-4
17
13
5
7
3
15
راه آهن
13
14
-6
23
17
2
8
4
14
ابومسلم
14
14
-6
22
16
5
7
3
15
پیام
15
14
-7
18
11
5
5
3
13
ملوان
16
14
-11
27
16
5
7
3
15
استقلال اهواز
17
10
-8
23
15
7
7
1
15
داماش
18

<   <<   6   7      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ